quote:Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef LeonH het volgende:
Aaarggh mensen die weer aandacht nodig hebben via Hyves met dat getik van ze....
Spreek me dan gewoon meteen aan op MSN!!!!
Dat gaat moeilijk... ze hebben jouw msn toch nietquote:Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef LeonH het volgende:
Aaarggh mensen die weer aandacht nodig hebben via Hyves met dat getik van ze....
Spreek me dan gewoon meteen aan op MSN!!!!
kan je niet eerder weg van je werk ofzoquote:Op maandag 23 maart 2009 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, maar het is onwaarschijnlijk da'k voor achten in de Ahoy ben, dus mis ik ze toch.
jawel, dat is het 'm juist....quote:Op maandag 23 maart 2009 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk... ze hebben jouw msn toch niet![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Wat een BRILJANTE request van de dame nu aan de telefoon !!!baz luhrman - sunscreen
Haaaannnsssieieieieiieieieieieeeequote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Eeeeeeeeeeeliza !!!!
Wat een BRILJANTE request van de dame nu aan de telefoon !!!baz luhrman - sunscreen
De beste lyrics van de afgelopen 10 jaarquote:
* LeonH zegt dat je je gang mag gaan muisje-elizaquote:Op maandag 23 maart 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza laat een zeepje vallen voor LeonH
Ja, het zet je wel aan het denken over bepaalde zaken tijdens het levenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De beste lyrics van de afgelopen 10 jaar![]()
![]()
* muisje-eliza laat zeepje wel voor iemand anders vallen, LeonHquote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
* LeonH zegt dat je je gang mag gaan muisje-eliza
Haha,hoi !quote:Op maandag 23 maart 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Haaaannnsssieieieieiieieieieieeee![]()
![]()
*laaalala lalala lalala lalaaa*![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Haaaannnsssieieieieiieieieieieeee![]()
![]()
*laaalala lalala lalala lalaaa*![]()
Ik wel, maar m'n maat niet. Ach, het voorprogramma vind ik niet zo belangrijk. Sword ken ik niet en Machine Head heb ik al vaker gezien de afgelopen 10 jaar. De enige keer da'k Metallica heb gezien was in de Kuip in '93, dus daar ben ik wel weer aan toequote:Op maandag 23 maart 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan je niet eerder weg van je werk ofzo![]()
Ik ga het snel weer opzeggen nu ze Floortje (en Froukje) en daarmee eik 3 op Reis eruit getieft hebben.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
iedereen al lid van Llink?
http://llink.nl/beginpagina/index.php
voor nog geen 6 euri![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |