Slaap nog even lekkerquote:Op maandag 23 maart 2009 11:26 schreef Brennel het volgende:
Ik duik nog even terug m'n warme bedje in
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:37 schreef themauster het volgende:
Morning![]()
weer lekker binnenkomen met PSB
Hij is volgens mij niet eens kapot. Koffie werkt nog gewoon, maar cappuccino geeft alleen water. Het poeder zal dus wel op zijn.quote:
Waterig bakkiequote:Op maandag 23 maart 2009 11:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet eens kapot. Koffie werkt nog gewoon, maar cappuccino geeft alleen water. Het poeder zal dus wel op zijn.
Iddquote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef broer het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het moment dat Vara TV-Privé Krezip gaat bellen.
geweldigquote:
Gaat Lex straks Jacqueline bellen ja?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef broer het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het moment dat Vara TV-Privé Krezip gaat bellen.
Nou ja, hij zei: "Die band die uit elkaar is en die zo'n hekel aan ons heeft." Dat kan alleen maar Krezip zijn, volgens mij, want die zangeres koestert een behoorlijke haat jegens Stenders. Vooral sinds Stenders haar een keer in de uitzending heeft gebeld om te zeggen dat hij de cover van 'Everybody's Gotta Learn Sometime' uitgesproken kut vond.quote:
Mooi. En volkomen terecht natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 13:13 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, hij zei: "Die band die uit elkaar is en die zo'n hekel aan ons heeft." Dat kan alleen maar Krezip zijn, volgens mij, want die zangeres koestert een behoorlijke haat jegens Stenders. Vooral sinds Stenders haar een keer in de uitzending heeft gebeld om te zeggen dat hij de cover van 'Everybody's Gotta Learn Sometime' uitgesproken kut vond.
Yooooooquote:Op maandag 23 maart 2009 13:25 schreef borisz het volgende:
Even eentussen het leren door
Morgen tentamens
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef 3FMaster het volgende:
Goedemiddag
Komt Rigby nu wel of niet op pinkpop. Precies toen hij Smeets wilde bellen, begon de les.
Meervoud ook nogquote:Op maandag 23 maart 2009 13:25 schreef borisz het volgende:
Even eentussen het leren door
Morgen tentamens
2, vorige week de hers. Deze week de 'nieuwe'quote:Op maandag 23 maart 2009 13:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Meervoud ook nog
Hoeveel tentamenweken heb jij? 3?
Wie gaat hem tegenhouden ?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef broer het volgende:
Zo. Ik ben even een Senseo kopen.
Daar hou ik je aanquote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef broer het volgende:
[..]
Puur om te oefenen voor het spel, hoor. Ik beloof dat ik het niet zal opdrinken.
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef MarijeH het volgende:
Tussen het leren door. Deze week toetsweek. Strax nog heeel even leren.
quote:Late night popmuziek bij de NPS op 3
De NPS zendt vanaf zaterdag 11 april het nieuwe popprogramma 'Later... with Jools Holland' uit. In elke aflevering om 00.30 uur op Ned. 3 treedt een aantal bekende en nieuwe bands op. Rock, soul, funk, hiphop maar ook wereldmuziek komt voorbij en presentator en pianist Jools Holland speelt af en toe een nummer mee. Het programma geldt volgens de NPS als één van de beste popprogramma’s ter wereld en is vanaf 1992 bij de BBC te zien.
Alle negen afleveringen van ‘ Later…with Jools Holland’ met Jools Holland, naast tv-presentator ook muzikant, worden ingeleid door NPS 3FM presentator Michiel Veenstra die vanuit de 3FM studio vertelt wat de NPS die week allemaal aan popmuziek op radio en tv doet. [Radio.NL]
Jools roeleert. Hard.quote:
Nee ze waren helemaal niet welkomquote:Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef 3FMaster het volgende:
Goedemiddag
Komt Rigby nu wel of niet op pinkpop. Precies toen hij Smeets wilde bellen, begon de les.
Wat is eigenlijk het laatste nieuws over K3?quote:
I don't carequote:Op maandag 23 maart 2009 16:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het laatste nieuws over K3?
las het op twitter jaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef borisz het volgende:
Lance Armstrong heeft zijn sleutelbeen gebroken. Dag voorjaar.
Damn!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef borisz het volgende:
Schijnt dat ze gaan stoppen met het verpesten van de kindertjes met die wanstaltige bagger van zequote:Op maandag 23 maart 2009 16:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het laatste nieuws over K3?
Ja ik las het op twitter zojuist. Is het al zeker dat hij zijn sleutelbeenheeft gebroken? Heb alleen gehoord dat hij naar het ziekenhuis is vervoerd.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef borisz het volgende:
Hmzquote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef borisz het volgende:
Powned!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef borisz het volgende:
De verzorger van astana die het zag denkt dat het een sleutelbeenbreuk is. We zullen het wel horen vanavond.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ik las het op twitter zojuist. Is het al zeker dat hij zijn sleutelbeenheeft gebroken? Heb alleen gehoord dat hij naar het ziekenhuis is vervoerd.
k3quote:Op maandag 23 maart 2009 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Veel nieuws nu op twitterhet enige goede nieuws is dat kathleen stopt met k3 *nog niet bevestigd*
Ah, mèn als dat zo isquote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
las het op twitter jaook geen tour dus
Er is ergere muziek hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ja breek maar in, asjeblieft zeg wat een kutmuziek is dat zeg
quote:
NEEEE!!!! FUUUCK!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef borisz het volgende:
Ik had toch al niet zo heel veel van em verwacht, dus ik lig er niet echt wakker van.quote:
Zeker bij marco borsato , die maakt nooit een positief nummerquote:Op maandag 23 maart 2009 19:19 schreef drummerdude het volgende:
Danks,
Ligt het aan mij, of gaan er meer Nederlandse dan Engelse liedjes over dood/scheiding/afscheid e.d.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeker bij marco borsato , die maakt nooit een positief nummeren iedereen maar blij meezingen
Het verkeersinformatie-muziekje bedoel je?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:36 schreef drummerdude het volgende:
Dit vind ik echt weer niks
lolquote:Op maandag 23 maart 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het verkeersinformatie-muziekje bedoel je?
Heb je een klap van de molen gehad ?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:31 schreef -Hans- het volgende:
Wat een vreselijk goede single van U2. Echt, ik geniet hier echt van. Terechte Megahit, imo. 't is echt een plaat die per draaibeurt mooier en mooier lijkt te worden.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het verkeersinformatie-muziekje bedoel je?
Het zijn mooie liedjes maar ze zijn altijd niet positiefquote:Op maandag 23 maart 2009 19:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Ikzelf vind dat hij mooie liedjes maakt.
Nee, ik vind het serieus een heel erg mooie plaatquote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je een klap van de molen gehad ?
Eensch.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, ik vind het serieus een heel erg mooie plaat
Eens. Het is een echte U2-plaat.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, ik vind het serieus een heel erg mooie plaat
Je had gelijk. Armstrong heeft zijn sleutelbeen gebroken.quote:
Nèèèèèèhquote:Op maandag 23 maart 2009 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Klaas heeft een paar biertjes op gok ik zo...
Een paar maar...quote:Op maandag 23 maart 2009 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Klaas heeft een paar biertjes op gok ik zo...
Oei, dat zijn altijd van die pijnlijke radio-momentenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:36 schreef alors het volgende:
Nou er was een man aan de lijn die behoorlijk dronken klonk. Het was een beetje een flauw en melig gesprekje totdat er werd gevraagd naar hoe het ging of hoe zijn dag was. En toen zei hij dus dat zijn zoontje was overleden vandaag. Aangereden, 11 jaar oud. Toen werd het een beetje zo
dat hakt erin jaquote:Op maandag 23 maart 2009 20:36 schreef alors het volgende:
Nou er was een man aan de lijn die behoorlijk dronken klonk. Het was een beetje een flauw en melig gesprekje totdat er werd gevraagd naar hoe het ging of hoe zijn dag was. En toen zei hij dus dat zijn zoontje was overleden vandaag. Aangereden, 11 jaar oud. Toen werd het een beetje zo
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
![]()
ben druk met mn diploma's verzamelen geweest..
ik kon n deel niet vinden, en na lang speuren bij mn ouders gevonden..
Nu mag ik me aanmelden voor een speciaal traject waarbij ik zonder naar school hoef mn diploma kan halen
(jeweetwel...dat ervaringscertificaat geneuzel)
Wat is er dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog n week en ik ben hier niet op maandag!!! ik ben zoooo vet zenuwachtig
Waarom zou je zenuwachtig zijn? Eerst komt Sword (quote:Op maandag 23 maart 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog n week en ik ben hier niet op maandag!!! ik ben zoooo vet zenuwachtig
Absoluut, één van m`n absolute favoriete albumsquote:Op maandag 23 maart 2009 21:14 schreef Sersjee het volgende:
Ten... Waanzinnig album, heb het al 17 jaar in m'n bezit.
DIE LUCHT!!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
eigen make-up lijn![]()
en de parfum heet zwarte ster
omfg! dat is mijn doel! echt een week doof zijn aan beide orenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waarom zou je zenuwachtig zijn? Eerst komt Sword () en Machine Head (
) en zo om een uur of 9 komen de mannen van Metallica en die gaan vervolgens rocken als een mofo tot je met bloedende oren de Ahoy verlaat. Simpel zat.
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Huh, had jij niet boobies in je plaatje...
* muisje-eliza laat een zeepje vallen voor LeonHquote:Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef LeonH het volgende:
Aaarggh mensen die weer aandacht nodig hebben via Hyves met dat getik van ze....
Spreek me dan gewoon meteen aan op MSN!!!!
Hartstikke leuk, maar het is onwaarschijnlijk da'k voor achten in de Ahoy ben, dus mis ik ze toch.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://74.125.77.132/search?q=cache:FJShSDfsKYYJ:www.myspace.com/thesword+metal+sword+metallica&cd=7&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef LeonH het volgende:
Aaarggh mensen die weer aandacht nodig hebben via Hyves met dat getik van ze....
Dat gaat moeilijk... ze hebben jouw msn toch nietquote:Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef LeonH het volgende:
kan je niet eerder weg van je werk ofzoquote:Op maandag 23 maart 2009 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, maar het is onwaarschijnlijk da'k voor achten in de Ahoy ben, dus mis ik ze toch.
jawel, dat is het 'm juist....quote:Op maandag 23 maart 2009 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk... ze hebben jouw msn toch niet![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Wat een BRILJANTE request van de dame nu aan de telefoon !!!baz luhrman - sunscreen
Haaaannnsssieieieieiieieieieieeeequote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Eeeeeeeeeeeliza !!!!
Wat een BRILJANTE request van de dame nu aan de telefoon !!!baz luhrman - sunscreen
De beste lyrics van de afgelopen 10 jaarquote:
* LeonH zegt dat je je gang mag gaan muisje-elizaquote:Op maandag 23 maart 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza laat een zeepje vallen voor LeonH
Ja, het zet je wel aan het denken over bepaalde zaken tijdens het levenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De beste lyrics van de afgelopen 10 jaar![]()
![]()
* muisje-eliza laat zeepje wel voor iemand anders vallen, LeonHquote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
* LeonH zegt dat je je gang mag gaan muisje-eliza
Haha,hoi !quote:Op maandag 23 maart 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Haaaannnsssieieieieiieieieieieeee![]()
![]()
*laaalala lalala lalala lalaaa*![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Haaaannnsssieieieieiieieieieieeee![]()
![]()
*laaalala lalala lalala lalaaa*![]()
Ik wel, maar m'n maat niet. Ach, het voorprogramma vind ik niet zo belangrijk. Sword ken ik niet en Machine Head heb ik al vaker gezien de afgelopen 10 jaar. De enige keer da'k Metallica heb gezien was in de Kuip in '93, dus daar ben ik wel weer aan toequote:Op maandag 23 maart 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan je niet eerder weg van je werk ofzo![]()
Ik ga het snel weer opzeggen nu ze Floortje (en Froukje) en daarmee eik 3 op Reis eruit getieft hebben.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
iedereen al lid van Llink?
http://llink.nl/beginpagina/index.php
voor nog geen 6 euri![]()
quote:
Of faxen.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef LeonH het volgende:
floortje heeft ontslag genomenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga het snel weer opzeggen nu ze Floortje (en Froukje) en daarmee eik 3 op Reis eruit getieft hebben.
wauw das nog langer geleden dan mijquote:Op maandag 23 maart 2009 21:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wel, maar m'n maat niet. Ach, het voorprogramma vind ik niet zo belangrijk. Sword ken ik niet en Machine Head heb ik al vaker gezien de afgelopen 10 jaar. De enige keer da'k Metallica heb gezien was in de Kuip in '93, dus daar ben ik wel weer aan toe
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:44 schreef drummerdude het volgende:
Lekker slapen allemaal
* drummerdude duimt dat hij morgen beter is.
Labrie is ook wegquote:Op maandag 23 maart 2009 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga het snel weer opzeggen nu ze Floortje (en Froukje) en daarmee eik 3 op Reis eruit getieft hebben.
een gemiddeld pakje peuken kost hetquote:
Wat dan weer een reden is om lid te worden.quote:
Beterschap !quote:Op maandag 23 maart 2009 21:44 schreef drummerdude het volgende:
Lekker slapen allemaal
* drummerdude duimt dat hij morgen beter is.
Dat zal ook niet helemaal vanzelf zijn gegaan. 't Is maar net hoe ze 't naar buiten toe uitleggen. Feit is dat hun boegbeeld, belangrijkste programmaakster en ledentrekken (quote:
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
iedereen al lid van Llink?
http://llink.nl/beginpagina/index.php
voor nog geen 6 euri![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |