probeer goed te richten op je keukenrolpapier, misschien help datquote:
Ohhhh... die plak?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
probeer goed te richten op je keukenrolpapier, misschien help dat
Ik bedoelde meer dat m'n vriendin langs komt, en dat ik dan niet meer de baas ben in huisquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
probeer goed te richten op je keukenrolpapier, misschien help dat
dat weet ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat m'n vriendin langs komt, en dat ik dan niet meer de baas ben in huis
ze komt alleen maar langs en dan al niet meer ide baas in huis....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat m'n vriendin langs komt, en dat ik dan niet meer de baas ben in huis
Jij hebt tenminste een vriendin. Ik al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ach dat is toch best leuk? lekker vrij zijn in het doen en laten enzoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vriendin. Ik al een tijdje niet meer.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt dan niet altijd neuqen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ach dat is toch best leuk? lekker vrij zijn in het doen en laten enzo
opgelost!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt dan niet altijd neuqen.
maar.. maar je zit wel zonder het gezeur en de ongemakken die je doen twijfelen aan je alfa-statusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
Alsof dat de werkelijkheid representeert.
BTW kosten die dingen iets van 75 euro._!
Aan iets dat er niet is, valt niet te twijfelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar.. maar je zit wel zonder het gezeur en de ongemakken die je doen twijfelen aan je alfa-status![]()
Ja, rond die prijs in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar.. maar je zit wel zonder het gezeur en de ongemakken die je doen twijfelen aan je alfa-status![]()
kosten ze 75 euro? whehe![]()
Och, vrijgezel zijn heeft anders ook genoeg voordelen hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vriendin. Ik al een tijdje niet meer.
En volgens mij moet je die dingen ook nog regelmatig schoonmaken.quote:
Truequote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, vrijgezel zijn heeft anders ook genoeg voordelen hoor
zum kotzenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
En volgens mij moet je die dingen ook nog regelmatig schoonmaken.
Laatst een verhaal gehoord van een gast wiens opblaaspop onder de schimmel zat.![]()
![]()
Ja, dat zei ik ook al. Da's inderdaad een groot nadeel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar als je een vriendin heb kan je regelmatig neuken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die naam.
Stofzuigen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
En ik heb last van huismijt allergie.
het is zaterdag enzoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:18 schreef Marurk het volgende:
Wat een saai gezwets hier overal op FOK!
Lijkt wel uitgestorven.
inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Iedereen is naar de kroeg en wij zitten hier een beetje kansloos te FOK!ken
Zaterdag is er geen reet aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Iedereen is naar de kroeg en wij zitten hier een beetje kansloos te FOK!ken
Jah, bah. Moet dit hele weekend eigenlijk aan project werken. Schiet alleen niet op, en loop al achter.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
inderdaad
ik krijg bijna weer zin om te gaan werken
Ah, werk. Ik heb het voordeel dat ik hier thuis genoeg kan doen voor mijn werk, en het levert ook nog een leuk zakcentje opquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
inderdaad
ik krijg bijna weer zin om te gaan werken
Nah, toen ik nog op de basisschool zat woonde er een weirdo in de buurt die Herman heette, volgens mij komt het daardoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daardoor komt dat.
sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zaterdag is er geen reet aan.
Veel kansloos volk (althans hier dan).
tazz thuiswerken, lucky bastardquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, werk. Ik heb het voordeel dat ik hier thuis genoeg kan doen voor mijn werk, en het levert ook nog een leuk zakcentje op![]()
Maargoed, heb nu niet zo'n zin om te scripten, vooral als ik bier op heb gaat het allemaal niet meer zo snel
Doe het als extraatje erbijquote:
Ik ga altijd door de week (student he).quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:48 schreef Juicyhil het volgende:
Bwuaahahaha
Ik tik kankerkachel in bij Google, 3e hit is remlof![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |