Laten we wel wezen, een maatschappij die al bekend is met ruimtevaart, politiek, wapens etc etc. zal nooit helemaal terug gaan naar de tijd van de jager/verzamelaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan al een paar 1000 jaar verder. Dit was de Tribal age he? Dus jagen en overleven, niks handel of georganiseerde voedselvoorziening.
Mee eensch.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef planethugo het volgende:
misschien moet er toch maar een S5 gemaakt worden, kunnen deze problemen allemaal uitgewerkt worden
Inderdaad, jager-verzamelaars.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan al een paar 1000 jaar verder. Dit was de Tribal age he? Dus jagen en overleven, niks handel of georganiseerde voedselvoorziening.
Ze laten alle techniek achter zoals Lee zei.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:00 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, een maatschappij die al bekend is met ruimtevaart, politiek, wapens etc etc. zal nooit helemaal terug gaan naar de tijd van de jager/verzamelaar.
Dan wel met een liaan oid want de touwen zijn op de schepen achter gebleven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:08 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik had die Lee aan de hoogste boom opgeknoopt hoor.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:38 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dan wel met een liaan oid want de touwen zijn op de schepen achter gebleven.
Zou wel verklaren waar al die drank vandaan komtquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:13 schreef KirkLazarus het volgende:
I Googled it!
Ik denk niet dat ze van die snackautomaten aan boord van Galactica hadden
Jean Luc Picard met een dikke kater en nog half cookie, na een avondje drinken met Tigh en Adama.quote:
wegens de enorme productiekosten, 1 miljoen dollar per afelevering. Voor 1978 was dat huge.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:10 schreef Johnny Blaze het volgende:
nou ja, topserie, het is anders wel gecanceld na 1 seizoen.
Idd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:02 schreef Klummie het volgende:
Verbazingwekkend vind ik overigens de bijna religieuze aanbidding van de serie door sommigen hier, dat het een goede serie is staat buiten kijf , of zijn sommigen echt in het gelul van Baltar en Six gaan geloven?
TOS heeft toch 3 seasons gedraaid?quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:10 schreef Johnny Blaze het volgende:
nou ja, topserie, het is anders wel gecanceld na 1 seizoen.
Welk seizoen ontken jij ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:34 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Star Trek TOS draaide 3 seizoenen.
Battlestar TOS 1 seizoen (seizoen 2 ontken ik).
The Original Series, oftewel de eerste versie uit de jaren '70.quote:
Galactica 1980 wordt wel gezien als het tweede seizoen van de originele seriequote:
So say we all!quote:
Over 1980 kan het beste niet gesproken worden. Ik hoop dat we het daar overeen zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Galactica 1980 wordt wel gezien als het tweede seizoen van de originele serie
Anyway, vanochtend bekeken, de laatste aflevering en gewoon WOW!
Op het moment dat Watchtower speelt en Kara die coordinaten intoetst, het afscheid van de Adama's en Kara, dat ze het 'what do you hear, nothing but the rain" zeiden, een waardig afscheid tussen Starbuck en de admiraal. En dan de dood van Roslin, hoe vredig, zo jammer voor Bill. Ik heb echt genoten!
zie nog steeds voor me hoe al die kindjes in door de lucht springen om het graanveld te bezaaienquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:44 schreef KirkLazarus het volgende:
In 1980.. Colonials hadden superkrachten op Aarde
Zie je iemand uit BSG dit al doen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:13 schreef KirkLazarus het volgende:
I Googled it!
Ik denk niet dat ze van die snackautomaten aan boord van Galactica hadden
Adama is ook wel grappigquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je iemand uit BSG dit al doen?
The return of Starbuck is toch nooit uit de schrijffase gekomen? Die aflevering is toch helemaal niet meer gefilmd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Galactica 1980 had nog wel de eerste skinjobs ooitEn de afsluiter, de terugkeer van Starbuck, was ook wel te pruimen.
Maareh, als je de oude serie hebt gezien, dan kun je als je nog niet genoeg hebt gehad 1980 bekijken, maar daarna weggooien. Ik ben blij dat ik het gezien heb, maar hoef het NOOIT opnieuw te bekijken
IC the opname van SB door de 'beings of light' had het niet meer tot productie gemaakt, de opvolger dus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef KirkLazarus het volgende:
Jazeker wel, en het was de enige die te pruimen was.
http://en.battlestarwiki.org/wiki/The_Return_of_Starbuck
Hoe ze gewoon echt niets beantwoordtquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:28 schreef Marble het volgende:
"I'm motherfrakking Boomer, bitch! POP POP!"Grace Park
.
Doet ze goed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe ze gewoon echt niets beantwoordt!!!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:28 schreef Marble het volgende:
"I'm motherfrakking Boomer, bitch! POP POP!"Grace Park
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |