Goed plan, denk dat ik straks mijn zoon ook even het centrum insleur en dan lekker even een ijs ofzo ga eten.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef qu63 het volgende:
Zometeen bowlen en terrasje pakken in Utrecht!
Eerst nog even langs school en dan door naar Utrecht dus
Ik had gisteren mijn eerste ijsje van dit jaar!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed plan, denk dat ik straks mijn zoon ook even het centrum insleur en dan lekker even een ijs ofzo ga eten.
Gisteren vond ik het nog iets te koud.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn eerste ijsje van dit jaar!
Een aardbei sundae X-cream van de Burger Kingquote:Op woensdag 1 april 2009 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gisteren vond ik het nog iets te koud.Wat voor smaak had je?
Ik zag burger king.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een aardbei sundae X-cream van de Burger King
Ijsje etenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zag burger king.Qutie, wat doe je.
Beetje een ziekenboeg dus bij je?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:32 schreef Ynske het volgende:
leuk!
sjow nog gefeliciteerd
k zit met een vinger in het verbandsaar was t niet met de medicijnen eens....
en een tetanusprik is een verdomd pijnlijke prik
Nou hup, ga doen danquote:
Dan mag ik hopen dat je om uiterlijk 15 uur klaar bent, kan je nog wat meekrijgen van rokjesdag!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
Al vanaf 07:30 (of zelfs eerder) aan het werk. 't Moet niet gekker worden
ja t was heel leuk. p_iglet en pepijn waren mee, en t is zo grappig om zo'n smurf vol bewondering naar de auto's/boten/treinen/vliegtuigen etc te zien kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je dat leuk?? Of gewoon lekker door het zonnetje.
Ik ben niet eens weggeweestquote:
Wat leuks gedaanquote:
Bummerquote:
sucksquote:
Ik heb geen vakantiequote:
Welk museum gaat 't worden?quote:Op zondag 5 april 2009 10:50 schreef Ynske het volgende:
hier vandaag naar eindhoven
t is museumweekend vandaag
Ik de viering van Kyrans verjaardagquote:
dat overleef je ook welquote:Op maandag 6 april 2009 10:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik de viering van Kyrans verjaardag. 12 dagen tot de volgende jarige
.
Ik ben anders helemaal niet zo goed met dergelijke dingen, 't is dus altijd maar weer de vraag of dat luktquote:
Zaterdag Wolverine gezien!quote:
Mja, die hoef ik niet te zienquote:Op maandag 6 april 2009 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Zaterdag Wolverine gezien!
Stoer! En gewoon de hele film gezien.
Geen heel zware opgave met Hugh Jackman.
tuuuurlijk wel!quote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben anders helemaal niet zo goed met dergelijke dingen, 't is dus altijd maar weer de vraag of dat lukt.
Die is toch nog niet uit? Of heb je de preproductie gezien die "gelekt" is?quote:Op maandag 6 april 2009 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Zaterdag Wolverine gezien!
Stoer! En gewoon de hele film gezien.
Geen heel zware opgave met Hugh Jackman.
Nee, die is idd nog niet uitquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is toch nog niet uit? Of heb je de preproductie gezien die "gelekt" is?
Ik zag het in het nieuws dat er een preprod. was gelekt, maar goed, ik kijk niet en ga voor het uiteindelijke naar de bios. En daarna nog transformers 2quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, die is idd nog niet uit.
Moet nog wel wat aan gebeuren voor 'ie in de bios te zien is, maar hij was evengoed stoer.
Goed plan!quote:
quote:
quote:
Flesquote:
Jij mag het ook organiseren hoorquote:
waar? bij mij?quote:
?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
Zo dat was het weer.Op naar de volgende.
hoezo houd t op?quote:
ok, balen johquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat het een baan is die mij totaal niet op het lijf geschreven is.
Precies!quote:Op woensdag 8 april 2009 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
Zelfgebakken frietjes doe ik altijd een prioriteit geven boven ander gebakken frietjes omdat zelfgebakken frietjes beter frietten dan ander gebakken frietjes.
Zet maar neer!quote:
Jupquote:Op woensdag 8 april 2009 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
113. 8 april 2009 Belgische vrijgezel trouwt met zichzelf
Oh je had hem al gezien
Vetquote:Op woensdag 8 april 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
Oi Fles. Ik heb nog ergens bordjes voor je, ik zal de link even zoeken.
Edit: [KSC #1.307] Koffietpoic.
yepz zit ze net naar binnen te werkenquote:
da's ook niet aardig!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:36 schreef Ynske het volgende:
wil ik eens de was doenis de machine bezet
Ja hallo en ik dan??quote:Op donderdag 9 april 2009 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz zit ze net naar binnen te werken
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hallo en ik dan??![]()
Dracu, qutie.![]()
lang leve de ontbijtservice, hier doe ik t met doodgewone afbakbroodjes van de Lidlquote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef draculettetje het volgende:
dat ziet er op zich helemaal niet zo verkeerd uit hoor!
Mn moeders verjaardag (maandag) vierenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:45 schreef Ynske het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor met de Pasen?
we gaan met de hele fam vrijdag tm dinsdag naar een huisje op de Limburgse Peelquote:Op donderdag 9 april 2009 09:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mn moeders verjaardag (maandag) vieren
Verder niet zo veel, en jij?
hele fam als in ouders + ooms en tantes e.d.?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
we gaan met de hele fam vrijdag tm dinsdag naar een huisje op de Limburgse Peel
hele fam als in ouders, zus en haar aanhangquote:Op donderdag 9 april 2009 09:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
hele fam als in ouders + ooms en tantes e.d.?
wie gaat er trouwen?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:54 schreef qu63 het volgende:
Ik ga me maar eens alvast netjes aankleden voor de bruiloft van vanmiddagDan heb ik nu iig nog genoeg tijd om te kijken wat ik wel of niet aan doe
Een oud-klasgenoot/oud-buurmeisje/ex-collega/vriendinquote:
grappigquote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een oud-klasgenoot/oud-buurmeisje/ex-collega/vriendin
Zit wel wat in inderdaadquote:
Dan telt hun lidmaatschap gelukkig maar 1xquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |