ja t weer vandaag, k waaide bijna weg, das echt nietsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat we na 2 dagen genieten en lentegevoel weer een week van dat pisweer hebben gekregen.
zo voelde het idd ook, merk ook dat als ik er nu over nadenk dat ik weet dat k gewoon nog even door moet gaan ermee enzo, maar op t moment was het iddquote:Maar ik snap je teleurstelling ook wel. Mijn laatste bezoekje liep ook niet zoals ik het graag had gezien, dat is gewoon een dikke afknapper
.
Ik ben deze week 3 keer natgeregend tot op mijn ondergoed, niet echt goed voor je lentegevoelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja t weer vandaag, k waaide bijna weg, das echt niets
[..]
zo voelde het idd ook, merk ook dat als ik er nu over nadenk dat ik weet dat k gewoon nog even door moet gaan ermee enzo, maar op t moment was het iddvoor jou
Fijne avond Leoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:40 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens een filmpje kijken (en dan vroeg slapen)
Mwah... Ben wel weer volledig aan het werk na dat gedoe met mijn heupquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
Fijne avond leo.
Idd Es, poosje geleden. Zo te lezen weinig verandering bij jou?
Ik heb zelfs de eerste reclameblok niet gehaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:40 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens een filmpje kijken (en dan vroeg slapen)
Dat wordt dus de film downloaden?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de eerste reclameblok niet gehaald![]()
Goeiemorgen
Ik had het al voorzienquote:
In Nederland is het zo dat je bij de eerste 2 kilometers (na correctie)(ofzo) te hard niets hoeft te balen...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:39 schreef leonieke het volgende:
Mja, dat is toch logisch?
Er gebeurt altijd een correctie en als je door die correctie boven de max.snelheid zit, heb je een boete.
geen idee, ik lag er om half 6 inquote:Op zondag 29 maart 2009 11:47 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag
Zo stom weer dat uurtje minder slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |