KoL geeft nog een concert trouwens he.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, alleen in het weekend en tijdens feestdagen.
In Ahoy. En niemand wil met me mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
KoL geeft nog een concert trouwens he.
I know..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
KoL geeft nog een concert trouwens he.
Misschien McFearless.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In Ahoy. En niemand wil met me mee.
Zweden.quote:
Picsquote:
Ik ben christelijk ja en ik studeer journalistiek.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heuj ik vroeg je iets! Ben je gristelijk? Wat studeer je trouwens?
Ik ken ook iemand die dat doet daar!!1 Vivianne. Ik heb het idee dat ik dit al eens eerder tegen iemand heb gezegd btw. Is hier niet nog iemand die journalistiek studeert in Ede?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben christelijk ja en ik studeer journalistiek.
Anders was ik wel meegegaan hoor. Maar ik vind KoL eigenlijk niet zo super. En ik houd niet zo van stadionacts eigenlijk.quote:
Dan kom je langsquote:
Ik wil staplaatsen. DIE ZIJN ER NIET!!1!!einz!!11!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Anders was ik wel meegegaan hoor. Maar ik vind KoL eigenlijk niet zo super. En ik houd niet zo van stadionacts eigenlijk.
Zitten met KoL is als staand poepen, dat doe je alleen in uiterste nood.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil staplaatsen. DIE ZIJN ER NIET!!1!!einz!!11!
Nee. Wel twee tieten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:41 schreef McFearless het volgende:
Ik heb een kaartje voor Andrew Bird gekocht als kado voor m'n zusje, verdien ik nu kudo's?
Hier stopt alleen lijn 5.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bangbus!1!1!11
Kut, ik vertel straks alleen maar slechte kutgrappen op verjaardag.
Ik wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In Ahoy. En niemand wil met me mee.
Mijn vader: "Sanna, als je wat in het Zweeds wil zeggen tegen een jongen, zeg dan: "Jag var knullar" oké?"quote:
Je vader heeft echt het beste met je voor.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader: "Sanna, als je wat in het Zweeds wil zeggen tegen een jongen, zeg dan: "Jag var knullar" oké?"
- "Waarom?"
"Het is een mooie uitdrukking."
En toen vertelde mijn moeder, die mijn vader Zweeds geleerd heeft, me dat het betekend dat ik wil neuken.
Mijn moeder heeft Zweeds gestudeerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je vader heeft echt het beste met je voor.
Is je moeder Zweeds?
Haai!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuk meisje, leuke tieten.
En een goedemiddag allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |