Goed punt, veel te weinig.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh.... alsof ze moeilijk gaan doen over 1 kratje Hertog Jan voor een maand tssss
Nope, niet eens.... maar ik denk werkelijk dat jij kans zou maken op die ¤ 10.000,= en die gun ik je wel.... dat is wel een PS3 en heel veel spellenquote:
Dus als het gaat om in een donkere kamer geen reet uitvoeren ben ik de eerste aan wie je denkt.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, niet eens.... maar ik denk werkelijk dat jij kans zou maken op die ¤ 10.000,= en die gun ik je wel.... dat is wel een PS3 en heel veel spellen
Djeez Ian, je geeft wel gelijk heel veel weg zo.... geen wonder dat je er alleen ligtquote:Op maandag 23 maart 2009 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg, fruitschaal, ik ben heel goed in helemaal geen ene fuck uitvoeren in een donkere kamer.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Djeez Ian, je geeft wel gelijk heel veel weg zo.... geen wonder dat je er alleen ligt
Idd, zie m'n vorige post.... als het gaat om een donkere kamer en iemand die wel wat uitvoert, denk ik idd aan iemand andersquote:Op maandag 23 maart 2009 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus als het gaat om in een donkere kamer geen reet uitvoeren ben ik de eerste aan wie je denkt.
Vleier
Maar dan mag je wel roken.. Duh !!! Oh als ik binnen twee weken te horen krijg dat ik ontslagen ben geef ik me op. Hoppa 10 makkelijk ik het zakje.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg, fruitschaal, ik ben heel goed in helemaal geen ene fuck uitvoeren in een donkere kamer.
Sms Soury-on naar 1010quote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dan mag je wel roken.. Duh !!! Oh als ik binnen twee weken te horen krijg dat ik ontslagen ben geef ik me op. Hoppa 10 makkelijk ik het zakje.
Ah fan nummer 1quote:
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaa! En dan ga ik als iedereen niets te eten en te drinken heeft een fles wijn voor jou bestellen.
Ik ben nog niet ontslagen koekenbakkerquote:
Geen zorgen, er zijn er ook zat die het je wel gunnenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat er tientallen zijn die het me niet gunnen.. Denk ook niet dat het gaat gebeuren
Ik sta achter je hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat er tientallen zijn die het me niet gunnen.. Denk ook niet dat het gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou op je stemmen!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nog niet ontslagen koekenbakker
Belangrijker zijn zij die het je wel gunnenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
IId .. Moet er niet aan denken... Maar toch is het wel een uitdaging .quote:Op maandag 23 maart 2009 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou op je stemmen!Maar beter houd je gewoon je baan
Dan krijg je weer net zoiets als met die kerst(?)icons.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soury zou ik het ook wel gunnen......maar eigenlijk moeten er geen Fokkers meedoen. Het wordt dan een Fok! wedstrijdje?
Ik zou voor je bellen.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
IId .. Moet er niet aan denken... Maar toch is het wel een uitdaging .
Ja iid ik wil me ook niet bemoeien (voor zover ik dat kan) met het spel zelf..quote:Op maandag 23 maart 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soury zou ik het ook wel gunnen......maar eigenlijk moeten er geen Fokkers meedoen. Het wordt dan een Fok! wedstrijdje?
Ja, dan win ik niets.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan krijg je weer net zoiets als met die kerst(?)icons.
Dat heb ik gemist ???quote:Op maandag 23 maart 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het allemaal FOK!kers zijn wel, als er één (bekende) FOK!ker bij zit.... tsja, dan ligt het vooral aan de medeFOK!kers of die persoon het gaat redden of niet....quote:Op maandag 23 maart 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kasta ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het allemaal FOK!kers zijn wel, als er één (bekende) FOK!ker bij zit.... tsja, dan ligt het vooral aan de medeFOK!kers of die persoon het gaat redden of niet....
Leukste iconwedstrijd oid en iemand van RLS SC ging daar (dankzij steun ook) heel goed in en daar kreeg KLB SC (of ONZ, daar wil ik vanaf zijn) lucht van (daar deed ook iemand van mee) en toen werd het zo'n subfora-opbod-iets.quote:
Zoiets iddquote:Op maandag 23 maart 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nah ik ben benieuwd welke mongool zich gaat opgeven. Een huis met alle luxe incl. zwembad enz.. tja.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het allemaal FOK!kers zijn wel, als er één (bekende) FOK!ker bij zit.... tsja, dan ligt het vooral aan de medeFOK!kers of die persoon het gaat redden of niet....
Daar kwamen toch de magnetronsloffen van Frits vandaan?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leukste iconwedstrijd oid en iemand van RLS SC ging daar (dankzij steun ook) heel goed in en daar kreeg KLB SC (of ONZ, daar wil ik vanaf zijn) lucht van (daar deed ook iemand van mee) en toen werd het zo'n subfora-opbod-iets.
Snapje?
Wie heeft er gewonnen dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leukste iconwedstrijd oid en iemand van RLS SC ging daar (dankzij steun ook) heel goed in en daar kreeg KLB SC (of ONZ, daar wil ik vanaf zijn) lucht van (daar deed ook iemand van mee) en toen werd het zo'n subfora-opbod-iets.
Snapje?
Ja, maar Duitsers hebben ze liever niet aan de lijnquote:Op maandag 23 maart 2009 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou voor je bellen.
(Moeten mensen uberhaupt bellen?)
Ja ik snap het .. zoals met alle wedstrijden van fok. Haat en nijd en gedoequote:Op maandag 23 maart 2009 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snapje?
Dat kan idd wèl leuk zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:34 schreef Leandra het volgende:
Lolwut?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kwamen toch de magnetronsloffen van Frits vandaan?
DAS GEHT ABER ERST MA GAR NICHT!121!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Duitsers hebben ze liever niet aan de lijn
Kan toch helemaal niet Soury, je moet dan bezwaar maken, je hebt je opzegtermijn, etc, etc.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ik ben benieuwd welke mongool zich gaat opgeven. Een huis met alle luxe incl. zwembad enz.. tja.
Maar dit is toch wat anders. Maar goed belofte maakt schuld. Ik doe het als ik binnen twee weken word uitgekotst.
Stel je voor, een Duitser die naar de bunker van z'n opa beltquote:Op maandag 23 maart 2009 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DAS GEHT ABER ERST MA GAR NICHT!121!!!
Oh weet ik veel ???quote:Op maandag 23 maart 2009 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan toch helemaal niet Soury, je moet dan bezwaar maken, je hebt je opzegtermijn, etc, etc.
Wil jij je realisme ergens anders gaan spuien?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan toch helemaal niet Soury, je moet dan bezwaar maken, je hebt je opzegtermijn, etc, etc.
Ik wou echt nét beginnen met duitser + bunker = grapjesquote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stel je voor, een Duitser die naar de bunker van z'n opa belt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |