Hey ik herken jouquote:
Zo een truitje heeft m'n oma ookquote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef karoltje het volgende:
Als standaard lurker zal ik ook eens wat posten.
[ afbeelding ]
H & M (shirtje)
Sissy Boy (rokje en legging)
Van Dalen (laarzen)
Dat is nog een heel gedoe voordat je er redelijk opstaat en dat kreng ook daadwerkelijk op het internet staat.
Toffe oma heb jij.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zo een truitje heeft m'n oma ook![]()
Sorry , maar ik vind het niet mooi
Ik dacht dus echt precies hetzelfde...quote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zo een truitje heeft m'n oma ook![]()
Sorry , maar ik vind het niet mooi
Dit is echt niet mooi, de combinatie is niet mooi, en waar zijn je vormen heen die je wel hebt in je fotoboek?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
H & M (shirtje)
Van Dalen (laarzen)
Dat is nog een heel gedoe voordat je er redelijk opstaat en dat kreng ook daadwerkelijk op het internet staat.
Yes een positieve reactiequote:Op woensdag 8 april 2009 19:13 schreef Liefste. het volgende:
Ik vind je laarsjes [lief woord] heel tof karoltje!
ik wist wel dat je het zou posten aandachtshondje dat je bentquote:Op donderdag 9 april 2009 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zomerjasje en shirtje gekocht
Ik wist dat jij me overal nog achtervolgtquote:Op donderdag 9 april 2009 01:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wist wel dat je het zou posten aandachtshondje dat je bent
iets met actieve topics trutquote:Op donderdag 9 april 2009 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wist dat jij me overal nog achtervolgt
leuke laarsjes! zijn die van de huidige collectie?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
H & M (shirtje)
Van Dalen (laarzen)
Stoer horloge.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef couleurs het volgende:
[ afbeelding ]
ray-ban
american apparel
zara
adidas
replay
zara
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef couleurs het volgende:
[ afbeelding ]
ray-ban
american apparel
zara
adidas
replay
zara
Wat op het moment van de foto wel zo, inderdaad. Normaal gesproken niet eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef Azaron het volgende:
Shirt in je broek ziet er beetje raar uit, je hebt denk 'k wat brede heupen daarvoor ;o, verders wel toffe outfit
Ah ok cool, dan is er geen probleem denk :pquote:Op donderdag 9 april 2009 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat op het moment van de foto wel zo, inderdaad. Normaal gesproken niet eigenlijk
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, er zit een vlekje in m'n broek, want ik had water gemorst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |