volmondig beaam, maar dat gebash door de jeugd hier op TOS( 1978) is volstrekt onbegrijpelijk. Steengoede afleveringen met als hoogtepunt "The Living Legend"quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef KirkLazarus het volgende:
Jazeker wel, en het was de enige die te pruimen was.
http://en.battlestarwiki.org/wiki/The_Return_of_Starbuck
Ja, inderdaad, dat viel mij ook al op. Sommigen nemen deze serie véél te serieus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:02 schreef Klummie het volgende:
Verbazingwekkend vind ik overigens de bijna religieuze aanbidding van de serie door sommigen hier, dat het een goede serie is staat buiten kijf , of zijn sommigen echt in het gelul van Baltar en Six gaan geloven?
Jij denkt dat ik me één seconde druk maar over een teeveeserie?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:18 schreef Migue het volgende:
Gelukkig maak jij je absoluut niet druk over deze serie. Met je constante geziek op alles neem je het ook echt niet veel te serieus he?
Dat hele filmpje is geniaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:24 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Adama is ook wel grappig![]()
v.a. 07:07.. ik lag in een deuk toen ik dat voor het eerst zagHadden ze erin moeten laten
![]()
Zal niet gebeuren...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef planethugo het volgende:
misschien moet er toch maar een S5 gemaakt worden, kunnen deze problemen allemaal uitgewerkt worden
Ik vond dat tweede seizoen wel leuk, dat ze op aarde zijn en niet weten hoe alles, bijvoorbeeld, een telefoon werkt en die kinderen die heel hoog kunnen springen. Okay, het was niet goed, maar wel grappig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Over 1980 kan het beste niet gesproken worden. Ik hoop dat we het daar overeen zijn.
Schijnbaar maak je je er meer dan één seconde druk over, want je blijft maar herhalen hoe slecht je dit en dat wel niet vond waarmee je de kijkervaring van mij, en anderen, verpest. Kan je nu wel raar doen en mensen belachelijk maken, maar dat neemt niet weg dat je maar terug blijft komen met je negativisme wat er alleen maar op wijst dat je je wel degelijk druk maakt om een tvserie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik me één seconde druk maar over een teeveeserie?
Ik vind het gewoon erg grappig om te zien hoe sommigen bijkans religieuze gedachten over een teeveeserie er op na lijken te houden. Maar van mij mag het hoor.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:43 schreef Migue het volgende:
[..]
Schijnbaar maak je je er meer dan één seconde druk over, want je blijft maar herhalen hoe slecht je dit en dat wel niet vond waarmee je de kijkervaring van mij, en anderen, verpest.
Cavil is toch doodquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:02 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Als Cavil mocht langskomen dan zijn ze sowieso de pino want op wat stokken en stenen na hebben ze niets om zich mee te verdedigen. Science fiction kan je het dan echt niet meer noemen (dit keer terecht) want alle tech die ze hadden hebben ze de zon in gestuurd of hebben ze op aarde ontmanteld.
Volgens mij was ze gewoon dood, maar doordat die raptor wat schudde, viel haar hand op de knop. Net zo vergezocht eigenlijk, maar goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Racetrack (toch?) wordt midden in space zwaargewond wakker en denkt 'nou nuken dan maar he?'
Zijn grootste ergernis was opgesloten te zitten in dat lelijke, oude lichaam. Toen resurrection definitief niet meer mogelijk was (Tori dood) zag hij het helemaal niet meer zitten. Denk ik. En de acteur wilde het zelf zo graag.quote:En waarom schoot Cavil zich in godsnaam door zijn hoofd?
hij had daar helemaal geen reden voor
Kinderen afknallen ligt nogal gevoeligquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:30 schreef sp3c het volgende:
bovendien zie ik hem meer als een 'ik geen hoop dan niemand geen hoop' achtig persoon die dan Hera maar overhoop schiet.
Was ook wel tof geweest, ja. Zoiets als Megaton in Fallout3.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:30 schreef sp3c het volgende:
imo hadden ze trouwens beter gewoon een stad gemaakt van Galactica en de schepen en het Atlantis genoemd ... lijkt me beter dan lekker boeren met zijn allen
Dat, of ze hadden ervoor kunnen kiezen om het geen bewuste keuze te laten zijn om zonder techniek verder te gaan (noodgedwongen dus).quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:30 schreef sp3c het volgende:
imo hadden ze trouwens beter gewoon een stad gemaakt van Galactica en de schepen en het Atlantis genoemd ... lijkt me beter dan lekker boeren met zijn allen
En dan vernietig je jezelf uiteindelijk weer met je eigen technologiequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:57 schreef sp3c het volgende:
ik zou stiekem een raptor scoren met 1 miljoen kogels en mezelf tot keizer kronen
Dat is ook zoiets, Cavil ergerde zich aan zijn beperkte menselijke lichaam maar zoals naar voren kwam in die afleveringen van de final five hadden ze gewoon een volledige vrije wil gekregen. Cavil had net als alle andere cylons toegang tot een warm resurrection badje als hij zou te komen "overlijden". Waarom is het nooit in hem opgekomen om hem weer een volledige AI machine te maken? Hij kan ongestraft op zichzelf experimenteren, oh experiment mislukt? Even een nieuw lichaam pakken uit het resurrection schip en we kunnen opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef Pek het volgende:
*knip*
[..]
Zijn grootste ergernis was opgesloten te zitten in dat lelijke, oude lichaam. Toen resurrection definitief niet meer mogelijk was (Tori dood) zag hij het helemaal niet meer zitten. Denk ik. En de acteur wilde het zelf zo graag.
Je moet je machinegeweer dan met de loop van je afhouden als de trekker over haalt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Pek het volgende:
[..]
En dan vernietig je jezelf uiteindelijk weer met je eigen technologie
zeker als je bedenkt dat er gedurende de serie voor elk wissewasje een opstand kwam. Maargoed het is gewoon gedaan om het in onze geschiedenis te laten passen en om de eindscene te verklaren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zoals ik ook al eerder zei, het is een beetje ongeloofwaardig dat 40K colonials het zonder schop of stoot accepteren om alle techniek achter te laten.
Het ging hem vooral om de fysieke eigenschappen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:35 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets, Cavil ergerde zich aan zijn beperkte menselijke lichaam maar zoals naar voren kwam in die afleveringen van de final five hadden ze gewoon een volledige vrije wil gekregen. Cavil had net als alle andere cylons toegang tot een warm resurrection badje als hij zou te komen "overlijden". Waarom is het nooit in hem opgekomen om hem weer een volledige AI machine te maken? Hij kan ongestraft op zichzelf experimenteren, oh experiment mislukt? Even een nieuw lichaam pakken uit het resurrection schip en we kunnen opnieuw beginnen.
Als je hem zo hoorde was hij degene met de brains maar aan de andere kant viel dat ook weer tegen, zo blijkt.
Het was de laatste ep hèquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat, of ze hadden ervoor kunnen kiezen om het geen bewuste keuze te laten zijn om zonder techniek verder te gaan (noodgedwongen dus).
Zoals ik ook al eerder zei, het is een beetje ongeloofwaardig dat 40K colonials het zonder schop of stoot accepteren om alle techniek achter te laten.
Zeker.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Het was de laatste ep hè![]()
Wat jij hier nu aandraagt is puik materiaal voor een spinoff
Maar daar kon hij dus alles aan doen als hij niet (meer) tevreden over zijn beperkte vlees of eigenschappen van zijn vlees was (om het zo maar even te stellen). Niets stond hem in de weg om deze beperkingen op te lossen, hij heeft alle kennis en technologie in huis om zichzelf weer tot machine om te bouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging hem vooral om de fysieke eigenschappen.
Beperkt zicht, breekbaarheid, uit -en afscheidingen, dat soort dingen.
Tja, zou je denken he?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Maar daar kon hij dus alles aan doen als hij niet (meer) tevreden over zijn beperkte vlees of eigenschappen van zijn vlees was (om het zo maar even te stellen). Niets stond hem in de weg om deze beperkingen op te lossen, hij heeft alle kennis en technologie in huis om zichzelf weer tot machine om te bouwen.
Te vet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Iemand al geboden op de raptor of viper op ebay?
![]()
Battlestar Galactica Raptor Full Size
Battlestar Galactica Mark VII Viper Full Size
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Iemand al geboden op de raptor of viper op ebay?
![]()
Battlestar Galactica Raptor Full Size
Battlestar Galactica Mark VII Viper Full Size
[ afbeelding ]
Zie er trouwens ook geen red dress tussen staan wat zouden ze daarmee doen, speciale veiling of mag tricia helfer hem houdenquote:WE DO NOT SHIP CHAIRS OR LARGE SET PIECES OUTSIDE THE USA.
Die zijn allemaal eerder al geveild volgens mij.. heb iig de catalogus zien langskomen waar de red dress ZEKER tussen stond.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Zie er trouwens ook geen red dress tussen staan wat zouden ze daarmee doen, speciale veiling of mag tricia helfer hem houden
je hebt mensen die bouwen hun halve huis om tot star trek schip dus er is vast wel ene idioot hiervoor te vindenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef planethugo het volgende:
is wel geinig zoiets, maar wat moet je ermee. Je kunt er voor de gein eens in slapen en dan houdt het wel op
Dat niet alleen... Waar zet je in godensnaam je aanwinst neer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:12 schreef Fendy het volgende:
[..]
Te vet!
Andere dingetjes zijn ook leuk, maar wel erg duur allemaal
heb even gegoogledquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die zijn allemaal eerder al geveild volgens mij.. heb iig de catalogus zien langskomen waar de red dress ZEKER tussen stond.
Het leek mij toch wat duidelijk dat daar die 'hogere macht' ingreep.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef Pek het volgende:
Volgens mij was ze gewoon dood, maar doordat die raptor wat schudde, viel haar hand op de knop. Net zo vergezocht eigenlijk, maar goed![]()
Ja, dood. De ruit was stuk maar verder niets. Het schip dreef maar wat rond en uiteindelijk viel de hand op de knop.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Mirel het volgende:
Was ze echt dood dan? Ik zag wel dat de voorruit kapot was, maar ze had een spacesuit aan.
In haar helm zat ook een gat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Mirel het volgende:
Was ze echt dood dan? Ik zag wel dat de voorruit kapot was, maar ze had een spacesuit aan.
Jammer dat Maggie Aarde niet heeft gehaald, zulke goede genen mogen eigenlijk niet verloren gaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
In haar helm zat ook een gat.
[ afbeelding ]
Nee, een stuk schroot raakte de vleugelquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:09 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Het leek mij toch wat duidelijk dat daar die 'hogere macht' ingreep.
Ik mag van mijn Head Six geen slechte dingen over Battlestar zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:02 schreef Klummie het volgende:
Verbazingwekkend vind ik overigens de bijna religieuze aanbidding van de serie door sommigen hier, dat het een goede serie is staat buiten kijf , of zijn sommigen echt in het gelul van Baltar en Six gaan geloven?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:20 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ik mag van mijn Head Six geen slechte dingen over Battlestar zeggen.
Mijn head six zegt hetzelfde.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:20 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ik mag van mijn Head Six geen slechte dingen over Battlestar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |