ik wist wel dat je het zou posten aandachtshondje dat je bentquote:Op donderdag 9 april 2009 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zomerjasje en shirtje gekocht
Ik wist dat jij me overal nog achtervolgtquote:Op donderdag 9 april 2009 01:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wist wel dat je het zou posten aandachtshondje dat je bent
iets met actieve topics trutquote:Op donderdag 9 april 2009 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wist dat jij me overal nog achtervolgt
leuke laarsjes! zijn die van de huidige collectie?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef karoltje het volgende:
Als standaard lurker zal ik ook eens wat posten.
[ afbeelding ]
H & M (shirtje)
Sissy Boy (rokje en legging)
Van Dalen (laarzen)
Dat is nog een heel gedoe voordat je er redelijk opstaat en dat kreng ook daadwerkelijk op het internet staat.
Stoer horloge.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef couleurs het volgende:
[ afbeelding ]
ray-ban
american apparel
zara
adidas
replay
zara
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef couleurs het volgende:
[ afbeelding ]
ray-ban
american apparel
zara
adidas
replay
zara
Wat op het moment van de foto wel zo, inderdaad. Normaal gesproken niet eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef Azaron het volgende:
Shirt in je broek ziet er beetje raar uit, je hebt denk 'k wat brede heupen daarvoor ;o, verders wel toffe outfit
Ah ok cool, dan is er geen probleem denk :pquote:Op donderdag 9 april 2009 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat op het moment van de foto wel zo, inderdaad. Normaal gesproken niet eigenlijk
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, er zit een vlekje in m'n broek, want ik had water gemorst
Stylishquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
Nudie RRDS
H by Hudson
Inkijkquote:Op donderdag 9 april 2009 19:19 schreef Mardy_Bum het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt duidelijk maar het is wat
Geile shirt,quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:43 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Coolcat / Gstar / Converse All Stars
Ziet er tof uit, mooie broek.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
Nudie RRDS
H by Hudson
heet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:18 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Geile shirt, [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scotch & Soda
Nudie Slim Jim
Normaal ben ik niet zo van de emo's, maarre....quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
emo blablabla zeikzeikzeik jaja
Ik ben ook niet emo, maar iedereen zeikt altijd dat ik niet zo emo moet kijken/staan whatever.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo van de emo's, maarre....![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:43 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Coolcat / Gstar / Converse All Stars
Shirt-Allstar colormatch +1 Tofquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:18 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Scotch & Soda
Nudie Slim Jim
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Wel! van achter zie je het spijkerbroekje zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:49 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
[..]
Shirt-Allstar colormatch +1 Tof![]()
[..]
![]()
Links = geschikt voor op school, rechts = niet geschikt voor op school + "OMG JE HEBT GEEN BROEKJE AAN!
" ?
Thanks. Jouw kleren zijn ook mooiquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:18 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scotch & Soda
Nudie Slim Jim
Thanksquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:49 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
[..]
Shirt-Allstar colormatch +1 Tof![]()
[..]
![]()
Links = geschikt voor op school, rechts = niet geschikt voor op school + "OMG JE HEBT GEEN BROEKJE AAN!
" ?
Je handen kan je niet echt kwijt in dat broekje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:23 schreef prodygee het volgende:
[..]
Je handen kan je niet echt kwijt in dat broekje.
Als ik het mag zeggen:
Thnks, hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ghehe, hij hoort ook niet zo wijd te zitten hoor, maar ze hadden alleen nog maar een XL liggen, terwijl ik normaal een XS heb maarja, gewoon genomen, want vond hem wel leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:48 schreef Liefste. het volgende:
Mag ik even een veto uitspreken over alle vleermuisgewaden hier? Ik krijg er nogal Batmanassociaties bij.
Zegt de dame in een te klein vest over een polo waarvan de knoopjes steeds opengaan omdat die gaten te wijd zijn
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:48 schreef Liefste. het volgende:
Mag ik even een veto uitspreken over alle vleermuisgewaden hier? Ik krijg er nogal Batmanassociaties bij.
Zegt de dame in een te klein vest over een polo waarvan de knoopjes steeds opengaan omdat die gaten te wijd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |