quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:07 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Nice! Wat voor schoenen heb je daar bij aan?
Gewoon dichte schoenen.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:46 schreef Debsterr het volgende:
Wat voor schoenen zouden jullie erbij doen dan? Ik moet sowieso weer eens nieuwealleen zo lastig te vinden met m'n lompe voeten.
Echt?! Want die broek is vrij netjes enzo, dan vind ik sneakers er niet echt bij passen (en heb alleen All Stars).quote:Op maandag 23 maart 2009 13:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Gewoon dichte schoenen.
Sneakers.
Ik ben nogal van de All Stars, dat staat bijna overal wel onderquote:Op maandag 23 maart 2009 13:46 schreef Debsterr het volgende:
Wat voor schoenen zouden jullie erbij doen dan? Ik moet sowieso weer eens nieuwealleen zo lastig te vinden met m'n lompe voeten.
Adidas Stan Smithquote:Op maandag 23 maart 2009 18:34 schreef SunBoom het volgende:
Wat zijn dat voor schoenen en waar heb je die cardigan gehaald?
Niets mis mee, maar had allstars leuker gevonden denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:35 schreef moby92 het volgende:
Nog even een reactie op bovenstaande:
Ik heb maar even foto's genomen zodat het beter te zien is hoe het staat.
[ afbeelding ]
Broek zit niet helemaal zoals het hoort maar goed you get the point
[ afbeelding ]
Waar zijn je billen?quote:
dat krijg je met een baggyskinny he. ;pquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waar zijn je billen?![]()
Verder een gave outfit!
zonnebril!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:12 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar had allstars leuker gevonden denk ik![]()
[ afbeelding ]
zulke schoenen zoek ik!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:35 schreef moby92 het volgende:
Nog even een reactie op bovenstaande:
Ik heb maar even foto's genomen zodat het beter te zien is hoe het staat.
[ afbeelding ]
Broek zit niet helemaal zoals het hoort maar goed you get the point
[ afbeelding ]
Sportzaken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef Fok_Fok het volgende:
[..]
zulke schoenen zoek ik!
waar zijn ze verkrijgbaar?
Volgens mij zag ik jou een keer in utrecht, bij halte sterrenwijk volgens mij.quote:
haha kan goed. ik moet altijd 1 halte verder eruit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou een keer in utrecht, bij halte sterrenwijk volgens mij.
Netjesquote:
Komt denk ik door de combinatie van vrouwenbroek en 'lange' schoenen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Netjes![]()
maar welke maat schoenen heb jij ?
55 of zo ?
zal wel door de foto komen
Is Paul Frank niet een beetje passé ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef SperZii het volgende:
[ afbeelding ]
H&M - Tommy Hilfiger - Paul Frank - Nudie
(schoenen staan er toevallig ook op)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef SperZii het volgende:
[ afbeelding ]
H&M - Tommy Hilfiger - Paul Frank - Nudie
(schoenen staan er toevallig ook op)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |