Hé wat leuk, dat belooft wat....quote:Op maandag 23 maart 2009 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.... ben jij ook weer van de partij? Gezellig
Dit is het programma voor jou..... ga jij je eens ff EINZ!!!!! ZWEI!!!! DREI!!!!! opgeven.... pronto enzoquote:
Ik kom net een beetje bij van een zeer geweldadige operatie waar in mijn gehelequote:Op maandag 23 maart 2009 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is het programma voor jou..... ga jij je eens ff EINZ!!!!! ZWEI!!!! DREI!!!!! opgeven.... pronto enzo
Geeft niets, het programma begint pas over een maand, dan zien we niets meer van je facial injuryquote:Op maandag 23 maart 2009 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kom net een beetje bij van een zeer geweldadige operatie waar in mijn gehele
tot voor kort aantrekkelijke kaaklijn verbouwd is.
Overigens weet ik nog steeds serieus niet waar de fuck we het over hebben
Maarrre:
Leannemais![]()
![]()
![]()
Wat moet ik doen dan, daar?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft niets, het programma begint pas over een maand, dan zien we niets meer van je facial injury![]()
Ian, schnitzeltje van me![]()
![]()
Eindelijk je bek verbouwdquote:Op maandag 23 maart 2009 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kom net een beetje bij van een zeer geweldadige operatie waar in mijn gehele
tot voor kort aantrekkelijke kaaklijn verbouwd is.
Overigens weet ik nog steeds serieus niet waar de fuck we het over hebben
Maarrre:
Leannemais![]()
![]()
![]()
Jij niet dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, je mist 'r, logisch ook
Ik mag niet meedoen.quote:
Gewoon jezelf zijn, dan wordt de rest vanzelf gek..... of ze houden zoveel van je dat ze de strijd niet meer met je willen aangaan. Win-win situatie dus.... ¤ 10.000,= winsituatie in dit gevalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |