quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:07 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Nice! Wat voor schoenen heb je daar bij aan?
Gewoon dichte schoenen.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:46 schreef Debsterr het volgende:
Wat voor schoenen zouden jullie erbij doen dan? Ik moet sowieso weer eens nieuwealleen zo lastig te vinden met m'n lompe voeten.
Echt?! Want die broek is vrij netjes enzo, dan vind ik sneakers er niet echt bij passen (en heb alleen All Stars).quote:Op maandag 23 maart 2009 13:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Gewoon dichte schoenen.
Sneakers.
Ik ben nogal van de All Stars, dat staat bijna overal wel onderquote:Op maandag 23 maart 2009 13:46 schreef Debsterr het volgende:
Wat voor schoenen zouden jullie erbij doen dan? Ik moet sowieso weer eens nieuwealleen zo lastig te vinden met m'n lompe voeten.
Adidas Stan Smithquote:Op maandag 23 maart 2009 18:34 schreef SunBoom het volgende:
Wat zijn dat voor schoenen en waar heb je die cardigan gehaald?
Niets mis mee, maar had allstars leuker gevonden denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:35 schreef moby92 het volgende:
Nog even een reactie op bovenstaande:
Ik heb maar even foto's genomen zodat het beter te zien is hoe het staat.
[ afbeelding ]
Broek zit niet helemaal zoals het hoort maar goed you get the point
[ afbeelding ]
Waar zijn je billen?quote:
dat krijg je met een baggyskinny he. ;pquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waar zijn je billen?![]()
Verder een gave outfit!
zonnebril!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:12 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar had allstars leuker gevonden denk ik![]()
[ afbeelding ]
zulke schoenen zoek ik!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:35 schreef moby92 het volgende:
Nog even een reactie op bovenstaande:
Ik heb maar even foto's genomen zodat het beter te zien is hoe het staat.
[ afbeelding ]
Broek zit niet helemaal zoals het hoort maar goed you get the point
[ afbeelding ]
Sportzaken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef Fok_Fok het volgende:
[..]
zulke schoenen zoek ik!
waar zijn ze verkrijgbaar?
Volgens mij zag ik jou een keer in utrecht, bij halte sterrenwijk volgens mij.quote:
haha kan goed. ik moet altijd 1 halte verder eruit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou een keer in utrecht, bij halte sterrenwijk volgens mij.
Netjesquote:
Komt denk ik door de combinatie van vrouwenbroek en 'lange' schoenen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Netjes![]()
maar welke maat schoenen heb jij ?
55 of zo ?
zal wel door de foto komen
Is Paul Frank niet een beetje passé ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef SperZii het volgende:
[ afbeelding ]
H&M - Tommy Hilfiger - Paul Frank - Nudie
(schoenen staan er toevallig ook op)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef SperZii het volgende:
[ afbeelding ]
H&M - Tommy Hilfiger - Paul Frank - Nudie
(schoenen staan er toevallig ook op)
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:42 schreef boban het volgende:
Vandaag
[ afbeelding ]
Adidas/Acrylick/Wrangler/Nike
Iets mis mee ?quote:
Meer eten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:21 schreef SperZii het volgende:
Weet niet of het passé is, voor mij hoeft niet de halve wereld het te dragen..
En over die beentjes, ik sport 3x per week en ik eet toch écht niet weinig! Maar ik kom echt nooit aan, helaas..
sommige mensen zien er gewoon elke dag goed uit ?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:17 schreef Legwieh het volgende:
Het lijkt wel of iedereen hier alleen een foto plaats als hij iets speciaal aan heeft. ik dacht dat het juist de bedoeling was dat je hier iets plaatste als je weer iets alledaags aanhad
hier dus maar weer wat alledaags omdat ik anders ook een beetje erg hypocriet bezig ben.
[ afbeelding ]
Topic-killerquote:Op maandag 30 maart 2009 22:02 schreef Azaron het volgende:
[..]
Als je elke dag een foto maakt ben je wel een beetje nolife bezig imo, als je weet dat je er goed uitziet waarom moet je dan elke dag erkenning op het internet zoekem
nice, een v hals had misschien beter gestaan.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:50 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Topic-killer
maarehh, toch niet. Mijn eerste foto van mezelf () op het enge internet. (Je weet maar nooit wie er meelurkt
.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Longsleeve: WE
Hoe heet zo'n ding ook al weer?Vestdinges : WE
Broek: Nudie Slim Jim (gescoord bij de Nudie Sample Sale)
Schoenen: Vans
Leuk!quote:
Leuk! maar zo'n ketting geval aan je broek vind ik echt gay.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:50 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je lijkt veel langer dan normaal hier. Leuke kleren vooral dat jasje.quote:
Het is een pocketwatch, die heb ik altijd en overal bij aan. Vind em zeker niet gay. Maarja.. ieders perceptie is andersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
Leuk! maar zo'n ketting geval aan je broek vind ik echt gay.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit mopquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
Nog lastig beetje fatsoenlijke foto's van jezelf maken zo ff snel..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
broek: Only
riem: Criminal Damage
shirt: 100% Puckzzz (logo van de Ramones uiteraard)
schoenen: Venice Beach
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
Nog lastig beetje fatsoenlijke foto's van jezelf maken zo ff snel..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
broek: Only
riem: Criminal Damage
shirt: 100% Puckzzz (logo van de Ramones uiteraard)
schoenen: Venice Beach
Dankjeequote:
erg leuk, vette schoenen. alleen lijkt je bovenlijf nu wel erg lang/uitgerekt, omdat het jasje kort is, en het hemd eronder erg lang. denk dat een wat korter hemdje beter staatquote:
Tof shirtquote:Op donderdag 2 april 2009 08:08 schreef Puckzzz het volgende:
Feelin' the Rock vibes today![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vintage shirt: RetroRush
Broek: Eksept
Ballerina's: KillDoll
riem: 100 jaar oud
Oh daar, dat zie je niet als je 't niet weet.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
DankjeeBroek is best vies though, zit allemaal troep op
![]()
[ afbeelding ]
Je trui is te groot.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[ afbeelding ]
Topman/Jake's/Topman/Allstars
En een vieze spiegel
en handboeien op de grond?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[ afbeelding ]
Topman/Jake's/Topman/Allstars
En een vieze spiegel
ik vind jouw stijl echt leukquote:
Hahaha nee dat is die sleutel van de kastdeur ook in spiegelbeeld, elke keer dacht ik wat is dat nouquote:
Wat naar beneden getrokken, maar zo zit die namelijk niet als ik loop ofzoquote:
nu zie ik het jah!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahaha nee dat is die sleutel van de kastdeur ook in spiegelbeeld, elke keer dacht ik wat is dat nou
jammer dat je dope schoenen hebt gewisseld voor die supra'squote:Op donderdag 2 april 2009 21:25 schreef SinjiOnO het volgende:
Was op zoek naar iets meer kleurrijks dan wit/zwart en grijs () voor het mooie weer
[ afbeelding ]
*Layout gestolen van die ene lange
Wit-grijs combo is eigenlijk doper.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:25 schreef SinjiOnO het volgende:
Was op zoek naar iets meer kleurrijks dan wit/zwart en grijs () voor het mooie weer
[ afbeelding ]
een bril?!?!? niceeeeeeeeeeee. is die met sterkte of loop je gewoon de mooiboy uithangen?quote:
Coolquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
Dadelijk naar de receptie van het 40 jarig huwelijksfeest van mijn oom en tante. Dus dan moet je een beetje dressy maar toch je eigen stijl houden
[ afbeelding ]
broek: H&M
vestje: H&M
bloes weet ik niet meer
stropdas: zelf gemaakt
riempie: Hema
schoenen: ik denk mijn Docs
Ah hhet is een feest met als thema carnaval? Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
Dadelijk naar de receptie van het 40 jarig huwelijksfeest van mijn oom en tante. Dus dan moet je een beetje dressy maar toch je eigen stijl houden
[ afbeelding ]
broek: H&M
vestje: H&M
bloes weet ik niet meer
stropdas: zelf gemaakt
riempie: Hema
schoenen: ik denk mijn Docs
ikvalopdikkewijven ziet er altijd lekker uit, daar is geen foto voor nodgquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:52 schreef karoltje het volgende:
Nou als je zoveel commentaar op anderen hebt mag je zelf ook wel eens een plaatje posten.
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ikvalopdikkewijven ziet er altijd lekker uit, daar is geen foto voor nodg
zijn stijl is bovengemiddeld, en die van puckz lachwekkendquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:52 schreef karoltje het volgende:
Nou als je zoveel commentaar op anderen hebt mag je zelf ook wel eens een plaatje posten.
Persoonlijk zou ik als ik jou was voortaan je pullovers/truien een maatje kleiner kopen. Ze zien er nu erg 'sloppy' en groot uit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Cool![]()
[ afbeelding ]
Overhemd-HM
Trui-Topman
SkinnyJeans-Topman
Sneaker-OnitsukaTigers
Jah dat kan idd, ik zit altijd tussen M of L verschilt soms echt veel. Soms net er tussen in ook, maar M/L bestaat nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:09 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik als ik jou was voortaan je pullovers/truien een maatje kleiner kopen. Ze zien er nu erg 'sloppy' en groot uit.
hierquote:Op zondag 5 april 2009 11:41 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Oja, waar heb jij die schoenen gehaald?
Waarom is de stijl van iemand die niet aan de standaard voldoet altijd direct lachwekkend?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:59 schreef couleurs het volgende:
[..]
zijn stijl is bovengemiddeld, en die van puckz lachwekkend
gewoon een maatje S is voldoende denk ik, zeker in verhouding met je benen is dat jammer.quote:Op zondag 5 april 2009 01:40 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah dat kan idd, ik zit altijd tussen M of L verschilt soms echt veel. Soms net er tussen in ook, maar M/L bestaat niet
Nice!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:25 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
dope!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
DankjeeBroek is best vies though, zit allemaal troep op
![]()
[ afbeelding ]
S is te klein, maar sowieso is me lichaam verhouding wel apartquote:Op zondag 5 april 2009 21:41 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
gewoon een maatje S is voldoende denk ik, zeker in verhouding met je benen is dat jammer.
de das deed het hemquote:Op zondag 5 april 2009 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom is de stijl van iemand die niet aan de standaard voldoet altijd direct lachwekkend?
Je bent dan ook gewoon een stink altoquote:Op maandag 6 april 2009 07:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de das deed het hemzonder das was het een hele saaie outfit, zwarte broek, wit overhemd en een zwart vestje. yeey....
maarja je kunt ook wel gaan aanschuiven in de grijze kudde maar daar kies ik niet voor.
Dat doe ik best vaak, gaat prima.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef moby92 het volgende:
Okay even een kort vraagje, evt te illustreren met een foto op verzoek. Kan een trui met een overhemd eronder? Een vriend van me had dat laatst en ik dacht ech van wtf. Maar nu ik het zelf is probeer staat het eigenlijk best wel goed.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
GioGoi
Diesel
We Are Replay
jammer van die omgevouwen broek.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
GioGoi
Diesel
We Are Replay
leuk, maar waarom een zonnebril. het regentquote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef couleurs het volgende:
[ afbeelding ]
ray-ban
american apparel
zara
adidas
replay
zara
foto was 's morgens genomen en toen was er nog zonquote:Op woensdag 8 april 2009 13:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
leuk, maar waarom een zonnebril. het regent
nice alleen vind ik die polo er niet bij staanquote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef couleurs het volgende:
[ afbeelding ]
ray-ban
american apparel
zara
adidas
replay
zara
V-hals doen ipv een polo. Verder cool. Wayfarers zijn de shitquote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef couleurs het volgende:
[ afbeelding ]
ray-ban
american apparel
zara
adidas
replay
zara
Hey ik herken jouquote:
Zo een truitje heeft m'n oma ookquote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef karoltje het volgende:
Als standaard lurker zal ik ook eens wat posten.
[ afbeelding ]
H & M (shirtje)
Sissy Boy (rokje en legging)
Van Dalen (laarzen)
Dat is nog een heel gedoe voordat je er redelijk opstaat en dat kreng ook daadwerkelijk op het internet staat.
Toffe oma heb jij.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zo een truitje heeft m'n oma ook![]()
Sorry , maar ik vind het niet mooi
Ik dacht dus echt precies hetzelfde...quote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zo een truitje heeft m'n oma ook![]()
Sorry , maar ik vind het niet mooi
Dit is echt niet mooi, de combinatie is niet mooi, en waar zijn je vormen heen die je wel hebt in je fotoboek?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
H & M (shirtje)
Van Dalen (laarzen)
Dat is nog een heel gedoe voordat je er redelijk opstaat en dat kreng ook daadwerkelijk op het internet staat.
Yes een positieve reactiequote:Op woensdag 8 april 2009 19:13 schreef Liefste. het volgende:
Ik vind je laarsjes [lief woord] heel tof karoltje!
ik wist wel dat je het zou posten aandachtshondje dat je bentquote:Op donderdag 9 april 2009 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zomerjasje en shirtje gekocht
Ik wist dat jij me overal nog achtervolgtquote:Op donderdag 9 april 2009 01:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wist wel dat je het zou posten aandachtshondje dat je bent
iets met actieve topics trutquote:Op donderdag 9 april 2009 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wist dat jij me overal nog achtervolgt
leuke laarsjes! zijn die van de huidige collectie?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
H & M (shirtje)
Van Dalen (laarzen)
Stoer horloge.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef couleurs het volgende:
[ afbeelding ]
ray-ban
american apparel
zara
adidas
replay
zara
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef couleurs het volgende:
[ afbeelding ]
ray-ban
american apparel
zara
adidas
replay
zara
Wat op het moment van de foto wel zo, inderdaad. Normaal gesproken niet eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef Azaron het volgende:
Shirt in je broek ziet er beetje raar uit, je hebt denk 'k wat brede heupen daarvoor ;o, verders wel toffe outfit
Ah ok cool, dan is er geen probleem denk :pquote:Op donderdag 9 april 2009 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat op het moment van de foto wel zo, inderdaad. Normaal gesproken niet eigenlijk
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, er zit een vlekje in m'n broek, want ik had water gemorst
Stylishquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
Nudie RRDS
H by Hudson
Inkijkquote:Op donderdag 9 april 2009 19:19 schreef Mardy_Bum het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt duidelijk maar het is wat
Geile shirt,quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:43 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Coolcat / Gstar / Converse All Stars
Ziet er tof uit, mooie broek.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
Nudie RRDS
H by Hudson
heet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:18 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Geile shirt, [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scotch & Soda
Nudie Slim Jim
Normaal ben ik niet zo van de emo's, maarre....quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
emo blablabla zeikzeikzeik jaja
Ik ben ook niet emo, maar iedereen zeikt altijd dat ik niet zo emo moet kijken/staan whatever.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo van de emo's, maarre....![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:43 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Coolcat / Gstar / Converse All Stars
Shirt-Allstar colormatch +1 Tofquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:18 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Scotch & Soda
Nudie Slim Jim
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Wel! van achter zie je het spijkerbroekje zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:49 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
[..]
Shirt-Allstar colormatch +1 Tof![]()
[..]
![]()
Links = geschikt voor op school, rechts = niet geschikt voor op school + "OMG JE HEBT GEEN BROEKJE AAN!
" ?
Thanks. Jouw kleren zijn ook mooiquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:18 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scotch & Soda
Nudie Slim Jim
Thanksquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:49 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
[..]
Shirt-Allstar colormatch +1 Tof![]()
[..]
![]()
Links = geschikt voor op school, rechts = niet geschikt voor op school + "OMG JE HEBT GEEN BROEKJE AAN!
" ?
Je handen kan je niet echt kwijt in dat broekje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:23 schreef prodygee het volgende:
[..]
Je handen kan je niet echt kwijt in dat broekje.
Als ik het mag zeggen:
Thnks, hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ghehe, hij hoort ook niet zo wijd te zitten hoor, maar ze hadden alleen nog maar een XL liggen, terwijl ik normaal een XS heb maarja, gewoon genomen, want vond hem wel leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:48 schreef Liefste. het volgende:
Mag ik even een veto uitspreken over alle vleermuisgewaden hier? Ik krijg er nogal Batmanassociaties bij.
Zegt de dame in een te klein vest over een polo waarvan de knoopjes steeds opengaan omdat die gaten te wijd zijn
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:48 schreef Liefste. het volgende:
Mag ik even een veto uitspreken over alle vleermuisgewaden hier? Ik krijg er nogal Batmanassociaties bij.
Zegt de dame in een te klein vest over een polo waarvan de knoopjes steeds opengaan omdat die gaten te wijd zijn
Leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
Thanks. Jouw kleren zijn ook mooi
[..]
Thanks
[ afbeelding ]
alleen een andere broek.te lam om n foto te maken
shirtje is van America Today.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
Thanks. Jouw kleren zijn ook mooi
[..]
Thanks
[ afbeelding ]
alleen een andere broek.te lam om n foto te maken
shirtje is van America Today.
zo hoort hetquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
Nudie RRDS
H by Hudson
quote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef boban het volgende:
Met dit mooie weer gewoon hemd natuurlijk
[ afbeelding ]
En ja, dat zijn vieze sokken![]()
Hihi een wife-beater hempiequote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef boban het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2009 13:18 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Je kuiten? No offence maar je kuiten passen anders wel bij je lichaam![]()
Ik denk dat dat eerder komt door je legging. Als je je benen bloot zou houden of een panty aandoet, is het meer een geheel zeg maar en komen je benen beter uit!quote:Op maandag 13 april 2009 16:44 schreef pinquit het volgende:
[..]ja klopt. maar zo vallen ze meer op ofzo
![]()
![]()
Je ziet er bleek uit door het shirtquote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef boban het volgende:
[ afbeelding ]
komt door overbelichtingquote:Op maandag 13 april 2009 19:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Je ziet er bleek uit door het shirt
oh want het is zwart en niet doorsnee, dus gothic? Vind het haar goed staan. Ze kan het tenminste hebben, niet zoals sommige meiden die zichzelf in de laatse coole jeans hebben weten te proppen met hun vette cola en chips pens er vrolijk overheen bungelendquote:Op maandag 13 april 2009 18:05 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wedden dat deze gothic straks gaat zegen dat ze tenminste zichzelf is en haar eigen stijl heeft
ook meisjes met een mooi figuur dragen de laatste coole jeansquote:Op maandag 13 april 2009 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh want het is zwart en niet doorsnee, dus gothic? Vind het haar goed staan. Ze kan het tenminste hebben, niet zoals sommige meiden die zichzelf in de laatse coole jeans hebben weten te proppen met hun vette cola en chips pens er vrolijk overheen bungelend
ook meisjes met een mooi figuur dragen gewaden waarbij je het mooie figuur niet eens ziet.quote:Op maandag 13 april 2009 22:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ook meisjes met een mooi figuur dragen de laatste coole jeans
Als dat geen gothic is eet ik m'n jas op.quote:Op maandag 13 april 2009 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh want het is zwart en niet doorsnee, dus gothic? Vind het haar goed staan. Ze kan het tenminste hebben, niet zoals sommige meiden die zichzelf in de laatse coole jeans hebben weten te proppen met hun vette cola en chips pens er vrolijk overheen bungelend
quote:Op maandag 13 april 2009 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Groothoeklens, vertekend inderdaad heel erg als ik zo een foto maak.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
wat vertekend die spiegel/foto!!die was voor Debbs
Geef die laarzen nou maar aan mij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:34 schreef GLITCH. het volgende:
Vorige week, maar droeg vandaag hetzelfde, zonder vest s middags:
[ afbeelding ]
He jij draagt Filippa K. Toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:31 schreef Chindo het volgende:
Die dry ecru embo's doen 't goed tegenwoordig..
*En voor degenen die me nog kennen; hallo*
Glitch / Pumpkin, gave looks!
Weet niet, ik ben normaal echt heel vergeetachtig, maar zulke dingen onthoud ik wel altijd...quote:Op donderdag 16 april 2009 22:14 schreef Chindo het volgende:
O.a.
Waarom? haha gaaf dat je het weet/herinnert
vette laarsjesquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:34 schreef GLITCH. het volgende:
Vorige week, maar droeg vandaag hetzelfde, zonder vest s middags:
[ afbeelding ]
Haha zoals ze dat dan in de stoere wijken zeggen "dope"!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Weet niet, ik ben normaal echt heel vergeetachtig, maar zulke dingen onthoud ik wel altijd...
Zonnebank over je bed heen NG?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, er zit een vlekje in m'n broek, want ik had water gemorst
die eerste riem is echt belachelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:16 schreef Chindo het volgende:
Waarom doe ik dit eigenlijk... =D
[ afbeelding ]
Ergens deze week? (Zonder de das // dat was voor een foto ergens, haha)
[ afbeelding ]
En vandaag // American Apparel // M'n favo selvage denim // gloednieuwe lakschoentjes..... allstars dus
leuk!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:16 schreef Chindo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vandaag // American Apparel // M'n favo selvage denim // gloednieuwe lakschoentjes..... allstars dus
2equote:Op vrijdag 17 april 2009 17:16 schreef Chindo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heet! die tweede.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:16 schreef Chindo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor broek is die 2e?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:16 schreef Chindo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een Dsquared. Geloof dat Velvet een soort gelijke broek heeft maar dan niet in Selvage denim, want deze is van de vorige collectie. Dus sla je slag zou ik zeggen hahaquote:
Thnks. Nee ben nu nog niet brak, komt nog welquote:Op zondag 19 april 2009 10:43 schreef Chindo het volgende:
Wat doe jij kwart voor elf al op de PC // hoor je niet brak te zijn =) ?
Anyway looking okay pumpkin!
Tip v/d dag: train je onderlichaam ook eens.quote:Op maandag 20 april 2009 18:24 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
.
.
[ afbeelding ]
Longsleeve was te warm voor vandaag, geruild met een singlet![]()
[ afbeelding ]
Hete broek Sietske!
Okee, gelukkig maar.quote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef SinjiOnO het volgende:
Dat lijkt alleen zo door de spiegel, Echt waar. Men armen lijken daar groter dan ze zijn en mijn benen kleiner
Ik vind het wel mooi.quote:Op maandag 20 april 2009 19:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Tip v/d dag: train je onderlichaam ook eens.
Tering zeg. Wat een verhoudingen.
Toff Shirt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:31 schreef Music4all het volgende:
In plaats van alleen te kijken zal ik ook maar eens iets posten![]()
Jack & Jones t-shirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de kenners, een super mooi Diesel horloge
Vintage All Stars Double upper![]()
[ afbeelding ]
Zomerkleren ftw!quote:
quote:
Nice!quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:55 schreef P.F het volgende:
Niet echt de meest duidelijke foto ooit
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Rokje is van Girbaud, in een winkel gekocht hier in Apeldoorn, maar dat was alweer 2jaar geleden..quote:
is van zara ja. ;]quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:53 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Die broek zoek ik!is die van de Zara? want die stond me dan juist weer niet zo mooi
Fivepocketquote:Op woensdag 22 april 2009 21:13 schreef Nashje het volgende:
Ckr vette styl0w men, waar heb je dat replay shirt vandaan dan?
Dat dusquote:Op donderdag 23 april 2009 17:29 schreef 3lmo het volgende:
Wat voor print zit erop? Het ziet er zo, wat mij betreft, prima uit - maar ik vind de combo wel wat donker voor dit heerlijke weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja ik heb nooit van die hele lichte kleren aanvandaag toevallig nog een wit shirt
maar dat is al eenuitzondering
, broek is wel wat lichter maar lijkt wat donkerder op de foto
Yes kloptquote:Op donderdag 23 april 2009 18:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
Die is van de HM right?
Wou hem zelf ook halen, voor die 10 euro moet je hem gewoon lekker houden :p
Zeker waardeer ik jou stijlquote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Niet veel mensen gaan mijn stijl waarderen maar toch.
What i'm wearing today
Niet mijn bloemetjesbedovertrek trouwens
waarom niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
What i'm wearing today
Daar ben ik er één vanquote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
What i'm wearing today
Ik denk dan dat jij in een hele grote stad woont, want hier is dat totaal niet zo.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
waarom niet?
lopen wel meer mensen met zulk soort kleding rond.
ik vind het mooi. :]
hmm ja sinds een paar maanden woon ik in een grote stad.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:27 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ik denk dan dat jij in een hele grote stad woont, want hier is dat totaal niet zo.
Jongensshirts, baggy jeans & sneakers zijn hier echt uitzonderlijk, en een combinatie daarvan al helemaal.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
What i'm wearing today
Oh, je bent een meisjequote:Op donderdag 23 april 2009 22:27 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ik denk dan dat jij in een hele grote stad woont, want hier is dat totaal niet zo.
Jongensshirts, baggy jeans & sneakers zijn hier echt uitzonderlijk, en een combinatie daarvan al helemaal.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat dusIk weet niet wat het is Dribbel maar ik vind je een hele puike uitstraling hebben op die foto. Staat je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja ik heb nooit van die hele lichte kleren aanvandaag toevallig nog een wit shirt
maar dat is al eenuitzondering
, broek is wel wat lichter maar lijkt wat donkerder op de foto
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
noem je dat een baggy broek?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:27 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |