n=2quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het wordt met de dag gekker in de dit rare land!
Waarom niet meteen babies vermoorden!? Dat is humaner!
Wederom is het een onschuldig virus.
Begin aub eerst eens wat van je voorgaande knip en plak werk te onderbouwen, ipv steeds met nieuwe dingen je eigen topic te vertroebelen... die Tinus kennen we nu wel..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het wordt met de dag gekker in de dit rare land!
Waarom niet meteen babies vermoorden!? Dat is humaner!
Wederom is het een onschuldig virus.
He ja, betrek de 2e wereldoorlog er ook even bij...quote:
Nee maar serieus. Het is wel heel toepasselijk op hoe RIVM handelt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:05 schreef fruityloop het volgende:
[..]
He ja, betrek de 2e wereldoorlog er ook even bij...
Lambiekje,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Het is wel heel toepasselijk op hoe RIVM handelt.
Pardon? Ik heb nog geen stapels brandende boeken gezien, niet ingeënte meisjes die opgepakt werden, ik kon nog gewoon tanken, en lege supermarktschappen waren er ook niet? Je draaft zo ongelooflijk door, wel eens gedacht aan een carrière op duindicht?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Het is wel heel toepasselijk op hoe RIVM handelt.
Ik draaf niet door, Ab Klink draaft door. Maar gelukkig zijn er een collectief groep ouders die de staat gaan aanklagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:26 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb nog geen stapels brandende boeken gezien, niet ingeënte meisjes die opgepakt werden, ik kon nog gewoon tanken, en lege supermarktschappen waren er ook niet? Je draaft zo ongelooflijk door, wel eens gedacht aan een carrière op duindicht?![]()
Dat is best interessant, dat die groep ouders dat gaat doen. Gelukkig gaat de rechter gewoon kijken naar de bewijzen (in dit geval wetenschappelijke publicaties), en zullen die ouders niet in het gelijk gesteld worden. Waarschijnlijk is het Nederlands rechtssysteem dan onderwerp van het volgende topic van Lambiekjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik draaf niet door, Ab Klink draaft door. Maar gelukkig zijn er een collectief groep ouders die de staat gaan aanklagen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:15 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dat is best interessant, dat die groep ouders dat gaat doen. Gelukkig gaat de rechter gewoon kijken naar de bewijzen (in dit geval wetenschappelijke publicaties), en zullen die ouders niet in het gelijk gesteld worden. Waarschijnlijk is het Nederlands rechtssysteem dan onderwerp van het volgende topic van Lambiekje
Ja ons rechtsysteem staat onder leiding van een pedo / pederast.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:15 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dat is best interessant, dat die groep ouders dat gaat doen. Gelukkig gaat de rechter gewoon kijken naar de bewijzen (in dit geval wetenschappelijke publicaties), en zullen die ouders niet in het gelijk gesteld worden. Waarschijnlijk is het Nederlands rechtssysteem dan onderwerp van het volgende topic van Lambiekje
HA! Maar die heeft er toch juist geen baat bij om baby's/jonge meisjes de dood in te jagen? Dus dan zal hij er wel voor zorgen dat er een stokje wordt gestoken voor al deze onzinnige vaccinaties.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja ons rechtsysteem staat onder leiding van een pedo / pederast.
Nee joh, hij wordt vast gechanteerd ermee dat ie jongetjes neukt...quote:Op woensdag 1 april 2009 00:22 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
HA! Maar die heeft er toch juist geen baat bij om baby's/jonge meisjes de dood in te jagen? Dus dan zal hij er wel voor zorgen dat er een stokje wordt gestoken voor al deze onzinnige vaccinaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |