en handboeien op de grond?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[ afbeelding ]
Topman/Jake's/Topman/Allstars
En een vieze spiegel
ik vind jouw stijl echt leukquote:
Hahaha nee dat is die sleutel van de kastdeur ook in spiegelbeeld, elke keer dacht ik wat is dat nouquote:
Wat naar beneden getrokken, maar zo zit die namelijk niet als ik loop ofzoquote:
nu zie ik het jah!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahaha nee dat is die sleutel van de kastdeur ook in spiegelbeeld, elke keer dacht ik wat is dat nou
jammer dat je dope schoenen hebt gewisseld voor die supra'squote:Op donderdag 2 april 2009 21:25 schreef SinjiOnO het volgende:
Was op zoek naar iets meer kleurrijks dan wit/zwart en grijs () voor het mooie weer
[ afbeelding ]
*Layout gestolen van die ene lange
Wit-grijs combo is eigenlijk doper.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:25 schreef SinjiOnO het volgende:
Was op zoek naar iets meer kleurrijks dan wit/zwart en grijs () voor het mooie weer
[ afbeelding ]
*Layout gestolen van die ene lange
een bril?!?!? niceeeeeeeeeeee. is die met sterkte of loop je gewoon de mooiboy uithangen?quote:
Coolquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
Dadelijk naar de receptie van het 40 jarig huwelijksfeest van mijn oom en tante. Dus dan moet je een beetje dressy maar toch je eigen stijl houden
[ afbeelding ]
broek: H&M
vestje: H&M
bloes weet ik niet meer
stropdas: zelf gemaakt
riempie: Hema
schoenen: ik denk mijn Docs
Ah hhet is een feest met als thema carnaval? Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
Dadelijk naar de receptie van het 40 jarig huwelijksfeest van mijn oom en tante. Dus dan moet je een beetje dressy maar toch je eigen stijl houden
[ afbeelding ]
broek: H&M
vestje: H&M
bloes weet ik niet meer
stropdas: zelf gemaakt
riempie: Hema
schoenen: ik denk mijn Docs
ikvalopdikkewijven ziet er altijd lekker uit, daar is geen foto voor nodgquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:52 schreef karoltje het volgende:
Nou als je zoveel commentaar op anderen hebt mag je zelf ook wel eens een plaatje posten.
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ikvalopdikkewijven ziet er altijd lekker uit, daar is geen foto voor nodg
zijn stijl is bovengemiddeld, en die van puckz lachwekkendquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:52 schreef karoltje het volgende:
Nou als je zoveel commentaar op anderen hebt mag je zelf ook wel eens een plaatje posten.
Persoonlijk zou ik als ik jou was voortaan je pullovers/truien een maatje kleiner kopen. Ze zien er nu erg 'sloppy' en groot uit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Cool![]()
[ afbeelding ]
Overhemd-HM
Trui-Topman
SkinnyJeans-Topman
Sneaker-OnitsukaTigers
Jah dat kan idd, ik zit altijd tussen M of L verschilt soms echt veel. Soms net er tussen in ook, maar M/L bestaat nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:09 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik als ik jou was voortaan je pullovers/truien een maatje kleiner kopen. Ze zien er nu erg 'sloppy' en groot uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |