Hij is gevraagd. Staat dus nu wel ingeschreven sinds kort. Ach zolang ie het leuk vind.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
Staat hij ingeschreven bij een modellenburo of gewonnen via Jetix? Ik zie Jetix staan bij de reclame van Batavus.
Je moet nog ff geduld hebben, morgen maken we eea bekend.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
toe maar, ben je uitgenodigd? Doe je mee?
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je moet nog ff geduld hebben, morgen maken we eea bekend.
Ik hoor ook nooit watquote:Op zondag 22 maart 2009 17:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom hoor ik nou nooit van die interessante dingen. Jullie mogen heus wel eens deze kant op tamtammen hoor.
Jaaa je mag medeleven!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:26 schreef Smash-it het volgende:
Hoi.. Mag ik even wat medeleven enzo? Ik heb de hele dag gewerkt (vet druk!) kom net thuis, vis dood. Vrijdag gekocht! Ik denk, kom maar even schoonmaken voor de andere vis, valt de kom. Overal glas en water in de keuken. En m'n pink bloed. En nu is alles redelijk opgeruimd (vis 2 woont nu in een brooddoosje) zie ik dat mijn laptop soort van gesmolten is! De z-x-c knopjes zijn helemaal omgekruld! Hoe kan dit nou weer?!
Kan je een laptopknopje laten vervangen ergens?
En ik heb honger.
Het was dat of de fruitschaal. Morgen maar even een vaas regelen ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:28 schreef CarOnline het volgende:
Zal de vis de brooddoos overleven denk je?
Haha jaa leuk hequote:Op zondag 22 maart 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die sesamstraatmeneerdeuilknuffels zijn w000000t!
Wat een leuk huis heb je CarO!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik hoor ook nooit wat![]()
Buuvieee ik heb de cheesecake gemaakt en hij was echt weer verrukkelijk![]()
Zelfs die mislukte appelkruimeltaart was overheerlijk in de totaal-niet-kruimel-kersen-uit-blik-variant![]()
![]()
![]()
't Zag er niet uit, maar ach, kniesoor![]()
En een rondleiding door mn huissie, voor als je dat leuk vind![]()
't Zag er van de week zo zonnig uit, gezellig
Wat een rotdag!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:26 schreef Smash-it het volgende:
Hoi.. Mag ik even wat medeleven enzo? Ik heb de hele dag gewerkt (vet druk!) kom net thuis, vis dood. Vrijdag gekocht! Ik denk, kom maar even schoonmaken voor de andere vis, valt de kom. Overal glas en water in de keuken. En m'n pink bloed. En nu is alles redelijk opgeruimd (vis 2 woont nu in een brooddoosje) zie ik dat mijn laptop soort van gesmolten is! De z-x-c knopjes zijn helemaal omgekruld! Hoe kan dit nou weer?!
En ik heb honger.![]()
lichtpunt 2: je krijgt vast gratiesch een nieuwe visquote:Op zondag 22 maart 2009 19:26 schreef Smash-it het volgende:
En ik heb honger.![]()
Een simpel Ikea-bureaulampie is het met een 25 Watt halogeenlampie erin, gek hequote:Op zondag 22 maart 2009 19:37 schreef CarOnline het volgende:
Dank dank voor de complimenten![]()
D'r moet nog wel teen en tander aan gebeuren (afzuigkapbekleding en lampjes in de badkamer) maar sinds van de week had ik echt het idee dat het wel goed zo was.
Duurde even voordat ik me zo thuis voelde als in mn vorige huis. Maar met een zonnetje erbij is toch alles anders!
Best link nog Deisyy dan, met zo'n burolamp![]()
Wat had je, een bouwlamp ofzo?
Ja, dat is wel heel raarquote:Op zondag 22 maart 2009 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een simpel Ikea-bureaulampie is het met een 25 Watt halogeenlampie erin, gek he
Ik wist niet wie ik de schuld moest gevenquote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel raar![]()
Klacht indienen
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of mijn zoon. Hij heeft ook al eens geprobeerd m.b.v. een lamp chocomel te maken van paaseitjes.
Nee, zooi aan de lamp is minder idd.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik niet toen ik de zooi aan de lamp zag![]()
Maar best wel inventief eigenlijk
Mooi die lichiesquote:Op zondag 22 maart 2009 21:06 schreef dieenebart het volgende:
Voor wie van schapen houdt:
Te gek!!!!!
Ook geen augurken?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik heb zin in wat lekkers, weet alleen niet wat. Niet dat het uitmaakt, want niks in huis
Broodquote:Op zondag 22 maart 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook geen augurken?
Altijd lekker me een plakje worst ofzo erom
En niets voor erop?quote:
Het is al 9 minuten maandag.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:55 schreef enjoybram het volgende:
Zit iedereen klaar voor morgen? oja ben zo vrij om vast de afkorting te bedenken:
TBO = The Bunker Online
Neem een ijsje met advocaat en slagroom, aanrader!quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:06 schreef dieenebart het volgende:
Voor wie van schapen houdt:
Te gek!!!!!
Wat een übercool filmpje zeg.quote:
Altijd! En zaterdag heb ik Wereld in Oorlog #10 gekocht en het interview gelezenquote:Op maandag 23 maart 2009 08:11 schreef yvonne het volgende:
helleuh!
Cc heb je nog aan me gedacht?!
Drukke dag vandaag!
Oh, wat coolquote:Op maandag 23 maart 2009 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Altijd! En zaterdag heb ik Wereld in Oorlog #10 gekocht en het interview gelezen.
Boeiend verhaal, goed geschreven ook (die journalist kwam er volgens mij gewoon niet meer tussen) en wat een stomme actie van die lui die jullie soldatenlijk hebben ingepikt! (Was die Johan Iteejer, trouwens?)
Oh, ik dacht even dat die Johan die in het verhaal van die anonieme soldaat was gedoken, een andere Johan was en toen dacht ik Iteejer. En toen dacht ik suikerklontjes en theezakjes ... Ik moet ook niet denken.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:10 schreef yvonne het volgende:
Oh, wat cool
Journalist is de WO1 auteur Richard Heijster en schrijven kan ie!
Best wel vreemd om in een blad te staan
Nee, m'n Belgische collega op het forum.
Hoop wel dat die hype voorbij is als ik eind mei ga vliegen.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:34 schreef Marrije het volgende:
Jeetje, zondag een vliegtuig neergestort in de VS, vanmorgen een vliegtuig neergestort in Japan. Tis wel raak de laatste tijd.
*glaasje champagne aanreikt*quote:
quote:
Thanx.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cc heeft de krant gehaald (metro)
[ afbeelding ]
Ik niet, ik blijf hier.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Gaan we nou ook weer verhuizen?
* Deisyy pakt alvast de verhuisdozen in
Paar deuren verderop ofzo.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Waar moeten we anders heen dan Caro??
Eh, nee. Ik pas.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Maar als iedereen naar het bunkerforum gaat kom je er toch wel als een kuddedier achteraan?
Liever niet, ik begin me hier net thuis te voelen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Gaan we nou ook weer verhuizen?
* Deisyy pakt alvast de verhuisdozen in
* CarOnline trekt haar nieuwe pakje aanquote:Op maandag 23 maart 2009 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
* pakt Caro bij haar billetjes en gooit over z'n schouder
Maar jij komt toch ook uit de DGK-SC?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik pas.
Beetje door je strot geduwde rls en ik heb al die posts daarover systematisch overgeslagen.
Dus ik weet er het fijne ook niet van. En het boeit me ook niet zo.
COS en SC zijn na het stoppen van DGK samengegaan. Ik kan me niet herinneren dat CarO in de COS meebabbelde, toch CarO?quote:
Ja.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij komt toch ook uit de DGK-SC?
Ja dat weet ik nogquote:Op maandag 23 maart 2009 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
COS en SC zijn na het stoppen van DGK samengegaan. Ik kan me niet herinneren dat CarO in de COS meebabbelde, toch CarO?
BTW, leuk huis heb je.
Nee, heel af en toe een keer een post.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
COS en SC zijn na het stoppen van DGK samengegaan. Ik kan me niet herinneren dat CarO in de COS meebabbelde, toch CarO?
BTW, leuk huis heb je.
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Dat er een subforum is nu vind ik prima, bedoel, dat maakt me niets uit.
Ik zou het wel raar vinden als je bijna gedwongen wordt om daar naar toe te verhuizen.
quote:Een personenauto is vanochtend op de A58 bij Eindhoven tegen een wals gereden. De bestuurder van de auto raakte bekneld. De brandweer had grote moeite de automobilist uit het zwaar verwrongen wrak te halen.
Een man die was uitgestapt nadat het ongeluk was gebeurd raakte ook gewond. Hij werd aangereden door een achteruitrijdende politieauto. De man werd met lichte verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
Het ongeluk gebeurde ter hoogte van de nieuwe afslag naar bedrijventerrein Ekkersrijt. De zestien ton wegende wals stond stil op de vluchtstrook. Een traumahelicopter werd ingezet.
Het maakt mij ook niet uit hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:01 schreef Deisyy het volgende:
Ja dat weet ik nog![]()
Lekker belangrijk ook ..... not
Nee, ik ga in bed liggen met mn hoofd onder mn kussenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
CarO, neem ff een bakkie en doe eens lief.
Hoe weet je dan dat het achter je gebeurde?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
Nou ja. Zit ik een beetje telefonisch te interviewen, rijdt achter me een auto tegen een wals, daalt een traumahelikopter neer en ik heb helemaal niks in de gaten.
[..]
Omdat collega's me dat later vertelden en het hele gebeuren langer duurde dan het telefonische interview.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:07 schreef CarOnline het volgende:
Hoe weet je dan dat het achter je gebeurde?
Ohhhhhhh ik dacht dat je op de snelweg zat.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat collega's me dat later vertelden en het hele gebeuren langer duurde dan het telefonische interview.
Ik maar werken en zij een beetje voor het raam staan ramptoeristen.
Gaat redelijk, kan alleen niet voldoende onthoudenquote:Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef beequeen het volgende:
Moggûh Manu, hoe staat het met de gezondheid?
BTW, heb je al gekeken op Google Earth Street View en de stad Manchester?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |