Thnks. Nee ben nu nog niet brak, komt nog welquote:Op zondag 19 april 2009 10:43 schreef Chindo het volgende:
Wat doe jij kwart voor elf al op de PC // hoor je niet brak te zijn =) ?
Anyway looking okay pumpkin!
Tip v/d dag: train je onderlichaam ook eens.quote:Op maandag 20 april 2009 18:24 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
.
.
[ afbeelding ]
Longsleeve was te warm voor vandaag, geruild met een singlet![]()
[ afbeelding ]
Hete broek Sietske!
Okee, gelukkig maar.quote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef SinjiOnO het volgende:
Dat lijkt alleen zo door de spiegel, Echt waar. Men armen lijken daar groter dan ze zijn en mijn benen kleiner
Ik vind het wel mooi.quote:Op maandag 20 april 2009 19:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Tip v/d dag: train je onderlichaam ook eens.
Tering zeg. Wat een verhoudingen.
Toff Shirt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:31 schreef Music4all het volgende:
In plaats van alleen te kijken zal ik ook maar eens iets posten![]()
Jack & Jones t-shirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de kenners, een super mooi Diesel horloge
Vintage All Stars Double upper![]()
[ afbeelding ]
Zomerkleren ftw!quote:
quote:
Nice!quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:55 schreef P.F het volgende:
Niet echt de meest duidelijke foto ooit
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Rokje is van Girbaud, in een winkel gekocht hier in Apeldoorn, maar dat was alweer 2jaar geleden..quote:
is van zara ja. ;]quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:53 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Die broek zoek ik!is die van de Zara? want die stond me dan juist weer niet zo mooi
Fivepocketquote:Op woensdag 22 april 2009 21:13 schreef Nashje het volgende:
Ckr vette styl0w men, waar heb je dat replay shirt vandaan dan?
Dat dusquote:Op donderdag 23 april 2009 17:29 schreef 3lmo het volgende:
Wat voor print zit erop? Het ziet er zo, wat mij betreft, prima uit - maar ik vind de combo wel wat donker voor dit heerlijke weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja ik heb nooit van die hele lichte kleren aanvandaag toevallig nog een wit shirt
maar dat is al eenuitzondering
, broek is wel wat lichter maar lijkt wat donkerder op de foto
Yes kloptquote:Op donderdag 23 april 2009 18:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
Die is van de HM right?
Wou hem zelf ook halen, voor die 10 euro moet je hem gewoon lekker houden :p
Zeker waardeer ik jou stijlquote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Niet veel mensen gaan mijn stijl waarderen maar toch.
What i'm wearing today
Niet mijn bloemetjesbedovertrek trouwens
waarom niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
What i'm wearing today
Daar ben ik er één vanquote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
What i'm wearing today
Ik denk dan dat jij in een hele grote stad woont, want hier is dat totaal niet zo.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
waarom niet?
lopen wel meer mensen met zulk soort kleding rond.
ik vind het mooi. :]
hmm ja sinds een paar maanden woon ik in een grote stad.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:27 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ik denk dan dat jij in een hele grote stad woont, want hier is dat totaal niet zo.
Jongensshirts, baggy jeans & sneakers zijn hier echt uitzonderlijk, en een combinatie daarvan al helemaal.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
What i'm wearing today
Oh, je bent een meisjequote:Op donderdag 23 april 2009 22:27 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ik denk dan dat jij in een hele grote stad woont, want hier is dat totaal niet zo.
Jongensshirts, baggy jeans & sneakers zijn hier echt uitzonderlijk, en een combinatie daarvan al helemaal.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat dusIk weet niet wat het is Dribbel maar ik vind je een hele puike uitstraling hebben op die foto. Staat je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja ik heb nooit van die hele lichte kleren aanvandaag toevallig nog een wit shirt
maar dat is al eenuitzondering
, broek is wel wat lichter maar lijkt wat donkerder op de foto
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |