abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2009 @ 10:32:07 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67513368
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja of Nee?
Waarom moet ik nu 2 keer op een retorische vraag antwoorden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 29 maart 2009 @ 10:33:27 #202
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67513382
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom moet ik nu 2 keer op een retorische vraag antwoorden.
Omdat je geen straight antwoord geeft, wat je by the way nooit doet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 29 maart 2009 @ 10:39:41 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67513451
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ritalin is cocaine. En tast je hersens aan. Om koppijn te onderdrukken lekker druk doen.

Ziek zijn is niet direct in bed liggen. ZIek zijn is ook dat het incubeert en dat je later altzheimer, parkison, schizofreen, psychotisch, MPS, astma, allergien onder de leden hebt. Obesitas, Diabetes zijn ook ziektes.

Je kunt veel zeggen maar er zijn maar weinig die echt gezond zijn. Want als je echt gezond bent heb je geen pillen of medicijnen nodig.
Volgens CBS neemt 37% voorgschreven en 39% niet-voorgeschreven medicijnen. Dat maakt 76% van de bevolking zit aan de onderdrukkende middelen. Dat is absoluut niet gezond te noemen.
En ik denk als je mensen die dagelijks een asperientje neemt meetelt het over de 95% gaat.

Hoe vaak neem jij een asperientje?!
Ik denk dat die laatste al mee is genomen bij de niet-voorgeschreven medicijnen...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_67513508
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik denk dat die laatste al mee is genomen bij de niet-voorgeschreven medicijnen...
Ik reageer eigenlijk niet meer, maar wilde hier even een kanttekening bij maken nog:

Check even of CBS niet de anticonceptiepil ook meerekent - vaak wordt dit ook nog opgegeven als medicijnen.
  zondag 29 maart 2009 @ 10:52:45 #205
52357 Lambiekje
pi_67513605
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik reageer eigenlijk niet meer, maar wilde hier even een kanttekening bij maken nog:

Check even of CBS niet de anticonceptiepil ook meerekent - vaak wordt dit ook nog opgegeven als medicijnen.
quote:
'De pil' en geneesmiddelen tijdens ziekenhuisopnamen zijn hier buiten beschouwing gelaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 29-03-2009 10:59:02 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67513625
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Ah, ok .

Ik lurk weer verder .
  zondag 29 maart 2009 @ 10:59:19 #207
52357 Lambiekje
pi_67513697
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ah, ok .

Ik lurk weer verder .
maar je leest dus nog wel hier
pi_67513703
Tja ik neem af en toe wel een paracetamolletje tegen nekpijn, maar of de BigPharma zo rijk wordt van die paar cent per tabletje?

Maar goed, het blijft grappig om te zien hoe ongelooflijk veel vertrouwen je hebt in de natuurlijke kracht van de menselijke gezondheid. Dus zonder de BigPharma zouden al die ziektes dus niet bestaan? In de Middeleeuwen was iedereen dus kerngezond en werd iedereen 120 jaar oud? Owneej, die aten niet genoeg vitaminen en dronken niet genoeg water; daarom werden ze dus niet oud.

Lambiekje, ik denk dat je heus ergens wel een punt zou kunnen hebben, maar ik blijf er bij dat de waarheid ergens in het midden moet liggen, maar jij zegt dat de boel nog veel extremer is dan je hier al zit te roepen. De manier waarop je zit te roepen maakt de boel echter helaas niet bepaald geloofwaardig. Wil je dat mensen je gaan geloven, dan zul je toch een andere aanpak moeten gebruiken; meer structuur en minder chaos. Meer luisteren en op rustige toon goed onderbouwd weerwoord geven in plaats van wat losse kreten te roepen.
Wat boeit Ritalin en spontanuous human combustion nou in een topic over vaccinatie?
pi_67513737
Overigens, heb je een linkje naar die uitleg van het CBS? Ik vind het ERG hoge getallen, tenzij je bedoelt hoeveel mensen OOIT medicijnen genomen hebben of in de afgelopen 10 jaar ofzo. Ik denk niet dat er op dit moment zoveel miljoenen Nederlanders allemaal aan de medicijnen zitten. Of worden homeopatische middelen en dergelijke ook als medicijnen beschouwd?
  zondag 29 maart 2009 @ 11:32:53 #210
52357 Lambiekje
pi_67514133
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:59 schreef ToT het volgende:
Tja ik neem af en toe wel een paracetamolletje tegen nekpijn, maar of de BigPharma zo rijk wordt van die paar cent per tabletje?

Maar goed, het blijft grappig om te zien hoe ongelooflijk veel vertrouwen je hebt in de natuurlijke kracht van de menselijke gezondheid. Dus zonder de BigPharma zouden al die ziektes dus niet bestaan? In de Middeleeuwen was iedereen dus kerngezond en werd iedereen 120 jaar oud? Owneej, die aten niet genoeg vitaminen en dronken niet genoeg water; daarom werden ze dus niet oud.
In de middeleeuwen was men ook utterly stupid. En stom gemaakt.

Ik zeg niet dat ziektes niet zouden bestaan. Wat ik beweer is dat gevallen op een paar gevallen paar op de miljoen op de miljoen niet zo als het nu is met tienduizenden op de miljoen.

Veel ziektes zijn gefabriceerd waar we de laatste tijd mee te kampen hebben. Door hygiene (wat nu dus doorgeslagen is) hebben we een hoger levenstandaard dan de middeleeuwen. Maar daar valt geen droog brood aan te verdienen en dus verzint met ziektes
quote:
Lambiekje, ik denk dat je heus ergens wel een punt zou kunnen hebben, maar ik blijf er bij dat de waarheid ergens in het midden moet liggen, maar jij zegt dat de boel nog veel extremer is dan je hier al zit te roepen. De manier waarop je zit te roepen maakt de boel echter helaas niet bepaald geloofwaardig. Wil je dat mensen je gaan geloven, dan zul je toch een andere aanpak moeten gebruiken; meer structuur en minder chaos. Meer luisteren en op rustige toon goed onderbouwd weerwoord geven in plaats van wat losse kreten te roepen.
Wat boeit Ritalin en spontanuous human combustion nou in een topic over vaccinatie?
Vaccin >> ADHD >> Ritalin.

SHC en Cellular Memory riep ik omdat sommige hier beweren dat ADHD puur en alleen een aangeboren hersenafwijking betreft. Maar zoals altijd schieten de theorien van wetenschappers ernstig te kort.

Dat betwijfel ik ten zeerste. Ik had laatst al een link aangehaald dat het maar van de gevallen 5% toegewensen kan worden aan aangeboren afwijkingen.
quote:
Geen ADHD bij niet-gevaccineerden.
[..]
“Ik stond perplex”, zei Verstraeten, toen hij de cijfers zag die een verband legden tussen thimerosal en spraakstoornissen, ADHD, hyperactiviteit en autisme.
Sinds 1991, toen het CDC en de FDA drie extra vaccinaties met daarin thimerosal aanraadden voor kinderen, is het aantal gevallen van autisme vervijftienvoudigd. Van 1 op 2500 kinderen naar 1 op 166 kinderen.

Dr. Bill Weil van de Amerikaanse Academie van Kindergeneeskunde vond de resultaten statistisch alarmerend. Maar in plaats van onmiddellijk actie te ondernemen, de giftige vaccins te vernietigen en het publiek te waarschuwen, werd er twee dagen vergaderd over hoe de zaak in de doofpot gehouden moest worden. Door de Freedom of Information Act, de wet die ervoor zorgt dat er openheid in transcripten moet worden gegeven (Simpsonwood transcript, zie autismhelpforyou), is duidelijk dat vele aanwezigen zich zorgen maakten. Ze vroegen zich af wat dit zou betekenen voor de vaccinatie-industrie? De vaccinatieproducenten zouden talloze rechtszaken tegen zich aangespannen krijgen. Ze zouden ter verdediging geen poot hebben om op te staan.
Zo hupsakee de doofpot in.
quote:
Dr. John Clements, adviseur vaccinaties bij de WHO, verklaarde onder meer dat het beter was geweest wanneer deze studie niet gedaan was. Dr. Bob Chen, hoofd van de afdeling veiligheid en vaccinaties bij het CDC, was opgelucht dat de informatie van het onderzoek niet naar buiten was gekomen.

Het CDC gaf opdracht tot een nieuw onderzoek, dat de uitkomsten van het vorige onderzoek moest wegwassen. De thimerosalbevattende injecties die op de plank lagen werden gewoon opgemaakt. Het CDC en de FDA kochten voorraden voor de export naar ontwikkelingslanden op. Het conserveermiddel werd later nog gebruikt in antigriepvaccinaties en tetanusprikken. De wettenmakers uit Washington hielpen ook: Bill Frist van de Senaat ontving 873.000 dollar van de farmaceutische industrie en zorgde ervoor dat in 4200 gevallen de wettelijke aansprakelijkheid van de producenten werd voorkomen.
We EISEN een nieuw onderzoek met goede resultaten . En de overige rotzooi stoppen we wel in tetanus en griepprikken.
quote:
Ondertussen wordt thimerosal gebruikt in steroïden en collageeninjecties.
Thimerosal zit ook in antigriepvaccinaties, die aanbevolen worden voor zwangere vrouwen en kinderen van 6 -23 maanden.
Tuurlijk zwangere vrouwen en babies. Als reguliere kinderen uit eerdere onderzoeken autistisch of ADHD durk van worden.
quote:
Thimerosalbevattende vaccinaties worden geïnjecteerd in miljoenen kinderen van de ontwikkelingslanden. "Mijn mandaat ... is ervoor te zorgen dat 100.000.000 mensen geïmmuniseerd zijn dit jaar, volgend jaar en vele daarop volgende jaren – en dat met thimerosal bevattende vaccinaties”, zei John Clements van de World Health Organization (WHO) in juni 2000 tijdens een conferentie van het CDC.
Nee dan maar derde wereld kinderen ziek maken. BigPharma moet en zal kinderen vergiftigen. Ten kosten van alles!
  zondag 29 maart 2009 @ 11:35:55 #211
52357 Lambiekje
pi_67514190
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:02 schreef ToT het volgende:
Overigens, heb je een linkje naar die uitleg van het CBS? Ik vind het ERG hoge getallen, tenzij je bedoelt hoeveel mensen OOIT medicijnen genomen hebben of in de afgelopen 10 jaar ofzo. Ik denk niet dat er op dit moment zoveel miljoenen Nederlanders allemaal aan de medicijnen zitten. Of worden homeopatische middelen en dergelijke ook als medicijnen beschouwd?
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)005/2005-048-pb1.htm

Dat is nog maar een 2005 onderzoek. Inmiddels is het Ritalin, Prozac en weet ik veel op zijn minst verdubbeld.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:55:10 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67514576
quote:
Als ik dat zo lees zijn medicijnen als Paracetamol dus ook meegenomen in dat niet-voorgeschreven medicijngebruik percentage, en gaat het om de laatste twee weken voor het moment van de steekproef. Dat zijn dingen die handig zijn om er gelijk bij te zetten
quote:
Dat is nog maar een 2005 onderzoek. Inmiddels is het Ritalin, Prozac en weet ik veel op zijn minst verdubbeld.
Oh ja joh? En waar haal je die wijsheid vandaan? Is (wederom) best een boute uitspraak om te maken.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 maart 2009 @ 11:56:03 #213
45206 Pietverdriet
pi_67514589
* Pietverdriet heeft medelijden met Lambiekjes toekomstige kinderen, lam door de polio, impotent door de bof...
  zondag 29 maart 2009 @ 11:59:20 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67514653
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:02 schreef ToT het volgende:
Hmm dat laatste is idd ook een goede vraag. Het gaat om geneesmiddelen zonder recept, dus ik gok dat ze homeopatische middelen ook meetellen. Kan het helaas niet zo snel vinden in de toelichting.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 maart 2009 @ 11:59:29 #215
52357 Lambiekje
pi_67514656
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als ik dat zo lees zijn medicijnen als Paracetamol dus ook meegenomen in dat niet-voorgeschreven medicijngebruik percentage, en gaat het om de laatste twee weken voor het moment van de steekproef. Dat zijn dingen die handig zijn om er gelijk bij te zetten
[..]
neemt niet weg dat het medicijn gebruik bizar hoog is.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:01:36 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67514686
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

neemt niet weg dat het medicijn gebruik bizar hoog is.
Dat is jouw mening. Hoe kom je bij die mening? Heb je daar een onderbouwing voor?
Onikaan ni ov dovah
pi_67515286
Vroeger waren er ook echt wel kinderen met ADHD, alleen werd toen gewoon gezegd dat het kind "erg druk" was en werd dat er met harde hand uit geslagen.

Verder heeft de beginnende psychiatrie ookmet ADHD'ers te maken gehad. Ze konden niet uitvinden wat er mis met hen was; ze hadden gewoon te veel energie. Oplossing: laat ze dwangmatig vele uren als ratjes in een groot rad rennen dat door andere mensen aangedreven werd. Vielen ze in dat afgesloten rad? Jammer dan, dan werd je urenlang gemangeld. Rennen rennen rennen om je energie kwijt te raken.

Dusss......bigpharma die met vaccinaties kindern ADHD geeft om ze vol Ritalin te kunnen stoppen om ze weer rustig en slaafs te krijgen? Misschien is dat standpunt een heroverweging waard.
pi_67515308
En over dat mensen ziek worden: dieren kunnen ook ziek worden, ook in het wild. Wat doen zij dan fout in hun leven? Is hun hygiëne ook niet goed? Of heeft de bigpharma ook ziektes op die dieren losgelaten? Of zijn dieren gewoon inferieur aan mensen?
  zondag 29 maart 2009 @ 14:29:52 #219
52357 Lambiekje
pi_67517902
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:37 schreef ToT het volgende:
En over dat mensen ziek worden: dieren kunnen ook ziek worden, ook in het wild. Wat doen zij dan fout in hun leven? Is hun hygiëne ook niet goed? Of heeft de bigpharma ook ziektes op die dieren losgelaten? Of zijn dieren gewoon inferieur aan mensen?
Als het niet goed gaat met dieren dan worden ze achter gelaten door de groep. Klinkt hard, maar op deze manier hou je wel je soort sterk. Wij als mensen willen de meest bespottelijke levensvorm nog in leven houden. Idioterie van 20 jaar aan de apparaten voor wat ?! Freaks zijn we. Nee mens is inferieur aan de dieren, niet andersom. We hebben totaal geen feeling meer voor wat de natuur zegt. Alles en iedereen is onderworpen aan de machtsmisbruik van monopolistische bedrijven.

Daarnaast hebben we met onze ohzo eerlijk eerlijke oorlog biologische oorlog gevoerd. Of pesticiden zo goed zijn. Totaal overbodig. Of waar dacht je dat de bijensterfte vandaan komt.

Met onze ecologische, biologische manier van denken slopen we de gehele natuur. Binnen zeer aanzienbare tijd zal er geen eetbare vis meer rondzwemmen.

Als straks eind van het jaar wereldwijd die Codex Alimentarius wordt ingevoerd zullen de ziektes als Morgellons en pesticiden in ons darmflora meer en meer voorkomen.
quote:
Updates on Morgellon’s Disease and Genetically Modified Foods Gone Wild

Victims experience unbearable sensations - all the time, day and night - of insects crawling under their skin, burning and itching so terrible that people have committed suicide to end the torture. To make matters worse, much, much worse, these unfortunate people, who range in age from babies to the elderly, have open lesions on their skin that produces sharp, thin red, black, blue and white fibers and black sand-like grains. The fibers appear to move as if alive and, incredibly, when placed in a Petri dish after removal, continue to move and grow!

When fibers from Morgellon’s Disease lesions from numerous patients were analyzed by competent scientists, they were found to contain DNA from BOTH a fungus and a bacterium used in the production of commercial Genetically Modified plants and animals!

Merging organisms that have totally separate DNA and characteristics for the sake of profit, regardless of the health or other consequences, the line between animate and inanimate has been crossed.

bron
Cool !! Cheap ass horrors uit de jaren 80 wordt realiteit ! Killer Tomatos
pi_67518363
Ehhh okee.....dussss.....mensen kunnen ziek worden en dieren kunnen ziek worden.
Dat dieren ziek kunnen worden is puur natuur en ze sterven er aan omdat ze achtergelaten worden.
Dat mensen ziek worden heeft niets met natuur te maken, maar komt doordat de bigpharma ons zwak heeft gemaakt, en diezelfde bigpharma houdt ons ook weer kunstmatig in leven.......

Klinkt logisch!
  zondag 29 maart 2009 @ 14:55:05 #221
52357 Lambiekje
pi_67518551
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:47 schreef ToT het volgende:
Ehhh okee.....dussss.....mensen kunnen ziek worden en dieren kunnen ziek worden.
Dat dieren ziek kunnen worden is puur natuur en ze sterven er aan omdat ze achtergelaten worden.
Nee dieren worden ook ziek omdat we rotzooi rondstrooien. Met pesticiden. De zee ziekelijke bevuilen. Alle vissen zijn toxisch. Op die manier gaat het in alle levensvormen zitten. Of gebieden nuken of op andere militaire wijze de natuur verkrachten als Agent Orange.
quote:
Dat mensen ziek worden heeft niets met natuur te maken, maar komt doordat de bigpharma ons zwak heeft gemaakt, en diezelfde bigpharma houdt ons ook weer kunstmatig in leven.......

Klinkt logisch!
Bot en kort door de bocht gezegd ja. Dat levert hun bigtime geld van cradle to cradle op!
Tuurlijk worden mensen wel ziek door de natuur, maar het is maar een fractie van hoe we nu in weze compleet afhankelijk zijn van BigPharma.
pi_67519315
Dussss......zonder de mens zou geen enkel dier ooit ziek worden? Dat dieren ziek worden komt puur door de troep die we op hen loslaten?
  zondag 29 maart 2009 @ 15:37:07 #223
45206 Pietverdriet
pi_67519617
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:24 schreef ToT het volgende:
Dussss......zonder de mens zou geen enkel dier ooit ziek worden? Dat dieren ziek worden komt puur door de troep die we op hen loslaten?
Precies. al die epidemien van de laatste 3000 jaar waren allemaal de schuld van Big Pharma
pi_67519825
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Austisme, ADHD, Astma, altzheimer. Deze gigantisch explosieve toename van aandoeningen is toe te schrijven aan vaccins.
Bron? Welke explosieve groei? Heb je daar cijfers voor?
pi_67520018
Schimmels, bacteriën, virussen, parasieten, wormen........allemaal ontworpen in laboratoria? In de natuur komt normaal gesproken niets voor wat op levend weefsel teert?
  zondag 29 maart 2009 @ 16:30:56 #226
52357 Lambiekje
pi_67520968
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:52 schreef ToT het volgende:
Schimmels, bacteriën, virussen, parasieten, wormen........allemaal ontworpen in laboratoria? In de natuur komt normaal gesproken niets voor wat op levend weefsel teert?
Dat heb ik zo nooit gezegd.

Alleen de mate waarin we aangevallen worden is anders dan voorheen. Daarnaast zijn er weldegelijk nieuwe 'killer' virussen, parasieten en andere mictro-organismes bedacht om ons te ondermijnen.

Straks willen ze zelfcopierende nano-robots in ons bloedsomloop brengen. Wat nu als dat copieren niet goed gaat? Wat nu als hun taak gesaboteerd wordt door bv magnetisme. En waarom zou dat uberhaupt ergens goed voor zijn.

Daarnaast zouden wij niet kunnen leven als geheel zonder de tientallen bacterien in en op ons lichaam.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 29-03-2009 16:36:09 ]
  zondag 29 maart 2009 @ 16:33:28 #227
52357 Lambiekje
pi_67521023
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:45 schreef harry-de-aso het volgende:

[..]

Bron? Welke explosieve groei? Heb je daar cijfers voor?
bv http://www.sfk.nl/publica(...)rs/2008/2008-29.html

pi_67521045
quote:
Op zondag 29 maart 2009 16:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat heb ik zo nooit gezegd.

Alleen de mate waarin we aangevallen worden is anders dan voorheen. Daarnaast zijn er weldegelijk nieuwe 'killer' virussen, parasieten en andere mictro-organismes bedacht om ons te ondermijnen.

Straks willen ze zelfcopierende nano-robots in ons bloedsomloop brengen. Wat nu als dat copieren niet goed gaat? Wat nu als hun taak gesaboteerd wordt door bv magnetisme. En waarom zou dat uberhaupt ergens goed voor zijn.

Daarnaast zouden wij niet kunnen leven als geheel zonder de tientallen bacterien in op op ons lichaam.
Dus in de middeleeuwen en daarvoor werden er bijna geen mensen of dieren ziek?
pi_67521075
quote:
Als je denkt dat die aandoeningen allemaal door vaccins komen, zou deze grafiek suggereren dat voor de jaren '90 er amper mensen gevaccineerd werden?
  zondag 29 maart 2009 @ 16:53:50 #230
52357 Lambiekje
pi_67521619
Ach ja wat maakt het allemaal uit. Niets aan de hand. Toch een verzevenvoudiging maar nee ADHD is aangeboren? Yeah right. Wat hebben de vrouwen die zwanger waren gedaan dan tijdens hun zwangerschap? Ik geloof de bullshit niet van dat het hoofdzakelijk aangeboren is. Het is volslagen onlogisch.

Nog maar weer eens een losse flodder in de groep gooien.
Van mineraalwater uit plastic flesjes krijg je tieten, als man zijnde
  zondag 29 maart 2009 @ 16:58:47 #231
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67521781
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als het niet goed gaat met dieren dan worden ze achter gelaten door de groep. Klinkt hard, maar op deze manier hou je wel je soort sterk. Wij als mensen willen de meest bespottelijke levensvorm nog in leven houden. Idioterie van 20 jaar aan de apparaten voor wat ?! Freaks zijn we. Nee mens is inferieur aan de dieren, niet andersom. We hebben totaal geen feeling meer voor wat de natuur zegt. Alles en iedereen is onderworpen aan de machtsmisbruik van monopolistische bedrijven.

Daarnaast hebben we met onze ohzo eerlijk eerlijke oorlog biologische oorlog gevoerd. Of pesticiden zo goed zijn. Totaal overbodig. Of waar dacht je dat de bijensterfte vandaan komt.

Met onze ecologische, biologische manier van denken slopen we de gehele natuur. Binnen zeer aanzienbare tijd zal er geen eetbare vis meer rondzwemmen.

Als straks eind van het jaar wereldwijd die Codex Alimentarius wordt ingevoerd zullen de ziektes als Morgellons en pesticiden in ons darmflora meer en meer voorkomen.
[..]

Cool !! Cheap ass horrors uit de jaren 80 wordt realiteit ! Killer Tomatos

Aktion T4 jawohl!
  zondag 29 maart 2009 @ 17:11:53 #232
52357 Lambiekje
pi_67522240
quote:
Anti-cancer benefits of fruit and veg are underlined

A diet high in fruit and vegetables, especially organically grown ones, may protect against cancer and heart disease and could be equivalent in this respect to taking a low dose of aspirin every day, scientists say.

Fruit and vegetables are known to have high levels of salicylates, which are also the active anti-inflammatory ingredient of aspirin. Vegetarians meanwhile are known to have low rates of cancer, as well as having higher levels of salicylates in their bodies.

The conventionally grown fruit and vegetables treated with pesticides that are found on many supermarket shelves have lower levels of salicylates than those grown organically.

A review of the possible link between cancer prevention and this substance found in aspirin, published in the medical journal The Lancet, says many herbs and spices are also especially rich in salicylates. This could explain international differences in cancer rates, the study said.

bron
Hé wordt de MSM langzamerhand wakker...
pi_67522243
quote:
Deze grafiek zegt iets over het medicijngebruik.
Ik vroeg of je cijfers had mbt tot prevalentie en incidentie van alle ziektes die je noemde... Zo wordt het nooit een goede discussie.
  zondag 29 maart 2009 @ 19:12:51 #234
52357 Lambiekje
pi_67525400
quote:
Tweede Kamer geschokt over psychiatrische epidemieën onder kinderen
Kinderen in Nederland krijgen veel vaker een psychiatrisch etiket opgeplakt dan kinderen in andere landen. De oppositiepartijen in de Tweede Kamer hebben forse kritiek op dit beleid.

Het aantal kinderen dat op jonge leeftijd als ‘abnormaal’ wordt bestempeld en verdwijnt naar het speciaal onderwijs neemt hand over hand toe, meldt Elsevier in het weekblad. Pas als een kind een diagnose als ADHD of autisme heeft, kan het in aanmerking komen voor extra zorg.

Volgens hoogleraar Trudy Dehue is er inmiddels sprake van een ADHD epidemie evenals er sprake is van een depressie epidemie. Steeds meer kinderen worden ziek en moeten destructieve medicijnen gebruiken die gelijkachtige effecten hebben op de hersenen als regelmatig cocaïne gebruik. De medicijnen verminderen de kans op een succesvolle toekomst blijkt uit studies en zorgen ervoor dat het kind uiteindelijk veel geld kost aan zorg en sociale zekerheid, terwijl het kind mogelijk de nieuwe Albert Einstein had kunnen zijn, die in zijn jonge jaren ADD gedrag heeft vertoond en er zelfs om van school gestuurd is.

bron
Ah er wordt dus al gepraat over een epidemie.

Vervelende kinderen dienen weggestopt in een isoleercel. En dan lees je vervolgens dat onze isoleercellen ranzig poepbesmeurde kamers zijn. En nee het is geen incident maar regelmaat. En dat wordt ook nog eens duidelijk dat het persooneel er lak aan heeft. Uitschot is het, oneerbare slechte kutmensen.

Wanneer wordt men wakker?!
pi_67526177
Mja maar moet het per sé aan vaccinatie liggen?
Denk ook aan factoren als:
- Geur-, kleur- en smaakstoffen in de voeding
- Overmatig veel vetten en suikers
- Sociale druk
- Opvoeding
- .....you name it!
pi_67527257
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:12 schreef Lambiekje het volgende:
Wanneer wordt men wakker?!
Wanneer word jíj eens wakker? Je leeft nog altijd in de illusie dat men naar je luistert, maar dat doet men toch niet. Vergeet het maar. Het is ook naiëf om in de illusie te verkeren dat men dat wel eens zal doen. Wake up en realiseer je dat je een van de weinigen zult zijn die de waarheid ziet. Jammer, maar de waarheid wil men gewoon niet horen. Spijtig, maar het is niet anders.

*hug*
pi_67527392
Nou ik denk dat er meer mensen zullen luisteren als er niet meteen een enorme bak met talloze conspiracies over ons leeg wordt gekieperd, waarbij wij in de chaos mogen uitzoeken hoe alles in elkaar zit, want de uitleg erover is net zo chaotisch als al die conspiracies die in die bak door elkaar heen liggen.
pi_67527844
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:21 schreef ToT het volgende:
Nou ik denk dat er meer mensen zullen luisteren als er niet meteen een enorme bak met talloze conspiracies over ons leeg wordt gekieperd, waarbij wij in de chaos mogen uitzoeken hoe alles in elkaar zit, want de uitleg erover is net zo chaotisch als al die conspiracies die in die bak door elkaar heen liggen.
Even je 'sarcasm-o-meter' aanzetten.
pi_67528536
Weet ik, weet ik!
  zondag 29 maart 2009 @ 21:40:11 #240
52357 Lambiekje
pi_67530071
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:41 schreef ToT het volgende:
Mja maar moet het per sé aan vaccinatie liggen?
Denk ook aan factoren als:
- Geur-, kleur- en smaakstoffen in de voeding
- Overmatig veel vetten en suikers
- Sociale druk
- Opvoeding
- .....you name it!
ja. En de vaccinatie kan de trigger zijn.

Het is iig niet voor de handliggend dat het een aangeboren hersenafwijking is. Als wel dan impliceer je dat vrouwen op eens in de afgelopen 5 jaar niet weten hoe je een foetus goed moeten laten groeien. Overigens zouden dan de bovenste dan ook gelden voor de zwangere vrouw.
  zondag 29 maart 2009 @ 21:45:15 #241
52357 Lambiekje
pi_67530231
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wanneer word jíj eens wakker? Je leeft nog altijd in de illusie dat men naar je luistert, maar dat doet men toch niet. Vergeet het maar. Het is ook naiëf om in de illusie te verkeren dat men dat wel eens zal doen. Wake up en realiseer je dat je een van de weinigen zult zijn die de waarheid ziet. Jammer, maar de waarheid wil men gewoon niet horen. Spijtig, maar het is niet anders.

*hug*
Waarom is er z'n blind vertrouwen in de pillenboer terwijl keer op keer nu verhalen boven water komen dat het berust op bedrog en misleiding. Wie heeft er nu gelijk.
Waarom wordt elk aangedragen bron die stelt dat er toch haken en ogen stelt aan de hypothese medicatie en vaccinatie is goed en veilig in de wind geslagen?

Mensen kunnen mij wel beschuldigen van complotter, aluhoedje. Maar stiekem weet je (hopelijk) wel beter.
Alles is beter om maar geen complotter te zijn, kritisch denken hoort dan maar over boord gezet te worden.

Stel je de simpele vraag waar verdient medische wereld geld mee?
A) je gezondheid
B) je ziekte/aandoening

Juist ja.
  zondag 29 maart 2009 @ 21:46:45 #242
52357 Lambiekje
pi_67530277
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:21 schreef ToT het volgende:
En ik probeer de shit al zo te filteren. Echt lijkt wel of elke stap al te veel overload is.
pi_67531200
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En ik probeer de shit al zo te filteren. Echt lijkt wel of elke stap al te veel overload is.
Mja omdat elke stap zo ongelooflijk ver van de voor ons bekende realiteit is en het allemaal zeer paranoïde overkomt.
Ik denk echt dat je stapje voor stapje moet werken en ook niet meteen lopen brullen dat we allemaal gek zijn of whatever.

Als je het wat subtieler aanpakt en bij de ONDERSTE laag begint en het dan stapje voor stapje verder brengt, zul je zien dat veel meer mensen met je mee kunnen gaan.

Het lijkt me inderdaad niet geheel onlogisch dat bepaalde kwalen best beter aangepakt kunnen worden met andere medicijnen, maar dat door patenten en prijsafspraken en weet ik wat nog meer die medicijnen nooit ingezet zullen worden.
Ik had een keer van iemand gehoord dat een familielid van die persoon kanker had. Bestraling en chemotherapie en opaties hielpen niet. Er was wel een medicijn dat best een kans had om aan te slaan, maar daarvoor moesten ze een eigen bijdrage van iets van 1000 euro per behandeling voor betalen. Die mensen hadden erg weinig geld en er moesten veel behandelingen volgen (en het ging om een ouder persoon), dus hebben ze toen die behandeling niet kunnen doen.

Dus ja: er worden vuile spelletjes gespeeld voor het geld. Ik denk alleen dat het allemaal net iets subtieler ligt dan wat jij zegt. Het gaat wel om de pegels en misschien worden de beste medicijnen niet meteen vergoed door het ziekenfonds vanwege woekerprijzen, maar ik denk echt niet dat alle medicijnen per definitie slecht zijn en dat er bewust bijwerkingen in zijn verwerkt.

Overigens zijn er wel psychologische proeven geweest: 3 groepen mensen met een bepaalde aandoening kregen ieders een medicijn toegediend: eentje kreeg het echte medicijn, eentje kreeg een medicijn met een toevoeging die wat bijverschijnselen veroorzaakten en 1 groep kreeg een placebo.

De groep met die bijverschijnselen genazen het snelste van de kwaal. Reden? De mensen dachten dat als een medicijn veel bijwerkingen heeft, het DUS echt heel sterk moet zijn. De groep zonder de bijwerkingen dachten dat het één of ander mild middeltje zou zijn dat langzaam zou werken.

(Ooit een keer op school gehoord, heel, heel lang geleden.)
  zondag 29 maart 2009 @ 23:19:32 #244
52357 Lambiekje
pi_67533250
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja omdat elke stap zo ongelooflijk ver van de voor ons bekende realiteit is en het allemaal zeer paranoïde overkomt.
Ik denk echt dat je stapje voor stapje moet werken en ook niet meteen lopen brullen dat we allemaal gek zijn of whatever.

Als je het wat subtieler aanpakt en bij de ONDERSTE laag begint en het dan stapje voor stapje verder brengt, zul je zien dat veel meer mensen met je mee kunnen gaan.

Het lijkt me inderdaad niet geheel onlogisch dat bepaalde kwalen best beter aangepakt kunnen worden met andere medicijnen, maar dat door patenten en prijsafspraken en weet ik wat nog meer die medicijnen nooit ingezet zullen worden.
Ik had een keer van iemand gehoord dat een familielid van die persoon kanker had. Bestraling en chemotherapie en opaties hielpen niet. Er was wel een medicijn dat best een kans had om aan te slaan, maar daarvoor moesten ze een eigen bijdrage van iets van 1000 euro per behandeling voor betalen. Die mensen hadden erg weinig geld en er moesten veel behandelingen volgen (en het ging om een ouder persoon), dus hebben ze toen die behandeling niet kunnen doen.

Dus ja: er worden vuile spelletjes gespeeld voor het geld. Ik denk alleen dat het allemaal net iets subtieler ligt dan wat jij zegt. Het gaat wel om de pegels en misschien worden de beste medicijnen niet meteen vergoed door het ziekenfonds vanwege woekerprijzen, maar ik denk echt niet dat alle medicijnen per definitie slecht zijn en dat er bewust bijwerkingen in zijn verwerkt.

Overigens zijn er wel psychologische proeven geweest: 3 groepen mensen met een bepaalde aandoening kregen ieders een medicijn toegediend: eentje kreeg het echte medicijn, eentje kreeg een medicijn met een toevoeging die wat bijverschijnselen veroorzaakten en 1 groep kreeg een placebo.

De groep met die bijverschijnselen genazen het snelste van de kwaal. Reden? De mensen dachten dat als een medicijn veel bijwerkingen heeft, het DUS echt heel sterk moet zijn. De groep zonder de bijwerkingen dachten dat het één of ander mild middeltje zou zijn dat langzaam zou werken.

(Ooit een keer op school gehoord, heel, heel lang geleden.)
Subtieler ja dat zeker. Het wordt op bestelling gedaan.
Hier in dit boek Behold a Pale Horse en scroll naar bladzijde 446.
quote:
In 1969 (3 years before WHO's request) the United States of Department requested en got 10 mlj dollar to make to make the AIDS-virus in labs as political/ethnical weapon used mainly against Blacks.
The WHO started to inject 100 million Africans (population reduction) with AIDS-laced small pox vaccin in 1977. And over 2000 young white homosexuals (Trojan Horse) in 1978 with de Hepatitis B vaccin through the CDC/Blood center in New York.
Zes jaar later, 1984, komt Dr. Gallo met zijn HIV > AIDS theorie. Wat nu 25 jaar later blijkt berusten op plagiaat en bedrog.

Yep vaccin zijn goed. Zet dit dus naast het SV40 virus in het poliovaccin waardoor kanker is gaan floreren.
Vogelgriep in griepprik-vaccin zoals laatst met Baxter. Zie je de patronen al onstaan? Wat het echte doel van vaccineren is. HPV-vaccin is niets anders dan een sterilisatie project!

En nee het is de placebo groep met milde bijwerkingen waarbij het best werkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 29-03-2009 23:31:14 ]
pi_67533772
Geschreven door http://en.wikipedia.org/wiki/Milton_William_Cooper
Lijkt me een soort heilige vader in de kruistocht tegen vrijmetselaars en de NWO enzo.
Houdt zich ook met ufo's en aliens bezig en de moord op Kennedy.

Oftewel: ik zou graag een neutrale bron hebben waarin dit over die AIDS-infecties bevestigd wordt. Ik weet dat de Amerikaanse overheid (en uiteraard ook die van ons) allerlei experimenten heeft gedaan. Ik meen me iets te herinneren over dat ze in Amerika negroïde burgers hadden opgesloten en hadden ingespoten met syfilis of zo, om te kijken hoe men daar precies aan overleed.

Dat betekent nog niet dat vaccinaties per definitie slecht zijn.
En hoezo een sterilisatie-project? Waar baseer je het op dat meiden daar steriel van zouden worden?
Ik moet wel zeggen dat het me een beetje zorgen baart om het zo snel op zo'n grote schaal te introduceren zonder dat het langdurig uitgetest is. Misschien HEEFT het wel nare lange termijn bijwerkingen, maar ik denk dat als je bang bent dat de overheid samen met de BigPharma de wereldbevolking wil uitdunnen, dat je dan te veel onnodig in angst, paranoia en haat leeft.
  zondag 29 maart 2009 @ 23:38:23 #246
52357 Lambiekje
pi_67533868
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef ToT het volgende:
Geschreven door http://en.wikipedia.org/wiki/Milton_William_Cooper
Lijkt me een soort heilige vader in de kruistocht tegen vrijmetselaars en de NWO enzo.
Houdt zich ook met ufo's en aliens bezig en de moord op Kennedy.

Oftewel: ik zou graag een neutrale bron hebben waarin dit over die AIDS-infecties bevestigd wordt. Ik weet dat de Amerikaanse overheid (en uiteraard ook die van ons) allerlei experimenten heeft gedaan. Ik meen me iets te herinneren over dat ze in Amerika negroïde burgers hadden opgesloten en hadden ingespoten met syfilis of zo, om te kijken hoe men daar precies aan overleed.

Dat betekent nog niet dat vaccinaties per definitie slecht zijn.
En hoezo een sterilisatie-project? Waar baseer je het op dat meiden daar steriel van zouden worden?
Ik moet wel zeggen dat het me een beetje zorgen baart om het zo snel op zo'n grote schaal te introduceren zonder dat het langdurig uitgetest is. Misschien HEEFT het wel nare lange termijn bijwerkingen, maar ik denk dat als je bang bent dat de overheid samen met de BigPharma de wereldbevolking wil uitdunnen, dat je dan te veel onnodig in angst, paranoia en haat leeft.
Ga je weer op de man spelen. Het zijn wel officiele documenten waarop gebaseerd is. Niets zweverigs aan.
pi_67534023
Okay, heb je een linkje naar zo'n officieel document waarop hij zijn uitspraken heeft gebaseerd?

Verder denk ik oprecht dat het veel gezonder is om gewoon je leven te gaan leven: je probeert mensen te overtuigen om tegen de gevestigde orde in opstand te komen of zo, maar dat zal nooit, nooit lukken. Het is een nobel streven om de mensheid te willen proberen te redden, maar als je gelijk hebt, valt er niets aan te doen, dus kun je beter gewoon van je leven gaan genieten. Mocht je ongelijk hebben, dan is er reden te meer om van je leven te gaan genieten!

Wat wil je bereiken, Lambiekje? Duidelijk het onmogelijke. En om van iets onmogelijks je levenswerk te maken, is dwaas. Probeer haalbare doelen te hebben, en vanuit elk doel dat je behaald hebt, kun je weer verder kijken naar een hoger doel.
Doe de dingen stapje bij beetje en kijk hoever je komt, want een complete revolutie zul je echt niet gaan ontketenen.
  zondag 29 maart 2009 @ 23:53:07 #248
52357 Lambiekje
pi_67534289
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:43 schreef ToT het volgende:
Okay, heb je een linkje naar zo'n officieel document waarop hij zijn uitspraken heeft gebaseerd?

Verder denk ik oprecht dat het veel gezonder is om gewoon je leven te gaan leven: je probeert mensen te overtuigen om tegen de gevestigde orde in opstand te komen of zo, maar dat zal nooit, nooit lukken. Het is een nobel streven om de mensheid te willen proberen te redden, maar als je gelijk hebt, valt er niets aan te doen, dus kun je beter gewoon van je leven gaan genieten. Mocht je ongelijk hebben, dan is er reden te meer om van je leven te gaan genieten!

Wat wil je bereiken, Lambiekje? Duidelijk het onmogelijke. En om van iets onmogelijks je levenswerk te maken, is dwaas. Probeer haalbare doelen te hebben, en vanuit elk doel dat je behaald hebt, kun je weer verder kijken naar een hoger doel.
Doe de dingen stapje bij beetje en kijk hoever je komt, want een complete revolutie zul je echt niet gaan ontketenen.
En dus omdat het niets uitmaakt moet ik met de 'knowhow' het met lede ogen aanzien dat men zichzelf kapot injecteert. Dat is huichelachtig.

Nou er zijn wel meer die het HPV vaccineren blokeren. Op sommige plaatsen de opkomst maar 30%.
Klink kan de kast op met zijn prikfascisme beleid.
  zondag 29 maart 2009 @ 23:54:40 #249
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67534327
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dus omdat het niets uitmaakt moet ik met de 'knowhow' het met lede ogen aanzien dat men zichzelf kapot injecteert. Dat is huichelachtig.

Nou er zijn wel meer die het HPV vaccineren blokeren. Op sommige plaatsen de opkomst maar 30%.
Klink kan de kast op met zijn prikfascisme beleid.
ToT vroeg ook om een linkje
pi_67538399
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)005/2005-048-pb1.htm

Volgens mij is dat ook ongeveer de periode dat het aantal punten waar zelfzorg medicatie gekocht kon worden, veel groter is geworden. (de balies in de supermarkten etc).. Overigens zijn Ritalin etc geen zelfzorg medicatie..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')