Waarom moet ik nu 2 keer op een retorische vraag antwoorden.quote:
Omdat je geen straight antwoord geeft, wat je by the way nooit doetquote:Op zondag 29 maart 2009 10:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu 2 keer op een retorische vraag antwoorden.
Ik denk dat die laatste al mee is genomen bij de niet-voorgeschreven medicijnen...quote:Op zondag 29 maart 2009 10:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ritalin is cocaine. En tast je hersens aan. Om koppijn te onderdrukken lekker druk doen.
Ziek zijn is niet direct in bed liggen. ZIek zijn is ook dat het incubeert en dat je later altzheimer, parkison, schizofreen, psychotisch, MPS, astma, allergien onder de leden hebt. Obesitas, Diabetes zijn ook ziektes.
Je kunt veel zeggen maar er zijn maar weinig die echt gezond zijn. Want als je echt gezond bent heb je geen pillen of medicijnen nodig.
Volgens CBS neemt 37% voorgschreven en 39% niet-voorgeschreven medicijnen. Dat maakt 76% van de bevolking zit aan de onderdrukkende middelen. Dat is absoluut niet gezond te noemen.
En ik denk als je mensen die dagelijks een asperientje neemt meetelt het over de 95% gaat.
Hoe vaak neem jij een asperientje?!
Ik reageer eigenlijk niet meer, maar wilde hier even een kanttekening bij maken nog:quote:Op zondag 29 maart 2009 10:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk dat die laatste al mee is genomen bij de niet-voorgeschreven medicijnen...
quote:Op zondag 29 maart 2009 10:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik reageer eigenlijk niet meer, maar wilde hier even een kanttekening bij maken nog:
Check even of CBS niet de anticonceptiepil ook meerekent - vaak wordt dit ook nog opgegeven als medicijnen.
quote:'De pil' en geneesmiddelen tijdens ziekenhuisopnamen zijn hier buiten beschouwing gelaten.
maar je leest dus nog wel hierquote:Op zondag 29 maart 2009 10:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ah, ok.
Ik lurk weer verder.
In de middeleeuwen was men ook utterly stupid. En stom gemaakt.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:59 schreef ToT het volgende:
Tja ik neem af en toe wel een paracetamolletje tegen nekpijn, maar of de BigPharma zo rijk wordt van die paar cent per tabletje?
Maar goed, het blijft grappig om te zien hoe ongelooflijk veel vertrouwen je hebt in de natuurlijke kracht van de menselijke gezondheid. Dus zonder de BigPharma zouden al die ziektes dus niet bestaan? In de Middeleeuwen was iedereen dus kerngezond en werd iedereen 120 jaar oud? Owneej, die aten niet genoeg vitaminen en dronken niet genoeg water; daarom werden ze dus niet oud.
Vaccin >> ADHD >> Ritalin.quote:Lambiekje, ik denk dat je heus ergens wel een punt zou kunnen hebben, maar ik blijf er bij dat de waarheid ergens in het midden moet liggen, maar jij zegt dat de boel nog veel extremer is dan je hier al zit te roepen. De manier waarop je zit te roepen maakt de boel echter helaas niet bepaald geloofwaardig. Wil je dat mensen je gaan geloven, dan zul je toch een andere aanpak moeten gebruiken; meer structuur en minder chaos. Meer luisteren en op rustige toon goed onderbouwd weerwoord geven in plaats van wat losse kreten te roepen.
Wat boeit Ritalin en spontanuous human combustion nou in een topic over vaccinatie?
Zo hupsakee de doofpot in.quote:Geen ADHD bij niet-gevaccineerden.
[..]
“Ik stond perplex”, zei Verstraeten, toen hij de cijfers zag die een verband legden tussen thimerosal en spraakstoornissen, ADHD, hyperactiviteit en autisme.
Sinds 1991, toen het CDC en de FDA drie extra vaccinaties met daarin thimerosal aanraadden voor kinderen, is het aantal gevallen van autisme vervijftienvoudigd. Van 1 op 2500 kinderen naar 1 op 166 kinderen.
Dr. Bill Weil van de Amerikaanse Academie van Kindergeneeskunde vond de resultaten statistisch alarmerend. Maar in plaats van onmiddellijk actie te ondernemen, de giftige vaccins te vernietigen en het publiek te waarschuwen, werd er twee dagen vergaderd over hoe de zaak in de doofpot gehouden moest worden. Door de Freedom of Information Act, de wet die ervoor zorgt dat er openheid in transcripten moet worden gegeven (Simpsonwood transcript, zie autismhelpforyou), is duidelijk dat vele aanwezigen zich zorgen maakten. Ze vroegen zich af wat dit zou betekenen voor de vaccinatie-industrie? De vaccinatieproducenten zouden talloze rechtszaken tegen zich aangespannen krijgen. Ze zouden ter verdediging geen poot hebben om op te staan.
We EISEN een nieuw onderzoek met goede resultaten . En de overige rotzooi stoppen we wel in tetanus en griepprikken.quote:Dr. John Clements, adviseur vaccinaties bij de WHO, verklaarde onder meer dat het beter was geweest wanneer deze studie niet gedaan was. Dr. Bob Chen, hoofd van de afdeling veiligheid en vaccinaties bij het CDC, was opgelucht dat de informatie van het onderzoek niet naar buiten was gekomen.
Het CDC gaf opdracht tot een nieuw onderzoek, dat de uitkomsten van het vorige onderzoek moest wegwassen. De thimerosalbevattende injecties die op de plank lagen werden gewoon opgemaakt. Het CDC en de FDA kochten voorraden voor de export naar ontwikkelingslanden op. Het conserveermiddel werd later nog gebruikt in antigriepvaccinaties en tetanusprikken. De wettenmakers uit Washington hielpen ook: Bill Frist van de Senaat ontving 873.000 dollar van de farmaceutische industrie en zorgde ervoor dat in 4200 gevallen de wettelijke aansprakelijkheid van de producenten werd voorkomen.
Tuurlijk zwangere vrouwen en babies. Als reguliere kinderen uit eerdere onderzoeken autistisch of ADHD durk van worden.quote:Ondertussen wordt thimerosal gebruikt in steroïden en collageeninjecties.
Thimerosal zit ook in antigriepvaccinaties, die aanbevolen worden voor zwangere vrouwen en kinderen van 6 -23 maanden.
Nee dan maar derde wereld kinderen ziek maken. BigPharma moet en zal kinderen vergiftigen. Ten kosten van alles!quote:Thimerosalbevattende vaccinaties worden geïnjecteerd in miljoenen kinderen van de ontwikkelingslanden. "Mijn mandaat ... is ervoor te zorgen dat 100.000.000 mensen geïmmuniseerd zijn dit jaar, volgend jaar en vele daarop volgende jaren – en dat met thimerosal bevattende vaccinaties”, zei John Clements van de World Health Organization (WHO) in juni 2000 tijdens een conferentie van het CDC.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)005/2005-048-pb1.htmquote:Op zondag 29 maart 2009 11:02 schreef ToT het volgende:
Overigens, heb je een linkje naar die uitleg van het CBS? Ik vind het ERG hoge getallen, tenzij je bedoelt hoeveel mensen OOIT medicijnen genomen hebben of in de afgelopen 10 jaar ofzo. Ik denk niet dat er op dit moment zoveel miljoenen Nederlanders allemaal aan de medicijnen zitten. Of worden homeopatische middelen en dergelijke ook als medicijnen beschouwd?
Als ik dat zo lees zijn medicijnen als Paracetamol dus ook meegenomen in dat niet-voorgeschreven medicijngebruik percentage, en gaat het om de laatste twee weken voor het moment van de steekproef. Dat zijn dingen die handig zijn om er gelijk bij te zettenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)005/2005-048-pb1.htm
Oh ja joh? En waar haal je die wijsheid vandaan? Is (wederom) best een boute uitspraak om te maken.quote:Dat is nog maar een 2005 onderzoek. Inmiddels is het Ritalin, Prozac en weet ik veel op zijn minst verdubbeld.
Hmm dat laatste is idd ook een goede vraag. Het gaat om geneesmiddelen zonder recept, dus ik gok dat ze homeopatische middelen ook meetellen. Kan het helaas niet zo snel vinden in de toelichting.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:02 schreef ToT het volgende:
Overigens, heb je een linkje naar die uitleg van het CBS? Ik vind het ERG hoge getallen, tenzij je bedoelt hoeveel mensen OOIT medicijnen genomen hebben of in de afgelopen 10 jaar ofzo. Ik denk niet dat er op dit moment zoveel miljoenen Nederlanders allemaal aan de medicijnen zitten. Of worden homeopatische middelen en dergelijke ook als medicijnen beschouwd?
neemt niet weg dat het medicijn gebruik bizar hoog is.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees zijn medicijnen als Paracetamol dus ook meegenomen in dat niet-voorgeschreven medicijngebruik percentage, en gaat het om de laatste twee weken voor het moment van de steekproef. Dat zijn dingen die handig zijn om er gelijk bij te zetten
[..]
Dat is jouw mening. Hoe kom je bij die mening? Heb je daar een onderbouwing voor?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het medicijn gebruik bizar hoog is.
Als het niet goed gaat met dieren dan worden ze achter gelaten door de groep. Klinkt hard, maar op deze manier hou je wel je soort sterk. Wij als mensen willen de meest bespottelijke levensvorm nog in leven houden. Idioterie van 20 jaar aan de apparaten voor wat ?! Freaks zijn we. Nee mens is inferieur aan de dieren, niet andersom. We hebben totaal geen feeling meer voor wat de natuur zegt. Alles en iedereen is onderworpen aan de machtsmisbruik van monopolistische bedrijven.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:37 schreef ToT het volgende:
En over dat mensen ziek worden: dieren kunnen ook ziek worden, ook in het wild. Wat doen zij dan fout in hun leven? Is hun hygiëne ook niet goed? Of heeft de bigpharma ook ziektes op die dieren losgelaten? Of zijn dieren gewoon inferieur aan mensen?
Cool !! Cheap ass horrors uit de jaren 80 wordt realiteit ! Killer Tomatosquote:Updates on Morgellon’s Disease and Genetically Modified Foods Gone Wild
Victims experience unbearable sensations - all the time, day and night - of insects crawling under their skin, burning and itching so terrible that people have committed suicide to end the torture. To make matters worse, much, much worse, these unfortunate people, who range in age from babies to the elderly, have open lesions on their skin that produces sharp, thin red, black, blue and white fibers and black sand-like grains. The fibers appear to move as if alive and, incredibly, when placed in a Petri dish after removal, continue to move and grow!
When fibers from Morgellon’s Disease lesions from numerous patients were analyzed by competent scientists, they were found to contain DNA from BOTH a fungus and a bacterium used in the production of commercial Genetically Modified plants and animals!
Merging organisms that have totally separate DNA and characteristics for the sake of profit, regardless of the health or other consequences, the line between animate and inanimate has been crossed.
bron
Nee dieren worden ook ziek omdat we rotzooi rondstrooien. Met pesticiden. De zee ziekelijke bevuilen. Alle vissen zijn toxisch. Op die manier gaat het in alle levensvormen zitten. Of gebieden nuken of op andere militaire wijze de natuur verkrachten als Agent Orange.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:47 schreef ToT het volgende:
Ehhh okee.....dussss.....mensen kunnen ziek worden en dieren kunnen ziek worden.
Dat dieren ziek kunnen worden is puur natuur en ze sterven er aan omdat ze achtergelaten worden.
Bot en kort door de bocht gezegd ja. Dat levert hun bigtime geld van cradle to cradle op!quote:Dat mensen ziek worden heeft niets met natuur te maken, maar komt doordat de bigpharma ons zwak heeft gemaakt, en diezelfde bigpharma houdt ons ook weer kunstmatig in leven.......
Klinkt logisch!
Precies. al die epidemien van de laatste 3000 jaar waren allemaal de schuld van Big Pharmaquote:Op zondag 29 maart 2009 15:24 schreef ToT het volgende:
Dussss......zonder de mens zou geen enkel dier ooit ziek worden? Dat dieren ziek worden komt puur door de troep die we op hen loslaten?
Bron? Welke explosieve groei? Heb je daar cijfers voor?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Austisme, ADHD, Astma, altzheimer. Deze gigantisch explosieve toename van aandoeningen is toe te schrijven aan vaccins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |