quote:Op zondag 22 maart 2009 00:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, Emimich heeft alle tijd aan een nieuwe kaste te werken komende week, dus wie weet waar je eindigt.
NG scheldt anders. Tevens komen zowel zinsopbouw en interpunctie niet overeen.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht de manier van schelden te herkennen, maar knuffelkont is het niet idd, verder denkt.
Aangevallen?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, NB reageert nooit zo aangevallen.
Zo. Snelle vingertjes. We zaten midden in een conversatie, niet lief.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:36 schreef Adelante het volgende:
Zo, dat was weer een kloon.
Nou, gebeurt hier nog iets of?
Is hij alweer gebanned?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, Emimich heeft alle tijd aan een nieuwe kaste te werken komende week, dus wie weet waar je eindigt.
Misschien moet je wat gebruiken, word je lekker los van.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:42 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja maar vroeger kon ik nog lekker tekeer gaan
Nu sta ik op de handrem
jammer
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:42 schreef 9thGrim het volgende:
[..]
NG scheldt anders. Tevens komen zowel zinsopbouw en interpunctie niet overeen.
[..]
Aangevallen?.
Whehehe.
[..]
Zo. Snelle vingertjes. We zaten midden in een conversatie, niet lief.
Oh, was het een conversatiequote:Op zondag 22 maart 2009 00:42 schreef 9thGrim het volgende:
[..]
NG scheldt anders. Tevens komen zowel zinsopbouw en interpunctie niet overeen.
[..]
Aangevallen?.
Whehehe.
[..]
Zo. Snelle vingertjes. We zaten midden in een conversatie, niet lief.
Je moet ook niet op je handrem staan dombo. Je hoort zo'n ding omhoog te trekken.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:42 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja maar vroeger kon ik nog lekker tekeer gaan
Nu sta ik op de handrem
jammer
Ik gebruik nik, drink trouwens ook geen alcoholquote:Op zondag 22 maart 2009 00:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien moet je wat gebruiken, word je lekker los van.
Ja, jij bent er echt zo een die niet begrijpt dat niet alle mensen als jij zijn.quote:
surfen op de ip van je buren ftwquote:Op zondag 22 maart 2009 00:44 schreef 9thGrim het volgende:
[..]
Een IP-ban zorgt er alleen maar voor dat ik onzichtbaarder wordt. Niet handig.
Tofjes.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:44 schreef 9thGrim het volgende:
[..]
Een IP-ban zorgt er alleen maar voor dat ik onzichtbaarder wordt. Niet handig.
Niets te doen inderdaadquote:Op zondag 22 maart 2009 00:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Hier? Het is wel erg saai op FOK! vanavond...
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, jij bent er echt zo een die niet begrijpt dat niet alle mensen als jij zijn.
Hier is alles geblocked inmiddelsquote:
Ren nou niet weg.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:50 schreef 9thGrim het volgende:
Leerzame dag geweest.
Zin van de dag: "Fibromusculaire buis met epitheel". Tof.
Gotta go, dingen doen. Tabee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |