En bouke, jordy van loon?quote:
Eigenlijk weet ik het al niet zo goed meer, maar er was wel zo'n jochie die zong alsof hij net een shot lachgas had gehadquote:
Heb je daar een reden voor nodig?quote:Op zondag 22 maart 2009 03:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een goede reden om heel erg dronken te worden.
Doe het alsnog!quote:Op zondag 22 maart 2009 03:27 schreef cerror het volgende:
Ik had bij de voorverkoop m'n keel al doorgesneden.
quote:
Geweigerd?quote:
Eensch.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:37 schreef Grote-Smurf het volgende:
afgelopen avond ben ik ook (weer) gevraagd of ik mee ga naar het piraten-festival. dat binnenkort hier in de buurt is.....no fucking way...![]()
ik ben een muziek liefhebber, van jaren 60 tot heden daagse muziek, maar die hollandse herrie, nee bedankt !
Je bent gewoon een mongool.quote:
En voor z'n ontzettend knappe vriendinquote:Op zondag 22 maart 2009 08:49 schreef Mr-Coffee het volgende:
Mr-Coffee, best known for his real crappy typing.
Im nachtes leben war ich lieber ein kaninchen...!quote:Op zondag 22 maart 2009 08:43 schreef koeii het volgende:
Ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een beer!
quote:Op zondag 22 maart 2009 08:43 schreef koeii het volgende:
Ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een beer!
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:24 schreef PierreTT het volgende:
Zanger Bob, een echte pimp met zn chickies!
Als je dat al royal sadness vindt, kijk dan maar eens hiernaarquote:Op zondag 22 maart 2009 11:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kutnummer, hebben ze dat jong nog steeds niet in de maas gedumpt met een blok beton aan zijn poten......
Moet het echt? Ik heb net de prozac afgezworen en volgen een cursus anti-agressie.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je dat al royal sadness vindt, kijk dan maar eens hiernaar
Lokale piratenzenders. Dat is nog lomper. ik spreek uit ervaringquote:Op zondag 22 maart 2009 11:58 schreef DurumDoner het volgende:
Piratanfestival is idd het laagste van het laagste. Veel lomper kan bijna niet.
Op zich knap, er is geen moment in dit 'lied' dat hij niet vals zingt, en waar die meidjes niet uit de maat bewegenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:24 schreef PierreTT het volgende:
Zanger Bob, een echte pimp met zn chickies!
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:58 schreef DurumDoner het volgende:
Piratanfestival is idd het laagste van het laagste. Veel lomper kan bijna niet.
Als ik moest kiezen, dan liever de EO jongerendag, die wijven zijn daar in de regel een stuk lekkerder en waarrschijnlijk ook een stuk intelligenter dan die tokkie-camping-sletten met hun geblondeerde haar.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:06 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
De EO jongerendag komt wel zeer gevaarlijk in de buurt kwa kansloosheid.
Het publiek.......quote:Op zondag 22 maart 2009 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
OT: Die site![]()
http://www.megapiratenfestijn.nl/newsite/index.php
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
OT: Die site![]()
http://www.megapiratenfestijn.nl/newsite/index.php
quote:Ringtone Top 5
1. Nick En Simon
Rosanne
2. Gebroeders Ko
Nie Praten Nie And Nie Zingen Nie
3. Feyenoord
Hand In Hand Kameraden
4. Frans Bauer
Heb Je Even Voor Mij
5. Alfred Jodocus Kwak
Zo Vrolijk
Hij is alweer dik.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:32 schreef Adelante het volgende:
Zanger Bob is toch niet dik meer na zijn deelname aan de afvallers XXL
Zuipen ze zoveel dat ze de vervoeging van zuipen niet meer kennen?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:54 schreef phpmystyle het volgende:
OMG, dat feest ja. Bij mij in de klas zitten er ook een paar van die lompe boeren die daar ook altijd heen gaan, en dan na het weekend triomfantelijk komen vertellen hoeveel ze gezuipt hebben
Toen ik de TT las moest ik daar metéén aan denken ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb met je te doen TS
Lelijke chick pwnt me @ Piratenfestival
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen, dan liever de EO jongerendag, die wijven zijn daar in de regel een stuk lekkerder en waarrschijnlijk ook een stuk intelligenter dan die tokkie-camping-sletten met hun geblondeerde haar.
Met die gigantische echo altijd.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Lokale piratenzenders. Dat is nog lomper. ik spreek uit ervaring
Dat wel, maar die hebben weer andere nadelen.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen, dan liever de EO jongerendag, die wijven zijn daar in de regel een stuk lekkerder en waarrschijnlijk ook een stuk intelligenter dan die tokkie-camping-sletten met hun geblondeerde haar.
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:17 schreef Scaurus het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly was er ook
[ afbeelding ]
quote:
Busted!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kijkt dat meisje links nou naar de tieten van die rechter?
Hij heeft tegenwoordig nog een concurrent ook.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je dat al royal sadness vindt, kijk dan maar eens hiernaar
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Hij heeft tegenwoordig nog een concurrent ook.
Dat tweede dikkertje heet officieel trouwens Christiaan van Veen, Mattino is het liedje.quote:
Vergeleken hierbij is zanger Bob nog een nachtegaaltje, mijn godquote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Hij heeft tegenwoordig nog een concurrent ook.
Op naar het strandquote:Op maandag 23 maart 2009 10:08 schreef female81 het volgende:
Dat tweede dikkertje heet officieel trouwens Christiaan van Veen, Mattino is het liedje.
http://www.christiaanvanveen.nl
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:28 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga er regelmatig heen. Het zijn altijd top feesten
Piratenfestijnen
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:56 schreef Skylark. het volgende:![]()
Mega Piraten Festijn
![]()
![]()
Binnenkort weer in Neer.
Dat ja. Ben zelf ook geweest afgelopen zaterdagquote:Op zondag 22 maart 2009 16:10 schreef misterwiseguy het volgende:
Muziek is kut, het feest zelf is super grappig. Lach me altijd weer kapot om die oma's die losgaan op jan smit enzo haha! geniaal feest.
Vrijwillig?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:31 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat ja. Ben zelf ook geweest afgelopen zaterdag
Dát is nou Christiaan van Veenquote:
Waarom zitten die paupers altijd aan de Costa......quote:Op maandag 23 maart 2009 21:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dát is nou Christiaan van VeenOngetwijfeld aan het verbranden aan de spaanse costa
Vergeet Friet van Piet nietquote:Op maandag 23 maart 2009 21:14 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Waarom zitten die paupers altijd aan de Costa......![]()
Altijd maar die standaard vreten bij Kroket van Ed, 'savonds naar de disceautheque om geblondeerde breezer-trailer-trash te versieren....![]()
Overdag lam worden van de meegenomen Schultenbrau van de Aldi, 500 blikken Unox Errewtensoep...![]()
Tering, wat een goed leven heb je dan.....![]()
Is er een mogelijkheid tot klagen bij Fok, dan zou ik dat meteen willen doen over deze feiten.
Ga ik doen!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vergeet Friet van Piet niet
Open er een topic over
Levend ook niet heur....quote:Op maandag 23 maart 2009 21:59 schreef Siniti het volgende:
Daar wil je toch niet dood gevonden worden_!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef jap85 het volgende:
Wat een dramatische feesten idd! Als je naar de mensen kijkt die daar heengaan springen echt de tranen in mn ogen. Ik sprak iemand die er per ongeluk was beland (hij dacht dat hij gewoon naar een feestje ging met als thema piraten ofzo) en al mijn vooroordelen zijn door hem bevestigd, tot massale vechtpartijen op het einde aan toe. Als ze dat soort feesten nou gewoon platbombarderen (samen met hiphopfeesten) zou de wereld alweer een stukje mooier worden!
Je moeder ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 03:43 schreef MASD het volgende:
Ben ook een keer gegaan op aandringen van vrienden. Uiteindelijk de laatste 3 uur non-stop bij de snackbar gestaan. Kankervolk.
Waarom zou je daar benieuwd naar zijn? Daar schiet je toch helemaal niks mee op?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:44 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben benieuwd naar het gemiddelde IQ op zo'n feest.
Die is wel geweldig. Gewoon 5 uur lang alle Nederlandse artiesten die je eigenlijk kunt bedenkenquote:
Arnoldje, Addie, Frankie Falcon, William, Kapalone, Henk Bernard? Die allemaal?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is wel geweldig. Gewoon 5 uur lang alle Nederlandse artiesten die je eigenlijk kunt bedenken
Je hebt meestal een stuk of 10 van die plaatselijke helden, die het gehele jaar in een snackbar zingen en dan tijdens zo'n festijn de avond van hun leven hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:12 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Arnoldje, Addie, Frankie Falcon, William, Kapalone, Henk Bernard? Die allemaal?
Frans Duijts ook?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je hebt meestal een stuk of 10 van die plaatselijke helden, die het gehele jaar in een snackbar zingen en dan tijdens zo'n festijn de avond van hun leven hebben.
En de rest is Jan Smit, Jannes, Marianne Weber, Koos Alberts, Peter Beense, Grad Damen, Gerard Joling, Nick & Simon, 3J's, Peter Koelewijn, Corry Konings, Havenzangers, Sjonnies, Charlene, Thomas Berge, Wolter Kroes en dan nog een stuk of 20.
En jij denkt dat ik die gasten ken, laat staan onthoud?quote:
Misschien ben ik enorm bevooroordeeld, maar het zou me echt totaal niet verbazen als hij er alleen maar heen ging om GHB in bier te gieten en de volgende ochtend in de krant te staan...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:16 schreef -Willempie- het volgende:
Kleine selectie:
[ afbeelding ]
Verdwaald zeker?
Ja sinds kort Frans Duijts ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Frans Duijts ook?
OMG ik had er moeten zijn.
vanaf 0.40 !quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:35 schreef TvhN het volgende:
[..]
O mijn god, dat kan gewoon niet waar zijn.![]()
Joh, kom je voor het eerst op internet ofzo?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:35 schreef TvhN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:35 schreef TvhN het volgende:
[..]
Die rechter is anders wel extreem lekker zegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:40 schreef Urquhart het volgende:
Rutger over 20 jaar:
Die meisjes erachter
Ik las ooit eens ergens dat dat zijn nichtje/zusje wasquote:
Check vooral even 1:22quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die rechter is anders wel extreem lekker zeg![]()
![]()
![]()
Wat een koning.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Echt, hoe kom je erbijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |