over een weekje of 1,5 zekerquote:
Kom op met die foto dan!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:26 schreef Ynske het volgende:
gister is de presentatie geweest van de nieuwe website en folders van de harmonie met mí'jn foto's
zal zometeen ff een plaatje posten
ben er echt trots op
ja hequote:
Die was reuze gezellig.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:09 schreef Ynske het volgende:
dank je Sjow
@Bengels, vertel eens meis, hoe was je eerste cursusdag?
Handig! Bijna niet over jou gehad dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die was reuze gezellig.Wel met een kletstante, kwam al te laat en begon gelijk over
een dag van de opleiding waar ze ook een sollicitatie kon hebben. (ze heeft wel werk en die werkgever
geeft haar de tijd om naar de opleiding te gaan.) Ging dus nog bijna een half uur over haar.
Nee, maar ik ben daar ook niet om het over mij te hebben. Wel om te leren. De tijd na de opleidingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig! Bijna niet over jou gehad dus
Je bent weer in Japan zo te lezen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:55 schreef Pheno het volgende:
Openbaar vervoer dat wel op tijd rijdt
Metros om de drie minuten. En een straat vol met sushi, okonomiyaki en ander vers voer.
Elke drie minuten. Wat een luxe. Nouja met die mensen massa daar....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:55 schreef Pheno het volgende:
Metros om de drie minuten. En een straat vol met sushi, okonomiyaki en ander vers voer.
quote:
jij zit zeker in amserfoort/peldoorn ofzoquote:
ik wel in apeldoornquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij zit zeker in amserfoort/peldoorn ofzo
dan kan Q ook wel ff komen buurtenquote:
ja hoor koffie staat klaarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kan Q ook wel ff komen buurten
hier niet, k kom morgen weer richting Utrecht
Amersfoort jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah das niet zo ver richting a'doornquote:
Not even close. Osaka.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maar wel de verkeerde kant opquote:
Mag je in ieder geval hopen op beter weer dan hierquote:
Ik ben nog geen stap buiten de deur gegaanquote:
Pffquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben nog geen stap buiten de deur gegaan
Even wat regen gehad, maar ik zat toch in het aquarium. De enige in de wereld met twee walvishaaien, ziek gewoonquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je in ieder geval hopen op beter weer dan hier
ik snap het niet helemaal maar in ieder geval krijg je van mij dezequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
Zucht, moeders...... hoop dat ik later niet zo .... laten ze zeggen "geinteresseerd" ben in het
geregel van mijn kinderen.
Hoi dracu.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik snap het niet helemaal maar in ieder geval krijg je van mij deze
ow dat kunnen mijn schoonouders ook zooooo goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi dracu.![]()
Mijn ex is nog altijd onze auto aan het verkopen.....(sinds vorig jaar mei) nu ben ik me er toch mee gaan bemoeien, want ik wil toch graag een eigen auto. Mijn moeder geeft dus haar mening, ze zegt wat ze er van vindt en wat ze vindt dat ik moet doen blablabla.
fijne laatste avond in die stad en ik zal duimen dat de bloesem mooi opkomtquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:51 schreef Pheno het volgende:
Nu nog de laatste avond in deze stad, daarna gaan we weer treinen richting Kyoto. Daar zou de bloesem langzaam komen, maar het is er nog niet. Dat kan van 2 tot 5 dagen nog duren, dus ik hoop dat ik nog op het filosofenpad kan lopen in het roze.
Ze kan je adviseren, maar meer toch nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn ex is nog altijd onze auto aan het verkopen.....(sinds vorig jaar mei) nu ben ik me er toch mee gaan bemoeien, want ik wil toch graag een eigen auto. Mijn moeder geeft dus haar mening, ze zegt wat ze er van vindt en wat ze vindt dat ik moet doen blablabla.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze kan je adviseren, maar meer toch niet.
Vraag me trouwens af waarom je ex de auto nog steeds niet verkocht heeft, lijkt wel alsof het voor een (veel) te hoge prijs op de markt staat. Anders zal de auto veel sneller weg zijn. te weinig moeite voor gedaan word
Topic aanmaken op fok geen idee?quote:
Ik bedoelde meer om je auto te verkopen..quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
qutie.
[..]
Ben gek. Hij leest hier nog vaak genoeg.
Ik zet hier geen prive dingen neer nee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer om je auto te verkopen..
Was de auto van jullie beiden? Vraag hem dan om jou de helft de betalen, dan kan jij alvast doorzoeken (en kopen)
* Bengeltje yns knuffel geeft.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef Ynske het volgende:
nijnel is ziek
kom net van de dierenarts af, medicijnen mee etc. maandag terug voor sterilisatie arme nijn
ja ze wil niet eten van de pijn in haar buik dus dan moet t maarquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje yns knuffel geeft.
Sterkte, beterschap.. die sterilisatie is nodig omdat nijn ziek is?
En dan toch nog wachten tot maandag??quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ze wil niet eten van de pijn in haar buik dus dan moet t maar
ja zitnu aan de ab dat is beter nu om aan te laten slaan en dan opererenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan toch nog wachten tot maandag??
Vind je zelf dan wel dat het dusdanig beter gaat dat je zou kunnen afbouwen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:51 schreef Ynske het volgende:
t gaat goed, mag nog niet afbouwen met de AD van de huisarts
jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Vind je zelf dan wel dat het dusdanig beter gaat dat je zou kunnen afbouwen?
Ik dacht eerst dat het nog over je konijn gingquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:51 schreef Ynske het volgende:
t gaat goed, mag nog niet afbouwen met de AD van de huisarts
Het is wel een goed idee om rekening te houden met het weer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
t gaat echt een stuk beter, en de vorige afspraak hebben we afgesproken dat het goed ging, en dat we de volgende afspraak aan afbouwen zouden gaan werken, maar nu t weer weer slechter is, denkt de huisarts dat t beter is om toch tot t echt lente is en dan afbouwen. Dus dat doen we dan maar
Soort van, ze hebben kleurstof in de eieren gespotenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jeumig, gekleurde kuikens. Is dat geen grap?
Ze merken er schijnbaar dan niets van, maar vind 't wel een nogo eigenlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Soort van, ze hebben kleurstof in de eieren gespoten
Belastingdienst.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
BD, BD, denk denk, kraak, hoofdpijn. Laat maar.Wat is BD??? Bedrijfsdokter? Bierdag? Buitendouche??
Dat van die metro's hebben we ook tijdens de spits in Brusselquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:55 schreef Pheno het volgende:
Ik denk ook dat het meest handige is (zeker als het om een seizoensgebonden depressie gaat) om op safe te spelen en tot het écht lente is, voelbaar zeg maarquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
t gaat echt een stuk beter, en de vorige afspraak hebben we afgesproken dat het goed ging, en dat we de volgende afspraak aan afbouwen zouden gaan werken, maar nu t weer weer slechter is, denkt de huisarts dat t beter is om toch tot t echt lente is en dan afbouwen. Dus dat doen we dan maar
je hebt ook gelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het meest handige is (zeker als het om een seizoensgebonden depressie gaat) om op safe te spelen en tot het écht lente is, voelbaar zeg maar.
Ik slik geen AD, maar merkte aan mezelf dat het nog te vroeg was om met mijn pillen te stoppen, neem wel minder nu... Je moet serieus zonnestralen kunnen tanken.
Beetje jammer dat we na 2 dagen genieten en lentegevoel weer een week van dat pisweer hebben gekregenquote:
ja t weer vandaag, k waaide bijna weg, das echt nietsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat we na 2 dagen genieten en lentegevoel weer een week van dat pisweer hebben gekregen.
zo voelde het idd ook, merk ook dat als ik er nu over nadenk dat ik weet dat k gewoon nog even door moet gaan ermee enzo, maar op t moment was het iddquote:Maar ik snap je teleurstelling ook wel. Mijn laatste bezoekje liep ook niet zoals ik het graag had gezien, dat is gewoon een dikke afknapper
.
Ik ben deze week 3 keer natgeregend tot op mijn ondergoed, niet echt goed voor je lentegevoelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja t weer vandaag, k waaide bijna weg, das echt niets
[..]
zo voelde het idd ook, merk ook dat als ik er nu over nadenk dat ik weet dat k gewoon nog even door moet gaan ermee enzo, maar op t moment was het iddvoor jou
Fijne avond Leoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:40 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens een filmpje kijken (en dan vroeg slapen)
Mwah... Ben wel weer volledig aan het werk na dat gedoe met mijn heupquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
Fijne avond leo.
Idd Es, poosje geleden. Zo te lezen weinig verandering bij jou?
Ik heb zelfs de eerste reclameblok niet gehaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:40 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens een filmpje kijken (en dan vroeg slapen)
Dat wordt dus de film downloaden?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de eerste reclameblok niet gehaald![]()
Goeiemorgen
Ik had het al voorzienquote:
In Nederland is het zo dat je bij de eerste 2 kilometers (na correctie)(ofzo) te hard niets hoeft te balen...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:39 schreef leonieke het volgende:
Mja, dat is toch logisch?
Er gebeurt altijd een correctie en als je door die correctie boven de max.snelheid zit, heb je een boete.
geen idee, ik lag er om half 6 inquote:Op zondag 29 maart 2009 11:47 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag
Zo stom weer dat uurtje minder slapen
Ze is in goede handen toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 09:52 schreef Ynske het volgende:
moggeh
heb Saar net naar de dierenarts gebracht, kan rond 2 uur bellen hoe het is, en hoe laat ik haar kan ophalen
voel me er gewoon helemaal naar van
ja dat klopt welquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:52 schreef Ynske het volgende:
moggeh
heb Saar net naar de dierenarts gebracht, kan rond 2 uur bellen hoe het is, en hoe laat ik haar kan ophalen
voel me er gewoon helemaal naar van
hallo, wie ben jij.quote:
Neem Saar mee naar de HEMAquote:Op maandag 30 maart 2009 16:44 schreef Ynske het volgende:
Saar is een lege doos geworden
enfin alles is goed gegaan, ze zit hier weer heerlijk bij me. moet alleen voor de nacht een rompertje halen...
alles fijn en tof maar hoe weet ik welke maat ik moet hebben
Lengte meten. Dat is meestal de maat. Neem dan een maatje kleiner. Dan zit het goed strak en kanquote:Op maandag 30 maart 2009 16:44 schreef Ynske het volgende:
Saar is een lege doos geworden
enfin alles is goed gegaan, ze zit hier weer heerlijk bij me. moet alleen voor de nacht een rompertje halen...
alles fijn en tof maar hoe weet ik welke maat ik moet hebben
Cute, foto.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Ynske het volgende:
hij is auqagroenmet roze
t was de enige zonder mouwtjes
quote:
Is de nacht goed gegaan? Of heeft ze zo liggen woelen als ik heb gedaan vannacht.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze ligt nu echt lekker languit. vanavond als ik ga slapen krijgt ze t rompertje aan.
lekker zacht op een handdoek. zometeen eens kijken of ze wat witlof wil
Succes vandaag!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 05:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is de nacht goed gegaan? Of heeft ze zo liggen woelen als ik heb gedaan vannacht.
Maar ik heb me iig niet verslapen voor mijn eerste 'werkdag'.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje, wat een k*t baan.![]()
Misschien verandert mijn mening in de loop der tijd.
*knuf*quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje, wat een k*t baan.![]()
Misschien verandert mijn mening in de loop der tijd.
Goed plan, denk dat ik straks mijn zoon ook even het centrum insleur en dan lekker even een ijs ofzo ga eten.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef qu63 het volgende:
Zometeen bowlen en terrasje pakken in Utrecht!
Eerst nog even langs school en dan door naar Utrecht dus
Ik had gisteren mijn eerste ijsje van dit jaar!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed plan, denk dat ik straks mijn zoon ook even het centrum insleur en dan lekker even een ijs ofzo ga eten.
Gisteren vond ik het nog iets te koud.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn eerste ijsje van dit jaar!
Een aardbei sundae X-cream van de Burger Kingquote:Op woensdag 1 april 2009 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gisteren vond ik het nog iets te koud.Wat voor smaak had je?
Ik zag burger king.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een aardbei sundae X-cream van de Burger King
Ijsje etenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zag burger king.Qutie, wat doe je.
Beetje een ziekenboeg dus bij je?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:32 schreef Ynske het volgende:
leuk!
sjow nog gefeliciteerd
k zit met een vinger in het verbandsaar was t niet met de medicijnen eens....
en een tetanusprik is een verdomd pijnlijke prik
Nou hup, ga doen danquote:
Dan mag ik hopen dat je om uiterlijk 15 uur klaar bent, kan je nog wat meekrijgen van rokjesdag!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
Al vanaf 07:30 (of zelfs eerder) aan het werk. 't Moet niet gekker worden
ja t was heel leuk. p_iglet en pepijn waren mee, en t is zo grappig om zo'n smurf vol bewondering naar de auto's/boten/treinen/vliegtuigen etc te zien kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je dat leuk?? Of gewoon lekker door het zonnetje.
Ik ben niet eens weggeweestquote:
Wat leuks gedaanquote:
Bummerquote:
sucksquote:
Ik heb geen vakantiequote:
Welk museum gaat 't worden?quote:Op zondag 5 april 2009 10:50 schreef Ynske het volgende:
hier vandaag naar eindhoven
t is museumweekend vandaag
Ik de viering van Kyrans verjaardagquote:
dat overleef je ook welquote:Op maandag 6 april 2009 10:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik de viering van Kyrans verjaardag. 12 dagen tot de volgende jarige
.
Ik ben anders helemaal niet zo goed met dergelijke dingen, 't is dus altijd maar weer de vraag of dat luktquote:
Zaterdag Wolverine gezien!quote:
Mja, die hoef ik niet te zienquote:Op maandag 6 april 2009 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Zaterdag Wolverine gezien!
Stoer! En gewoon de hele film gezien.
Geen heel zware opgave met Hugh Jackman.
tuuuurlijk wel!quote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben anders helemaal niet zo goed met dergelijke dingen, 't is dus altijd maar weer de vraag of dat lukt.
Die is toch nog niet uit? Of heb je de preproductie gezien die "gelekt" is?quote:Op maandag 6 april 2009 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Zaterdag Wolverine gezien!
Stoer! En gewoon de hele film gezien.
Geen heel zware opgave met Hugh Jackman.
Nee, die is idd nog niet uitquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is toch nog niet uit? Of heb je de preproductie gezien die "gelekt" is?
Ik zag het in het nieuws dat er een preprod. was gelekt, maar goed, ik kijk niet en ga voor het uiteindelijke naar de bios. En daarna nog transformers 2quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, die is idd nog niet uit.
Moet nog wel wat aan gebeuren voor 'ie in de bios te zien is, maar hij was evengoed stoer.
Goed plan!quote:
quote:
quote:
Flesquote:
Jij mag het ook organiseren hoorquote:
waar? bij mij?quote:
?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
Zo dat was het weer.Op naar de volgende.
hoezo houd t op?quote:
ok, balen johquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat het een baan is die mij totaal niet op het lijf geschreven is.
Precies!quote:Op woensdag 8 april 2009 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
Zelfgebakken frietjes doe ik altijd een prioriteit geven boven ander gebakken frietjes omdat zelfgebakken frietjes beter frietten dan ander gebakken frietjes.
Zet maar neer!quote:
Jupquote:Op woensdag 8 april 2009 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
113. 8 april 2009 Belgische vrijgezel trouwt met zichzelf
Oh je had hem al gezien
Vetquote:Op woensdag 8 april 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
Oi Fles. Ik heb nog ergens bordjes voor je, ik zal de link even zoeken.
Edit: [KSC #1.307] Koffietpoic.
yepz zit ze net naar binnen te werkenquote:
da's ook niet aardig!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:36 schreef Ynske het volgende:
wil ik eens de was doenis de machine bezet
Ja hallo en ik dan??quote:Op donderdag 9 april 2009 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz zit ze net naar binnen te werken
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hallo en ik dan??![]()
Dracu, qutie.![]()
lang leve de ontbijtservice, hier doe ik t met doodgewone afbakbroodjes van de Lidlquote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef draculettetje het volgende:
dat ziet er op zich helemaal niet zo verkeerd uit hoor!
Mn moeders verjaardag (maandag) vierenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:45 schreef Ynske het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor met de Pasen?
we gaan met de hele fam vrijdag tm dinsdag naar een huisje op de Limburgse Peelquote:Op donderdag 9 april 2009 09:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mn moeders verjaardag (maandag) vieren
Verder niet zo veel, en jij?
hele fam als in ouders + ooms en tantes e.d.?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
we gaan met de hele fam vrijdag tm dinsdag naar een huisje op de Limburgse Peel
hele fam als in ouders, zus en haar aanhangquote:Op donderdag 9 april 2009 09:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
hele fam als in ouders + ooms en tantes e.d.?
wie gaat er trouwen?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:54 schreef qu63 het volgende:
Ik ga me maar eens alvast netjes aankleden voor de bruiloft van vanmiddagDan heb ik nu iig nog genoeg tijd om te kijken wat ik wel of niet aan doe
Een oud-klasgenoot/oud-buurmeisje/ex-collega/vriendinquote:
grappigquote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een oud-klasgenoot/oud-buurmeisje/ex-collega/vriendin
Zit wel wat in inderdaadquote:
Dan telt hun lidmaatschap gelukkig maar 1xquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |