quote:http://www.sbs6.nl/web/show/id=389676/langid=43
Uitzending staat online, voor de mensen die nu pas binnendruppelen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:09 schreef Xebrozius het volgende:
Oeh ze rookt, mooi zo. Die wordt niet al te oud.
Ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:26 schreef Xebrozius het volgende:
"omdat je met je grote porem d'r voor moet staan"
"ik zou nooit voor een kind gaan staan"
Man, ik ga volledig KAPOT hier!!!
ze zegt het zelfquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:26 schreef mijndochters het volgende:
duidelijk geestelijk achtergesteld
Ben al hard bezig!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:28 schreef r3gi3boy het volgende:
Laten we hier met z'n allen seconde per seconde zinnetjes quoten wat die kankerfan in dat programma zegt
Eens!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:28 schreef Xebrozius het volgende:
"ik geef liever mijn geld uit aan K3, dan dat ik het weggooi in de kroeg"
Misschien moet je eens investeren in een sportschool, make up en een opleiding. Domme trol.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:28 schreef Xebrozius het volgende:
"ik geef liever mijn geld uit aan K3, dan dat ik het weggooi in de kroeg"
Misschien moet je eens investeren in een sportschool, make up en een opleiding. Domme trol.
Ze doet MBO SPW Sociaal pedagogisch werkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:30 schreef -0- het volgende:
Volgens de krant studeerde ze overigens, is er verteld wat ze studeert?
Kan het me neit voorstellen.
spwquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:30 schreef -0- het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:30 schreef -0- het volgende:
Beschrijf je gevoelens eens door middel van een K3 liedje?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze doet MBO SPW Sociaal pedagogisch werk
Ik zeg doen!quote:
Hebben we al een pagina?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:32 schreef Xebrozius het volgende:
Hyves....naam, woonplaats e.d. wat was het ook alweer?
Ik word gepestquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Beschrijf je gevoelens eens door middel van een K3 liedje?
Serie? Een livestream!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:34 schreef Kings het volgende:
Ik vind dat er een serie over haar moet komen, over al haar verwoede pogingen om met
Karen op de foto te komen!
bingoquote:
Held!quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zal ik een Karen hyves pagina aanmaken en haar toevoegen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zal ik een Karen hyves pagina aanmaken en haar toevoegen?
omg! een samensmelting van de twee grootste debielen die er op mijn school zatenquote:
Vertel meer!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
omg! een samensmelting van de twee grootste debielen die er op mijn school zaten
quote:Hier vind je dingetjes die fans graag op deze site wilde hebben.
Als je een verzoekje hebt mail dan naar: k3isvetcool@hotmail.com en dan heb je een grote kans dat het hier verschijnt
Ik woonquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:45 schreef Xebrozius het volgende:
Charita weblog:
http://nl.netlog.com/charitadeniet
My thoughts..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:49 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
OK, wie van Fok is dit ?????
Jammer dat je nog niet gereageerd hebt op mijn bericht ik zal je wel beter willen leren kennen ...
Je zal het dit weekend wel te druk gehad hebben... Ben jij eigenlijk uit op een relatie of doe je dit gewoon for fun???
Zeg dat klopt niet he? Ze zei toch dat ze nog helemaal niet met vriendjes en zo bezig was? Liegert. Wat zou Kathleen daarvan vinden? Hebben ze daar een liedje over?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:49 schreef Daniane het volgende:
Welke ervaring wil je nooit meer meemaken?
gedumpt worden
ahwwwwwww.
Dezelfde gozer:quote:
kut ik was nog ingelogdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
http://nl.netlog.com/charitadeniet
Alsjeblieft. :}
Die heb ik net gepost. (y)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:52 schreef Xebrozius het volgende:
Btw, deze site wordt beheert door Charita:
http://www.sonokids.nl/Kathleentje/
Creepy vibe ahoy!
ik hebquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
Ik niet. Gelukkig.
chips pakt.........quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben fan van K3, maar ik ben dan nog 18, dan mag het nog.
Jij zit zeker in dit topic voor potentieel relatiemateriaal?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
Your musical compatibility with Juicyhil is Very Highquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi toekomstige pedo en/of hoi autist.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij zit zeker in dit topic voor potentieel relatiemateriaal?
Het Guido-topic is bij Lifestyle hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil die 2 linkse dames anders heus wel doen hoor
B&H tochquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:01 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Het Guido-topic is bij Lifestyle hoor.
Altijd lachen dat soort sitesquote:
Sowwyquote:
Dat stukje was grappigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:10 schreef Xebrozius het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ook: http://fansopsbs6.hyves.nl/fotos/#searchhyver=&hub_media_overview_1=6&__state__=5
Met mond openquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:10 schreef Xebrozius het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ook: http://fansopsbs6.hyves.nl/fotos/#searchhyver=&hub_media_overview_1=6&__state__=5
Ja ja K3 is heilig.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:10 schreef Xebrozius het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ewoutgenemans.com/quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:14 schreef Daniane het volgende:
Programma is gemaakt door Ewout Genemans & Jon Karthaus lees ik nu.
(ja, die van Zoop)
Uit de Krabbels van deze Hyves-pagina:quote:
Volgens mij was het Ijmuiden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:12 schreef karoltje het volgende:
Weet iemand waar ze vandaan komt? Komt ze uit Haarlem, ik herken haar volgens mij,
posten!quote:
Ja!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:32 schreef Adelante het volgende:
Is het de moeite om sbsgemist op te starten hiervoor
Most def.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:32 schreef Adelante het volgende:
Zeker weten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:32 schreef Adelante het volgende:
What the.. op een k3-forum over condooms praten.quote:
Oh ik heb weer wat gemist hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:32 schreef Desunoto het volgende:
Beste vorm van leedvermaak sinds tijden..![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:47 schreef Xennia het volgende:
Whehe ik heb het net op mijn werk gekeken met licht verstandelijk gehandicapte jongeren. Ik nam eigenlijk aan dat zij ook wel een handicap heeft. Mijn jongeren vonden het wel zielig voor het meisje, zij is toch ook fan. Ik zei, ja maar wel een hele lelijke fan. Jongeren: ''ohh dat mag je niet zeggen, dat is niet lief!''
Whehe ik heb het net op mijn werk gekeken met licht verstandelijk gehandicapte jongeren. Ik nam eigenlijk aan dat zij ook wel een handicap heeft. Mijn jongeren vonden het wel zielig voor het meisje, zij is toch ook fan. Ik zei, ja maar wel een hele lelijke fan. Jongeren: ''ohh dat mag je niet zeggen, dat is niet lief!''
Nouja, ik vrees/vermoed dat dat niet zoveel zin zou hebben.. blijkbaar vind ze 't zo allemaal prachtig.. dan kun je haar wel gaan leren om naar Nirvana en U2 te luisteren, maar of zij daar nou gelukkiger van wordt..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:56 schreef Adelante het volgende:
Ik kijk het nu terug, maar deze mensen en vooral die meid heeft hulp nodig
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:00 schreef Maartel het volgende:
Ben nu begonnen met kijken.. als ze praat komt ze nog niet eens heel erg achterlijk over.. (ja, inhoudelijk wel, maar ze maakt wel volzinnen en kwijlt niet bij elk woord zeg maar)
Vraag of je met haar kan trouwen.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
Waarom zo kort, 3,5 uur kijken naar Gerard Joling die kijkt of er ergens in Nederland nog talent te vinden is en dan zo'n pareltje afraffelen in een half uurtje
Ik ben al verloofd.quote:
Kun je makkelijk beeindigen.quote:
Ik had ook niet anders van je verwacht.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:47 schreef Xennia het volgende:
Komt omdat ze liever geld aan K3 uitgeeft dan naar de kroeg gaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:26 schreef tho_Omas het volgende:
Mijn hemel, volgens mij zit er ook wat vet tussen de hersencellen genesteld.
"Ik heb nog nooit een vriendje mee naar mijn kamer gehad."
Lang leve de eenzaamheid.
Inderdaad ja. Gelukkig heeft ze een match in die kalende kerel met die 80's bril. Lijkt wel een zedendelinquent.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat ze liever geld aan K3 uitgeeft dan naar de kroeg gaan.
Prioriteiten he?
Nee dank je, mogelijk is het wel besmettelijk. En zonder dat ik het dan door heb kom ik 40 kilo aan, verbouw ik mijn gezicht met een blender en wil ik alleen maar met zangeressen van K3 op de foto.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:31 schreef Billy_Talent het volgende:
FOK!-ploegje naar het volgende K3-optreden in Nederland om even gedag te zeggen?
yep , die moeders gaan nog net op dezelfde hoogte als de kinderen zitten maar hun moeten weer staan. ( geen wonder dat het een conflict oplevert)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:13 schreef Xebrozius het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, deze foto geeft precies aan wat er mis is met die mensen.
Maar die moeders zijn zelf geen fan, die zijn er als het goed is voor hun kinderen en willen dat zij het goed zien.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
yep , die moeders gaan nog net op dezelfde hoogte als de kinderen zitten maar hun moeten weer staan. ( geen wonder dat het een conflict oplevert)
Wat doet die foto op jouw Hyvesquote:Op zondag 22 maart 2009 01:17 schreef wazoomie het volgende:
De video op de SBS6 site is dood
En voor iedereen die haar iets wil krabbelen op Hyves: klikklak
quote:
Hij is emo scene Wat is het nouquote:Op zondag 22 maart 2009 01:27 schreef tho_Omas het volgende:
Van welke kneus is die hyves.The rule of cool is in the house hoor.
![]()
Guido.
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389676/langid=43quote:Op zondag 22 maart 2009 01:17 schreef wazoomie het volgende:
Ja oke daar zit iets in maar als ik net zie dat die buurvrouw van 36 ( hallo 36 ! ) het erg vind als een kind op haar rug tikt omdat ze niks kan zienquote:Op zondag 22 maart 2009 01:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar die moeders zijn zelf geen fan, die zijn er als het goed is voor hun kinderen en willen dat zij het goed zien.
Bugje in Hyves. Je kunt gebruikersnaam veranderen en dan kun je privefoto's zien en zo.quote:
Haha.. Ik een guidoquote:Op zondag 22 maart 2009 01:27 schreef tho_Omas het volgende:
Van welke kneus is die hyves.The rule of cool is in the house hoor.
![]()
Guido.
Die doet 't niet bij mijquote:Op zondag 22 maart 2009 01:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389676/langid=43
Ik had het gevoel dat ze vooral zo aardig deed, omdat ze toch wel de druk van een massa boze ouders voelde.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:33 schreef Seam het volgende:
Wat wel grappig was, was dat ze eigenlijk best aardig was tegen de kinderen
Dom (in de zin van verstandelijk beperkt) was ze zeker niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:16 schreef Maartel het volgende:
Afgezien van d'r K3-obsessie vond ik het meisje overigens echt niet heel achterlijk overkomen, maar een beetje apart is het wel..
owja klopt dat heb ik wel eerder gezien jaquote:Op zondag 22 maart 2009 02:06 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Bugje in Hyves. Je kunt gebruikersnaam veranderen en dan kun je privefoto's zien en zo.
[..]
Haha.. Ik een guido?!?!
[..]
Die doet 't niet bij mij
Ik zei ook allerminst dat ik het niet triest vond.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389676/langid=43
[..]
Ja oke daar zit iets in maar als ik net zie dat die buurvrouw van 36 ( hallo 36 ! ) het erg vind als een kind op haar rug tikt omdat ze niks kan zien( zelf heb ik er als lang persoon ook weleens last van maar ik houd toch wel altijd rekening met men medemens )
Ze zal vast wat uit de muziek halen maar het blijft toch triest , sorry dat ik het moet zeggen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 03:09 schreef Sjimmie het volgende:
Ik kan niet wachten op deze aflevering:
Nick & Simon niet blij met SBS6 programma ‘Fans’
Het zou gaan om de 46-jarige Greet die recent beweerde zwanger te zijn van Nick.[/i]
Het zou gaan om de 46-jarige Greet die recent beweerde zwanger te zijn van Nick.
Humor wel dit programmaquote:
wat een gek wijfquote:Op zondag 22 maart 2009 04:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is Greet.
[ afbeelding ]
http://www.manau.nl/greet/
Ja, dit gaat wel een topicreeks worden.
quote:Op zondag 22 maart 2009 04:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is Greet.
[ afbeelding ]
http://www.manau.nl/greet/
Ja, dit gaat wel een topicreeks worden.
Een plekje waar ze niet gevonden kunnen worden....hmmmz.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ze vooral zo aardig deed, omdat ze toch wel de druk van een massa boze ouders voelde.
[..]
Dom (in de zin van verstandelijk beperkt) was ze zeker niet.
Meer een beetje heel erg vreemd, zeg maar.![]()
[ afbeelding ]
Nou uhhhhhhhh, ze weet een plekje waar ze niet gevonden kunnen worden. Enne, nou ja, daar mag je dus alles met der doen wat ie wil.
Ik moest trouwens echt hard lachen om dit plaatjequote:
Dat liedje is wel mooi.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:57 schreef Dropjuh het volgende:
K3
![]()
* zingt hard mee *
Voel jij je ook soms zo alleen
Met al die mensen om je heen
Als je lacht, als je huilt en er niemand luistert
Elke dag voor een muur komt te staan
Kijk me aan, kijk me aan
Je hebt een vriend
Iemand die voor jou door vuur gaat
Elke dag weer voor je klaar staat
Voor altijd aan je zij
Je hebt een vriend
Iemand die je nooit alleen laat
Met jou de toekomst tegemoet gaat
Geloof me maar, je hebt een vriend in mij
In elke wondermooie dag
Elke aanstekelijke lach
Is een nacht soms te lang
Is het pad te duister
Steek je hoofd dan niet in het zand
Neem m'n hand, neem m'n hand
Je hebt een vriend ( als je lacht, als je huilt, zeg m'n naam)
Iemand die voor jou door vuur gaat ( 'k ga voor jou door het vuur)
Elke dag weer voor je klaar staat ( elke dag weer)
Voor altijd aan je zij
Iemand die je nooit alleen laat ( 'k laat je nooit meer alleen)
Met jou de toekomst tegemoet gaat ( elke dag weer )
Iemand die voor jou door vuur gaat ( 'k ga voor jou door het vuur)
Elke dag weer voor je klaar staat ( elke dag weer)
Voor altijd aan je zij
Iemand die je nooit alleen laat ( 'k laat je nooit meer alleen)
Met jou de toekomst tegemoet gaat ( elke dag weer )
Is de hemel daarboven niet altijd even blauw
Ik ga door, want ik weet, ik heb ook een vriend in jou
Jezus Christusquote:Op zondag 22 maart 2009 11:04 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Een plekje waar ze niet gevonden kunnen worden....hmmmz.
Bij een normale vrouw (zoals m,n vriendin bv) zou ik denken aan hete stomende sex zonder grenzen.
Bij dat gedrocht zal dat snel overgaan in martelen op zeer creatieve manieren en het verminkde nog na stuipende karkas de rivier in flikkeren.
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:04 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Een plekje waar ze niet gevonden kunnen worden....hmmmz.
Bij een normale vrouw (zoals m,n vriendin bv) zou ik denken aan hete stomende sex zonder grenzen.
Bij dat gedrocht zal dat snel overgaan in martelen op zeer creatieve manieren en het verminkde nog na stuipende karkas de rivier in flikkeren.
MARC? WHAT THE FUCK?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:17 schreef wazoomie het volgende:
quote:O btw krijg donderdag een tattoo en ik ben doodzenuwachtig haha, onwijs bang voor de pijn, hopen dat dat goed komt want ik ben zo een muppet eh
bronquote:Nou die tattoo viel reuze mee hoor!
Me druk gemaakt voor niks, inmiddels is ie al bijgewerkt omdat ie niet goed was.
Hij was heel grijs en je kon mn huidskleur erdoorheen zien, was niet echt ok.
Maar het bijwerken deed dus wel pijn omdat het nog geen twee weken later was!
Eigenlijk nog iets te vroeg haha maargoed ook weer overleefd, nu afwachten hoe ie nou weer geneest.
Wel.quote:
Ik zag het.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:50 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Check haar fotobewerking van Kathleen:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef WhAzAaA het volgende:
saviour nog niet gespot in dit topic
Normale mensen van die leeftijd houden ook niet van K3.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:44 schreef Scaurus het volgende:
(lijkt geen normale vriendinnen van zelfde leeftijd te hebben)
Ik denk dat er een verschil is tussen meezingen met liedjes van kinderen voor kinderen en zonderquote:Op zondag 22 maart 2009 15:37 schreef Maartel het volgende:
En toch, als ik zie hoeveel 30ers er met pruiken en glitterjurkjes in de rij stonden voor Tina Turner, hoeveel 20+-ers fan zijn van Britney Spears, 18-jarige meisjes uit hun dak gaan voor de Jonas Brothers, en tig volwassenen (weliswaar uit nostalgie) nog moeiteloos meezingen met liedjes van Kinderen Voor Kinderen, hoeveel erger is die Charisa er dan aan toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |