Slaap nog even lekkerquote:Op maandag 23 maart 2009 11:26 schreef Brennel het volgende:
Ik duik nog even terug m'n warme bedje in
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:37 schreef themauster het volgende:
Morning![]()
weer lekker binnenkomen met PSB
Hij is volgens mij niet eens kapot. Koffie werkt nog gewoon, maar cappuccino geeft alleen water. Het poeder zal dus wel op zijn.quote:
Waterig bakkiequote:Op maandag 23 maart 2009 11:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet eens kapot. Koffie werkt nog gewoon, maar cappuccino geeft alleen water. Het poeder zal dus wel op zijn.
Iddquote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef broer het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het moment dat Vara TV-Privé Krezip gaat bellen.
geweldigquote:
Gaat Lex straks Jacqueline bellen ja?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef broer het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het moment dat Vara TV-Privé Krezip gaat bellen.
Nou ja, hij zei: "Die band die uit elkaar is en die zo'n hekel aan ons heeft." Dat kan alleen maar Krezip zijn, volgens mij, want die zangeres koestert een behoorlijke haat jegens Stenders. Vooral sinds Stenders haar een keer in de uitzending heeft gebeld om te zeggen dat hij de cover van 'Everybody's Gotta Learn Sometime' uitgesproken kut vond.quote:
Mooi. En volkomen terecht natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 13:13 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, hij zei: "Die band die uit elkaar is en die zo'n hekel aan ons heeft." Dat kan alleen maar Krezip zijn, volgens mij, want die zangeres koestert een behoorlijke haat jegens Stenders. Vooral sinds Stenders haar een keer in de uitzending heeft gebeld om te zeggen dat hij de cover van 'Everybody's Gotta Learn Sometime' uitgesproken kut vond.
Yooooooquote:Op maandag 23 maart 2009 13:25 schreef borisz het volgende:
Even eentussen het leren door
Morgen tentamens
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef 3FMaster het volgende:
Goedemiddag
Komt Rigby nu wel of niet op pinkpop. Precies toen hij Smeets wilde bellen, begon de les.
Meervoud ook nogquote:Op maandag 23 maart 2009 13:25 schreef borisz het volgende:
Even eentussen het leren door
Morgen tentamens
2, vorige week de hers. Deze week de 'nieuwe'quote:Op maandag 23 maart 2009 13:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Meervoud ook nog
Hoeveel tentamenweken heb jij? 3?
Wie gaat hem tegenhouden ?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef broer het volgende:
Zo. Ik ben even een Senseo kopen.
Daar hou ik je aanquote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef broer het volgende:
[..]
Puur om te oefenen voor het spel, hoor. Ik beloof dat ik het niet zal opdrinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |