Haha zekerquote:
...Never gonna let you down.quote:
En beter in Nederlands.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:41 schreef Druza het volgende:
[..]
En ze is beter in wiskunde dan mij.
[ afbeelding ].
Hahaha, ik krijg mezelf gewoon niet meer van die site af hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:41 schreef Druza het volgende:
[..]
En ze is beter in wiskunde dan mij.
[ afbeelding ].
Wie is 'Pop'?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:46 schreef Druza het volgende:
[..]
Het is 'beter dan ik', hmm? Ik twijfelde.
Dank je voor het verbeteren, pop.
Bedenk eens wat origineels.quote:
Jouw Blof songtekst is wel geniaal trouwensquote:
Mm nee. Dan zie jij er leuker uit. Moet ik eerlijk bekennen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch een lekkerding of niet dan!
Dankje.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:52 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jouw Blof songtekst is wel geniaal trouwens![]()
![]()
Ohh gaaf, daar heb ik eens een groot stuk van gezien. Hele vreemde film, ben nog steeds benieuwd hoe die afloopt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik keek vannacht Being John Malkovich.
Vreemde film mennnn![]()
I've been very lonely in my isolated tower of indecipherable speech.
Druza!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:55 schreef Druza het volgende:
[..]
Pop, freule, poppekind, dotje, deerne. En dat ben jij, E.
Ik weet het ook niet meer zo goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh gaaf, daar heb ik eens een groot stuk van gezien. Hele vreemde film, ben nog steeds benieuwd hoe die afloopt.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer zo goednog maar een keertje kijken binnenkort.
En nu is het tijd om een feestje te vieren jongens![]()
!
Ik ja, valt er wat te neuqen dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:11 schreef afcajos het volgende:
WiE KoMt Er VnAaF Op MyN SuPeR SwEeT 22 PaRtY = P?
quote:
En je hebt m`n profiel nog niet bekeken?quote:
quote:
Het staat hier wel altijd op, maar ik vind er eerlijk gezegd geen klap aan.quote:
Ik heb 't vorige week niet gezien, wel kut. Het liep wel spannend af, dat iemand helemaal ondergelopen werd door allemaal mensen. Lijkt me best eng trouwens, serieus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het staat hier wel altijd op, maar ik vind er eerlijk gezegd geen klap aan.
Mooi weer de leeuw vind ik altijd wel leuk
Vond ik ook, maar ik vind het de laatste tijd vies tegenvallen met de Leeuw.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het staat hier wel altijd op, maar ik vind er eerlijk gezegd geen klap aan.
Mooi weer de leeuw vind ik altijd wel leuk
Ik vind het wel leuk, lekker chaotisch.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar ik vind het de laatste tijd vies tegenvallen met de Leeuw.
Maar het is steeds maar het zelfde, met voorspelbare grappen, en na een jaar hetzelfde concept, vind ik het gaan vervelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, lekker chaotisch.
Jeps, wat minder georganiseerd zoals bij de meeste programma`squote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, lekker chaotisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |