zijn stijl is bovengemiddeld, en die van puckz lachwekkendquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:52 schreef karoltje het volgende:
Nou als je zoveel commentaar op anderen hebt mag je zelf ook wel eens een plaatje posten.
Persoonlijk zou ik als ik jou was voortaan je pullovers/truien een maatje kleiner kopen. Ze zien er nu erg 'sloppy' en groot uit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Cool![]()
[ afbeelding ]
Overhemd-HM
Trui-Topman
SkinnyJeans-Topman
Sneaker-OnitsukaTigers
Jah dat kan idd, ik zit altijd tussen M of L verschilt soms echt veel. Soms net er tussen in ook, maar M/L bestaat nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:09 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik als ik jou was voortaan je pullovers/truien een maatje kleiner kopen. Ze zien er nu erg 'sloppy' en groot uit.
hierquote:Op zondag 5 april 2009 11:41 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Oja, waar heb jij die schoenen gehaald?
Waarom is de stijl van iemand die niet aan de standaard voldoet altijd direct lachwekkend?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:59 schreef couleurs het volgende:
[..]
zijn stijl is bovengemiddeld, en die van puckz lachwekkend
gewoon een maatje S is voldoende denk ik, zeker in verhouding met je benen is dat jammer.quote:Op zondag 5 april 2009 01:40 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah dat kan idd, ik zit altijd tussen M of L verschilt soms echt veel. Soms net er tussen in ook, maar M/L bestaat niet
Nice!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:25 schreef SinjiOnO het volgende:
Was op zoek naar iets meer kleurrijks dan wit/zwart en grijs () voor het mooie weer
[ afbeelding ]
*Layout gestolen van die ene lange
dope!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
DankjeeBroek is best vies though, zit allemaal troep op
![]()
[ afbeelding ]
S is te klein, maar sowieso is me lichaam verhouding wel apartquote:Op zondag 5 april 2009 21:41 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
gewoon een maatje S is voldoende denk ik, zeker in verhouding met je benen is dat jammer.
de das deed het hemquote:Op zondag 5 april 2009 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom is de stijl van iemand die niet aan de standaard voldoet altijd direct lachwekkend?
Je bent dan ook gewoon een stink altoquote:Op maandag 6 april 2009 07:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de das deed het hemzonder das was het een hele saaie outfit, zwarte broek, wit overhemd en een zwart vestje. yeey....
maarja je kunt ook wel gaan aanschuiven in de grijze kudde maar daar kies ik niet voor.
Dat doe ik best vaak, gaat prima.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef moby92 het volgende:
Okay even een kort vraagje, evt te illustreren met een foto op verzoek. Kan een trui met een overhemd eronder? Een vriend van me had dat laatst en ik dacht ech van wtf. Maar nu ik het zelf is probeer staat het eigenlijk best wel goed.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
GioGoi
Diesel
We Are Replay
jammer van die omgevouwen broek.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
GioGoi
Diesel
We Are Replay
leuk, maar waarom een zonnebril. het regentquote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef couleurs het volgende:
[ afbeelding ]
ray-ban
american apparel
zara
adidas
replay
zara
foto was 's morgens genomen en toen was er nog zonquote:Op woensdag 8 april 2009 13:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
leuk, maar waarom een zonnebril. het regent
nice alleen vind ik die polo er niet bij staanquote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef couleurs het volgende:
[ afbeelding ]
ray-ban
american apparel
zara
adidas
replay
zara
V-hals doen ipv een polo. Verder cool. Wayfarers zijn de shitquote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef couleurs het volgende:
[ afbeelding ]
ray-ban
american apparel
zara
adidas
replay
zara
Hey ik herken jouquote:
Zo een truitje heeft m'n oma ookquote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef karoltje het volgende:
Als standaard lurker zal ik ook eens wat posten.
[ afbeelding ]
H & M (shirtje)
Sissy Boy (rokje en legging)
Van Dalen (laarzen)
Dat is nog een heel gedoe voordat je er redelijk opstaat en dat kreng ook daadwerkelijk op het internet staat.
Toffe oma heb jij.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zo een truitje heeft m'n oma ook![]()
Sorry , maar ik vind het niet mooi
Ik dacht dus echt precies hetzelfde...quote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zo een truitje heeft m'n oma ook![]()
Sorry , maar ik vind het niet mooi
Dit is echt niet mooi, de combinatie is niet mooi, en waar zijn je vormen heen die je wel hebt in je fotoboek?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef karoltje het volgende:
Als standaard lurker zal ik ook eens wat posten.
[ afbeelding ]
H & M (shirtje)
Sissy Boy (rokje en legging)
Van Dalen (laarzen)
Dat is nog een heel gedoe voordat je er redelijk opstaat en dat kreng ook daadwerkelijk op het internet staat.
Yes een positieve reactiequote:Op woensdag 8 april 2009 19:13 schreef Liefste. het volgende:
Ik vind je laarsjes [lief woord] heel tof karoltje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |