Held!quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zal ik een Karen hyves pagina aanmaken en haar toevoegen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zal ik een Karen hyves pagina aanmaken en haar toevoegen?
omg! een samensmelting van de twee grootste debielen die er op mijn school zatenquote:
Vertel meer!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
omg! een samensmelting van de twee grootste debielen die er op mijn school zaten
quote:Hier vind je dingetjes die fans graag op deze site wilde hebben.
Als je een verzoekje hebt mail dan naar: k3isvetcool@hotmail.com en dan heb je een grote kans dat het hier verschijnt
Ik woonquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:45 schreef Xebrozius het volgende:
Charita weblog:
http://nl.netlog.com/charitadeniet
My thoughts..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:49 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
OK, wie van Fok is dit ?????
Jammer dat je nog niet gereageerd hebt op mijn bericht ik zal je wel beter willen leren kennen ...
Je zal het dit weekend wel te druk gehad hebben... Ben jij eigenlijk uit op een relatie of doe je dit gewoon for fun???
Zeg dat klopt niet he? Ze zei toch dat ze nog helemaal niet met vriendjes en zo bezig was? Liegert. Wat zou Kathleen daarvan vinden? Hebben ze daar een liedje over?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:49 schreef Daniane het volgende:
Welke ervaring wil je nooit meer meemaken?
gedumpt worden
ahwwwwwww.
Dezelfde gozer:quote:
kut ik was nog ingelogdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
http://nl.netlog.com/charitadeniet
Alsjeblieft. :}
Die heb ik net gepost. (y)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:52 schreef Xebrozius het volgende:
Btw, deze site wordt beheert door Charita:
http://www.sonokids.nl/Kathleentje/
Creepy vibe ahoy!
ik hebquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
Ik niet. Gelukkig.
chips pakt.........quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben fan van K3, maar ik ben dan nog 18, dan mag het nog.
Jij zit zeker in dit topic voor potentieel relatiemateriaal?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
Your musical compatibility with Juicyhil is Very Highquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi toekomstige pedo en/of hoi autist.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij zit zeker in dit topic voor potentieel relatiemateriaal?
Het Guido-topic is bij Lifestyle hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil die 2 linkse dames anders heus wel doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |