We hebben een RLS SC in GC, en we hebben een forum genaamd [TBO].quote:Op maandag 23 maart 2009 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
Maar euh, wat is nou precies de bedoeling, hebben we nu 2 'SlowChats?
We konden die ene SC al amper aan
En daar is ook een SC toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben een RLS SC in GC, en we hebben een forum genaamd [TBO].
Hoeveel sletten heeft die Gert wel niet?quote:
Jep, wat een keuzequote:
Mwoaaaaaaaah Gertje toch. Wel met enen zachten G hè.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoeveel sletten heeft die Gert wel niet?
Ja die waren briljant.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteren vol verbazing naar de volwassen fan van K3 gekeken.
Ja hoe geweldig was dat!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Copycat het volgende:
zijn ze verdrietig omdat het K2 gaat worden??quote:Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Copycat het volgende:
Da's een berg.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:54 schreef blomst het volgende:
[..]
zijn ze verdrietig omdat het K2 gaat worden??
Ja, en k1 is vechtenquote:
Dat was toen nog niet in het nieuws.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:54 schreef blomst het volgende:
zijn ze verdrietig omdat het K2 gaat worden??
En niet zo maar een dans! De kabouterdans ook nog.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was toen nog niet in het nieuws.
Om een beeld te krijgen:
[ afbeelding ]
En dansen, hè?
Voor de neus van kleuters.
![]()
![]()
Ontwikkelingsstoornis-alert.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om een beeld te krijgen:
[ afbeelding ]
En dansen, hè?
![]()
![]()
Over twee weken ... Maar zo te lezen het wachten meer dan waard:quote:Op maandag 23 maart 2009 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
Die van volgende week schijnt ook leuk te worden!
quote:In verband met het live verslag van de kwalificatiewedstrijd Nederland-Schotland bij SBS 6, is er zaterdag 28 maart géén uitzending van Fans. Op zaterdag 4 april kun je kijken naar de volgende aflevering:
De 46-jarige Marga is al vanaf de eerste dag fan van de blonde zanger Thomas Berge. Samen met haar twee dochters reist ze heel Nederland af om een glimp van hem op te vangen. Aan het begin van zijn carrière had Thomas na een optreden altijd tijd voor een praatje en een foto.
Nu Thomas wat populairder geworden is, is dat een stuk minder geworden. Dit neemt Marga hem erg kwalijk en ze overweegt zelfs om te stoppen als fan van Thomas.
Marga en haar dochters besluiten hem nog één kans te geven. Ze reizen Thomas een hele dag achterna en wonen al zijn optredens bij. Het loopt echter volledig uit de hand en de emoties lopen hoog op. Heeft Thomas het nu echt verpest voor 'zijn grootste fans'?
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over twee weken ... Maar zo te lezen het wachten meer dan waard:
[..]
OMFG, een stalker die verhaal gaat halen samen met haar 2 dochters. Dat moet ik zien.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:22 schreef Copycat het volgende:
Over twee weken ... Maar zo te lezen het wachten meer dan waard:
[..]
Ja, mij ook!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Doe tzt nog even een remindertje als het erop komt aub
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef Smash-it het volgende:
Ik zit het echt net te kijken van die K3 fans.. Ook toch wel een beetje aandoenlijk als ze verteld hoe gelukkig ze van K3 wordt.
Maakt het niet minder droevig natuurlijk hehe.. Kan niet wachten op de Tomas Berge fan!
Geen gek idee.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Doe tzt nog even een remindertje als het erop komt aub
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om een beeld te krijgen:
[ afbeelding ]
En dansen, hè?
![]()
![]()
Is dat een legging? Ik dacht een soort pofbroek met frutsels aan de onderkant. Hoe dan ook, het ziet er niet uit.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou die roze legging vond ik al erg, maar nu heb je het beeld wel heel erg aangepast.
quote:
Hahahaha! Bril-f*cking-jant. Arme, arme dochters..quote:
Haha, it's like one mind!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:37 schreef beequeen het volgende:
![]()
En waarom zitten die meiden in de achterbak van de auto. Gekkenhuis.
quote:Nick & Simon niet blij met SBS6 programma ‘Fans’
De makers van het SBS6 programma ‘Fans’ zijn dit weekend op problemen gestuit. Het management van Nick & Simon had weinig trek in deze vorm van belangstelling en verleende geen toestemming om te filmen tijdens een optreden. Toen er toch een cameraploeg verscheen, werd deze van het terrein verwijderd.
Producent Ewout Genemans: “Zodra we begonnen te filmen kwam de beveiliging ons melden dat we weg moesten gaan.”
Wat er tussen de mededeling en het daadwerkelijke verwijderen zich heeft afgespeeld, is onduidelijk. Maar Jaap Buys, manager van Nick & Simon, zegt: “We hadden expliciet gezegd dat ze niet mochten komen. Dan doen ze dat toch en reageren nog bijzonder onbeschoft ook als we ze daar op aanspreken.”
De producent is voornemens de beelden gewoon uit te zenden. Het zou een ’spectaculaire’ aflevering opleveren. Het Volendamse duo is minder te spreken over de opnames. De reden voor de weigering heeft volgens enkele trouwe volgers alles te maken met de geportretteerde ‘fan’. Het zou gaan om de 46-jarige Greet die recent beweerde zwanger te zijn van Nick.
Yep.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
En waarom zitten die meiden in de achterbak van de auto. Gekkenhuis.
Oe, die serie wordt echt genieten.quote:
De tranen over mijn wangen hier.quote:
En of ze dat hebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
"Daar heb ik moeite mee"
Oh Gert, echt als SBS zoiets heeft als uitzending gemist kan ik je de K3 aflevering ook aanraden.Heb me in tijden niet meer zo lekker geergerd.
Wij hebben hier echt slap gelegen.
![]()
Oe, ga ik kijken. Thx voor de link Cc.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
"Daar heb ik moeite mee"
Oh Gert, echt als SBS zoiets heeft als uitzending gemist kan ik je de K3 aflevering ook aanraden.Heb me in tijden niet meer zo lekker geergerd.
Wij hebben hier echt slap gelegen.
![]()
a, mooi, morgen maar even kijkenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En of ze dat hebben.
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389676/langid=43
Oh, jij kan m wel zien?quote:
quote:Maagd te koop
Een arme scholiere heeft haar maagdelijkheid op internet te koop gezet. Op die manier wil de achttienjarige haar studie betalen.
Alina Percea, een Roemeense uit Caracal, plaatste afbeeldingen van zichzelf op een Duitse website. Volgens de begeleidende tekst weegt Percea 49 kilogram en is ze niet groter dan 1 meter 73. Ze rookt niet, heeft bruine ogen en beschikt zelfs over een document van de gynaecoloog dat bewijst dat ze daadwerkelijk maagd is.
Alle kosten
"Mijn eerste keer wordt speciaal", oordeelt de Roemeense. "Ik ben één weekend beschikbaar. Die dagen dekt de winnaar alle reis- en verblijfkosten." In de eerste plaats hoopt Percea dat haar maagdelijkheid genoeg geld te verdienen voor school. Stiekem hoopt ze daarbij op een leuke man, vertelt ze Ananova. "Misschien wel een echtgenoot."
En meer.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die dagen dekt de winnaar alle reis- en verblijfkosten.
Goed voor haar dan, en de domme idioten die erin trappen. Dit is toch niks nieuwsquote:
Het was onlangs ook in het nieuws, een Amerikaanse dacht ik? Dat liep volgens mij in de tonnen.....quote:Op maandag 23 maart 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed voor haar dan, en de domme idioten die erin trappen. Dit is toch niks nieuws
Ja ook zo'n meisie waarvan je denkt .. Gut die moet het nodig hebben (pik)quote:Op maandag 23 maart 2009 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het was onlangs ook in het nieuws, een Amerikaanse dacht ik? Dat liep volgens mij in de tonnen.....
Ah, herkansing.quote:
Ja echt yohquote:Op maandag 23 maart 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, muisje, hier gebeurt het tegenwoordig The Bunker SC #1
best een leuke griet om te zienquote:Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Teller staat op ¤ 5.000
[ afbeelding ]
Beetje duur misschienquote:
Ze is nu vast in tranenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |