Hij heeft tegenwoordig nog een concurrent ook.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je dat al royal sadness vindt, kijk dan maar eens hiernaar
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Hij heeft tegenwoordig nog een concurrent ook.
Dat tweede dikkertje heet officieel trouwens Christiaan van Veen, Mattino is het liedje.quote:
Vergeleken hierbij is zanger Bob nog een nachtegaaltje, mijn godquote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Hij heeft tegenwoordig nog een concurrent ook.
Op naar het strandquote:Op maandag 23 maart 2009 10:08 schreef female81 het volgende:
Dat tweede dikkertje heet officieel trouwens Christiaan van Veen, Mattino is het liedje.
http://www.christiaanvanveen.nl
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:28 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga er regelmatig heen. Het zijn altijd top feesten
Piratenfestijnen
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:56 schreef Skylark. het volgende:![]()
Mega Piraten Festijn
![]()
![]()
Binnenkort weer in Neer.
Dat ja. Ben zelf ook geweest afgelopen zaterdagquote:Op zondag 22 maart 2009 16:10 schreef misterwiseguy het volgende:
Muziek is kut, het feest zelf is super grappig. Lach me altijd weer kapot om die oma's die losgaan op jan smit enzo haha! geniaal feest.
Vrijwillig?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:31 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat ja. Ben zelf ook geweest afgelopen zaterdag
Dát is nou Christiaan van Veenquote:
Waarom zitten die paupers altijd aan de Costa......quote:Op maandag 23 maart 2009 21:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dát is nou Christiaan van VeenOngetwijfeld aan het verbranden aan de spaanse costa
Vergeet Friet van Piet nietquote:Op maandag 23 maart 2009 21:14 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Waarom zitten die paupers altijd aan de Costa......![]()
Altijd maar die standaard vreten bij Kroket van Ed, 'savonds naar de disceautheque om geblondeerde breezer-trailer-trash te versieren....![]()
Overdag lam worden van de meegenomen Schultenbrau van de Aldi, 500 blikken Unox Errewtensoep...![]()
Tering, wat een goed leven heb je dan.....![]()
Is er een mogelijkheid tot klagen bij Fok, dan zou ik dat meteen willen doen over deze feiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |