Van de keukenzaakquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
Waar heb je die wasbak vandaan trouwens Stormqueen?
Zag hem hier in de buurt bij een keten maar dat was echt afgrijselijk duur..
Dat zijn Guitar Hero gitaren voor de playstationquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stormqueen: leuk huisje!
Edit: wat zijn dat voor gekke gitaartjes naast die stoel?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn Guitar Hero gitaren voor de playstation
quote:K&W Mag ik even binnen kijken #3 » Stormqueen 8 238 05/03 11:56 - NouMooiNiet
Dat lijkt me inderdaad ook helemaal niksquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hele mooie radiator inderdaad!
Ik zou me wel waanzinnig ergeren aan die gootsteen die uitsteekt
tnxquote:
klopt, of je draait ze een kwartslag, ideaalquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Zo simpel zien ze er idd ook wel uit, maar dat maakt ze zo mooi. En het allerfijnst? Je kan je tafel gewoon opschuren als er een vlek in zit. Niks lakken, gewoon zo laten en als er een waterkring op zit even een schuurpapiertje eroverheen!
het allerleukste is om er tegenaan te trappen als je boos bent, of er overheen te lopen als je iets wil pakkenquote:
dan moet ik ze nog heeeeel vaak opschurenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:57 schreef maok het volgende:
En anders zien ze er na 30 jaar gewoon zo uit:
[ afbeelding ]
(rest van de foto's volgt later nog wel)
Nieuw. En duurquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fantastisch die radiatiorIs hij oud of nieuw?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
sq, over dat schoppen. Dat is dus het enige. Ik voel weer mijn teen breken als ik naar die massieve blokken kijk.Auwie!
Nee, die hebben we bij een houtzagerij besteldquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef erik-de-perik het volgende:
SQ: hoe kom je aan die balken, ik neem aan dat je die niet zelf heb gezaagd..
Oh waauw, dat vind ik echt waanzinnig mooi!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, die hebben we bij een houtzagerij besteld
http://www.volharding-houtzagerij.nl/
Die was ooit van de opa van mijn vriend
je kan binnenwippen, mar beter is eerst even bellen. Wat wij betaald hebben is niet echt een realistische prijs, wij hebben, wegens onze achtergrond, een symbolische prijs betaald. ik denk dat je ongeveer 300 euro kwijt zou zijn voor zoiets. Als je serieuze interesse hebt kan je me via PM of MSN om tips vragenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh waauw, dat vind ik echt waanzinnig mooi!
Kan je dat ook gewoon bestellen? En wat kost zoiets?
Ben al lang opzoek naar zoiets lomps (mooi lomp dan he!) maar kon het nooit zo vinden.
Oldenzaal is vlak bij mij, kan je daar zo langs gaan?
Nou, eh doe maar wat tips!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan binnenwippen, mar beter is eerst even bellen. Wat wij betaald hebben is niet echt een realistische prijs, wij hebben, wegens onze achtergrond, een symbolische prijs betaald. ik denk dat je ongeveer 300 euro kwijt zou zijn voor zoiets. Als je serieuze interesse hebt kan je me via PM of MSN om tips vragen
Die 300 is voor beidequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, eh doe maar wat tips!
Maar 300,- is dat voor 1 of voor 2?
Ik vind het echt heel erg mooi
Oké, dank je wel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die 300 is voor beide
ik stuur je wel ff een PM
vaag, het is zelfs van een Deutsch merkquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:29 schreef CarOnline het volgende:
Ik zie trouwens dat jij de keukenkasten hebt die ik in eerste instantie had uitgezocht.
Helaas waren ze bij onze bouw niet zo heel soepel en mochten we geen keuken uit NL aanschaffen ivm de verzekering. De aangewezen keukenboer kon die kasten niet leveren.
Had er gewoon een paar weken vreselijk de pest in![]()
Nu nog, als ik dat zo zie
Ja, weet ik, had het boekwerk ook meegenomen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vaag, het is zelfs van een Deutsch merk
ik weet wat je bedoelt. Huur je? Want anders kun je best je zin doordrammen hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, weet ik, had het boekwerk ook meegenomen.
Maar kreeg het mooi niet voor elkaar!
Je wil niet weten wat een ellende, heb zelfs ruzie met de makelaar er om gehad![]()
Echt stom, maar ja contracten, contacten... en dan bij een keukenboer eindigen die dat dus niet kon leveren omdat zij weer geen contract hadden met de firma die díe keukens leverden.
Nu heb ik alsnog een mooie hoor, maar dat was wel even zuur. Ik had die ronde handgrepen met dat plaatje erachter uitgezocht. Weet niet of je weet welke ik bedoel. Maar heel landelijk, heel tof
Nee, huis gekocht.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt. Huur je? Want anders kun je best je zin doordrammen hoor
je klinkt helemaal niet verwendquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, huis gekocht.
Of nou ja, kavel gekocht en huis laten bouwen. En in Duitsland zijn ze heel eh secuur wat dat soort dingen betreft.
Ik mocht dus geen NLs gasfornuis ofzo, ivm de verzekering. Dus een NLse keuken kopen (of bij een NLse zaak dus) was dan ook onzin, omdat je de inbouw apperatuur niet mag laten leveren.
Dus toen naar een Duitse, met het boek onder de arm. Jah.. en dat mocht ook niet, want van de makelaar moesten we naar die-en-die zaak, want die had weer contact met de bouw. Achteraf moet ik ook toegeven dat dat makkelijker was, die kennen elkaar allemaal en omdat het geen projektbouw was, was er niet altijd iemand aanwezig maar konden ze zo de sleutel ophalen voor het inmeten.
Maar goed, die deden dus geen zaken met de firma van die keuken. En dan houdt het wel zo'n beetje op.
Nu heb ik een overbekende keukenkast, staat geloof ik ook al hier in het topic. Maar dan hoogglans. Ook mooi hoor, maar niet mijn keuken.
Ja, dat klinkt verwend maar ja, je betaalt er ook dik voor. Dan mag het ook wel goed zijn.
En dat is het nét niet.
Duidelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van de keukenzaakEn hij was inderdaad gruwelijk duur
Ik ga je ook weer PM-en binnenkort denk ik.Blijf nu eenmaal een houtfreak en we moeten over een tijdje nog bijzettafeltjes en nachtkastjes hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die 300 is voor beide
ik stuur je wel ff een PM
Erg mooi die blauwe verlichting achter de vitrage. Zijn dat leds en waar is het te koop?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat het gewoon leuk is! Laat hier andere Fok!kers een kijkje binnen nemen, ter inspiratie en voor de fun.
-knip-
Salosalo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Gwywen het volgende:
@Stormqueen: 2 poezen!![]()
Mijn trots in de badkamer
[ afbeelding ]
Onze keuken toen het nieuwe blad er net op zat (intussen ook andere greepjes erop, nog geen foto van)
[ afbeelding ]
Van de woonkamer heb ik alleen foto's met rommel in beeld (kleuter in huis, je kent 't wel) dus later meer
gegroet oud enschedeer !!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef CarOnline het volgende:
Hee ik ken die huizen![]()
Heb tot vorig jaar Juli in Enschede gewoond (34 jaar) dus de binnenstad ken ik op mn duimpje![]()
Veel geluk in jullie andere huis. Kan me indenken dat het zeer doet om daar weg te moeten!
Ik heb ook wat foto's van een rondleiding door mn nieuwe huis maar dat zijn er asociaal veel, mag dat ook?![]()
Caro maakt af en toe zelf een schilderij.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:07 schreef twentemeisje het volgende:
Onwijs gave inrichting Caro! Waar heb je dat schilderij met die dames in de woonkamer vandaan?
Edit: is het van Susan de Waardt-Ruiter?
Het orgineel welquote:Op zondag 22 maart 2009 21:07 schreef twentemeisje het volgende:
Onwijs gave inrichting Caro! Waar heb je dat schilderij met die dames in de woonkamer vandaan?
Edit: is het van Susan de Waardt-Ruiter?
Ik heb het gekocht in Panajachel, maar in San Pedro hadden ze nog meer.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:47 schreef Jumparound het volgende:
Lie! Ik wist neit dat jij in guatamala bent geweest!!!!
Is dat van San Pedro oid , dat schilderij?
damn ik wil weer terug... en ja, nog een keer die kutvulkaan beklimmenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht in Panajachel, maar in San Pedro hadden ze nog meer.![]()
Zal vanavond eens wat foto's maken en een topic openen met kunst in huis en het verhaal erachter. Alle schilderijen in mijn huis komen uit het verre buitenland en daar zit een verhaal bij.
Hoi WJ!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:54 schreef willem-jozef het volgende:
hoi caro!![]()
wat een leuk ingericht huis!
m'n wereld stortte wel een beetje in toen ik zo cru geconfronteerd werd met dat tweepersoons bed. slaap je niet apart dan?dat zei je toch, toen..?
![]()
nice place! c you leeter, luv
Het lijken wel funda foto's met die groothoeklensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:54 schreef fokkieslim het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom kan dat niet zijn/haar huis zijn? Huizen op funda hebben ook eigenaren hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef maok het volgende:
[..]
Het lijken wel funda foto's met die groothoeklens
EDIT, ik zie dat je de foto's gewoon van Funda hebt geplukt, ga eens je eigen huis hier plaatsen
![]()
Omdat hij in een ander topic deze post heeft geplaatst:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:20 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet zijn/haar huis zijn? Huizen op funda hebben ook eigenaren hoor![]()
Ons app. staat ook op funda en als ik zo snel de foto's niet op pc kan vinden kan ik ze toch ook daar vanaf plukken...
Dat zeg je toch niet over je eigen huis neem ik aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:58 schreef fokkieslim het volgende:
Gezellig als er visite is.[ afbeelding ]
Ik wilde net een ontzettend hatelijke opmerking plaatsen over de schrootjes op het plafond en de kleur van de keuken, maar zag toen bovenstaande reacties...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:26 schreef maok het volgende:
[..]
Omdat hij in een ander topic deze post heeft geplaatst:
[..]
Dat zeg je toch niet over je eigen huis neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |