Nou als ik mij oprotbonus kwijt raak toedeledokie.. En leer es me naam spellenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij je realisme ergens anders gaan spuien?
JEEEUJ SOERIE IN DE KOOI!11!1![]()
![]()
![]()
Neuh, fix eens iets.quote:
Dat doe ik dan wel voor je in jouw naamquote:
Zal ik nu je echte naam gaan posten?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ik mij oprotbonus kwijt raak toedeledokie.. En leer es me naam spellen
Best jongen ...quote:Op maandag 23 maart 2009 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik nu je echte naam gaan posten?![]()
![]()
![]()
![]()
Spannendquote:Op maandag 23 maart 2009 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik nu je echte naam gaan posten?![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nastyquote:Op maandag 23 maart 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe ik dan wel voor je in jouw naam![]()
Ga jij maar lekker die bunker in
Ja leuk.... altijd gezellig zo'n OPquote:
Wel als Ian iets briljants paint.quote:
Dat kan iequote:Op maandag 23 maart 2009 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel als Ian iets briljants paint.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Zo daar ben ik weer, in nummer twee deze keer.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Brengt dat nog een beetje brood op de plank, het matige kachels verkoopvak?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
*vliegenkachelmepper zoektquote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Trustequote:
Niet liefquote:
Je moest eens weten, hele kelders bunkers volquote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Brengt dat nog een beetje brood op de plank, het matige kachels verkoopvak?
Klopt tis hier wegquote:
Als jij maar niet bij mij zit zonder dat ik het weetquote:Op maandag 23 maart 2009 23:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey! Het zit ook nog bij mij!
(zou het onweer stiekum vreemd gaan?)
Je bent gewoon in de wolken. Dat gaat ook weer over.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yup! Met Den Haag! (in de verte)quote:Op maandag 23 maart 2009 23:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja ik hoorde het ook al, in de vertequote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yup! Met Den Haag! (in de verte)![]()
Slaap lekker enzo.
Liesjequote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yup! Met Den Haag! (in de verte)![]()
Slaap lekker enzo.
Nah, als t van Soury naar mij trekt (via Bart) dan krijg jij het zometeen misschien nogquote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis weer eens van alles
Allemachtig.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
"Daar heb ik moeite mee"
Oh Gert, echt als SBS zoiets heeft als uitzending gemist kan ik je de K3 aflevering ook aanraden.Heb me in tijden niet meer zo lekker geergerd.
Wij hebben hier echt slap gelegen.
![]()
Nee, volgens de radar is het hier al voorbij. Had zojuist wel harde wind en regen.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als t van Soury naar mij trekt (via Bart) dan krijg jij het zometeen misschien nog
Hmmz, Amsterdam, Veluwe, Den Haag.... volgens mij hebben we een wervelonweerquote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik hoorde het ook al, in de verte
Als ie lekker wil gaan slapen ..quote:Op maandag 23 maart 2009 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als t van Soury naar mij trekt (via Bart) dan krijg jij het zometeen misschien nog
Is het in stilte bij jou voorbij getrokken... ah gossiequote:Op maandag 23 maart 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, volgens de radar is het hier al voorbij. Had zojuist wel harde wind en regen.
En dan ga je weer?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:24 schreef Jimbo het volgende:
ik ga dit maar eens tot 1 april bij houden
dat heb ik hier nuquote:Op maandag 23 maart 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, volgens de radar is het hier al voorbij. Had zojuist wel harde wind en regen.
Neuh, ik heb er ook geen moeite mee, ook niet als ik wil gaan slapen. Het enige nadeel is dat het hier in de straat nog wel eens wil inslaan, dus dan zitten we even zonder stroom, maar ook dat heeft soms wel watquote:Op maandag 23 maart 2009 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ie lekker wil gaan slapen ..Maar ik moet zeggen dat ik me er niet aan stoor in tegendeel ....
In mijn herinnering onweerde het vroeger (jaren 70) ook veel meer en waren de buien heftiger.....quote:Op maandag 23 maart 2009 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ie lekker wil gaan slapen ..Maar ik moet zeggen dat ik me er niet aan stoor in tegendeel ....
Je denkt dat het een grap is?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:24 schreef Jimbo het volgende:
ik ga dit maar eens tot 1 april bij houden
Ja, maar het onweer lijkt eruit te zijn?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:28 schreef Copycat het volgende:
Ik heb (nog) niets gemerkt.
Komt zo te zien nog: http://www.buienradar.nl/
Rood staat volgens mij voor echt een zware bui met ook onweer.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:32 schreef Copycat het volgende:
Is het onweer dat rode puntje? Of dat donkerblauwe?
maar wel goed raak, in den haag staan de trams stilquote:Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Soury het volgende:
Twaren maar een paar donders en bliksems.. jammer ik geniet er van als ik in mijn bedje lig..
Volgens mij die rode puntjes.....quote:Op maandag 23 maart 2009 23:32 schreef Copycat het volgende:
Is het onweer dat rode puntje? Of dat donkerblauwe?
Yoh echt waar !! Nou en je zit toch ook thuisquote:Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar wel goed raak, in den haag staan de trams stil
eh, ik heb mn man ook graag zsm thuisquote:Op maandag 23 maart 2009 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh echt waar !! Nou en je zit toch ook thuis
Oh das minder (of beter)quote:Op maandag 23 maart 2009 23:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
eh, ik heb mn man ook graag zsm thuis
Daar merk ik hier nou niets vanquote:Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, op P2000 zie ik dat het komt door omgevallen bomen, leidingen uitgeschakeldquote:Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zei pak dan een taxi, maar hij kan de tram niet eens meer uitquote:Op maandag 23 maart 2009 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, op P2000 zie ik dat het komt door omgevallen bomen, leidingen uitgeschakeld
Darn, serious shitquote:Op maandag 23 maart 2009 23:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zei pak dan een taxi, maar hij kan de tram niet eens meer uit
Ja echt !!!! Das wel funnyquote:Op maandag 23 maart 2009 23:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Das raar, d'r zal toch een accu in zo'n ding zitten om in ieder geval die deuren te openen? En het kan toch ook vast wel handmatig (in ieder geval van buitenaf)?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaja, tis wel goedquote:Op maandag 23 maart 2009 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL![]()
Wat een lekker wijf ben je ook
Sorry Marrije, maar ik moest lachen![]()
Geen idee, het laatste wat ik ervan meekreeg was dat ie zei dat ie dacht dat er wel iets aan gedaan werd.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das raar, d'r zal toch een accu in zo'n ding zitten om in ieder geval die deuren te openen? En het kan toch ook vast wel handmatig (in ieder geval van buitenaf)?
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niet als je vent erin zit Soury, wél bij ieder ander![]()
Komt wel goed joh, hij is alleen wat later thuisquote:Op maandag 23 maart 2009 23:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, het laatste wat ik ervan meekreeg was dat ie zei dat ie dacht dat er wel iets aan gedaan werd.
Tis Den Haag daar gaan de deuren nooit open zonder vriendelijk vragenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Precies, ik mag allang blij zijn dat ie veilig is gelandquote:Op maandag 23 maart 2009 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt wel goed joh, hij is alleen wat later thuis
Kankerstad is ut, achter tyfusduinenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis Den Haag daar gaan de deuren nooit open zonder vriendelijk vragen
Aansteller ...quote:Op maandag 23 maart 2009 23:52 schreef Leandra het volgende:
Darn, over thuis zijn gesproken.... ben ik dat een keer, zit ik hier weer tot veel te laat![]()
En dat met een peesontsteking in m'n pols.... ik mag heul niet typen enzo![]()
![]()
Wie schopt me m'n bed in??
Ik, opdonderen nuquote:Op maandag 23 maart 2009 23:52 schreef Leandra het volgende:
Darn, over thuis zijn gesproken.... ben ik dat een keer, zit ik hier weer tot veel te laat![]()
En dat met een peesontsteking in m'n pols.... ik mag heul niet typen enzo![]()
![]()
Wie schopt me m'n bed in??
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:57 schreef Marrije het volgende:
mn man heeft een taxi genomen en is thuis
welterusten!
Sjezus, moet ik m'n camera nog pakken, een foto maken (met links!!) dat ding aansluiten en de foto uploaden ook??? Gaat niet gebeurenquote:
Nee hoor ik geloof je.. Trustequote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, moet ik m'n camera nog pakken, een foto maken (met links!!) dat ding aansluiten en de foto uploaden ook??? Gaat niet gebeuren
Truste all![]()
![]()
Da's nergens voor nodig jongeman.quote:
Veeg je voeten eerst esquote:
Beter nog ik doe m'n schoenen uit en m'n sloffies aanquote:
Stoere trailerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's nergens voor nodig jongeman.
Hoewel...![]()
Goedenavond, Kankerkachelsverkopert, leuk je weer te zien.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Toch leuk, dat een maand voor het begin een subforum al zoveel aandacht heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedenavond, Kankerkachelsverkopert, leuk je weer te zien.
Ik vind het ook wel verfrissend, wat nieuwe users in de SC.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toch leuk, dat een maand voor het begin een subforum al zoveel aandacht heeft.
En dat al in deeltje 2quote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel verfrissend, wat nieuwe users in de SC.
edit: Nou ja, 2.
Goedemorgen Peterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedenavond, Kankerkachelsverkopert, leuk je weer te zien.
quote:
Beter dan -wraak.quote:
Neuh, ik heb weinig behoefte daaraan. Daarnaast denk ik niet dat mijn wederhelft er om zit te springenquote:
Belachelijk!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:07 schreef Jumparound het volgende:
Neuh, ik heb weinig behoefte daaraan. Daarnaast denk ik niet dat mijn wederhelft er om zit te springen
Neem je die mee, duh!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Neuh, ik heb weinig behoefte daaraan. Daarnaast denk ik niet dat mijn wederhelft er om zit te springen
Is er niet uit te meppen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef AnTjUh het volgende:
streamersbloed komt eindelijk weer op gang
Het werd ook wel tijd hè? WB.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef AnTjUh het volgende:
Lol, die uitspraak blijft me achtervolgen ':')quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neem je die mee, duh!
En dan gaat bart op de voetbal en komtie hier jou verdedigen
ik zie voor het eerst weer tientallen oldbies rond huppelen in een subforum hehequote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef AnTjUh het volgende:
Mattieman @ Almelo is Busy and may not reply.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
yvonne: kasta niet meer op MSN verschenen?
Homo dat 't is.
Ik net iets met "error, object error". Er zitten nog wat kinderziektes in denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:
Als ik een bericht post krijg ik de melding dat de fancybox geen functie is? En zonet na het plaatsen van een bericht kreeg ik een melding met youtube erin.
Het is forumbreed, zo te zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:10 schreef beequeen het volgende:
Ik net iets met "error, no reply". Er zitten nog wat kinderziektes in denk ik.
heb ik ook elke x als ik postm et google chromequote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:
Als ik een bericht post krijg ik de melding dat de fancybox geen functie is? En zonet na het plaatsen van een bericht kreeg ik een melding met youtube erin.
APK is ook nog niet gesignaleerd toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:49 schreef Marrije het volgende:
Daar is PCeend al
Nu BSOL, Scanman, etc etc nog.
ik had het in een ander subforum ook jaquote:
Goedemorgen Kankerkachelsverkopert.quote:
Hehe!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
Op Nowlive zijn ze verbolgen over het feit dat FOK! en niet NowLive de uitverkoren partner in TheBunker is.
Is Slaaaajjjj weer bezig? Het is ook zo'n sore loser.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
Op Nowlive zijn ze verbolgen over het feit dat FOK! en niet NowLive de uitverkoren partner in TheBunker is.
Ik zat gisteren al te aarzelen om hierover een bashtopic te gaan openen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
Aaezel niet langer, Peter!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zat gisteren al te aarzelen om hierover een bashtopic te gaan openen.
Gert en Pietje ontvangen ze met open armenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:16 schreef beequeen het volgende:
Of ze komen massaal naar FOK! om hun battles uit te vechten. Net als op RM toendertijd.
Hilarischquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
Check dit specifieke subforum even en je weet het.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb waarschijnlijk in een grot gewoond de laatste tijd, maar wtf is de bunker
Een soort grot, maar dan niet natuurlijk ontstaan....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb waarschijnlijk in een grot gewoond de laatste tijd, maar wtf is de bunker
quote:mensen laat je niks wijs maken.. alles is al gepland geweest..sly is voor de zoveelste keer in het ootje genomen..
je kan zogenaam daar alles nu lezen op fok maar is wel zogoed afgeschermd dat je eerst moet aanmelden..nou mooi niet..
Fok heeft nog nooit iets gedaan toendertijd voor de goudenkooi deelnemers ja af en toe kwam er iets binnen... maar bijna alles kwam van nolwive af... en nu willen ze alleen nowlive gebruiken dat ze gaan denken dat hier wel word gesmsd..
nou ben wel blond maar van mij geen euro meer.
laat ze maar lekker bunkeren daar op fok.. Hebben ze leden nodig soms daar lijkt het wel op..
de puzzelstukjes vallen nu goed in elkaar..het begon al met dat smsje paar maanden terug.. en nu willen ze weer onrust stoken om dit zo weer aan te pakken...
sly nogmaals trap er niet in...
nowlive heeft fok en de bunker echt niet nodig..
Je hoeft je toch helemaal niet aan te melden op FOK!, om mee te kunnen lezen.quote:
Daarom. Een hoop geschreeuw en een kaal schaap.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Je hoeft je toch helemaal niet aan te melden op FOK!, om mee te kunnen lezen.
En de eerste actie tijdens DGK kwam van FOK! (kaartenactie voor Huub, opgezet door Demins).
quote:Omdat het snel kan gaan... heb ik een aantal vragen voor jullie:
1) hoeveel wil je maximaal betalen voor een stream?
2) wil je per sms of creditsysteem live stemmen?
3) wat voor deelnemers? En waarom?
4) wat zou je willen sturen? En waarom?
5) wat voor weekopdrachten?
6) wat voor dagopdrachten?
7) wanneer stream jij? Ochtend/Middag/Avond
8) eventuele op en aanmerkingen ?
Zouden jullie hierop willen reageren?
Thanks
Bram!
The Bunker...
Het blijft een kutforum, met dank aan Slaaajjjjj en de overijverige moderatie.quote:
Gewoon omdat hij weet dat daar randdebielen zitten veel geld willen betalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:28 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom Bram dat vragenlijstje over TB op NL heeft neergezet en niet op FOK!, of ligt dat aan mij?
[..]
Ja ja dat is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft een kutforum, met dank aan Slaaajjjjj en de overijverige moderatie.
En gelijk heeft hij. Slaaajjjjj heeft wrs gedacht/gehoopt dat hij de exclusieve rechten zou krijgen voor een subforum. Typisch gevalletje van jammer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat Bram zoveel mogelijk streamers en mensen die mee gaan doen met de online-reality-game wil werven, en op NL zitten er aardig wat, die ook ver willen gaan in het meedoen.
Bram en Sly liggen elkaar prima. Ik heb het vermoeden dat ze bij Nowlive denken dat je alleen maar kunt streamen als je bij FOK! aangemeld bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij. Slaaajjjjj heeft wrs gedacht/gehoopt dat hij de exclusieve rechten zou krijgen voor een subforum. Typisch gevalletje van jammer.
Oooooh, ik dat dat het Slaaajjjj was die kwaad is maar het zijn die domme Nolwivers.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:50 schreef dieenebart het volgende:
Bram en Sly liggen elkaar prima. Ik heb het vermoeden dat ze bij Nowlive denken dat je alleen maar kunt streamen als je bij FOK! aangemeld bent.
Dat is niet zomaar dat heeft men nog niet Nowlive-forumbreed door.
En ik vind Nolwive ook een leuke
Ja, ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Weet iemand al welke bunker de locatie word?
Is toch mooie publiciteit, als de bunker nú al bezocht wordt door "fans"?quote:
jaquote:
Of terroristenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Is toch mooie publiciteit, als de bunker nú al bezocht wordt door "fans"?
"Geachte bewoners.quote:
Als eerste de nieuwtjes hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien ben ik blont, maar wat maakt het uit waar het zogenaamde officiële forum komt en wat is daar FFS dan officieel aan?![]()
Je kunt toch overal een forum beginnen over die bunker?
Ja, 't loopt hier storm met al die nieuwtjes. Die blowert laat nix los hierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als eerste de nieuwtjes hebben.
Je vraagt je moeder maarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja![]()
Ben er één keer geweest. Werd bijna de dood voor ons halve bataljon![]()
Geef je op, JumpArounD!
Ook een leuke suggestie.quote:
ik zal dr sms'enquote:
ja goed idee. Ik zie het al:quote:
En je leesbril mag je thuis latenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja goed idee. Ik zie het al:
"Yo ma, wil je lekker makkelijk en goedkoop afvallen? Bel Bart!"
hond.
en je roeibootquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En je leesbril mag je thuis laten
House-party @Leiden!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:54 schreef Jumparound het volgende:
en dat barrel van je rijden wij wel in de prak
whehehehehe !! wat een heerlijk forum is het ook ! ..... je blijft lachen om die mutsen daaroquote:
en lolliesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:00 schreef Jumparound het volgende:
bart, dit is fok...
lanparty is meer op zn plaats
ik geef ze nog een maandje ofzo .... let maar op!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bram en Sly liggen elkaar prima. Ik heb het vermoeden dat ze bij Nowlive denken dat je alleen maar kunt streamen als je bij FOK! aangemeld bent.
Dat is niet zomaar dat heeft men nog niet Nowlive-forumbreed door.
En ik vind Nolwive ook een leuke
nee johquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:01 schreef snetje het volgende:
[..]
even wat anders ... wat gaat deze hele toestand nu kosten voor een streamer![]()
ik las ergens 1,50 per dag
Volgens mij kost het 20 dukaten per dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:01 schreef snetje het volgende:
even wat anders ... wat gaat deze hele toestand nu kosten voor een streamer![]()
ik las ergens 1,50 per dag
en crack... voor de weekopdrachtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij kost het 20 dukaten per dag.
Maar kun je ook betalen met kraaltjes en spiegeltjes.
Er moet drugs dat huis in.quote:
Ik hoef alleen maar rond te lopen en alle sensoren gaan al afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Er moet drugs dat huis in.
Levert geheid Tweede Kamervragen op. Niet van dat benauwde.
LBquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zit je op je werk? Dat je zoveel tijd hebt...![]()
LS heeft zich opgegeven! Applaus!
haha!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
LS... OK, geen derde mod meer nodig hier, da's nu definitief.
Hoe gaat het verder, met de aanmeldingen?
Nog steeds niets van Resco zeker?
dat zei je vriendin vannacht ookquote:
Je zei het codewoord.quote:
_dat_ zei je vriendin vannacht ookquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
LS heeft zich opgegeven! Applaus!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
maar nu serieus, ik wil wel zo een kut tag als ik TBO ga kijken via fok natuurlijk
beterquote:
Hij blijft leuk.quote:
Kleur doet er niet zoveel toe. Laag voltage wel, dat het een volle dag duurt of zo.quote:
"Ja, het is een beetje vies."quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
Hij blijft leuk.
- Wat zing je dan?
- "Gewoon dat die... jongens moeten dat likken."
of een laag ampère?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Kleur doet er niet zoveel toe. Laag voltage wel, dat het een volle dag duurt of zo.
...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
of een laag ampère?![]()
(Bram is daar handiger in, trouwens... Ik ben meer van analoog en manueel)
Kun je die dan die bunker niet intiefen?quote:
Die heeft nu wel wat anders aan zn hoofd...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je die dan die bunker niet intiefen?
Toch niet iets vervelends ofzo? Bart doet nogal luchtig over Spring in 't Veld 3.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:54 schreef Jumparound het volgende:
Die heeft nu wel wat anders aan zn hoofd...
laten we hopen dat het een 1 april grap isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat je hem erin? En weet je zeker dat hij het wil en van hem geen één april grap is?
Da's minder, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:54 schreef Jumparound het volgende:
Die heeft nu wel wat anders aan zn hoofd...
Doet me denken aan Consolidated. Ook een beetje vies.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me denken aan Consolidated. Ook een beetje vies.![]()
Dat weet hij zelf ook vaak niet...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jullie nog een broer hadden, maar dat terzijde.
Áls dit een succes wordt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:23 schreef PiRANiA het volgende:
Als dit een succes wordt, komt er dan ook een 2e deel?![]()
mooi!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:37 schreef Jumparound het volgende:
[ afbeelding ]
deze dus
en ja, dat is hem
Oneindige lus.quote:
Volgens mij word je wel een tikkie verrot wakker zo.quote:
Zo heb ik hem de hele stad doorgereden!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij word je wel een tikkie verrot wakker zo.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:06 schreef JortK het volgende:
Plaats / aantal / gebruiker
001. 1828 Moozzie
002. 1684 -Madskillz28TH
003. 1352 WhiteLightning
004. 1295 Ladylike
005. 1167 liesje1979
006. 1103 Friday12
007. 0990 Soury
008. 0934 marcb1974
009. 0892 debbie_19
010. 0809 tripack
011. 0808 FANN
012. 0758 DaMart
013. 0736 Dr_Flash
014. 0659 Coos
015. 0650 Pien85
016. 0622 Copycat
017. 0605 Fha
018. 0545 Sgele
019. 0482 CarOnline
020. 0474 MPG
021. 0469 FritsVanEgters
022. 0440 Klonk
023. 0407 debuurvrouw
024. 0384 Sm0keZ
025. 0383 crazy987
025. 0383 Marrije
027. 0353 Gert
028. 0350 Runx
029. 0333 HiDiHo
030. 0332 cablegunmaster
031. 0330 dieenebart
032. 0323 Dementor
033. 0306 indahnesia.com
034. 0304 Crazy-p
035. 0292 Manu82
036. 0282 Pheno
037. 0262 Peter6000
038. 0260 Noek
039. 0258 PiRANiA
040. 0244 qu63
041. 0235 Neemmijnietserieus
042. 0233 Deisyy
043. 0227 Aarti
044. 0226 Californium
045. 0198 ruudpuntenel
046. 0196 Muck
047. 0193 Dionysiou
048. 0190 HeatWave
049. 0189 beequeen
050. 0188 draculettetje
WTF! ik sta in de top vijftig...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
Hier het statslijstje van GC, de top 50 van februari.
Voor de users die vroeger in de RLS-SC van GC postten.
Een klein beetje een inteelpost dus, want er zijn inmiddels ook veel nieuwe users bijgekomen, sinds we verhuisd zijn naar TBO.
[..]
Want naar Lowlands neem je altijd de winkelwagen mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef dieenebart het volgende:
Dit is een foto van Lowlands, denken we. We hebben even overlegd
Alsof dat helpt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef dieenebart het volgende:
Tijd om weer eens een baan te gaan zoeken
'Werk' is niet achter een computer in een eigen kantoor de tijd van je baas verdoen met Fokken. Van werken word je moe, en jij wordt alleen maar moe van jezelf. Wat niet wil zeggen dat het zijn van Copycat werk is...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof dat helpt.
En dan heb ik het nog druk ook.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
Hier het statslijstje van GC, de top 50 van februari.
Voor de users die vroeger in de RLS-SC van GC postten.
Een klein beetje een inteelpost dus, want er zijn inmiddels ook veel nieuwe users bijgekomen, sinds we verhuisd zijn naar TBO.
[..]
Geen zorgen !! Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van harte welkom, Intelligence.quote:
Ja, en dat geld mogen wij dan samen opzuipen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen zorgen !! Ohdie smiley kost je geld toch... De maand april zal je vast ff niet in lijstjes staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan verkas ik naar K&W in April.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en dat geld mogen wij dan samen opzuipen!
Wat is K&WSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan verkas ik naar K&W in April.
![]()
Nu doe ik het zelf ookIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ahh tuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klussen en Wonen? Of bestaat dat niet?![]()
Spekken die pot!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh tuurlijk.. Daar kom ik zelfs vaak (te lurken) .. Whehehe Dat word een weekend lang zuipen
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:03 schreef enjoybram het volgende:
Bart , check even topic, locatie bunker... plan B??
quote:
Voor zover ik weet heb ik geen nakomelingen rondlopen, dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Van harte welkom, Intelligence.
Ik had je al bijna een PM gestuurd om je ervoor te waarschuwen dat mensen met kinderen niet mee mogen doen, en dat je dat dus moet verzwijgen, maar toen las ik dat ie niet van jou was.
dudequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:03 schreef enjoybram het volgende:
Ik krijg hier een Bassie en Adriaan gevoel bij. Is Bart B2?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:03 schreef enjoybram het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg hier een Bassie en Adriaan gevoel bij. Is Bart B2?
[ afbeelding ]
Hier B2 over...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg hier een Bassie en Adriaan gevoel bij. Is Bart B2?
[ afbeelding ]
Bart, neus poederen bij broertjelief.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef Jumparound het volgende:
anders kom je bij mij een biertje halen? heb eik alleen nog wit
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben ook beroemd op NoLife...
TandenStoker
Re: Nieuw reality programma "The Bunker" Verander
« Antwoord #352 Gepost op: Vandaag om 23:24:58 »
--------------------------------------------------------------------------------
LekkerSimpel op FOK! daagt Sly uit.
Laat Sly eens korte metten maken met die klootzak.
Ventje heeft grote bek, maar is bang voor Sly.
Kom op Sly, pak die gore klootzak!!!
Laat me de les niet lezenquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:13 schreef Resco het volgende:
Jullie horen wat Peter zegt. Volstampen dus!
Jij zit al helemaal in de bunker-modus hè.quote:
Ff dimme jij .. insecten of biefstukquote:
Heb jij je nou al opgegeven?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:19 schreef Resco het volgende:
Volstampen zeg ik, zeur niet zo kinderen. De bunker is duidelijk niets voor jullie.
Gozer, ik heb vandaag nagevraagd of die VOG gaat lukken.quote:
Brengt deze post je dichter bij je doel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
Zijn jullie je ervan bewust dat ik al vanaf vanmidddag half 5 klaarzit met het nieuwe topic?
Nee duh, ik ben dan ook een oud wijfquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:19 schreef Resco het volgende:
Volstampen zeg ik, zeur niet zo kinderen. De bunker is duidelijk niets voor jullie.
Joh, zolang je niet voor een gewelds- of zedendelict moet voorkomen, knijpen B&B vast wel een oogje dicht.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Gozer, ik heb vandaag nagevraagd of die VOG gaat lukken.
Op 3 april moet ik voorkomen bij rechtbank Zutphen, aan de hand van die uitslag kan ik dus ook kijken of ik definitief mee kan doen.
VOG aanvragen voor hij moet voorkomen is geen optie?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, zolang je niet voor een gewelds- of zedendelict moet voorkomen, knijpen B&B vast wel een oogje dicht.
Zeden niet, gewelds wel. Anyway, gaat vast wel goed komen. Lig er niet wakker van.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, zolang je niet voor een gewelds- of zedendelict moet voorkomen, knijpen B&B vast wel een oogje dicht.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
VOG aanvragen voor hij moet voorkomen is geen optie?
Mijn PI's zijn kennelijk niet zichtbaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:36 schreef Resco het volgende:
[..]
![]()
Ja want de burgeradministratie heeft ook geen inzicht in de database bij rechtbanken...
Tuurlijk zien ze dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |