quote:Op zondag 22 maart 2009 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of mijn zoon. Hij heeft ook al eens geprobeerd m.b.v. een lamp chocomel te maken van paaseitjes.
Nee, zooi aan de lamp is minder idd.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik niet toen ik de zooi aan de lamp zag![]()
Maar best wel inventief eigenlijk
Mooi die lichiesquote:Op zondag 22 maart 2009 21:06 schreef dieenebart het volgende:
Voor wie van schapen houdt:
Te gek!!!!!
Ook geen augurken?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik heb zin in wat lekkers, weet alleen niet wat. Niet dat het uitmaakt, want niks in huis
Broodquote:Op zondag 22 maart 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook geen augurken?
Altijd lekker me een plakje worst ofzo erom
En niets voor erop?quote:
Het is al 9 minuten maandag.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:55 schreef enjoybram het volgende:
Zit iedereen klaar voor morgen? oja ben zo vrij om vast de afkorting te bedenken:
TBO = The Bunker Online
Neem een ijsje met advocaat en slagroom, aanrader!quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:06 schreef dieenebart het volgende:
Voor wie van schapen houdt:
Te gek!!!!!
Wat een übercool filmpje zeg.quote:
Altijd! En zaterdag heb ik Wereld in Oorlog #10 gekocht en het interview gelezenquote:Op maandag 23 maart 2009 08:11 schreef yvonne het volgende:
helleuh!
Cc heb je nog aan me gedacht?!
Drukke dag vandaag!
Oh, wat coolquote:Op maandag 23 maart 2009 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Altijd! En zaterdag heb ik Wereld in Oorlog #10 gekocht en het interview gelezen.
Boeiend verhaal, goed geschreven ook (die journalist kwam er volgens mij gewoon niet meer tussen) en wat een stomme actie van die lui die jullie soldatenlijk hebben ingepikt! (Was die Johan Iteejer, trouwens?)
Oh, ik dacht even dat die Johan die in het verhaal van die anonieme soldaat was gedoken, een andere Johan was en toen dacht ik Iteejer. En toen dacht ik suikerklontjes en theezakjes ... Ik moet ook niet denken.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:10 schreef yvonne het volgende:
Oh, wat cool
Journalist is de WO1 auteur Richard Heijster en schrijven kan ie!
Best wel vreemd om in een blad te staan
Nee, m'n Belgische collega op het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |