abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67332504
Ow wacht, ik was de moderator geloof ik he?

Kut....eh foei jongens, niet meer doen he!
  maandag 23 maart 2009 @ 18:56:20 #102
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67332857
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zucht! ik had al geantwoord op jouw vraag.
Nope, jij geeft nooit een straight antwoord
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_67334482
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom wil je niets aannemen wat er in een docu verteld wordt.
Zulke docus kan bijna niemand maken. Je moet je schamen.
Omdat ik weet, als IT-er, wat er allemaal op een huis tuin en keuken pc kan qua videomontage, en hoe gemakkelijk het is om een redelijk professioneel lijkende site in elkaar te timmeren. Dus nee, ik schaam me niet, en ben ook zeker niet van plan dat te doen, tenzij jij met fatsoenlijke onderbouwde bronnen komt die 1 van je toch zeer controversiële meningen om kan toveren tot feit. En nee, dat is dus niet 1 lamlendige google video. Michael Moore heeft ook diverse controversiële docu's gemaakt, die wel goed onderbouwd waren om maar eens wat te noemen, en ook kranten als de volkskrant of trouw publiceren artikelen die onvolkomenheden van de levensmiddelen industrie, of de farmaceutische industrie aan de kaak stellen, dus het feit dat ergens niet over gepubliceerd wordt, wil dan niet automatisch zeggen dat het een grote doofpot is..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 23 maart 2009 @ 21:24:43 #104
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67338284
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tjezus, gast! Wanneer kijk je eens iets. Oordeel pas als je het hebt bekeken.
Goh Ontwijk je de vraag weer joh. Ik heb best wel eens wat tijd verspild met die "docu's" kijken, dus zeur niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 23 maart 2009 @ 21:50:26 #105
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67339236
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:45 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Omdat ik weet, als IT-er, wat er allemaal op een huis tuin en keuken pc kan qua videomontage, en hoe gemakkelijk het is om een redelijk professioneel lijkende site in elkaar te timmeren. Dus nee, ik schaam me niet, en ben ook zeker niet van plan dat te doen, tenzij jij met fatsoenlijke onderbouwde bronnen komt die 1 van je toch zeer controversiële meningen om kan toveren tot feit. En nee, dat is dus niet 1 lamlendige google video. Michael Moore heeft ook diverse controversiële docu's gemaakt, die wel goed onderbouwd waren om maar eens wat te noemen, en ook kranten als de volkskrant of trouw publiceren artikelen die onvolkomenheden van de levensmiddelen industrie, of de farmaceutische industrie aan de kaak stellen, dus het feit dat ergens niet over gepubliceerd wordt, wil dan niet automatisch zeggen dat het een grote doofpot is..
Djesss wat ben jij goedgeloofig over de maatschappij.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:47:21 #106
52357 Lambiekje
pi_67348436
  • Het kinkhoestbacterietoxine is de meest giftige stof ter wereld. In het kinkhoestvaccin kan de giftigheidgraad van dit pertussistoxine per flesje variëren van 1 tot 26.9 microgram endotoxinen per milliliter. En of het nu gaat om een cellulair-, dan wel om een acellulair vaccin, de meest gevaarlijke component, het pertussistoxine, is daarin altijd aanwezig.
    En wat te denken van het feit dat het kinkhoestvaccin door wetenschappers wordt gebruikt om bij laboratoriumdieren opzettelijk hersenontstekingen te veroorzaken?... Het zogenaamd ’normale’ hersenhuilen van baby’s na hun DKTP-prik houdt hiermee verband; deze vermelde ’bijwerking’ is dus allerminst ’gewoon’, maar een duidelijk signaal dat er met de baby iets ernstig mis is. Interessant is ook hoe tijdens de aanprijzingen van het acellulaire vaccin, de nadelen van het cellulaire kinkhoestvaccin ineens onverbloemd boven tafel kwamen! Het ’oude’ kinkhoestvaccin is intussen wel gedurende tientallen jaren bij miljoenen Nederlandse kinderen ingespoten…

• Aluminiumhydroxide en andere aluminiumverbindingen. Aluminium is een nauwelijks onderzocht neurotoxine en een experimenteel epileptogeen: een stof bedoeld om epileptische aanvallen te veroorzaken. Deze vinden plaats onder alle kinderen, maar specifiek onder autistische kinderen geldt hiervoor een percentage van 20-25%. Sinds 1995 zijn vele duizenden vaccinatiegerelateerde gevallen gerapporteerd aan VAERS, het Amerikaanse meldpunt bij de FDA voor negatieve werkingen van vaccins. Dit is een passief meldsysteem, hetgeen betekent dat deze cijfers 1-10% van de werkelijke incidentie vertegenwoordigen, in Nederland is dat niet beter. Het humaan papilloma virus vaccin Gardasil van Merck bevat een obsceen grote hoeveelheid aluminiumhydroxyfosfaatsulfaat. Veel van de acute en chronische Gardasilreacties herkent de Amerikaanse radioloog dr. Ayoub als effecten van aluminium (A&A 2007/5&6).

• Kwik zit niet in alle vaccins, al worden zij vaak wel met behulp daarvan gekweekt. Indien in het eindproduct nog aanwezig, activeert dit in de hersenen de microglia, immuuncellen die grote hoeveelheden zeer agressieve excitotoxinen afgeven: quinolinezuur en glutamaat. Deze stoffen verwoesten in de hersenen verbindingen in de synapsen, zorgen ervoor dat dendrieten verschrompelen, en doden tenslotte talloze neuronen. Kwik activeert niet alleen de microglia, maar remt bovendien de afbraak van glutamaat.

• MSG, monosodiumglutamaat, is een neurotoxine dat veel vrij glutamaat in de bloedbaan brengt. Dit veroorzaakt een overmaat van glutamaat in de hersenen, met grote permanente schade als gevolg. De webpagina FDA and Monosoium Glutamate (MSG) meldt dat ”Injecties met glutamaat in laboratoriumdieren hebben geresulteerd in schade aan de zenuwcellen in de hersenen”.
    • Onbeperkte hoeveelheden bacteriën, dierlijke virussen en amoeben komen in de vaccins terecht vanuit de dierlijke cultuurbodems waarop het desbetreffende vaccinpathogeen werd gekweekt. Daarop wordt niet getest. Men poogt deze te ’inactiveren’ met formaldehyde, maar dat lukt niet altijd. Voor dieren kunnen zulke microben onschuldig zijn, voor mensen soms juist helemaal niet, zoals bij de SIV uit resusapen die bij mensen HIV werd (Horowitz, Emerging Viruses, Aids & Ebola).

• Antibiotica in vaccins zijn simpelweg meer gifstoffen.

• Polysorbaat 80 is slechts in sommige vaccins aanwezig (wel in Gardasil). Bij muizen levert dit E-nummer 433 onvruchtbaarheid op.

• Vreemde dierlijke eiwitten – vaak ook belastend groot – zoals gelatine en weefsel, waaronder ook menselijk weefsel uit geaborteerde foetussen. Alle geïnjecteerde eiwitten zijn giftig.
  • Dierlijk genetisch materiaal, hiervan is bekend dat het overdraagbaar is naar de menselijke genetische code. Dat dit schade aanricht, waaronder chromosomale veranderingen, is al bekend (Hum Genet 1978 Feb23;41(1):89-96). In feite beschadigen we onze species, onherstelbaar.
    • Genetisch gemanipuleerde producten zoals gist en recombinant DNA. Genetisch gemanipuleerd voedsel vloekt met onze cellen en onze genen (A&A 2007/5). Inspuiting daarvan is niets minder dan een nog grotere ramp.

• De bedoelde ziekteverwekker, of delen daarvan. Men beweert dat deze zijn ‘verzwakt’ (gebruikelijk door formaline). En dus dat zij onschadelijk zijn gemaakt. Dit is de zoveelste mythe. Alle stoffen, waaronder formaline, zijn beperkt in hun vermogen deze verzwakking tot stand te brengen. Virussen zijn ook niet gek, zij willen ook overleven, en daarom kunnen zij zichzelf in het lichaam van de ontvanger weer veranderen naar hun oorspronkelijke potentie. Bovendien kan tijdens het kweekproces het virus muteren, en zelfs meer virulent worden dan in de oorspronkelijke vorm. Het menselijk immuunsysteem heeft in zijn databank immers geen informatie over het nieuwe gemuteerde virus.
  • Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_67348894
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 21:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Djesss wat ben jij goedgeloofig over de maatschappij.
    Ah, die dooddoener zag ik al mijlenver aankomen... Maar goed, jammer dat je niet inhoudelijk ingaat op mijn post.
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
    pi_67349164
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 09:47 schreef Lambiekje het volgende:

KNIP voor de leesbaarheid..
    Ben je weer aan het knippen en plakken? Leuk dat stukje over kinkhoestbacterietoxine en dat het bij laboratoriumdieren gebruikt wordt om opzettelijk hersenontstekingen te veroorzaken. Was alleen ook wel leuk geweest om er dan bij te zetten wat de gebruikte dosis is in dat geval, en hoe ze het toedienen bijvoorbeeld.. 2 essentiële dingen om de toxiciteit te bepalen. Als ze daar een tig keer hogere dosis rechtstreeks van in de hersenen spuiten lijkt het me nogal logisch ja, maar dan is het dus op generlei wijze te vergelijken met de inenting die een baby krijgt.. Iets met appels en peren.....

Oh, ja wie en/of wat zegt me dat bovenstaande niet door jou verzonnen is?
      dinsdag 24 maart 2009 @ 10:26:54 #109
    31101 _Led_
    Visje aaien niemand zeggen
    pi_67349469
    quote:
  • Het kinkhoestbacterietoxine is de meest giftige stof ter wereld. In het kinkhoestvaccin kan de giftigheidgraad van dit pertussistoxine per flesje variëren van 1 tot 26.9 microgram endotoxinen per milliliter. En of het nu gaat om een cellulair-, dan wel om een acellulair vaccin, de meest gevaarlijke component, het pertussistoxine, is daarin altijd aanwezig.
    En wat te denken van het feit dat het kinkhoestvaccin door wetenschappers wordt gebruikt om bij laboratoriumdieren opzettelijk hersenontstekingen te veroorzaken?... Het zogenaamd ’normale’ hersenhuilen van baby’s na hun DKTP-prik houdt hiermee verband; deze vermelde ’bijwerking’ is dus allerminst ’gewoon’, maar een duidelijk signaal dat er met de baby iets ernstig mis is. Interessant is ook hoe tijdens de aanprijzingen van het acellulaire vaccin, de nadelen van het cellulaire kinkhoestvaccin ineens onverbloemd boven tafel kwamen! Het ’oude’ kinkhoestvaccin is intussen wel gedurende tientallen jaren bij miljoenen Nederlandse kinderen ingespoten…

• Aluminiumhydroxide en andere aluminiumverbindingen. Aluminium is een nauwelijks onderzocht neurotoxine en een experimenteel epileptogeen: een stof bedoeld om epileptische aanvallen te veroorzaken. Deze vinden plaats onder alle kinderen, maar specifiek onder autistische kinderen geldt hiervoor een percentage van 20-25%. Sinds 1995 zijn vele duizenden vaccinatiegerelateerde gevallen gerapporteerd aan VAERS, het Amerikaanse meldpunt bij de FDA voor negatieve werkingen van vaccins. Dit is een passief meldsysteem, hetgeen betekent dat deze cijfers 1-10% van de werkelijke incidentie vertegenwoordigen, in Nederland is dat niet beter. Het humaan papilloma virus vaccin Gardasil van Merck bevat een obsceen grote hoeveelheid aluminiumhydroxyfosfaatsulfaat. Veel van de acute en chronische Gardasilreacties herkent de Amerikaanse radioloog dr. Ayoub als effecten van aluminium (A&A 2007/5&6).

• Kwik zit niet in alle vaccins, al worden zij vaak wel met behulp daarvan gekweekt. Indien in het eindproduct nog aanwezig, activeert dit in de hersenen de microglia, immuuncellen die grote hoeveelheden zeer agressieve excitotoxinen afgeven: quinolinezuur en glutamaat. Deze stoffen verwoesten in de hersenen verbindingen in de synapsen, zorgen ervoor dat dendrieten verschrompelen, en doden tenslotte talloze neuronen. Kwik activeert niet alleen de microglia, maar remt bovendien de afbraak van glutamaat.

• MSG, monosodiumglutamaat, is een neurotoxine dat veel vrij glutamaat in de bloedbaan brengt. Dit veroorzaakt een overmaat van glutamaat in de hersenen, met grote permanente schade als gevolg. De webpagina FDA and Monosoium Glutamate (MSG) meldt dat ”Injecties met glutamaat in laboratoriumdieren hebben geresulteerd in schade aan de zenuwcellen in de hersenen”.
    • Onbeperkte hoeveelheden bacteriën, dierlijke virussen en amoeben komen in de vaccins terecht vanuit de dierlijke cultuurbodems waarop het desbetreffende vaccinpathogeen werd gekweekt. Daarop wordt niet getest. Men poogt deze te ’inactiveren’ met formaldehyde, maar dat lukt niet altijd. Voor dieren kunnen zulke microben onschuldig zijn, voor mensen soms juist helemaal niet, zoals bij de SIV uit resusapen die bij mensen HIV werd (Horowitz, Emerging Viruses, Aids & Ebola).

• Antibiotica in vaccins zijn simpelweg meer gifstoffen.

• Polysorbaat 80 is slechts in sommige vaccins aanwezig (wel in Gardasil). Bij muizen levert dit E-nummer 433 onvruchtbaarheid op.

• Vreemde dierlijke eiwitten – vaak ook belastend groot – zoals gelatine en weefsel, waaronder ook menselijk weefsel uit geaborteerde foetussen. Alle geïnjecteerde eiwitten zijn giftig.
  • Dierlijk genetisch materiaal, hiervan is bekend dat het overdraagbaar is naar de menselijke genetische code. Dat dit schade aanricht, waaronder chromosomale veranderingen, is al bekend (Hum Genet 1978 Feb23;41(1):89-96). In feite beschadigen we onze species, onherstelbaar.
    • Genetisch gemanipuleerde producten zoals gist en recombinant DNA. Genetisch gemanipuleerd voedsel vloekt met onze cellen en onze genen (A&A 2007/5). Inspuiting daarvan is niets minder dan een nog grotere ramp.

• De bedoelde ziekteverwekker, of delen daarvan. Men beweert dat deze zijn ‘verzwakt’ (gebruikelijk door formaline). En dus dat zij onschadelijk zijn gemaakt. Dit is de zoveelste mythe. Alle stoffen, waaronder formaline, zijn beperkt in hun vermogen deze verzwakking tot stand te brengen. Virussen zijn ook niet gek, zij willen ook overleven, en daarom kunnen zij zichzelf in het lichaam van de ontvanger weer veranderen naar hun oorspronkelijke potentie. Bovendien kan tijdens het kweekproces het virus muteren, en zelfs meer virulent worden dan in de oorspronkelijke vorm. Het menselijk immuunsysteem heeft in zijn databank immers geen informatie over het nieuwe gemuteerde virus.
  • Nee hoor, ik weet niet hoe je daar bij komt.
    zzz
    pi_67357579
    quote:
    -- lang verhaal over vaccinaties uiteraard zonder bronvermelding --
    Wauw, die vaccinaties zijn volgens dit stukje wel heel erg giftig. Zo giftig dat ik me afvraag waarom er geen stapels met lijken worden afgevoerd bij de inentingscentra.
    quote:
    Het kinkhoestbacterietoxine is de meest giftige stof ter wereld
    Whahaha, botulisme en arsenicum, make way!!!!
    Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
      dinsdag 24 maart 2009 @ 15:00:06 #111
    52357 Lambiekje
    pi_67358417
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 14:31 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Wauw, die vaccinaties zijn volgens dit stukje wel heel erg giftig. Zo giftig dat ik me afvraag waarom er geen stapels met lijken worden afgevoerd bij de inentingscentra.
    [..]
    Hoofdoorzaken van de gigantische stijgende adhd, austism en depressies. Dus ja vaccins zijn toxisch en dienen nergens voor.

dat adhd een hersenafwijking is volslagen onzin. Kijk dit dan.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 15:51:59 #112
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_67360350
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 15:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoofdoorzaken van de gigantische stijgende adhd, austism en depressies. Dus ja vaccins zijn toxisch en dienen nergens voor.

dat adhd een hersenafwijking is volslagen onzin. Kijk dit dan.
    En waarom geeft dat dat aan? Ik zie er eigenlijk niet zo snel een logisch verband tussen.
    Onikaan ni ov dovah
    pi_67361565
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 15:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En waarom geeft dat dat aan? Ik zie er eigenlijk niet zo snel een logisch verband tussen.
    *ook niet*

Aan het einde van het artikel wordt geconcludeerd dat het gebrek aan grijze materie geen gevolgen heeft voor je bewustzijn. Nee?! Echt joh?
      dinsdag 24 maart 2009 @ 19:05:29 #114
    52357 Lambiekje
    pi_67366560
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 15:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je snapt wel meer niet.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 19:16:30 #115
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_67366941
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 19:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je snapt wel meer niet.
    gelukkig wel ja, anders zou het leven wel heel saai worden. Vind het alleen wel een beetje jammer dat je zo reageert.
    Onikaan ni ov dovah
      dinsdag 24 maart 2009 @ 19:34:05 #116
    52357 Lambiekje
    pi_67367508
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

gelukkig wel ja, anders zou het leven wel heel saai worden. Vind het alleen wel een beetje jammer dat je zo reageert.
    wat wil je dan, inhoudelijk reageer je amper.

Net als met Monsanto die de wereld verknalt kan niemand het ook maar wat schelen dat ze zelf en hun kinderen gewoon injecteren met toxische bullshit. Wat bovendien het tegenovergestelde effect oplevert waarvoor je denkt dat je je laat injecteren.

Het lijkt er op dat we dus met maar 5% hersenvolume kunnen functioneren. Het hele concept van linkerhelft/rechterhelft berust op larie. De wetenschap denkt het te weten maar weten in wezen geheel niets.

Bovendien zit het geheugen/ervaringen/karakter van mensen in het gehele lichaam.

Aangezien ze geen wetenschappelijk verklaring hebben waarom iemand met 5% hersen gewoon een IQ236 heeft. Kan je mij NIET vertellen dat ze voor 100% zeker weten dat autisme aangeboren hersenafwijking is terwijl er notabene wetenschappelijke documenten zijn waaruit blijkt dat het voedsel en vaccin/medicatie gerelateerd is.

Dat mensen hier zo godsgruwelijk stellig de bewuste idioterie van de orthodoxie verkondingen en nimmer maar ook iets of wat te lezen van de dissidentie wat WEL gestoeld is op bronnen en onderzoeken is nog al arrogant, verschrikkelijk dom, laakbaar en bovendien niet uit zijn op een ECHTE oplossing. Dat dat soort infantielen uberhaupt mogen werken in de branche. Het is een schande, dieptriest . Tenzij je natuurlijk graag mee wil doen met nog meer kinderen ziek te maken, zodat je meer broodwinning hebt.

Dat er uberhaupt geen moment twijfel is over wat je nu aan het doen bent of wat er verkondigd wordt door de orthodoxie. Precies zoals gister bij Tegenlicht werd gezegd niet nadenkende fabriekzombies.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 19:35:55 #117
    45206 Pietverdriet
    pi_67367582
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 19:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat wil je dan, inhoudelijk reageer je amper.

En dat zeg JIJ
    WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHHHAHAHHA
    KOTS
    ROTFLMAO Oh MY GOD
    HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

pi_67368877
    Ik wil niet lullig doen, maar je gebruikt slechts 5% van je hersenen TEGELIJKERTIJD!

Je gebruikt in het totaal echt wel meer hoor.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 20:24:11 #119
    52357 Lambiekje
    pi_67369258
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef ToT het volgende:
    Ik wil niet lullig doen, maar je gebruikt slechts 5% van je hersenen TEGELIJKERTIJD!

Je gebruikt in het totaal echt wel meer hoor.
    Bekijk deze link dan waar ik het over had?!

We weten helemaal niets over hoe het allemaal werkt. Omdat de zogenaamde wetenschappers het wel denken te weten maakt het alleen maar kwalijker en gevaarlijk idioot achterlijk om met zulke claims te komen dat autisme aangeboren is.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 20:27:49 #120
    45206 Pietverdriet
    pi_67369391
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 20:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bekijk deze link dan waar ik het over had?!

We weten helemaal niets over hoe het allemaal werkt. Omdat de zogenaamde wetenschappers het wel denken te weten maakt het alleen maar kwalijker en gevaarlijk idioot achterlijk om met zulke claims te komen dat autisme aangeboren is.
    Als er iemand gevaarlijk is ben jij het wel.
    pi_67369510
    Tja, GRENSwetenschap he.....
      dinsdag 24 maart 2009 @ 20:35:19 #122
    52357 Lambiekje
    pi_67369696
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef ToT het volgende:
    Tja, GRENSwetenschap he.....
    Begin je ook al de platform in twijfel te trekken? Dat is het stomste wat je kunt doen in mijn ogen. Als het in de Elsevier had gestaan was het wel goed? Wat doet het er toe. Gaat toch om de inhoud van het artikel (met bronnen) en niet waar gepubliseerd staat. Op deze manier van denken kan er dus helemaal niets meer aan de kaak gesteld worden. Nee een platform afkraken is dom.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 20:57:34 #124
    153313 Orwell
    aka Huig Molenaar
    pi_67370584
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef ToT het volgende:
    Ik kan ook linkjes dumpen!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=67509
    maar als moderator ben je hier echt een aanfluiting...met je getrol...

no offence, maar wat doe je hier eigenlijk in bnw. als je vrijwel alle niet-mainstream-informatie bij voorbaat ridiculiseert..?
    Huig
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:05:19 #125
    52357 Lambiekje
    pi_67370876
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef ToT het volgende:
    Ik kan ook linkjes dumpen!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=67509
    Ja maar dat gaat dus tegen de strekking in van dit ...
    quote:
    De 44-jarige man

Bij een 44-jarige man werd bij toeval ontdekt dat zijn hersenpan hoofdzakelijk gevuld was met vloeistof. Een CT-scan wees uit dat hij over niet meer dan een paar millimeter grijze materie beschikte. De man heeft een IQ van 126 en is universitair geschoold.

Professor John Lorber van de universiteit van Sheffield stelt dat er geen relatie is met de hoeveelheid grijze materie en het IQ. Zijn onderzoek wees uit dat individuen met slechts 5% van de normale herseninhoud een gemiddelde of zelfs bovengemiddelde intelligentie vertonen. Hun lege hersenpannen weerhoudt deze medische anomalieën er niet van om een normaal leven te leiden en universitaire diploma’s te behalen.
    De wetenschap kiest er voor dit soort onderzoeken te negeren.
    En zo is wetenschap voornaamlijk bezig, "circumstantial evidence" compleet te negeren. Want dat past niet in hun aantoonbaar onjuiste theorie.
    pi_67370944
    Mwoah, ik ben zeer zeker wel overtuigd van dat er meer speelt, maar je moet wel zelf nadenken en niet alles zomaar klakkeloos aannemen.
    Talloze onderzoeken tonen aan dat we echt wel veel meer van onze hersenen gebruiken, en als 1 zo'n wazige link iets anders zegt, dan volg ik die mainstream toch wel. Er zijn genoeg scans enzo die bewijzen dat we echt wel genoeg van onze hersenen gebruiken, en ZEKER niet slechts 5%.

Verder ben ik soms wel DEELS overtuigd van wat er hier allemaal gezegd wordt; ik heb nu bijvoorbeeld wel mijn twijfels over dat baarmoederhalskankervaccin.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:07:35 #127
    52357 Lambiekje
    pi_67370970
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 20:57 schreef Orwell het volgende:

[..]

maar als moderator ben je hier echt een aanfluiting...met je getrol...

no offence, maar wat doe je hier eigenlijk in bnw. als je vrijwel alle niet-mainstream-informatie bij voorbaat ridiculiseert..?
    Misschien heeft een kamergenoot zijn account gekaapt
    pi_67371030
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

En zo is wetenschap voornaamlijk bezig, "circumstantial evidence" compleet te negeren. Want dat past niet in hun aantoonbaar onjuiste theorie.
    Maar is er ook een bron die dit verhaal bevestigt?
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:09:58 #129
    52357 Lambiekje
    pi_67371052
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef ToT het volgende:
    Mwoah, ik ben zeer zeker wel overtuigd van dat er meer speelt, maar je moet wel zelf nadenken en niet alles zomaar klakkeloos aannemen.
    Maar waarom dan wel de bewezen onjuiste orthodoxie. Waarom kan dat wel klakkeloos aangenomen worden.
    Die logica ontgaat mij compleet, terwijl daarbij geen enkel bewijs is dat ze gelijk hebben.
    quote:
    Talloze onderzoeken tonen aan dat we echt wel veel meer van onze hersenen gebruiken, en als 1 zo'n wazige link iets anders zegt, dan volg ik die mainstream toch wel. Er zijn genoeg scans enzo die bewijzen dat we echt wel genoeg van onze hersenen gebruiken, en ZEKER niet slechts 5%.
    Je verstand, geheugen zit in veel meer lichaamsdelen. Bv je hart.
    quote:
    Verder ben ik soms wel DEELS overtuigd van wat er hier allemaal gezegd wordt; ik heb nu bijvoorbeeld wel mijn twijfels over dat baarmoederhalskankervaccin.
    DEELS maar? wat geloof je dan wel van de prikfascisten?

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 24-03-2009 21:15:36 ]
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:12:25 #130
    52357 Lambiekje
    pi_67371151
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Maar is er ook een bron die dit verhaal bevestigt?
    Kom op, je vertoeft al wat langer hier rond?
    pi_67371473
    Inderdad, er is dus geen bron!

Anyway, jij zegt dat het allemaal bewezen onjuist is, maar die bewijzen zijn vaak flinterdun.
    I like to believe, maar dan moet de bewijslast tegen de gevestigde orde wel zwaarder zijn dan de bewijslast van de gevestigde orde zelf.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:24:16 #132
    191178 WalterSobchak
    calmer than you are
    pi_67371592
    ik denk dat ik spijt krijg van deze TVP..
    Are these the nazis, Walter?
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:25:02 #133
    52357 Lambiekje
    pi_67371626
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:20 schreef ToT het volgende:
    Inderdad, er is dus geen bron!

Anyway, jij zegt dat het allemaal bewezen onjuist is, maar die bewijzen zijn vaak flinterdun.
    I like to believe, maar dan moet de bewijslast tegen de gevestigde orde wel zwaarder zijn dan de bewijslast van de gevestigde orde zelf.
    flinterdun?

Flinterdun is de concensus van hoe we denken dat zaken werken? TOTAAL niet gebaseerd op feiten. Maar toch wordt dat gezien als waarheid. Compleet ontberend aan alles. Kijk naar vioxx hoe goed het allemaal en veilig het is. Heel veilig net zoals met DES ook veilig. Niets aan de hand je kunt het gerust innemen is goed. NOT! overheid, arts en apotheek iedereen wordt besodemieterd.

http://www.flatrock.org.n(...)really_necessary.htm hier een andere verhaaltje over die 44jarige brainloze man. Of is Science ook een raar zweverig blad?
    pi_67371706
    Anyway wat dat trollen betreft: ik stel gewoon zeer kritische vragen en ben zeer kritisch in welke bronnen ik geloof en welke niet.
    Ik ben niet iemand die meteen een wazig linkje gelooft, ik moet duidelijke bewijzen hebben.
    Desalniettemin ben ik ook gevoelig voor grote hoeveelheden sterke aanwijzingen i.p.v. keiharde bewijzen, maar dat OVERTUIGT me dan niet; dat zet me hooguit aan het denken.
    De believers moeten volgens mij ook niet verwachten dat ze mensen hier meteen keihard overtuigen, maar ze zetten mensen aan het DENKEN.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:30:37 #135
    52357 Lambiekje
    pi_67371826
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:27 schreef ToT het volgende:
    Anyway wat dat trollen betreft: ik stel gewoon zeer kritische vragen en ben zeer kritisch in welke bronnen ik geloof en welke niet.
    Ik ben niet iemand die meteen een wazig linkje gelooft, ik moet duidelijke bewijzen hebben.
    Desalniettemin ben ik ook gevoelig voor grote hoeveelheden sterke aanwijzingen i.p.v. keiharde bewijzen, maar dat OVERTUIGT me dan niet; dat zet me hooguit aan het denken.
    De believers moeten volgens mij ook niet verwachten dat ze mensen hier meteen keihard overtuigen, maar ze zetten mensen aan het DENKEN.
    Oke duidelijk bewijzen? Maar waarom neem je dan zaken aan voor waar, waar GEEN enkel bewijs van is. Waarbij keer op keer blijkt dat het bij elkaar gelogen is. Dat er geknoeid is in onderzoeken. Ik kan er niet bij waarom daar niet aan getoornd wordt of uberhaupt aangetwijfeld wordt?
    Waar ik mee aankomen zetten is ergens opgestoeld, de geaccepteerde concensus waarheid is leeg echt leeg en alleen geldberustend?

Leg me eens uit waarom dat wel vertrouwd kan worden zonder maar ook enig bronvermelding. Omdat 87% van de mensen iets zegt maakt het nog niet waar?!
      dinsdag 24 maart 2009 @ 21:31:38 #136
    153313 Orwell
    aka Huig Molenaar
    pi_67371867
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef ToT het volgende:

Er zijn genoeg scans enzo die bewijzen dat we echt wel genoeg van onze hersenen gebruiken,
    idd..
    we mogen op dit moment in de geschiedenis toch wel constateren dat de mensheid haar hersenen zodanig goed gebruikt, dat zaken als oorlogen, honger, plane-crashes, albert verlinde, genocide etc inmiddels tot het verleden behoren..

rescan your brain
    Huig
    pi_67372130
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

flinterdun?

Flinterdun is de concensus van hoe we denken dat zaken werken? TOTAAL niet gebaseerd op feiten. Maar toch wordt dat gezien als waarheid. Compleet ontberend aan alles. Kijk naar vioxx hoe goed het allemaal en veilig het is. Heel veilig net zoals met DES ook veilig. Niets aan de hand je kunt het gerust innemen is goed. NOT! overheid, arts en apotheek iedereen wordt besodemieterd.

http://www.flatrock.org.n(...)really_necessary.htm hier een andere verhaaltje over die 44jarige brainloze man. Of is Science ook een raar zweverig blad?
    Kijk, DAT zijn de betere bronnen!

Het zijn onverklaarbare uitzonderingen op de regel. In het algemeen hebben mensen met bijvoorbeeld hersenletsel echt wel een heel groot probleem hoor.
    Geen idee hoe het kan, maar de hersenen zijn sowieso echt een heel vaag gebied voor de wetenschap.
    Ik weet dat er cellulair memory is enzo, maar ik denk niet dat het hart dezelfde functie heeft als de hersenen.
    Toch is dit wel idd iets bijzonders om in gedachten te houden.

Tip: gooi in het vervolg liever met DIT soort links!
    Andere tip: probeer wat minder als een waanzinnige profeet over te komen, dat zorgt er voor dat mensen je niet meer serieus nemen, ook al heb je wat goeds te vertellen.
    pi_67372174
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:31 schreef Orwell het volgende:

[..]

idd..
    we mogen op dit moment in de geschiedenis toch wel constateren dat de mensheid haar hersenen zodanig goed gebruikt, dat zaken als oorlogen, honger, plane-crashes, albert verlinde, genocide etc inmiddels tot het verleden behoren..

rescan your brain
    Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken.
      woensdag 25 maart 2009 @ 09:22:39 #139
    52357 Lambiekje
    pi_67382935
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Kijk, DAT zijn de betere bronnen!

Het zijn onverklaarbare uitzonderingen op de regel. In het algemeen hebben mensen met bijvoorbeeld hersenletsel echt wel een heel groot probleem hoor.
    Geen idee hoe het kan, maar de hersenen zijn sowieso echt een heel vaag gebied voor de wetenschap.
    Ik weet dat er cellulair memory is enzo, maar ik denk niet dat het hart dezelfde functie heeft als de hersenen.
    Toch is dit wel idd iets bijzonders om in gedachten te houden.

Tip: gooi in het vervolg liever met DIT soort links!
    Andere tip: probeer wat minder als een waanzinnige profeet over te komen, dat zorgt er voor dat mensen je niet meer serieus nemen, ook al heb je wat goeds te vertellen.
    Oke je zegt vaag gebied .. maar waarom wordt dan KLAKKELOOS geaccepteerd dat austisme 100% aangeboren hersenafwijking is. Dat is onverantwoord en gewoonweg regelrecht dom, echt dom.

Maar mensen proberen niet eens te twijfelen aan de orthodoxie, waarom?!
      woensdag 25 maart 2009 @ 09:26:41 #140
    52357 Lambiekje
    pi_67383042
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken.
    Nee. Kijk nu goed/kritisch wat er gebeurd in de wereld , wat voor tv-programmas (bv Wipeout) er worden uitgezonden. We zijn de afgelopen 40 jaar dommer geworden ondanks meer eerlijke diepgaandere bronnen dan ooit te voren. Met dat gegeven is het nog dommer en onwetender te noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 25-03-2009 09:35:49 ]
    pi_67383141
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 09:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oke je zegt vaag gebied .. maar waarom wordt dan KLAKKELOOS geaccepteerd dat austisme 100% aangeboren hersenafwijking is. Dat is onverantwoord en gewoonweg regelrecht dom, echt dom.

Maar mensen proberen niet eens te twijfelen aan de orthodoxie, waarom?!
    Jij neemt aan dat alle mensen dat 100% geloven, als we het nou over dom hebben. Neem nou die hersenscan, dat is 1 persoon op zeg 1 miljard mensen wereldwijd die toegang hebben tot een gezondheidszorg met zulke geavanceerde meetmethoden, en waar men dus dit soort dingen kan constateren. Dan is het dus een erg geïsoleerd incident, niet meer dan dat..
    pi_67383321
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Het werk van John Lorber is helemaal niet genegeerd door de reguliere wetenschap. Binnen mijn vakgebied heeft deze man vrij veel aandacht gekregen. Het feit dat deze man zijn werk in Science heeft geprubliceerd (samen met Nature het belangrijkste wetenschappelijke blad) en lid is geweest van het Nobelcommittee zegt genoeg. Toendertijd was het vrij opmerkelijk om te zien dat je met zo weinig hersenmassa toe kan, maar tegenwoordig weten wij dat niet de hoeveelheid hersencellen, maar het aantal verbindingen dat ze onderling hebben de effectiviteit van de hersenen bepaald. Overigens gebruik je (ook deze man met kleine hersenen) slechts een klein gedeelte van je hersenen tegelijkertijd. Dat komt voornamelijk omdat in je hersenen gespecialiseerde gebieden zitten die elk hun functie hebben.
      woensdag 25 maart 2009 @ 09:38:52 #143
    52357 Lambiekje
    pi_67383379
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 09:30 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Jij neemt aan dat alle mensen dat 100% geloven, als we het nou over dom hebben. Neem nou die hersenscan, dat is 1 persoon op zeg 1 miljard mensen wereldwijd die toegang hebben tot een gezondheidszorg met zulke geavanceerde meetmethoden, en waar men dus dit soort dingen kan constateren. Dan is het dus een erg geïsoleerd incident, niet meer dan dat..
    Ja maar dat brengt een stelling wel compleet omver. Er kan dus niets met stelligheid gezegd worden als het om hersenen gaat. Het staat pas in de kinderschoenen. Uitspraken die gedaan wordt is laakbaar en kwalijk en bovendien onkundig zeker omdat het op onbekend terrein berust.
      woensdag 25 maart 2009 @ 09:41:15 #144
    52357 Lambiekje
    pi_67383440
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 09:36 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Het werk van John Lorber is helemaal niet genegeerd door de reguliere wetenschap. Binnen mijn vakgebied heeft deze man vrij veel aandacht gekregen. Het feit dat deze man zijn werk in Science heeft geprubliceerd (samen met Nature het belangrijkste wetenschappelijke blad) en lid is geweest van het Nobelcommittee zegt genoeg. Toendertijd was het vrij opmerkelijk om te zien dat je met zo weinig hersenmassa toe kan, maar tegenwoordig weten wij dat niet de hoeveelheid hersencellen, maar het aantal verbindingen dat ze onderling hebben de effectiviteit van de hersenen bepaald. Overigens gebruik je (ook deze man met kleine hersenen) slechts een klein gedeelte van je hersenen tegelijkertijd. Dat komt voornamelijk omdat in je hersenen gespecialiseerde gebieden zitten die elk hun functie hebben.
    Feit blijft dat er dus geen stellige uitspraken gedaan kan wordt over het functioneren van hersenen.Zeker omdat ook andere lichaamsdelen hersentaken, geheugen, karakter opzich nemen.
    pi_67387764
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 09:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Feit blijft dat er dus geen stellige uitspraken gedaan kan wordt over het functioneren van hersenen.Zeker omdat ook andere lichaamsdelen hersentaken, geheugen, karakter opzich nemen.
    Ik snap niet hoe jij tot die conclusie kan komen aan de hand van wat ik post. Op zekere vlakken weten we zeker wel hoe de hersenen functioneren. We weten dat hersencellen communiceren dmv verbiondingen tussen de cellen. Deze verbindingen en niet de hoeveelheid cellen maken de hersenen tot een fuctioneel geheel. Als het volume harsenmassa belangrijk was dan zou dat betekenen dat vrouwen door hun lagere hersengewicht in principe dommer dan mannen zouden zijn. Iets wat niet waar is uiteraard. Je voorbeeld van een wetenschapper die een spectaculaire ontdekking doet geeft maar aan dat juist wetenschappers beter inzicht geven in hope hersenen werken en dat door onderzoek we een beter inzicht kunnen krijgen in het functioneren van de hersenen. Je eigen voorbeeld ontkracht dus je eigen stelling dat we niets kunnen zeggen over het functioneren van de hersenen.
    Je stelling dat andere lichaamsdelen geheugen in zich herbergen verwerp ik. Je vind ook geen serieuze neurowetenschapper die dat wel beweerd.
      woensdag 25 maart 2009 @ 12:58:03 #146
    31101 _Led_
    pi_67389638
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 09:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Pure kolder
    zzz
      woensdag 25 maart 2009 @ 15:43:52 #147
    52357 Lambiekje
    pi_67395359
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 12:58 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Pure kolder
    quote:
    Cellular Memory

The most stunning example of cellular memory was found in an eight year old girl who received the heart of a ten year old girl. The recipient was plagued after surgery with vivid nightmares about an attacker and a girl being murdered. After being brought to a psychiatrist her nightmares proved to be so vivid and real that the psychiatrist believed them to be genuine memories. As it turns out the ten year old whose heart she had just received was murdered and due to the recipients violent reoccurring dreams she was able to describe the events of that horrible encounter and the murderer so well that police soon apprehended, arrested, and convicted the killer.
    bron
      woensdag 25 maart 2009 @ 16:06:03 #148
    31101 _Led_
    pi_67396313
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 15:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]
    Dat verhaal van die moordenaar die is opgepakt door verklaringen van een meisje dat een donorhart heeft gekregen is echt enorme bullshit.
    Als je dat niet ziet ben je echt niet goed wijs

Hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Cellular_memory
    quote:
    Reports
    An article published in 2000 in Integrative Medicine, a short lived alternative therapy journal, reported stories of organ recipients who "inherited" such traits as a love for classical music, a change of sexual orientation, and changes in diet and vocabulary.[2] To date, no case where personality traits or memories have been passed from donor to recipient following an organ transplant has ever been recorded in a peer reviewed medical or scientific journal.
    zzz
      woensdag 25 maart 2009 @ 16:16:06 #149
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_67396772
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 15:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]
    Zoals al geschreven werd, pure kolder. Je moet niet alles geloven wat je op internet leest
    Onikaan ni ov dovah
    pi_67399277
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat verhaal van die moordenaar die is opgepakt door verklaringen van een meisje dat een donorhart heeft gekregen is echt enorme bullshit.
    Als je dat niet ziet ben je echt niet goed wijs

Hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Cellular_memory
    [..]

Jamaar jamaar, volgens Lambiekje is dat hele peer-review systeem pure zelfbevlekking van de beroepsgroep, met ook nog een erg groot belang van de grote farmacie bedrijven uiteraard, dus dat die het niet kunnen toetsen/aantonen/reproduceren is dan juist de verklaring waarom het wel waar is..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')