En bouke, jordy van loon?quote:
Eigenlijk weet ik het al niet zo goed meer, maar er was wel zo'n jochie die zong alsof hij net een shot lachgas had gehadquote:
Heb je daar een reden voor nodig?quote:Op zondag 22 maart 2009 03:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een goede reden om heel erg dronken te worden.
Doe het alsnog!quote:Op zondag 22 maart 2009 03:27 schreef cerror het volgende:
Ik had bij de voorverkoop m'n keel al doorgesneden.
quote:
Geweigerd?quote:
Eensch.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:37 schreef Grote-Smurf het volgende:
afgelopen avond ben ik ook (weer) gevraagd of ik mee ga naar het piraten-festival. dat binnenkort hier in de buurt is.....no fucking way...![]()
ik ben een muziek liefhebber, van jaren 60 tot heden daagse muziek, maar die hollandse herrie, nee bedankt !
Je bent gewoon een mongool.quote:
En voor z'n ontzettend knappe vriendinquote:Op zondag 22 maart 2009 08:49 schreef Mr-Coffee het volgende:
Mr-Coffee, best known for his real crappy typing.
Im nachtes leben war ich lieber ein kaninchen...!quote:Op zondag 22 maart 2009 08:43 schreef koeii het volgende:
Ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een beer!
quote:Op zondag 22 maart 2009 08:43 schreef koeii het volgende:
Ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een beer!
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:24 schreef PierreTT het volgende:
Zanger Bob, een echte pimp met zn chickies!
Als je dat al royal sadness vindt, kijk dan maar eens hiernaarquote:Op zondag 22 maart 2009 11:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kutnummer, hebben ze dat jong nog steeds niet in de maas gedumpt met een blok beton aan zijn poten......
Moet het echt? Ik heb net de prozac afgezworen en volgen een cursus anti-agressie.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je dat al royal sadness vindt, kijk dan maar eens hiernaar
Lokale piratenzenders. Dat is nog lomper. ik spreek uit ervaringquote:Op zondag 22 maart 2009 11:58 schreef DurumDoner het volgende:
Piratanfestival is idd het laagste van het laagste. Veel lomper kan bijna niet.
Op zich knap, er is geen moment in dit 'lied' dat hij niet vals zingt, en waar die meidjes niet uit de maat bewegenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:24 schreef PierreTT het volgende:
Zanger Bob, een echte pimp met zn chickies!
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:58 schreef DurumDoner het volgende:
Piratanfestival is idd het laagste van het laagste. Veel lomper kan bijna niet.
Als ik moest kiezen, dan liever de EO jongerendag, die wijven zijn daar in de regel een stuk lekkerder en waarrschijnlijk ook een stuk intelligenter dan die tokkie-camping-sletten met hun geblondeerde haar.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:06 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
De EO jongerendag komt wel zeer gevaarlijk in de buurt kwa kansloosheid.
Het publiek.......quote:Op zondag 22 maart 2009 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
OT: Die site![]()
http://www.megapiratenfestijn.nl/newsite/index.php
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
OT: Die site![]()
http://www.megapiratenfestijn.nl/newsite/index.php
quote:Ringtone Top 5
1. Nick En Simon
Rosanne
2. Gebroeders Ko
Nie Praten Nie And Nie Zingen Nie
3. Feyenoord
Hand In Hand Kameraden
4. Frans Bauer
Heb Je Even Voor Mij
5. Alfred Jodocus Kwak
Zo Vrolijk
Hij is alweer dik.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:32 schreef Adelante het volgende:
Zanger Bob is toch niet dik meer na zijn deelname aan de afvallers XXL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |