quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft Zweeds gestudeerd.
Is het niet een beetje te koud om in het zonnetje te liggen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik merk het! Pff het voelt net als zondag, maar ik heb gewoon nog het halve weekend voor me
!
Vandaag lekker in het zonnetje gelegen, bloempjes geplukt etc!
Je hoeft toch niet gelijk in je bikini?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te koud om in het zonnetje te liggen?
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te koud om in het zonnetje te liggen?
Ik zit lekker binnen in het zonnetje.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoorals je gewoon een shirt met lange mouwen aan hebt en je zit een beetje uit de wind is het goed te doen
!
Nee maar met je jas aan is ook niks.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet gelijk in je bikini?
Ik niet, mijn kamer heeft 's morgens zonquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zit lekker binnen in het zonnetje.
Mijn woonkamer heeft de hele middag zon.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet, mijn kamer heeft 's morgens zonik word er altijd mee wakker.
Nicequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn woonkamer heeft de hele middag zon.
Lol.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
"You lose your job."
- "Lose it? I didn't lose it. It's not like, "Whoops! Where'd my job go?""
Het was heerlijk vandaag. Geen wind, lekker warm buiten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoorals je gewoon een shirt met lange mouwen aan hebt en je zit een beetje uit de wind is het goed te doen
!
Jup!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het was heerlijk vandaag. Geen wind, lekker warm buiten.
Nee.quote:
KABLAM dwars door z'n hoofd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die film heb gezien. Wordt wel weer eens tijd eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |