Ja het komt goed van de grond zo he?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:56 schreef Maanvis het volgende:
Ben je nu ook de marketinggirl van Johan, Mera?
Zie dat je je omhoog werkt in het sterrencircuit
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja het komt goed van de grond zo he?
Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
http://www.hybridwrestling.nl/
http://vlemmixwrestling.hyves.nl/
Met wie ga jij worstelen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:15 schreef Stefan het volgende:
MIJN IDEE JOHAN MIJN IDEE
IK WIL OOK OP DE POSTER!!!!!!!!!!!!!!!!
In de categorie lekker, hou je van oliebollen met rozijntjes?quote:
prima, maar dan moet je ook zo'n outfit aan hequote:
Mooi, dan zet ik je op de gastenlijstquote:
Haha, net het vage filmpje gekeken van Johan, hoe heerlijk fout is die man maar ik mag hem wel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
prima, maar dan moet je ook zo'n outfit aan he![]()
![]()
[..]
Mooi, dan zet ik je op de gastenlijst![]()
Trouwens, vanavond SBS 6 maar ff in de gaten houden, tipje![]()
Ik neem mn bunkerstickers mee, misschien komen die nog wel in beeld![]()
zie het 'vraag bobje topique'.. daar staat in dat TBO2 op 1 september begint!quote:
Geen idee! Staat het niet op sbs6 gemist>?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
heb vanavond dat sbs gemistis daar nog youtube materiaal van ?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:28 schreef FuTilE het volgende:
Het is net Holle Bolle Gijs hè, die Danny...
Je gooit er een propje papier in en er komt zo een op maat gesneden advies uit.
Ik denk niet dat er wat uitgezonden is...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee! Staat het niet op sbs6 gemist>?
Nou serieus in Scheveningen werden we weggejaagd gewoonquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:14 schreef Maanvis het volgende:
Zonde! Volgende keer iets persistenter zijn, mensen! Gewoon het SBS6 kantoor bezetten. Het ergste dat je kan gebeuren is een nacchie in een cel.. maar dat is dan meteen een ultieme promotie.
Tof dat dat worstel gebeuren zo goed gepromoot wordtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou serieus in Scheveningen werden we weggejaagd gewoon![]()
Maar op Schiphol, waar ik echt arrestatie verwachtte ivm stennisschopperij en polonaises door de aankomsthallen, vroeg de ME gewoon om bierAlleen kregen ze het niet
![]()
Maar inderdaad, afspaken maken is allesMaar komt snel goed!!
Vanavond al radio aan de foon gehad over het worstel gebeuren, denk dat ik de Bunker er zo binnensmonds nog wel tussen kan noemen zo hier en daar hehe
Ik ben echt dronken trouwens, sorry![]()
Ja, al t bier voor mn eigen, JWTquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tof dat dat worstel gebeuren zo goed gepromoot wordt.
Maakt niet uit dat je dronken bent, tis niet te zien, je taalgebruik is nog perfect...enne, geen bier geven? Weet je zeker dat je een Brabantse bent?
Thanks, jij bent toch best tof zo nu en dan hehequote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:33 schreef mooiiiiii het volgende:
Slaap lekker mera en vanmiddag lezen we allemaal je avonturen!
Niet Alan Clarkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Thanks, jij bent toch best tof zo nu en dan hehe![]()
Jij ookEnne verhalen morgenmiddag, denk het niet, ik moet gaan laserschieten, uitje van de zaak
![]()
Bovendien kan ik nu al een korte samenvatting geven: Supergave bus + André Pronk + Johan Vlemmix + Alain Kersten (die zanger van de bunker finale) + nog een hele hoop leuke mensen = één en al lol, verder weinig bijzonders gebeurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |