Of faxen.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef LeonH het volgende:
Aaarggh mensen die weer aandacht nodig hebben via Hyves met dat getik van ze....
Spreek me dan gewoon meteen aan op MSN!!!!
floortje heeft ontslag genomenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga het snel weer opzeggen nu ze Floortje (en Froukje) en daarmee eik 3 op Reis eruit getieft hebben.
wauw das nog langer geleden dan mijquote:Op maandag 23 maart 2009 21:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wel, maar m'n maat niet. Ach, het voorprogramma vind ik niet zo belangrijk. Sword ken ik niet en Machine Head heb ik al vaker gezien de afgelopen 10 jaar. De enige keer da'k Metallica heb gezien was in de Kuip in '93, dus daar ben ik wel weer aan toe
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:44 schreef drummerdude het volgende:
Lekker slapen allemaal
* drummerdude duimt dat hij morgen beter is.
Labrie is ook wegquote:Op maandag 23 maart 2009 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga het snel weer opzeggen nu ze Floortje (en Froukje) en daarmee eik 3 op Reis eruit getieft hebben.
een gemiddeld pakje peuken kost hetquote:
Wat dan weer een reden is om lid te worden.quote:
Beterschap !quote:Op maandag 23 maart 2009 21:44 schreef drummerdude het volgende:
Lekker slapen allemaal
* drummerdude duimt dat hij morgen beter is.
Dat zal ook niet helemaal vanzelf zijn gegaan. 't Is maar net hoe ze 't naar buiten toe uitleggen. Feit is dat hun boegbeeld, belangrijkste programmaakster en ledentrekken (quote:
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
iedereen al lid van Llink?
http://llink.nl/beginpagina/index.php
voor nog geen 6 euri![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |