KoL geeft nog een concert trouwens he.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, alleen in het weekend en tijdens feestdagen.
In Ahoy. En niemand wil met me mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
KoL geeft nog een concert trouwens he.
I know..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
KoL geeft nog een concert trouwens he.
Misschien McFearless.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In Ahoy. En niemand wil met me mee.
Zweden.quote:
Picsquote:
Ik ben christelijk ja en ik studeer journalistiek.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heuj ik vroeg je iets! Ben je gristelijk? Wat studeer je trouwens?
Ik ken ook iemand die dat doet daar!!1 Vivianne. Ik heb het idee dat ik dit al eens eerder tegen iemand heb gezegd btw. Is hier niet nog iemand die journalistiek studeert in Ede?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben christelijk ja en ik studeer journalistiek.
Anders was ik wel meegegaan hoor. Maar ik vind KoL eigenlijk niet zo super. En ik houd niet zo van stadionacts eigenlijk.quote:
Dan kom je langsquote:
Ik wil staplaatsen. DIE ZIJN ER NIET!!1!!einz!!11!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Anders was ik wel meegegaan hoor. Maar ik vind KoL eigenlijk niet zo super. En ik houd niet zo van stadionacts eigenlijk.
Zitten met KoL is als staand poepen, dat doe je alleen in uiterste nood.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil staplaatsen. DIE ZIJN ER NIET!!1!!einz!!11!
Nee. Wel twee tieten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:41 schreef McFearless het volgende:
Ik heb een kaartje voor Andrew Bird gekocht als kado voor m'n zusje, verdien ik nu kudo's?
Hier stopt alleen lijn 5.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bangbus!1!1!11
Kut, ik vertel straks alleen maar slechte kutgrappen op verjaardag.
Ik wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In Ahoy. En niemand wil met me mee.
Mijn vader: "Sanna, als je wat in het Zweeds wil zeggen tegen een jongen, zeg dan: "Jag var knullar" oké?"quote:
Je vader heeft echt het beste met je voor.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader: "Sanna, als je wat in het Zweeds wil zeggen tegen een jongen, zeg dan: "Jag var knullar" oké?"
- "Waarom?"
"Het is een mooie uitdrukking."
En toen vertelde mijn moeder, die mijn vader Zweeds geleerd heeft, me dat het betekend dat ik wil neuken.
Mijn moeder heeft Zweeds gestudeerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je vader heeft echt het beste met je voor.
Is je moeder Zweeds?
Haai!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuk meisje, leuke tieten.
En een goedemiddag allemaal!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft Zweeds gestudeerd.
En nu werkt ze bij de ikea?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hihhihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihiihihhihihiquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hihhihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihiihihhihihi
Mieters! Dat was m'n opa ook.quote:
Ik ben makelaar, zotheid ook. Iedereen is makelaar! Sinds het geen beschermd beroep meer is, overigens.quote:
Hihi.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben makelaar, zotheid ook. Iedereen is makelaar! Sinds het geen beschermd beroep meer is, overigens.
Huis kopen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben makelaar, zotheid ook. Iedereen is makelaar! Sinds het geen beschermd beroep meer is, overigens.
Gaarne, in Oud-Zuid. Met een hypotheek van ong. 500 euro per maand.quote:
Ik was er wel hoor. Maar ik bleef even bij die rondborstige schone aan de bar zitten, binnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
Daarom wil ik ook arts worden.
Ik miste je op het terras Matthijs!
En dat terwijl er buiten ook allemaal smatjes zaten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik was er wel hoor. Maar ik bleef even bij die rondborstige schone aan de bar zitten, binnen
Ja ik merk hetquote:
Kan wellicht wel, ik spreek je er nog even over okayquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:06 schreef Zotheid het volgende:
Zullen we in het weekend van de 10e meeten in A'dam?
En ook blaadjes getrokken? Hij houdt wel van mij, hij houdt niet van mij?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik merk het! Pff het voelt net als zondag, maar ik heb gewoon nog het halve weekend voor me
!
Vandaag lekker in het zonnetje gelegen, bloempjes geplukt etc!
Prima.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kan wellicht wel, ik spreek je er nog even over okay
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
Kut he, zie ik nu dat er vandaag de open dag is waar ik naartoe wilde
Neuh, ik ga er voor het gemak gewoon van uit dat ze allemaal van me houden!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En ook blaadjes getrokken? Hij houdt wel van mij, hij houdt niet van mij?
Morgen lentefoto's maken.
Maar nu ben ik echt weg! DAG HOOR!
Van wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
Kut he, zie ik nu dat er vandaag de open dag is waar ik naartoe wilde
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te koud om in het zonnetje te liggen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik merk het! Pff het voelt net als zondag, maar ik heb gewoon nog het halve weekend voor me
!
Vandaag lekker in het zonnetje gelegen, bloempjes geplukt etc!
Je hoeft toch niet gelijk in je bikini?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te koud om in het zonnetje te liggen?
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te koud om in het zonnetje te liggen?
Ik zit lekker binnen in het zonnetje.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoorals je gewoon een shirt met lange mouwen aan hebt en je zit een beetje uit de wind is het goed te doen
!
Nee maar met je jas aan is ook niks.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet gelijk in je bikini?
Ik niet, mijn kamer heeft 's morgens zonquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zit lekker binnen in het zonnetje.
Mijn woonkamer heeft de hele middag zon.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet, mijn kamer heeft 's morgens zonik word er altijd mee wakker.
Nicequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn woonkamer heeft de hele middag zon.
Lol.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
"You lose your job."
- "Lose it? I didn't lose it. It's not like, "Whoops! Where'd my job go?""
Het was heerlijk vandaag. Geen wind, lekker warm buiten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoorals je gewoon een shirt met lange mouwen aan hebt en je zit een beetje uit de wind is het goed te doen
!
Jup!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het was heerlijk vandaag. Geen wind, lekker warm buiten.
Nee.quote:
KABLAM dwars door z'n hoofd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die film heb gezien. Wordt wel weer eens tijd eigenlijk.
Haha zekerquote:
...Never gonna let you down.quote:
En beter in Nederlands.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:41 schreef Druza het volgende:
[..]
En ze is beter in wiskunde dan mij.
[ afbeelding ].
Hahaha, ik krijg mezelf gewoon niet meer van die site af hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:41 schreef Druza het volgende:
[..]
En ze is beter in wiskunde dan mij.
[ afbeelding ].
Wie is 'Pop'?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:46 schreef Druza het volgende:
[..]
Het is 'beter dan ik', hmm? Ik twijfelde.
Dank je voor het verbeteren, pop.
Bedenk eens wat origineels.quote:
Jouw Blof songtekst is wel geniaal trouwensquote:
Mm nee. Dan zie jij er leuker uit. Moet ik eerlijk bekennen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch een lekkerding of niet dan!
Dankje.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:52 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jouw Blof songtekst is wel geniaal trouwens![]()
![]()
Ohh gaaf, daar heb ik eens een groot stuk van gezien. Hele vreemde film, ben nog steeds benieuwd hoe die afloopt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik keek vannacht Being John Malkovich.
Vreemde film mennnn![]()
I've been very lonely in my isolated tower of indecipherable speech.
Druza!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:55 schreef Druza het volgende:
[..]
Pop, freule, poppekind, dotje, deerne. En dat ben jij, E.
Ik weet het ook niet meer zo goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh gaaf, daar heb ik eens een groot stuk van gezien. Hele vreemde film, ben nog steeds benieuwd hoe die afloopt.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer zo goednog maar een keertje kijken binnenkort.
En nu is het tijd om een feestje te vieren jongens![]()
!
Ik ja, valt er wat te neuqen dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:11 schreef afcajos het volgende:
WiE KoMt Er VnAaF Op MyN SuPeR SwEeT 22 PaRtY = P?
quote:
En je hebt m`n profiel nog niet bekeken?quote:
quote:
Het staat hier wel altijd op, maar ik vind er eerlijk gezegd geen klap aan.quote:
Ik heb 't vorige week niet gezien, wel kut. Het liep wel spannend af, dat iemand helemaal ondergelopen werd door allemaal mensen. Lijkt me best eng trouwens, serieus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het staat hier wel altijd op, maar ik vind er eerlijk gezegd geen klap aan.
Mooi weer de leeuw vind ik altijd wel leuk
Vond ik ook, maar ik vind het de laatste tijd vies tegenvallen met de Leeuw.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het staat hier wel altijd op, maar ik vind er eerlijk gezegd geen klap aan.
Mooi weer de leeuw vind ik altijd wel leuk
Ik vind het wel leuk, lekker chaotisch.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar ik vind het de laatste tijd vies tegenvallen met de Leeuw.
Maar het is steeds maar het zelfde, met voorspelbare grappen, en na een jaar hetzelfde concept, vind ik het gaan vervelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, lekker chaotisch.
Jeps, wat minder georganiseerd zoals bij de meeste programma`squote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, lekker chaotisch.
probeer goed te richten op je keukenrolpapier, misschien help datquote:
Ohhhh... die plak?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
probeer goed te richten op je keukenrolpapier, misschien help dat
Ik bedoelde meer dat m'n vriendin langs komt, en dat ik dan niet meer de baas ben in huisquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
probeer goed te richten op je keukenrolpapier, misschien help dat
dat weet ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat m'n vriendin langs komt, en dat ik dan niet meer de baas ben in huis
ze komt alleen maar langs en dan al niet meer ide baas in huis....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat m'n vriendin langs komt, en dat ik dan niet meer de baas ben in huis
Jij hebt tenminste een vriendin. Ik al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ach dat is toch best leuk? lekker vrij zijn in het doen en laten enzoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vriendin. Ik al een tijdje niet meer.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt dan niet altijd neuqen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ach dat is toch best leuk? lekker vrij zijn in het doen en laten enzo
opgelost!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt dan niet altijd neuqen.
maar.. maar je zit wel zonder het gezeur en de ongemakken die je doen twijfelen aan je alfa-statusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
Alsof dat de werkelijkheid representeert.
BTW kosten die dingen iets van 75 euro._!
Aan iets dat er niet is, valt niet te twijfelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar.. maar je zit wel zonder het gezeur en de ongemakken die je doen twijfelen aan je alfa-status![]()
Ja, rond die prijs in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar.. maar je zit wel zonder het gezeur en de ongemakken die je doen twijfelen aan je alfa-status![]()
kosten ze 75 euro? whehe![]()
Och, vrijgezel zijn heeft anders ook genoeg voordelen hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vriendin. Ik al een tijdje niet meer.
En volgens mij moet je die dingen ook nog regelmatig schoonmaken.quote:
Truequote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, vrijgezel zijn heeft anders ook genoeg voordelen hoor
zum kotzenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
En volgens mij moet je die dingen ook nog regelmatig schoonmaken.
Laatst een verhaal gehoord van een gast wiens opblaaspop onder de schimmel zat.![]()
![]()
Ja, dat zei ik ook al. Da's inderdaad een groot nadeel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar als je een vriendin heb kan je regelmatig neuken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die naam.
Stofzuigen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
En ik heb last van huismijt allergie.
het is zaterdag enzoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:18 schreef Marurk het volgende:
Wat een saai gezwets hier overal op FOK!
Lijkt wel uitgestorven.
inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Iedereen is naar de kroeg en wij zitten hier een beetje kansloos te FOK!ken
Zaterdag is er geen reet aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Iedereen is naar de kroeg en wij zitten hier een beetje kansloos te FOK!ken
Jah, bah. Moet dit hele weekend eigenlijk aan project werken. Schiet alleen niet op, en loop al achter.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
inderdaad
ik krijg bijna weer zin om te gaan werken
Ah, werk. Ik heb het voordeel dat ik hier thuis genoeg kan doen voor mijn werk, en het levert ook nog een leuk zakcentje opquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
inderdaad
ik krijg bijna weer zin om te gaan werken
Nah, toen ik nog op de basisschool zat woonde er een weirdo in de buurt die Herman heette, volgens mij komt het daardoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daardoor komt dat.
sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zaterdag is er geen reet aan.
Veel kansloos volk (althans hier dan).
tazz thuiswerken, lucky bastardquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, werk. Ik heb het voordeel dat ik hier thuis genoeg kan doen voor mijn werk, en het levert ook nog een leuk zakcentje op![]()
Maargoed, heb nu niet zo'n zin om te scripten, vooral als ik bier op heb gaat het allemaal niet meer zo snel
Doe het als extraatje erbijquote:
Ik ga altijd door de week (student he).quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:48 schreef Juicyhil het volgende:
Bwuaahahaha
Ik tik kankerkachel in bij Google, 3e hit is remlof![]()
![]()
[ afbeelding ]
Odd, hier nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:48 schreef Juicyhil het volgende:
Bwuaahahaha
Ik tik kankerkachel in bij Google, 3e hit is remlof![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik gebruik gewoon altijd google dus ik kan je niet helpen helaasquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe het als extraatje erbij![]()
Maar het is op het moment echt rustig. Iemand nog een goede suggestie voor een extra feature wat ik in mijn FOK!search kan bouwen? Heb ik in iedergeval iets te doen
ik heb doordeweeks altijd leuker gevonden eigenlijk om uit te gaan, vrijdagen en zaterdagen is het naar mijn gevoel iets te drukquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ga altijd door de week (student he).(Studenten gaan in de weekenden vaak naar huis.)
Zaterdag uitgaan kan leuk zijn, maar door de week (met medestudenten) vind ik gezelliger.
Je kunt niet voor altijd wegblijven bij je ouders toch.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik gebruik gewoon altijd google dus ik kan je niet helpen helaas
[..]
naar huis, heb je geen kamer? dat is toch vet!
kun je frituren in de nacht en er een pokkezooi van maken
Heiden dat je bentquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik gebruik gewoon altijd google dus ik kan je niet helpen helaas
klopt, altijd even de bergen was naar je ouders brengenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je kunt niet voor altijd wegblijven bij je ouders toch.
En iedereen die ik ken, gaat in het weekend naar huis.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klopt, altijd even de bergen was naar je ouders brengen
nice, 3 duimpjes voor je inspanningenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heiden dat je bent![]()
Zie sig, je laat Google meteen links liggen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:14 schreef Syb-rund. het volgende:
jeetje, roodbol heeft wel veel nieuwe opties ingevoerd zeg
echt chill! alles in nu oranje!quote:
Zo uitgebreid heb ik 't niet ingesteld. Zou eigenlijk ook niet weten hoe dat moet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
echt chill! alles in nu oranje!![]()
kan iemand me wat meer vertellen over de friends en foes?
ik zou het wel handig vinden als alle posts van users oplichten die ik tof vind
veel succes nog met je achterstallige werkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zo uitgebreid heb ik 't niet ingesteld. Zou eigenlijk ook niet weten hoe dat moet.
Ben even weg trouwens. Misschien tot straks en anders tot morgen ofzo!
Jij boos op je mama geworden dat ze het voortaan wel goed klaar moet leggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
NEE!1!!11![]()
Ik zit net op de wc, ik haal m'n boxer op en voel een label maar aan de voorkant, ik kijk naar beneden, blijkt dat ik de hele dag al m'n boxer verkeerd om aan heb.
Wat zit je zo te jammeren als een wijf, janksnor? Last van remspoortjes?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
NEE!1!!11![]()
Ik zit net op de wc, ik haal m'n boxer op en voel een label maar aan de voorkant, ik kijk naar beneden, blijkt dat ik de hele dag al m'n boxer verkeerd om aan heb.
Flikkert op noob.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:02 schreef Druza het volgende:
[..]
Wat zit je zo te jammeren als een wijf, janksnor? Last van remspoortjes?
Ik heb geen mama meer.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jij boos op je mama geworden dat ze het voortaan wel goed klaar moet leggen.
Bannerdebanquote:
NG of niet, je verdient een ban.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:24 schreef Druza het volgende:
[..]
NG gebruikt geen PI's, knuffelkont. Profiling is niet je ding, hmm?
Ik dacht de manier van schelden te herkennen, maar knuffelkont is het niet idd, verder denkt.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:24 schreef Druza het volgende:
[..]
NG gebruikt geen PI's, knuffelkont. Profiling is niet je ding, hmm?
Nee, NB reageert nooit zo aangevallen.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:27 schreef Syb-rund. het volgende:
1. Syb-rund.
2. Hara
3. krio
4. Lynda
5. Dracu
6. MaJo
7. Koekz
8. Ez
heb jij je opgegeven toevallig?
dracu is sinds 2005 niet meer langs geweest op fok
ik heb tot nu toe druca gelezen, nvm![]()
NB is verandert.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, NB reageert nooit zo aangevallen.
Voor zover ik mij herinner zijn alleen Paaskonijn, Ananas en KoP snel over hun toeren.
Emimich ook, maar die gaat zuigen.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Voor zover ik mij herinner zijn alleen Paaskonijn, Ananas en KoP snel over hun toeren.
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:35 schreef dagdag het volgende:
bp zou je willen ophouden met die pms met pornoverzoeken
oke
Nou de hamvraag, kloon van...?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:36 schreef Adelante het volgende:
Zo, dat was weer een kloon.
Nou, gebeurt hier nog iets of?
ex mod natuurlijkquote:
Ach, Emimich heeft alle tijd aan een nieuwe kaste te werken komende week, dus wie weet waar je eindigt.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, Emimich heeft alle tijd aan een nieuwe kaste te werken komende week, dus wie weet waar je eindigt.
NG scheldt anders. Tevens komen zowel zinsopbouw en interpunctie niet overeen.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht de manier van schelden te herkennen, maar knuffelkont is het niet idd, verder denkt.
Aangevallen?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo. Snelle vingertjes. We zaten midden in een conversatie, niet lief.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:36 schreef Adelante het volgende:
Zo, dat was weer een kloon.
Nou, gebeurt hier nog iets of?
Is hij alweer gebanned?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, Emimich heeft alle tijd aan een nieuwe kaste te werken komende week, dus wie weet waar je eindigt.
Misschien moet je wat gebruiken, word je lekker los van.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:42 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja maar vroeger kon ik nog lekker tekeer gaan
Nu sta ik op de handrem
jammer
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:42 schreef 9thGrim het volgende:
[..]
NG scheldt anders. Tevens komen zowel zinsopbouw en interpunctie niet overeen.
[..]
Aangevallen?.
Whehehe.
[..]
Zo. Snelle vingertjes. We zaten midden in een conversatie, niet lief.
Oh, was het een conversatiequote:Op zondag 22 maart 2009 00:42 schreef 9thGrim het volgende:
[..]
NG scheldt anders. Tevens komen zowel zinsopbouw en interpunctie niet overeen.
[..]
Aangevallen?.
Whehehe.
[..]
Zo. Snelle vingertjes. We zaten midden in een conversatie, niet lief.
Je moet ook niet op je handrem staan dombo. Je hoort zo'n ding omhoog te trekken.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:42 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja maar vroeger kon ik nog lekker tekeer gaan
Nu sta ik op de handrem
jammer
Ik gebruik nik, drink trouwens ook geen alcoholquote:Op zondag 22 maart 2009 00:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien moet je wat gebruiken, word je lekker los van.
Ja, jij bent er echt zo een die niet begrijpt dat niet alle mensen als jij zijn.quote:
surfen op de ip van je buren ftwquote:Op zondag 22 maart 2009 00:44 schreef 9thGrim het volgende:
[..]
Een IP-ban zorgt er alleen maar voor dat ik onzichtbaarder wordt. Niet handig.
Tofjes.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:44 schreef 9thGrim het volgende:
[..]
Een IP-ban zorgt er alleen maar voor dat ik onzichtbaarder wordt. Niet handig.
Niets te doen inderdaadquote:Op zondag 22 maart 2009 00:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Hier? Het is wel erg saai op FOK! vanavond...
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, jij bent er echt zo een die niet begrijpt dat niet alle mensen als jij zijn.
Hier is alles geblocked inmiddelsquote:
Ren nou niet weg.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:50 schreef 9thGrim het volgende:
Leerzame dag geweest.
Zin van de dag: "Fibromusculaire buis met epitheel". Tof.
Gotta go, dingen doen. Tabee.
Bij deze.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:44 schreef Adelante het volgende:
Kom maar naar de KLB SC trouwens, is toch niks te doen
quote:Op zondag 22 maart 2009 01:40 schreef Syb-rund. het volgende:
*taptaptap* vul hier zotheid's fapmap als volgende tt bitte
quote:Op zondag 22 maart 2009 01:40 schreef Syb-rund. het volgende:
*taptaptap* vul hier zotheid's fapmap als volgende tt bitte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |