Zuipen ze zoveel dat ze de vervoeging van zuipen niet meer kennen?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:54 schreef phpmystyle het volgende:
OMG, dat feest ja. Bij mij in de klas zitten er ook een paar van die lompe boeren die daar ook altijd heen gaan, en dan na het weekend triomfantelijk komen vertellen hoeveel ze gezuipt hebben
Toen ik de TT las moest ik daar metéén aan denken ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb met je te doen TS
Lelijke chick pwnt me @ Piratenfestival
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen, dan liever de EO jongerendag, die wijven zijn daar in de regel een stuk lekkerder en waarrschijnlijk ook een stuk intelligenter dan die tokkie-camping-sletten met hun geblondeerde haar.
Met die gigantische echo altijd.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Lokale piratenzenders. Dat is nog lomper. ik spreek uit ervaring
Dat wel, maar die hebben weer andere nadelen.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen, dan liever de EO jongerendag, die wijven zijn daar in de regel een stuk lekkerder en waarrschijnlijk ook een stuk intelligenter dan die tokkie-camping-sletten met hun geblondeerde haar.
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:17 schreef Scaurus het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly was er ook
[ afbeelding ]
quote:
Busted!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kijkt dat meisje links nou naar de tieten van die rechter?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |