Ik ga je ook weer PM-en binnenkort denk ik.Blijf nu eenmaal een houtfreak en we moeten over een tijdje nog bijzettafeltjes en nachtkastjes hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die 300 is voor beide
ik stuur je wel ff een PM
Erg mooi die blauwe verlichting achter de vitrage. Zijn dat leds en waar is het te koop?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat het gewoon leuk is! Laat hier andere Fok!kers een kijkje binnen nemen, ter inspiratie en voor de fun.
-knip-
Salosalo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Gwywen het volgende:
@Stormqueen: 2 poezen!![]()
Mijn trots in de badkamer
[ afbeelding ]
Onze keuken toen het nieuwe blad er net op zat (intussen ook andere greepjes erop, nog geen foto van)
[ afbeelding ]
Van de woonkamer heb ik alleen foto's met rommel in beeld (kleuter in huis, je kent 't wel) dus later meer
gegroet oud enschedeer !!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef CarOnline het volgende:
Hee ik ken die huizen![]()
Heb tot vorig jaar Juli in Enschede gewoond (34 jaar) dus de binnenstad ken ik op mn duimpje![]()
Veel geluk in jullie andere huis. Kan me indenken dat het zeer doet om daar weg te moeten!
Ik heb ook wat foto's van een rondleiding door mn nieuwe huis maar dat zijn er asociaal veel, mag dat ook?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |