mja, imo niet slim om dat van dat slaan te melden. Allicht dat je dan sneller het risico loopt dat mensen dat gaan uitproberen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:10 schreef Gert het volgende:
Bart was een uurtje geleden op radio 1 met een interview. Opvallendste uitspraak was, dat het slaan van een mede-bewoner niet per se leidt tot diskwalificatie. Het kan gebeuren, aldus Bart, dat we de kijkers dan laten stemmen of ze het meppen een terechte aktie vonden. "Bijvoorbeeld omdat het slachtoffer al een half uur liep te zuigen. Als de kijkers zeggen: terecht die klap, dan volgt er geen uitsluiting."
Hij benadrukte echter dat hij liever een "Big Brother 1 knuffelsfeertje" heeft dan het agressieve gedoe van DGK.
Of zoals mijn moeder zou zeggen: liever-koekjes bakken we niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef Maanvis het volgende:
Dat kan hij wel willen, maar hij heeft er niets over te zeggen.
Dat zat een week geleden al in FOK! tvquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:10 schreef Gert het volgende:
Bart werd een uurtje geleden op radio 1 geïnterviewd. Opvallendste uitspraak was, dat het slaan van een mede-bewoner niet per se leidt tot diskwalificatie. Het kan gebeuren, aldus Bart, "dat we de kijkers dan laten stemmen of ze het meppen een terechte aktie vonden. Bijvoorbeeld omdat het slachtoffer al een half uur liep te zuigen. Als de kijkers zeggen: terecht die klap, dan volgt er geen uitsluiting."
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, imo niet slim om dat van dat slaan te melden. Allicht dat je dan sneller het risico loopt dat mensen dat gaan uitproberen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat is dan wél met het risico dat de kijker zegt: opflikkeren jij.
Behalve als Peter geslagen wordt, dat wordt massaal toegejuicht. Dus die mag wel uitkijken.
Ja geweldig hè, Stefan. Maar Bart zei het daarnet expliciet op de landelijke radio dus ik zet het hier lekker nog even neer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat zat een week geleden al in FOK! tv
FOK!tv: The Bunker - slaan mag, mits terecht (2/2)
En 2 weken geleden al in de teaser
Ja, maar ik bedoel dat die uitspraak dus niet meer opmerkelijk is. Geef toe, je hebt niet gekekenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja geweldig hè, Stefan. Maar Bart zei het daarnet expliciet op de landelijke radio dus ik zet het hier lekker nog even neer.
Hee, JIJ had de primeur hoor. Klasse.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat die uitspraak dus niet meer opmerkelijk is. Geef toe, je hebt niet gekeken
FOK! had de primeur.quote:
Dankzij jouw journalistieke doortastendheid.quote:
Het interview is hier terug te luisteren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:24 schreef Stefan het volgende:
Maarre, in welk programma zat Bart dan? En wat was de reactie op die stelling?
18.000 betalende kijkers?quote:
En onder de foto in het oorspronkelijke artikel staat ook 'De locatie wordt zorgvuldig geheim gehouden', wat natuurlijk ook onjuist is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:40 schreef Stefan het volgende:
Ik heb Bart net gesproken per foon en het betalende is een misquote. Er zijn 18.000 kijkers, niet per se betalende.
In die quote staat toch dat het aantal wel kloptquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik lees in een ander topic dat die 18.000 niet klopt.
[..]
Hij rekent de niet betalende (van het eerste weekend) ook mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
In die quote staat toch dat het aantal wel klopt
Niet alleen het eerste weekend denk ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij rekent de niet betalende (van het eerste weekend) ook mee.
Toen zullen er vast een hoop mensen zijn geweest die ff op de gratis stream gekeken hebben of het wat was.
Niet verkapt en ook niet te snel maar wel heel snel een plan gerealiseerd met goede mensen (personele bezetting, zowel redactioneel als technisch)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef sunny16947 het volgende:
Dus van die 18000 streamers keken er 16000 onbetaald?
Hij geeft iig nog wel verkapt toe dat het te snel uit de grond gestampt is.
Maar je bent een crewlid, dan is het logisch dat je dit zegt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:50 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Niet verkapt en ook niet te snel maar wel heel snel een plan gerealiseerd met goede mensen (personele bezetting, zowel redactioneel als technisch)
je bent vast een aardige kerel hoor. Dat is in ieder geval wat ik hoor van anderen. Maar je komt volstrekt ongeloofwaardig over als je elke keer maar weer de boel volledig de hemel in prijst. Dat besef je zelf misschien niet, dus meld ik 't even. Beter kun je gewoon een ontopic en eerlijke reactie geven dan reclame maken. Daarmee schrik je alleen maar mensen af namelijk. Zeker op FOK!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:50 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Niet verkapt en ook niet te snel maar wel heel snel een plan gerealiseerd met goede mensen (personele bezetting, zowel redactioneel als technisch)
Bedankt voor je melding, Danny.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:57 schreef Danny het volgende:
[..]
je bent vast een aardige kerel hoor. Dat is in ieder geval wat ik hoor van anderen. Maar je komt volstrekt ongeloofwaardig over als je elke keer maar weer de boel volledig de hemel in prijst. Dat besef je zelf misschien niet, dus meld ik 't even. Beter kun je gewoon een ontopic en eerlijke reactie geven dan reclame maken. Daarmee schrik je alleen maar mensen af namelijk. Zeker op FOK!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:47 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Bedankt voor je melding, Danny.
Een kwestie van opvoeding en fatsoen. Dat was er vroeger bij me ingestampt en always look at the bright side of life.
Mijn posts waren eerlijk (geen reclame), feiten die ik tijdens TBO tegenkwam of ondervond.
Er werd gehakt (gewerkt) en er vielen spaanders. Geloof me, daar komt verandering en/of verbetering in.
Zullen we de volgende keer als je in Eindhoven bent een pilsje vatten ? Op mijn kosten !!
Misschien is het terug tezien op programma gemist.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet echt 'in het nieuws', maar vanavond bij De 25 meest bijzondere sterrenhuizen aller tijden (19:00 uur, SBS) kwam een item over Johan's woning, en die heeft die aandacht gebruikt om te vertellen over The Bunker.
Heeft iemand het gezien toevallig?
Ik baal, kreeg net op dat tijdstip visite dus het is me ontschoten, heb het dus niet gezien en ook niet op kunnen nemen. Had het ook veel eerder moeten posten eigenlijk. Stupid.
Nee helaas, ik heb me rot gezocht, er is geen programma gemist van De 25, en er is ook geen herhaling.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Misschien is het terug tezien op programma gemist.Bedankt voor de tip.
Johan zal toch wel hyves hebben,vraag je het daar om uitlegquote:Op zondag 31 mei 2009 22:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee helaas, ik heb me rot gezocht, er is geen programma gemist van De 25, en er is ook geen herhaling.
Hij heeft het zelf ook gemist. Maar gaat dinsdag rondbellen voor een kopie of opnamequote:Op zondag 31 mei 2009 22:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Johan zal toch wel hyves hebben,vraag je het daar om uitleg
Heb je hem aan de lijn gehad ? Nou ,ik ben benieuwd en waar is iedereen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf ook gemist. Maar gaat dinsdag rondbellen voor een kopie of opname
Was jij de "fotograaf" ten tijde van mijn bezoek daar?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:47 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Bedankt voor je melding, Danny.
Een kwestie van opvoeding en fatsoen. Dat was er vroeger bij me ingestampt en always look at the bright side of life.
Mijn posts waren eerlijk (geen reclame), feiten die ik tijdens TBO tegenkwam of ondervond.
Er werd gehakt (gewerkt) en er vielen spaanders. Geloof me, daar komt verandering en/of verbetering in.
Zullen we de volgende keer als je in Eindhoven bent een pilsje vatten ? Op mijn kosten !!
Yepquote:Op zondag 31 mei 2009 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was jij de "fotograaf" ten tijde van mijn bezoek daar?
Grappig om terug te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Filmpje! Kwaliteit is niet alles, opgenomen met de telefoon van tv. Met dank aan Els, Johan's grootste fan
Johan bij de 25 meest bijzondere sterrenwoningen aller tijden, met reclame voor TBO![]()
dat dacht ik wel ja... hahaquote:
Ja het komt goed van de grond zo he?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:56 schreef Maanvis het volgende:
Ben je nu ook de marketinggirl van Johan, Mera?
Zie dat je je omhoog werkt in het sterrencircuit
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja het komt goed van de grond zo he?
Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
http://www.hybridwrestling.nl/
http://vlemmixwrestling.hyves.nl/
Met wie ga jij worstelen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:15 schreef Stefan het volgende:
MIJN IDEE JOHAN MIJN IDEE
IK WIL OOK OP DE POSTER!!!!!!!!!!!!!!!!
In de categorie lekker, hou je van oliebollen met rozijntjes?quote:
prima, maar dan moet je ook zo'n outfit aan hequote:
Mooi, dan zet ik je op de gastenlijstquote:
Haha, net het vage filmpje gekeken van Johan, hoe heerlijk fout is die man maar ik mag hem wel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
prima, maar dan moet je ook zo'n outfit aan he![]()
![]()
[..]
Mooi, dan zet ik je op de gastenlijst![]()
Trouwens, vanavond SBS 6 maar ff in de gaten houden, tipje![]()
Ik neem mn bunkerstickers mee, misschien komen die nog wel in beeld![]()
zie het 'vraag bobje topique'.. daar staat in dat TBO2 op 1 september begint!quote:
Geen idee! Staat het niet op sbs6 gemist>?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
heb vanavond dat sbs gemistis daar nog youtube materiaal van ?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:28 schreef FuTilE het volgende:
Het is net Holle Bolle Gijs hè, die Danny...
Je gooit er een propje papier in en er komt zo een op maat gesneden advies uit.
Ik denk niet dat er wat uitgezonden is...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee! Staat het niet op sbs6 gemist>?
Nou serieus in Scheveningen werden we weggejaagd gewoonquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:14 schreef Maanvis het volgende:
Zonde! Volgende keer iets persistenter zijn, mensen! Gewoon het SBS6 kantoor bezetten. Het ergste dat je kan gebeuren is een nacchie in een cel.. maar dat is dan meteen een ultieme promotie.
Tof dat dat worstel gebeuren zo goed gepromoot wordtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou serieus in Scheveningen werden we weggejaagd gewoon![]()
Maar op Schiphol, waar ik echt arrestatie verwachtte ivm stennisschopperij en polonaises door de aankomsthallen, vroeg de ME gewoon om bierAlleen kregen ze het niet
![]()
Maar inderdaad, afspaken maken is allesMaar komt snel goed!!
Vanavond al radio aan de foon gehad over het worstel gebeuren, denk dat ik de Bunker er zo binnensmonds nog wel tussen kan noemen zo hier en daar hehe
Ik ben echt dronken trouwens, sorry![]()
Ja, al t bier voor mn eigen, JWTquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tof dat dat worstel gebeuren zo goed gepromoot wordt.
Maakt niet uit dat je dronken bent, tis niet te zien, je taalgebruik is nog perfect...enne, geen bier geven? Weet je zeker dat je een Brabantse bent?
Thanks, jij bent toch best tof zo nu en dan hehequote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:33 schreef mooiiiiii het volgende:
Slaap lekker mera en vanmiddag lezen we allemaal je avonturen!
Niet Alan Clarkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Thanks, jij bent toch best tof zo nu en dan hehe![]()
Jij ookEnne verhalen morgenmiddag, denk het niet, ik moet gaan laserschieten, uitje van de zaak
![]()
Bovendien kan ik nu al een korte samenvatting geven: Supergave bus + André Pronk + Johan Vlemmix + Alain Kersten (die zanger van de bunker finale) + nog een hele hoop leuke mensen = één en al lol, verder weinig bijzonders gebeurd
Naah, die kan nooit zo grappig ouwehoeren en ouderwets meefeesten met ons, gepeupelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |