Niet alleen het eerste weekend denk ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij rekent de niet betalende (van het eerste weekend) ook mee.
Toen zullen er vast een hoop mensen zijn geweest die ff op de gratis stream gekeken hebben of het wat was.
Niet verkapt en ook niet te snel maar wel heel snel een plan gerealiseerd met goede mensen (personele bezetting, zowel redactioneel als technisch)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef sunny16947 het volgende:
Dus van die 18000 streamers keken er 16000 onbetaald?
Hij geeft iig nog wel verkapt toe dat het te snel uit de grond gestampt is.
Maar je bent een crewlid, dan is het logisch dat je dit zegt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:50 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Niet verkapt en ook niet te snel maar wel heel snel een plan gerealiseerd met goede mensen (personele bezetting, zowel redactioneel als technisch)
je bent vast een aardige kerel hoor. Dat is in ieder geval wat ik hoor van anderen. Maar je komt volstrekt ongeloofwaardig over als je elke keer maar weer de boel volledig de hemel in prijst. Dat besef je zelf misschien niet, dus meld ik 't even. Beter kun je gewoon een ontopic en eerlijke reactie geven dan reclame maken. Daarmee schrik je alleen maar mensen af namelijk. Zeker op FOK!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:50 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Niet verkapt en ook niet te snel maar wel heel snel een plan gerealiseerd met goede mensen (personele bezetting, zowel redactioneel als technisch)
Bedankt voor je melding, Danny.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:57 schreef Danny het volgende:
[..]
je bent vast een aardige kerel hoor. Dat is in ieder geval wat ik hoor van anderen. Maar je komt volstrekt ongeloofwaardig over als je elke keer maar weer de boel volledig de hemel in prijst. Dat besef je zelf misschien niet, dus meld ik 't even. Beter kun je gewoon een ontopic en eerlijke reactie geven dan reclame maken. Daarmee schrik je alleen maar mensen af namelijk. Zeker op FOK!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:47 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Bedankt voor je melding, Danny.
Een kwestie van opvoeding en fatsoen. Dat was er vroeger bij me ingestampt en always look at the bright side of life.
Mijn posts waren eerlijk (geen reclame), feiten die ik tijdens TBO tegenkwam of ondervond.
Er werd gehakt (gewerkt) en er vielen spaanders. Geloof me, daar komt verandering en/of verbetering in.
Zullen we de volgende keer als je in Eindhoven bent een pilsje vatten ? Op mijn kosten !!
Misschien is het terug tezien op programma gemist.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet echt 'in het nieuws', maar vanavond bij De 25 meest bijzondere sterrenhuizen aller tijden (19:00 uur, SBS) kwam een item over Johan's woning, en die heeft die aandacht gebruikt om te vertellen over The Bunker.
Heeft iemand het gezien toevallig?
Ik baal, kreeg net op dat tijdstip visite dus het is me ontschoten, heb het dus niet gezien en ook niet op kunnen nemen. Had het ook veel eerder moeten posten eigenlijk. Stupid.
Nee helaas, ik heb me rot gezocht, er is geen programma gemist van De 25, en er is ook geen herhaling.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Misschien is het terug tezien op programma gemist.Bedankt voor de tip.
Johan zal toch wel hyves hebben,vraag je het daar om uitlegquote:Op zondag 31 mei 2009 22:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee helaas, ik heb me rot gezocht, er is geen programma gemist van De 25, en er is ook geen herhaling.
Hij heeft het zelf ook gemist. Maar gaat dinsdag rondbellen voor een kopie of opnamequote:Op zondag 31 mei 2009 22:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Johan zal toch wel hyves hebben,vraag je het daar om uitleg
Heb je hem aan de lijn gehad ? Nou ,ik ben benieuwd en waar is iedereen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf ook gemist. Maar gaat dinsdag rondbellen voor een kopie of opname
Was jij de "fotograaf" ten tijde van mijn bezoek daar?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:47 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Bedankt voor je melding, Danny.
Een kwestie van opvoeding en fatsoen. Dat was er vroeger bij me ingestampt en always look at the bright side of life.
Mijn posts waren eerlijk (geen reclame), feiten die ik tijdens TBO tegenkwam of ondervond.
Er werd gehakt (gewerkt) en er vielen spaanders. Geloof me, daar komt verandering en/of verbetering in.
Zullen we de volgende keer als je in Eindhoven bent een pilsje vatten ? Op mijn kosten !!
Yepquote:Op zondag 31 mei 2009 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was jij de "fotograaf" ten tijde van mijn bezoek daar?
Grappig om terug te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Filmpje! Kwaliteit is niet alles, opgenomen met de telefoon van tv. Met dank aan Els, Johan's grootste fan
Johan bij de 25 meest bijzondere sterrenwoningen aller tijden, met reclame voor TBO![]()
dat dacht ik wel ja... hahaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |