Arnoldje, Addie, Frankie Falcon, William, Kapalone, Henk Bernard? Die allemaal?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is wel geweldig. Gewoon 5 uur lang alle Nederlandse artiesten die je eigenlijk kunt bedenken
Je hebt meestal een stuk of 10 van die plaatselijke helden, die het gehele jaar in een snackbar zingen en dan tijdens zo'n festijn de avond van hun leven hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:12 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Arnoldje, Addie, Frankie Falcon, William, Kapalone, Henk Bernard? Die allemaal?
Frans Duijts ook?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je hebt meestal een stuk of 10 van die plaatselijke helden, die het gehele jaar in een snackbar zingen en dan tijdens zo'n festijn de avond van hun leven hebben.
En de rest is Jan Smit, Jannes, Marianne Weber, Koos Alberts, Peter Beense, Grad Damen, Gerard Joling, Nick & Simon, 3J's, Peter Koelewijn, Corry Konings, Havenzangers, Sjonnies, Charlene, Thomas Berge, Wolter Kroes en dan nog een stuk of 20.
En jij denkt dat ik die gasten ken, laat staan onthoud?quote:
Misschien ben ik enorm bevooroordeeld, maar het zou me echt totaal niet verbazen als hij er alleen maar heen ging om GHB in bier te gieten en de volgende ochtend in de krant te staan...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:16 schreef -Willempie- het volgende:
Kleine selectie:
[ afbeelding ]
Verdwaald zeker?
Ja sinds kort Frans Duijts ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Frans Duijts ook?
OMG ik had er moeten zijn.
vanaf 0.40 !quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:35 schreef TvhN het volgende:
[..]
O mijn god, dat kan gewoon niet waar zijn.![]()
Joh, kom je voor het eerst op internet ofzo?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:35 schreef TvhN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:35 schreef TvhN het volgende:
[..]
Die rechter is anders wel extreem lekker zegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:40 schreef Urquhart het volgende:
Rutger over 20 jaar:
Die meisjes erachter
Ik las ooit eens ergens dat dat zijn nichtje/zusje wasquote:
Check vooral even 1:22quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die rechter is anders wel extreem lekker zeg![]()
![]()
![]()
Wat een koning.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Echt, hoe kom je erbijquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|