Ik ga je ook weer PM-en binnenkort denk ik.Blijf nu eenmaal een houtfreak en we moeten over een tijdje nog bijzettafeltjes en nachtkastjes hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die 300 is voor beide
ik stuur je wel ff een PM
Erg mooi die blauwe verlichting achter de vitrage. Zijn dat leds en waar is het te koop?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat het gewoon leuk is! Laat hier andere Fok!kers een kijkje binnen nemen, ter inspiratie en voor de fun.
-knip-
Salosalo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Gwywen het volgende:
@Stormqueen: 2 poezen!![]()
Mijn trots in de badkamer
[ afbeelding ]
Onze keuken toen het nieuwe blad er net op zat (intussen ook andere greepjes erop, nog geen foto van)
[ afbeelding ]
Van de woonkamer heb ik alleen foto's met rommel in beeld (kleuter in huis, je kent 't wel) dus later meer
gegroet oud enschedeer !!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef CarOnline het volgende:
Hee ik ken die huizen![]()
Heb tot vorig jaar Juli in Enschede gewoond (34 jaar) dus de binnenstad ken ik op mn duimpje![]()
Veel geluk in jullie andere huis. Kan me indenken dat het zeer doet om daar weg te moeten!
Ik heb ook wat foto's van een rondleiding door mn nieuwe huis maar dat zijn er asociaal veel, mag dat ook?![]()
Caro maakt af en toe zelf een schilderij.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:07 schreef twentemeisje het volgende:
Onwijs gave inrichting Caro! Waar heb je dat schilderij met die dames in de woonkamer vandaan?
Edit: is het van Susan de Waardt-Ruiter?
Het orgineel welquote:Op zondag 22 maart 2009 21:07 schreef twentemeisje het volgende:
Onwijs gave inrichting Caro! Waar heb je dat schilderij met die dames in de woonkamer vandaan?
Edit: is het van Susan de Waardt-Ruiter?
Ik heb het gekocht in Panajachel, maar in San Pedro hadden ze nog meer.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:47 schreef Jumparound het volgende:
Lie! Ik wist neit dat jij in guatamala bent geweest!!!!
Is dat van San Pedro oid , dat schilderij?
damn ik wil weer terug... en ja, nog een keer die kutvulkaan beklimmenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht in Panajachel, maar in San Pedro hadden ze nog meer.![]()
Zal vanavond eens wat foto's maken en een topic openen met kunst in huis en het verhaal erachter. Alle schilderijen in mijn huis komen uit het verre buitenland en daar zit een verhaal bij.
Hoi WJ!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:54 schreef willem-jozef het volgende:
hoi caro!![]()
wat een leuk ingericht huis!
m'n wereld stortte wel een beetje in toen ik zo cru geconfronteerd werd met dat tweepersoons bed. slaap je niet apart dan?dat zei je toch, toen..?
![]()
nice place! c you leeter, luv
Het lijken wel funda foto's met die groothoeklensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:54 schreef fokkieslim het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom kan dat niet zijn/haar huis zijn? Huizen op funda hebben ook eigenaren hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef maok het volgende:
[..]
Het lijken wel funda foto's met die groothoeklens
EDIT, ik zie dat je de foto's gewoon van Funda hebt geplukt, ga eens je eigen huis hier plaatsen
![]()
Omdat hij in een ander topic deze post heeft geplaatst:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:20 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet zijn/haar huis zijn? Huizen op funda hebben ook eigenaren hoor![]()
Ons app. staat ook op funda en als ik zo snel de foto's niet op pc kan vinden kan ik ze toch ook daar vanaf plukken...
Dat zeg je toch niet over je eigen huis neem ik aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:58 schreef fokkieslim het volgende:
Gezellig als er visite is.[ afbeelding ]
Ik wilde net een ontzettend hatelijke opmerking plaatsen over de schrootjes op het plafond en de kleur van de keuken, maar zag toen bovenstaande reacties...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:26 schreef maok het volgende:
[..]
Omdat hij in een ander topic deze post heeft geplaatst:
[..]
Dat zeg je toch niet over je eigen huis neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |