abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67538501
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dus omdat het niets uitmaakt moet ik met de 'knowhow' het met lede ogen aanzien dat men zichzelf kapot injecteert. Dat is huichelachtig.

Nou er zijn wel meer die het HPV vaccineren blokeren. Op sommige plaatsen de opkomst maar 30%.
Klink kan de kast op met zijn prikfascisme beleid.
Nee, maar het zou je sieren om eens van je zeepkist af te komen en gewoon met mensen in discussie te gaan, ipv ze toe te blèren door een megafoon.. Het zal misschien wat vreemd klinken, maar mensen zijn over het algemeen best bereid hun mening ergens over te herzien, zeker als de wederpartij dit kan staven met gefundeerde bewijzen. Enkel roepen dat mensen hersenloze kuddedieren zijn, zal je zaak weinig goed doen, iets wat overigens al bewezen wordt door de reacties op je geknip en geplak alhier. Ook ik neem je in 90% van de gevallen niet serieus, kom op zeg, spontaneous combustion????
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 30 maart 2009 @ 09:45:48 #252
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67538727
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:34 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nee, maar het zou je sieren om eens van je zeepkist af te komen en gewoon met mensen in discussie te gaan, ipv ze toe te blèren door een megafoon.. Het zal misschien wat vreemd klinken, maar mensen zijn over het algemeen best bereid hun mening ergens over te herzien, zeker als de wederpartij dit kan staven met gefundeerde bewijzen. Enkel roepen dat mensen hersenloze kuddedieren zijn, zal je zaak weinig goed doen, iets wat overigens al bewezen wordt door de reacties op je geknip en geplak alhier. Ook ik neem je in 90% van de gevallen niet serieus, kom op zeg, spontaneous combustion????
spontaneous combustion .. je kan het raar vinden maar er zijn mensen die in een boom veranderen of dat hun huidschilfers puur goud is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 30 maart 2009 @ 09:47:39 #253
52357 Lambiekje
pi_67538773
quote:
Vaak foute diagnose
Deze conclusie komt naar voren uit de statistieken van de Amerikaanse organisatie Best Doctors. Nederlandse artsen stellen vaak een verkeerde diagnose. Patiënten met gecompliceerde aandoeningen doen er verstandig aan in het buitenland een second opinion te vragen.

Sinds anderhalf jaar kunnen klanten van CZ gebruik maken van het Best doctors-programma. Bij zevenentwintig procent van de gevallen week de tweede diagnose af van de eerste, in acht procent was er zelfs een compleet andere diagnose. In zevenenvijftig procent van de gevallen leidde de tweede diagnose tot een verandering in het behandelplan, in twintig procent leidde het tot een volkomen andere aanpak.

De organisatie Best Doctors beklemtoont dat de Nederlandse cijfers vergelijkbaar zijn met de second opinions in andere Europese landen. De artsen van Best Doctors zitten verspreid over dertig landen en kiezen jaarlijks zelf wie mee mag doen aan het programma. Momenteel hebben twintig Nederlandse artsen zich hiervoor verkiesbaar gesteld.
bron
Tja kundige artsen hebben we hier.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67539224
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lees je even in, die mensen kiezen zelf 20 artsen "die mee mogen doen", en komen voort uit de faculteit geneeskunde van Harvard. Wie gaf laatst ook alweer zo af op die universiteit wegens belangenverstrengeling met de farmaceutische industrie hoe bedoel je belangenverstrengeling.. Ik dacht dat jij zo tegen dit soort clubjes was..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_67539467
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In het artikel staat duidelijk dat de Nederlandse cijfers hetzelfde zijn als in andere landen je opmerking raakt kant nog wal. Verder moet je je realiseren dat deze cijfers niet gelden voor alle diagnoses. Een second opinion wordt alleen aangevraagd als er twijfel of geen vertrouwen is.

Ik heb je duidelijk gevraagd of je cijfers had om je bewering te ondersteunen dat ADHD meer voorkomt en dat de oorzaak vaccinatie is. Je komt hier niet op terug en plaatst een grafiek over medicijngebruik. Dit is ook niet zo verwonderlijk.
ADHD komt namelijk niet vaker voor. Het wordt vandaag de dag eerder onderkent door ouders, leraren en artsen. Dit verklaart de toename in medicijngebruik bij ADHD. Dat medicijngebruik bij ADHD een slechte ontwikkeling is een andere discussie maar absoluut niet toe te schrijven aan vaccinatie. (http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o5004n28679.html)

Verder zeg je dat vaccinaties Alzheimer zouden veroorzaken. De link tussen Alzheimer en vaccinaties kan simpelweg nog niet gelegd worden. Het is immers maar 50 jaar geleden dat het rijksvaccinatie programma begonnen is. Het is dus nog veel te vroeg om de effecten van vaccinaties op Alzheimer te kunnen zien.

Ik hoop dat je serieus en met valide onderzoeken/bronnen hierop kunt reageren en stopt met het posten van onzinnige nieuwsberichten.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:22:06 #256
52357 Lambiekje
pi_67539574
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:08 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Lees je even in, die mensen kiezen zelf 20 artsen "die mee mogen doen", en komen voort uit de faculteit geneeskunde van Harvard. Wie gaf laatst ook alweer zo af op die universiteit wegens belangenverstrengeling met de farmaceutische industrie hoe bedoel je belangenverstrengeling.. Ik dacht dat jij zo tegen dit soort clubjes was..
ik ben ook tegen dit soort clubjes. Maar het zegt wel genoeg dat artsen elkaar beschuldigen van slecht werk.
Het is zo overduidelijk dat artsen NIET bezig zijn met de gezondheid van patienten.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:23:23 #257
52357 Lambiekje
pi_67539607
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:18 schreef harry-de-aso het volgende:

[..]

In het artikel staat duidelijk dat de Nederlandse cijfers hetzelfde zijn als in andere landen je opmerking raakt kant nog wal. Verder moet je je realiseren dat deze cijfers niet gelden voor alle diagnoses. Een second opinion wordt alleen aangevraagd als er twijfel of geen vertrouwen is.

Ik heb je duidelijk gevraagd of je cijfers had om je bewering te ondersteunen dat ADHD meer voorkomt en dat de oorzaak vaccinatie is. Je komt hier niet op terug en plaatst een grafiek over medicijngebruik. Dit is ook niet zo verwonderlijk.
ADHD komt namelijk niet vaker voor. Het wordt vandaag de dag eerder onderkent door ouders, leraren en artsen. Dit verklaart de toename in medicijngebruik bij ADHD. Dat medicijngebruik bij ADHD een slechte ontwikkeling is een andere discussie maar absoluut niet toe te schrijven aan vaccinatie. (http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o5004n28679.html)

Verder zeg je dat vaccinaties Alzheimer zouden veroorzaken. De link tussen Alzheimer en vaccinaties kan simpelweg nog niet gelegd worden. Het is immers maar 50 jaar geleden dat het rijksvaccinatie programma begonnen is. Het is dus nog veel te vroeg om de effecten van vaccinaties op Alzheimer te kunnen zien.

Ik hoop dat je serieus en met valide onderzoeken/bronnen hierop kunt reageren en stopt met het posten van onzinnige nieuwsberichten.
En jij geloofd het RIVM nog na beschamend gezwets over HPV. Je moet je schamen dat je met soort links aan durft te komen. Die lui moeten achter tralies.
pi_67539679
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En jij geloofd het RIVM nog na beschamend gezwets over HPV. Je moet je schamen dat je met soort links aan durft te komen. Die lui moeten achter tralies.
Het RIVM baseert zich op valide studies. Verder is dit stuk al een stuk eerder opgesteld dan het hele gezwets over HPV.
Lees de onderzoeken waarop ze zich baseren en kom met onderzoeken die het tegendeel aantonen.

Reageer dus gewoon inhoudelijk!
pi_67539754
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik ben ook tegen dit soort clubjes. Maar het zegt wel genoeg dat artsen elkaar beschuldigen van slecht werk.
Het is zo overduidelijk dat artsen NIET bezig zijn met de gezondheid van patienten.
Nee, zoals jij weigert te geloven is de geneeskunde geen exact iets, en wordt dit ook nog eens bedreven door mensen, dus kunnen er fouten gemaakt worden, net als bij elk ander menselijk handelen. Even ter vergelijking, in jou werkveld, de ICT, is het geslaagde aantal projecten <30%, dus een stuk lager dan in de gezondheidzorg, daar hoor ik je nooit over trouwens..

Dat men dit in de gezondheidszorg onderkent en probeert te verbeteren middels een initiatief als dit is in mijn ogen alleen maar iets positiefs. Waarom zouden ze dit doen als de gezondheid van mensen ze niks doet? Dan zouden ze ze toch langer ziek willen houden om er geld aan te verdienen?
  maandag 30 maart 2009 @ 10:43:12 #260
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67540048
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

spontaneous combustion .. je kan het raar vinden maar er zijn mensen die in een boom veranderen of dat hun huidschilfers puur goud is.
Nee, er is een man met een huidaandoening waardoor hij ongebreidelde eelt-aangroei krijgt.
Primitievelingen noemen hem de 'boom-man', maar hij verandert echt heus niet in een boom hoor Lambiekje.
Dat verhaal over gouden huidschilfers is al helemaal nonsens.

Jij gaat die koekkoek van je echt nooit meer terug in je klok krijgen he ?
zzz
  maandag 30 maart 2009 @ 10:46:01 #261
31101 _Led_
pi_67540115
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Klopt, in het 2e jaar van je medische studie krijg je de vakken
- "geld verdienen aan het leed van anderen"
- "hoe schrijf ik expres verkeerde medicijnen voor"
- "morele principes en hoe er vanaf te raken"
- "rapporteer je idealistische medestudent voor schorsing"
- "hoe werken medicijnen, who cares"

zzz
pi_67541033
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik ga stuk hier.

Nu lurk ik weer verder - ik lees dit topic nog even mee tot het eindigt en dan ben ik het wel zat. Lambiekje zal toch nooit een inhoudelijke post neerzetten..
pi_67542743
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Zie je wel, hier spreekt bigpharma al!! Met mijn alu-hoedje op ontvang ik de Mongoolse staatsradio en daar zeggen ze dat jullie in het 1e jaar al:

- "introductie verminken van baby's/hoe overtuig je de ouders van de voordelen van vaccineren "
- "introductie studiereizen declareren"
- "studiereizen declareren II, een Safari is een HIV/AIDS fact finding mission"
- "HIV/AIDs medicatie, een langjarig programma voor een financieel gezonde praktijk"
- "hoe herken ik een artsenbezoekster met een extreem laag moreel besef en een buste van > cup C"

krijgen, of niet?!?
  maandag 30 maart 2009 @ 12:52:17 #264
52357 Lambiekje
pi_67543489
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik ga stuk hier.

Nu lurk ik weer verder - ik lees dit topic nog even mee tot het eindigt en dan ben ik het wel zat. Lambiekje zal toch nooit een inhoudelijke post neerzetten..
Waarom is het niet inhoudelijk wat ik post omdat het niet je in Rue de Pharma Grande past?
Eigenlijk wat z'n _Led_ post is inhoudloos.
  maandag 30 maart 2009 @ 12:56:48 #265
52357 Lambiekje
pi_67543621
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:24 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Zie je wel, hier spreekt bigpharma al!! Met mijn alu-hoedje op ontvang ik de Mongoolse staatsradio en daar zeggen ze dat jullie in het 1e jaar al:

- "introductie verminken van baby's/hoe overtuig je de ouders van de voordelen van vaccineren "
- "introductie studiereizen declareren"
- "studiereizen declareren II, een Safari is een HIV/AIDS fact finding mission"
- "HIV/AIDs medicatie, een langjarig programma voor een financieel gezonde praktijk"
- "hoe herken ik een artsenbezoekster met een extreem laag moreel besef en een buste van > cup C"

krijgen, of niet?!?
maak er maar grapjes over maar het is bloedserieus wat ik probeer aan te kaarten.
En ja zo triest kun je het wel stellen met de opleidingen.Deze 'fake' college titels is wel degelijk de ondertoon.
Het is wat extreem geëxtrapoleert maar dat is wel het ideologie.
  maandag 30 maart 2009 @ 12:58:49 #266
52357 Lambiekje
pi_67543672
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:27 schreef harry-de-aso het volgende:

[..]

Het RIVM baseert zich op valide studies. Verder is dit stuk al een stuk eerder opgesteld dan het hele gezwets over HPV.
Lees de onderzoeken waarop ze zich baseren en kom met onderzoeken die het tegendeel aantonen.

Reageer dus gewoon inhoudelijk!
Het RIVM berust zich falikant op ONJUISTE informatie, met HPV is dat nu wel duidelijk geworden.
Zij handelen met belangenverstrengeling. Jezus verdiep eens in het HPV anders had je nu niet z'n domme reactie geplaatst.

Verspreidt het RIVM aantoonbaar onjuiste informatie?

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 30-03-2009 13:06:11 ]
  maandag 30 maart 2009 @ 13:02:19 #267
52357 Lambiekje
pi_67543756
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:43 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee, er is een man met een huidaandoening waardoor hij ongebreidelde eelt-aangroei krijgt.
Primitievelingen noemen hem de 'boom-man', maar hij verandert echt heus niet in een boom hoor Lambiekje.
Dat verhaal over gouden huidschilfers is al helemaal nonsens.

Jij gaat die koekkoek van je echt nooit meer terug in je klok krijgen he ?
Achja alles wat niet past binnen de huidge alom geaccepterde theorie is het maar onzin.
Maakt niet welke disipline er wordt niet gekeken naar uitzonderingen.

Archeologen zijn ook al leugenaars eerste klas. http://nersp.nerdc.ufl.edu/~ghi/spheres.html
pi_67544024
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het RIVM berust zich falikant op ONJUISTE informatie, met HPV is dat nu wel duidelijk geworden.
Zij handelen met belangenverstrengeling. Jezus verdiep eens in het HPV anders had je nu niet z'n domme reactie geplaatst.
Reageer nou maar gewoon inhoudelijk op mijn post. kom met onderzoeken die het tegendeel aantonen.
(overigens zijn de gegevens waarop het RIVM zich o.a. berust m.b.t. ADHD, waar we het over hebben, op gegevens van de gezondheidsraad)

Overigens reageer je ook niet op de rest van post over Alzheimer.

Kom met onderbouwing dat vaccinaties adhd, alzheimer en autisme veroorzaken.
  maandag 30 maart 2009 @ 13:16:47 #269
52357 Lambiekje
pi_67544201
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:10 schreef harry-de-aso het volgende:

[..]

Reageer nou maar gewoon inhoudelijk op mijn post. kom met onderzoeken die het tegendeel aantonen.
(overigens zijn de gegevens waarop het RIVM zich o.a. berust m.b.t. ADHD, waar we het over hebben, op gegevens van de gezondheidsraad)

Overigens reageer je ook niet op de rest van post over Alzheimer.

Kom met onderbouwing dat vaccinaties adhd, alzheimer en autisme veroorzaken.
ik heb een link erbij geplaatst, post erboven!?

Hier mensen zijn het meer dan zat de leugens van Klink en RIVM.

Vaccins veroorzaakt ADHD (70%), Ritalin kan vervolgens op zijn beurt Altzheimer veroorzaken.
http://findarticles.com/p(...)s_14_39/ai_n29283269

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 30-03-2009 13:24:26 ]
  maandag 30 maart 2009 @ 13:47:10 #270
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67545273
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:47 schreef Lambiekje het volgende:
  • Het kinkhoestbacterietoxine is de meest giftige stof ter wereld. In het kinkhoestvaccin kan de giftigheidgraad van dit pertussistoxine per flesje variëren van 1 tot 26.9 microgram endotoxinen per milliliter. En of het nu gaat om een cellulair-, dan wel om een acellulair vaccin, de meest gevaarlijke component, het pertussistoxine, is daarin altijd aanwezig.
    En wat te denken van het feit dat het kinkhoestvaccin door wetenschappers wordt gebruikt om bij laboratoriumdieren opzettelijk hersenontstekingen te veroorzaken?... Het zogenaamd ’normale’ hersenhuilen van baby’s na hun DKTP-prik houdt hiermee verband; deze vermelde ’bijwerking’ is dus allerminst ’gewoon’, maar een duidelijk signaal dat er met de baby iets ernstig mis is. Interessant is ook hoe tijdens de aanprijzingen van het acellulaire vaccin, de nadelen van het cellulaire kinkhoestvaccin ineens onverbloemd boven tafel kwamen! Het ’oude’ kinkhoestvaccin is intussen wel gedurende tientallen jaren bij miljoenen Nederlandse kinderen ingespoten…

• Aluminiumhydroxide en andere aluminiumverbindingen. Aluminium is een nauwelijks onderzocht neurotoxine en een experimenteel epileptogeen: een stof bedoeld om epileptische aanvallen te veroorzaken. Deze vinden plaats onder alle kinderen, maar specifiek onder autistische kinderen geldt hiervoor een percentage van 20-25%. Sinds 1995 zijn vele duizenden vaccinatiegerelateerde gevallen gerapporteerd aan VAERS, het Amerikaanse meldpunt bij de FDA voor negatieve werkingen van vaccins. Dit is een passief meldsysteem, hetgeen betekent dat deze cijfers 1-10% van de werkelijke incidentie vertegenwoordigen, in Nederland is dat niet beter. Het humaan papilloma virus vaccin Gardasil van Merck bevat een obsceen grote hoeveelheid aluminiumhydroxyfosfaatsulfaat. Veel van de acute en chronische Gardasilreacties herkent de Amerikaanse radioloog dr. Ayoub als effecten van aluminium (A&A 2007/5&6).

• Kwik zit niet in alle vaccins, al worden zij vaak wel met behulp daarvan gekweekt. Indien in het eindproduct nog aanwezig, activeert dit in de hersenen de microglia, immuuncellen die grote hoeveelheden zeer agressieve excitotoxinen afgeven: quinolinezuur en glutamaat. Deze stoffen verwoesten in de hersenen verbindingen in de synapsen, zorgen ervoor dat dendrieten verschrompelen, en doden tenslotte talloze neuronen. Kwik activeert niet alleen de microglia, maar remt bovendien de afbraak van glutamaat.

• MSG, monosodiumglutamaat, is een neurotoxine dat veel vrij glutamaat in de bloedbaan brengt. Dit veroorzaakt een overmaat van glutamaat in de hersenen, met grote permanente schade als gevolg. De webpagina FDA and Monosoium Glutamate (MSG) meldt dat ”Injecties met glutamaat in laboratoriumdieren hebben geresulteerd in schade aan de zenuwcellen in de hersenen”.
    • Onbeperkte hoeveelheden bacteriën, dierlijke virussen en amoeben komen in de vaccins terecht vanuit de dierlijke cultuurbodems waarop het desbetreffende vaccinpathogeen werd gekweekt. Daarop wordt niet getest. Men poogt deze te ’inactiveren’ met formaldehyde, maar dat lukt niet altijd. Voor dieren kunnen zulke microben onschuldig zijn, voor mensen soms juist helemaal niet, zoals bij de SIV uit resusapen die bij mensen HIV werd (Horowitz, Emerging Viruses, Aids & Ebola).

• Antibiotica in vaccins zijn simpelweg meer gifstoffen.

• Polysorbaat 80 is slechts in sommige vaccins aanwezig (wel in Gardasil). Bij muizen levert dit E-nummer 433 onvruchtbaarheid op.

• Vreemde dierlijke eiwitten – vaak ook belastend groot – zoals gelatine en weefsel, waaronder ook menselijk weefsel uit geaborteerde foetussen. Alle geïnjecteerde eiwitten zijn giftig.
  • Dierlijk genetisch materiaal, hiervan is bekend dat het overdraagbaar is naar de menselijke genetische code. Dat dit schade aanricht, waaronder chromosomale veranderingen, is al bekend (Hum Genet 1978 Feb23;41(1):89-96). In feite beschadigen we onze species, onherstelbaar.
    • Genetisch gemanipuleerde producten zoals gist en recombinant DNA. Genetisch gemanipuleerd voedsel vloekt met onze cellen en onze genen (A&A 2007/5). Inspuiting daarvan is niets minder dan een nog grotere ramp.

• De bedoelde ziekteverwekker, of delen daarvan. Men beweert dat deze zijn ‘verzwakt’ (gebruikelijk door formaline). En dus dat zij onschadelijk zijn gemaakt. Dit is de zoveelste mythe. Alle stoffen, waaronder formaline, zijn beperkt in hun vermogen deze verzwakking tot stand te brengen. Virussen zijn ook niet gek, zij willen ook overleven, en daarom kunnen zij zichzelf in het lichaam van de ontvanger weer veranderen naar hun oorspronkelijke potentie. Bovendien kan tijdens het kweekproces het virus muteren, en zelfs meer virulent worden dan in de oorspronkelijke vorm. Het menselijk immuunsysteem heeft in zijn databank immers geen informatie over het nieuwe gemuteerde virus.
  • Leuke bron heb je uit gecopypasted:

http://www.homeopathieroermond.nl/uploads/Artikel_rover.pdf
    pi_67545488
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 13:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik heb een link erbij geplaatst, post erboven!?

Hier mensen zijn het meer dan zat de leugens van Klink en RIVM.

Vaccins veroorzaakt ADHD (70%), Ritalin kan vervolgens op zijn beurt Altzheimer veroorzaken.
    http://findarticles.com/p(...)s_14_39/ai_n29283269
    Heb je een onderzoek dat aantoont dat vaccinaties adhd veroorzaken?

Heb je dat onderzoek wel goed gelezen? Dat onderzoek gaat over de positieve effecten van Ritalin op Alzheimer. Dus minder klachten effecten van alzheimer als je als dementerende ritalin slikt.
    pi_67545499
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Verspreidt het RIVM aantoonbaar onjuiste informatie?
    En we lezen:
    quote:
    Fabel 1: “Een HPV-infectie kan helemaal geen kanker veroorzaken”

Reactie: Een infectie KAN kanker veroorzaken maar dat hoeft niet. HPV wordt aangetroffen bij de meeste vrouwen die baarmoederhalskanker hebben maar dat is geen causaal bewijs. Er is meer voor nodig om baarmoederhalskanker te veroorzaken dan alleen de aanwezigheid van een HPV-virus. In de meeste gevallen is er sprake van een sterk verminderde afweer door bijvoorbeeld chronische ziekten waardoor langdurige infecties kunnen ontstaan die uiteindelijk kanker kunnen veroorzaken. Een gezond lichaam is vrijwel altijd in staat om infecties van welke aard dan ook te bestrijden.
    Geen bron voor al het beweerde... Kortom, slechts de mening van de schrijver van dit artikel, en deze zal zeker niet onbevooroordeeld kijken naar de materie als ik de rest op die site zo lees..
    quote:
    Fabel 3: “Vaccinatie is niet nodig. Een HPV-infectie verdwijnt toch meestal vanzelf”

Reactie: Als iemand 15 jaar lang rondloopt met een HPV infectie zegt dat meer over de algehele gezondheid van de persoon in kwestie. Let op de woordkeuze hier: “bij sommige meisjes blijft het sluimerend aanwezig” en “een deel van die sluimerende infecties leidt na jaren tot verandering ….”. Hier geeft men ook eigenlijk toe dat slechts in een heel klein percentage van de vrouwen die HPV bij zich dragen zich kanker kan gaan ontwikkelen. “Het HPV vaccin kan dit voorkomen” is dus niet: “het HPV vaccin voorkomt dit”.
    Wederom geen bron, en zij vertalen de tekst "een deel van die sluimerende infecties leidt na jaren tot verandering" tot "een heel klein percentage" Beide niet gekwantificeerd, echter hun verwoording leest toch heel anders..
    quote:
    Fabel 6: “Het vaccin kan een anafylactische shock geven”

Reactie: Dit is een leugen van ongekende proporties. Behalve een anafylactische shock kunnen de toxische stoffen in vaccins in het algemeen (zoals kwik, natriumboraat, formaldehyde en aluminiumhydroxide) zeer ernstige bijwerkingen veroorzaken zoals wiegendood, autisme en “shaken baby syndrome”. Dat deze bijwerkingen nooit in verband mogen worden gebracht met vaccinaties is een gegeven. Wiegendood wordt nooit onderzocht, autisme ziet men als een ziekte op zich en in het geval van “shaken baby syndrome” worden de ouders bijna altijd verdacht van kindermishandeling. In een later artikel zullen we hier dieper op in gaan.
    Heel herkenbaar, ook deze op het oog niet chemisch onderlegde persoon verward puur kwik met thimerosal, welke trouwens beiden niet voorkomen in het vaccin wat hier in Nederland gebruikt wordt. Gezien de toon van het artikel en de site in het algemeen vermoed ik dat hetzelfde opgaat voor de andere genoemde ingrediënten, ter info de LD50 waarde van Natrium Boraat is 750g voor een volwassen man bij acute inname, volgens mijn chemiekaarten boekje, dit is een stuk hogere dosis dan bijvoorbeeld keukenzout.. En voor het geneuzel over wiegendood verwijs ik graag naar mijn eerder geposte wiegendood/kindersterfte cijfers. (welke wel voorzien zijn van bronnen, en door iedereen te controleren zijn)

[ Bericht 0% gewijzigd door fruityloop op 30-03-2009 15:00:41 ]
      maandag 30 maart 2009 @ 14:17:06 #273
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_67546176
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

maak er maar grapjes over maar het is bloedserieus wat ik probeer aan te kaarten.
    En ja zo triest kun je het wel stellen met de opleidingen.Deze 'fake' college titels is wel degelijk de ondertoon.
    Het is wat extreem geëxtrapoleert maar dat is wel het ideologie.
    Dat maakt het des te triester
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      maandag 30 maart 2009 @ 14:20:39 #274
    52357 Lambiekje
    pi_67546307
    RIVM vertoont paniekreactie
    Het is wel HEEL ernstig gesteld dat een instelling als dit tot zulke lage grappen moet verheffen.
    RIVM is een schande.

Kosten wat kost moeten meisjes vergiftigd, verminkt en gesteriliseerd worden.
    pi_67547517
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 14:20 schreef Lambiekje het volgende:
    Het is wel HEEL ernstig gesteld dat een instelling als dit tot zulke lage grappen moet verheffen.
    RIVM is een schande.

Oh? Elke persoon kan een website met forum opzetten, en er allerlei ongefundeerde onzin over het vaccinatie programma op zetten, maar als de overheid eenzelfde methode hanteert om mensen van het tegendeel te overtuigen is de wereld te klein? Beetje meten met 2 maten in mijn ogen.. (en nee, ik keur het niet goed, van beide kanten trouwens niet)
      maandag 30 maart 2009 @ 15:04:30 #276
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_67547710
    quote:
    RIVM is een schande.

Ga je ook nog even in op de argumenten hierboven?

Ik ben bv. wel benieuwd naar de officiële documenten die jij in deze post noemde:
    Vaccinatie is gevaarlijke onzin?? #5
      dinsdag 31 maart 2009 @ 09:10:11 #277
    31101 _Led_
    pi_67568277
    quote:
    RIVM is een schande.

De Mattaponi stam werd geleid door Powhatan.en leven in King William county !
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mattaponi
    Dat RIVM verhaal klopt dus al niet.
    zzz
      dinsdag 31 maart 2009 @ 12:23:51 #278
    52357 Lambiekje
    pi_67574452
    quote:
    'Hepatitis B-prik voor alle baby's'
    De Gezondheidsraad adviseert minister Klink van Volksgezondheid om hepatitis B op te nemen in het vaccinatiepakket.

Ook adviseert de raad een inhaalslag, door alle kinderen van 12 jaar te laten inenten. Het besmettelijke virus wordt voornamelijk overgedragen door seksuele contacten en bloedcontact.

Nu worden alleen risicogroepen ingeënt, maar die aanpak werkt onvoldoende, zegt de raad. Als alle baby's worden ingeënt, wordt het aantal infecties gehalveerd.

In de komende 50 jaar scheelt inenting 1500 sterfgevallen, zegt de raad. Als ook kinderen van 12 worden gevaccineerd, kan dat aantal oplopen tot 2000.
    Het wordt met de dag gekker in de dit rare land!
    Waarom niet meteen babies vermoorden!? Dat is humaner!

Wederom is het een onschuldig virus.
      dinsdag 31 maart 2009 @ 12:32:25 #279
    31101 _Led_
    pi_67574751
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 12:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Onzin, lees dit maar eens : http://en.wikipedia.org/wiki/Absorption_(skin)
    Het moet niet gekker worden !
    zzz
      dinsdag 31 maart 2009 @ 12:36:28 #280
    52357 Lambiekje
    pi_67574918
      dinsdag 31 maart 2009 @ 12:46:56 #281
    31101 _Led_
    pi_67575214
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
    zzz
      dinsdag 31 maart 2009 @ 12:59:34 #282
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_67575642
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 12:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

!
    Waar haal je die?
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      dinsdag 31 maart 2009 @ 13:06:03 #283
    41051 Rasing
    Taalnazis vereinigt euch!
    pi_67575849
    quote:

[..]

n=2
    Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
    Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
    pi_67577648
    quote:

[..]

Begin aub eerst eens wat van je voorgaande knip en plak werk te onderbouwen, ipv steeds met nieuwe dingen je eigen topic te vertroebelen... die Tinus kennen we nu wel..
    pi_67577701
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 12:36 schreef Lambiekje het volgende:

He ja, betrek de 2e wereldoorlog er ook even bij...
    pi_67586705
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 12:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ff kappen met die bullshit.
      dinsdag 31 maart 2009 @ 19:20:42 #287
    52357 Lambiekje
    pi_67587725
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 14:05 schreef fruityloop het volgende:

[..]

He ja, betrek de 2e wereldoorlog er ook even bij...
    Nee maar serieus. Het is wel heel toepasselijk op hoe RIVM handelt.
      dinsdag 31 maart 2009 @ 19:23:59 #288
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_67587844
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lambiekje,
    schrijf eens een boek over je wereldbeeld. Hoe zit het allemaal in elkaar, artsen zijn er om mensen ziek te maken, vliegtuigen zijn er om mensen te besproeien, etc etc
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_67587953
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Pardon? Ik heb nog geen stapels brandende boeken gezien, niet ingeënte meisjes die opgepakt werden, ik kon nog gewoon tanken, en lege supermarktschappen waren er ook niet? Je draaft zo ongelooflijk door, wel eens gedacht aan een carrière op duindicht?
      dinsdag 31 maart 2009 @ 19:41:54 #290
    45206 Pietverdriet
    pi_67588511
    He Lambiekje, die Kat van je, is die ingeent tegen kattenziekte?
      dinsdag 31 maart 2009 @ 19:49:23 #291
    52357 Lambiekje
    pi_67588789
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:26 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Pardon? Ik heb nog geen stapels brandende boeken gezien, niet ingeënte meisjes die opgepakt werden, ik kon nog gewoon tanken, en lege supermarktschappen waren er ook niet? Je draaft zo ongelooflijk door, wel eens gedacht aan een carrière op duindicht?
    Ik draaf niet door, Ab Klink draaft door. Maar gelukkig zijn er een collectief groep ouders die de staat gaan aanklagen.
    pi_67591113
    Slotje misschien? Het slaat toch werkelijk nergens op dat TS niet reageert op onderbouwde posts en alleen maar zinloze nieuwsberichten post als het te moeilijk voor hem wordt.
      dinsdag 31 maart 2009 @ 22:46:52 #293
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_67595936
    Ik heb dit topic eens doorgelezen vanaf #2. Vanaf die grafiek dacht ik al...:')
    Toen hij aankwam dat ADHD door vaccinatie komt dacht ik
    En zo lees ik nog meer mongolide shit in deze topics door iemand die duidelijk een opleiding tekort heeft
    of een relevante opleiding for that matter...
    tering wat een nonsens...
    En dan die manier van discussieren..
    Michielos topics zijn als het eten van oesters.
      dinsdag 31 maart 2009 @ 23:15:08 #294
    191178 WalterSobchak
    calmer than you are
    pi_67597081
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik draaf niet door, Ab Klink draaft door. Maar gelukkig zijn er een collectief groep ouders die de staat gaan aanklagen.
    Dat is best interessant, dat die groep ouders dat gaat doen. Gelukkig gaat de rechter gewoon kijken naar de bewijzen (in dit geval wetenschappelijke publicaties), en zullen die ouders niet in het gelijk gesteld worden. Waarschijnlijk is het Nederlands rechtssysteem dan onderwerp van het volgende topic van Lambiekje
    Are these the nazis, Walter?
    pi_67597729
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 23:15 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Dat is best interessant, dat die groep ouders dat gaat doen. Gelukkig gaat de rechter gewoon kijken naar de bewijzen (in dit geval wetenschappelijke publicaties), en zullen die ouders niet in het gelijk gesteld worden. Waarschijnlijk is het Nederlands rechtssysteem dan onderwerp van het volgende topic van Lambiekje
    Lawamena hitihala Lawamena haulala
      dinsdag 31 maart 2009 @ 23:59:00 #296
    52357 Lambiekje
    pi_67598711
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 23:15 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Ja ons rechtsysteem staat onder leiding van een pedo / pederast.
      woensdag 1 april 2009 @ 00:22:28 #297
    191178 WalterSobchak
    calmer than you are
    pi_67599384
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 23:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja ons rechtsysteem staat onder leiding van een pedo / pederast.
    HA! Maar die heeft er toch juist geen baat bij om baby's/jonge meisjes de dood in te jagen? Dus dan zal hij er wel voor zorgen dat er een stokje wordt gestoken voor al deze onzinnige vaccinaties.
    Are these the nazis, Walter?
      woensdag 1 april 2009 @ 00:39:31 #298
    45206 Pietverdriet
    pi_67599781
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 00:22 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

HA! Maar die heeft er toch juist geen baat bij om baby's/jonge meisjes de dood in te jagen? Dus dan zal hij er wel voor zorgen dat er een stokje wordt gestoken voor al deze onzinnige vaccinaties.
    Nee joh, hij wordt vast gechanteerd ermee dat ie jongetjes neukt...
    Oh nee, dat weet iedereen al
    pi_67600187

tvp
    Extremistisch gematigd.
    pi_67600514
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 01:07 schreef P8 het volgende:
    [ afbeelding ]

tvp
    Nuttig, 2 posts voordat het topic sluit.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')