Hoop wel dat die hype voorbij is als ik eind mei ga vliegen.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:34 schreef Marrije het volgende:
Jeetje, zondag een vliegtuig neergestort in de VS, vanmorgen een vliegtuig neergestort in Japan. Tis wel raak de laatste tijd.
*glaasje champagne aanreikt*quote:
quote:
Thanx.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cc heeft de krant gehaald (metro)
[ afbeelding ]
Ik niet, ik blijf hier.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Gaan we nou ook weer verhuizen?
* Deisyy pakt alvast de verhuisdozen in
Paar deuren verderop ofzo.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Waar moeten we anders heen dan Caro??
Eh, nee. Ik pas.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Maar als iedereen naar het bunkerforum gaat kom je er toch wel als een kuddedier achteraan?
Liever niet, ik begin me hier net thuis te voelen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Gaan we nou ook weer verhuizen?
* Deisyy pakt alvast de verhuisdozen in
* CarOnline trekt haar nieuwe pakje aanquote:Op maandag 23 maart 2009 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
* pakt Caro bij haar billetjes en gooit over z'n schouder
Maar jij komt toch ook uit de DGK-SC?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik pas.
Beetje door je strot geduwde rls en ik heb al die posts daarover systematisch overgeslagen.
Dus ik weet er het fijne ook niet van. En het boeit me ook niet zo.
COS en SC zijn na het stoppen van DGK samengegaan. Ik kan me niet herinneren dat CarO in de COS meebabbelde, toch CarO?quote:
Ja.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij komt toch ook uit de DGK-SC?
Ja dat weet ik nogquote:Op maandag 23 maart 2009 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
COS en SC zijn na het stoppen van DGK samengegaan. Ik kan me niet herinneren dat CarO in de COS meebabbelde, toch CarO?
BTW, leuk huis heb je.
Nee, heel af en toe een keer een post.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
COS en SC zijn na het stoppen van DGK samengegaan. Ik kan me niet herinneren dat CarO in de COS meebabbelde, toch CarO?
BTW, leuk huis heb je.
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Dat er een subforum is nu vind ik prima, bedoel, dat maakt me niets uit.
Ik zou het wel raar vinden als je bijna gedwongen wordt om daar naar toe te verhuizen.
quote:Een personenauto is vanochtend op de A58 bij Eindhoven tegen een wals gereden. De bestuurder van de auto raakte bekneld. De brandweer had grote moeite de automobilist uit het zwaar verwrongen wrak te halen.
Een man die was uitgestapt nadat het ongeluk was gebeurd raakte ook gewond. Hij werd aangereden door een achteruitrijdende politieauto. De man werd met lichte verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
Het ongeluk gebeurde ter hoogte van de nieuwe afslag naar bedrijventerrein Ekkersrijt. De zestien ton wegende wals stond stil op de vluchtstrook. Een traumahelicopter werd ingezet.
Het maakt mij ook niet uit hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:01 schreef Deisyy het volgende:
Ja dat weet ik nog![]()
Lekker belangrijk ook ..... not
Nee, ik ga in bed liggen met mn hoofd onder mn kussenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
CarO, neem ff een bakkie en doe eens lief.
Hoe weet je dan dat het achter je gebeurde?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
Nou ja. Zit ik een beetje telefonisch te interviewen, rijdt achter me een auto tegen een wals, daalt een traumahelikopter neer en ik heb helemaal niks in de gaten.
[..]
Omdat collega's me dat later vertelden en het hele gebeuren langer duurde dan het telefonische interview.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:07 schreef CarOnline het volgende:
Hoe weet je dan dat het achter je gebeurde?
Ohhhhhhh ik dacht dat je op de snelweg zat.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat collega's me dat later vertelden en het hele gebeuren langer duurde dan het telefonische interview.
Ik maar werken en zij een beetje voor het raam staan ramptoeristen.
Gaat redelijk, kan alleen niet voldoende onthoudenquote:Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef beequeen het volgende:
Moggûh Manu, hoe staat het met de gezondheid?
BTW, heb je al gekeken op Google Earth Street View en de stad Manchester?
Oi, wat lastig lijkt me dat. Komt dat door de medicijnen?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:15 schreef Manu82 het volgende:
Gaat redelijk, kan alleen niet voldoende onthouden
Thanks for askingzal zo even een foto proberen te posten
Wan jedoe , da veguize!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Dat er een subforum is nu vind ik prima, bedoel, dat maakt me niets uit.
Ik zou het wel raar vinden als je bijna gedwongen wordt om daar naar toe te verhuizen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bartjuh, succes met je bunker!
Mellow! Hebbie ook iets van 230 BPM?quote:
Hoop eigenlijk dat het door de stress komtquote:Op maandag 23 maart 2009 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oi, wat lastig lijkt me dat. Komt dat door de medicijnen?
Tofheid.![]()
Tijd voor de boodschappen, laterzzzz.
Het is hier wel akelig rustig iig..quote:Op maandag 23 maart 2009 17:44 schreef blomst het volgende:
Goedemiddag![]()
De hele dag slapend door gebracht, en nu is iedereen verhuist??
ja, dat is het zekerquote:Op maandag 23 maart 2009 17:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is hier wel akelig rustig iig..
En ik heb een klacht!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:14 schreef Noek het volgende:
Mooi! Dan gaan we het hier hebben over het niet roken en afvallen.
En youtubes.
Dus!
Dank je Lies.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Dank je Lies.![]()
En ik kon toch niet nalaten toch nog effe flink te katten.
Ik zei: "Nooit heb ik daar last gehad en plots is daar zo'n opgefokte kwibus behangen met goud op zijn politie scootertje. Ze laten tegenwoordig ook maar alles toe bij de politie".
Nee gewoon tussen mijn betoog.quote:
Moet je meer gaan roken want het gaat om de kwantiteit. Die na het eten is lekker hè?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:22 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik heb een klacht!
Toen ik vorige week rookte dacht ik met mijn kleine asbakje....oww wat rook ik veel.
Nu ik die hele mooie grote asbak van Cc heb gekregen denk ik.... wat rook ik eik weinig.
En nu en nu en nu......................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |