Nèèèèèèhquote:Op maandag 23 maart 2009 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Klaas heeft een paar biertjes op gok ik zo...
Een paar maar...quote:Op maandag 23 maart 2009 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Klaas heeft een paar biertjes op gok ik zo...
Oei, dat zijn altijd van die pijnlijke radio-momentenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:36 schreef alors het volgende:
Nou er was een man aan de lijn die behoorlijk dronken klonk. Het was een beetje een flauw en melig gesprekje totdat er werd gevraagd naar hoe het ging of hoe zijn dag was. En toen zei hij dus dat zijn zoontje was overleden vandaag. Aangereden, 11 jaar oud. Toen werd het een beetje zo
dat hakt erin jaquote:Op maandag 23 maart 2009 20:36 schreef alors het volgende:
Nou er was een man aan de lijn die behoorlijk dronken klonk. Het was een beetje een flauw en melig gesprekje totdat er werd gevraagd naar hoe het ging of hoe zijn dag was. En toen zei hij dus dat zijn zoontje was overleden vandaag. Aangereden, 11 jaar oud. Toen werd het een beetje zo
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
![]()
ben druk met mn diploma's verzamelen geweest..
ik kon n deel niet vinden, en na lang speuren bij mn ouders gevonden..
Nu mag ik me aanmelden voor een speciaal traject waarbij ik zonder naar school hoef mn diploma kan halen
(jeweetwel...dat ervaringscertificaat geneuzel)
Wat is er dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog n week en ik ben hier niet op maandag!!! ik ben zoooo vet zenuwachtig
Waarom zou je zenuwachtig zijn? Eerst komt Sword (quote:Op maandag 23 maart 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog n week en ik ben hier niet op maandag!!! ik ben zoooo vet zenuwachtig
Absoluut, één van m`n absolute favoriete albumsquote:Op maandag 23 maart 2009 21:14 schreef Sersjee het volgende:
Ten... Waanzinnig album, heb het al 17 jaar in m'n bezit.
DIE LUCHT!!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
eigen make-up lijn![]()
en de parfum heet zwarte ster
omfg! dat is mijn doel! echt een week doof zijn aan beide orenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waarom zou je zenuwachtig zijn? Eerst komt Sword () en Machine Head (
) en zo om een uur of 9 komen de mannen van Metallica en die gaan vervolgens rocken als een mofo tot je met bloedende oren de Ahoy verlaat. Simpel zat.
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Huh, had jij niet boobies in je plaatje...
* muisje-eliza laat een zeepje vallen voor LeonHquote:Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef LeonH het volgende:
Aaarggh mensen die weer aandacht nodig hebben via Hyves met dat getik van ze....
Spreek me dan gewoon meteen aan op MSN!!!!
Hartstikke leuk, maar het is onwaarschijnlijk da'k voor achten in de Ahoy ben, dus mis ik ze toch.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://74.125.77.132/search?q=cache:FJShSDfsKYYJ:www.myspace.com/thesword+metal+sword+metallica&cd=7&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |