SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owelet heeft nog een doek te ruil...En ik heb nog een doek te koop:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:45 schreef owlet het volgende:
Ik heb weer ruilmateriaal![]()
Girasol nr. 2, 4,40 lang (even snel gemeten, ik wil nog wel nauwkeuriger meten indien nodig). Old weave dus met een "verkeerde kant". Heel soepel en flanellig zacht.
Omdat ik niet op hete kolen zit wil ik hem niet verkopen, alleen ruilen. En ik ben kieskeurig dus wees niet teleurgesteld als ik nee zeg![]()
De kleuren zijn rood, wijnrood en okergeel
[ afbeelding ]quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:00 schreef beefcake het volgende:
Ik denk dat ik mijn EllaRoo Maija 4.6 weg doe. Ik pak hem gewoon te weinig, dat is zonde van zo'n mooie doek. Ik wil er graag 40 euro voor hebben![]()
Maija is nog in zeer goede staat. Is een keer gewassen, bij ontvangst. We hebben dieren, maar die zijn nooit in aanraking geweest met de doek. Bij ons in huis wordt niet gerookt.
[ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 26-03-2009 19:58:58 ]Een beetje vreemd, maar wel lekker
Ik heb het aangepast!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:48 schreef Nijna het volgende:
Beef, je hebt twee keer de reactie van owlet gekopiëerd...
Wij zijn nog even in overweging of we dan niet toch liever voor een 5m doek gaan...
Jammer!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:59 schreef Nijna het volgende:
Beef, we gaan toch voor 5m, dus helaas...
Wil je hem morgen even proberen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:22 schreef Noli. het volgende:
* Noli. gaat op haar handen zitten. *
Ik wil dus stiekem ergens wel een dunnere en kortere doek voor de zomer maar ja, manlief gaat over de centen..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef Nijna het volgende:
Kijk die beef laat er geen gras over groeien.
Ja, maar het is wel een heeeel erg mooie en fijne doekquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
Kijk wat ik vond op Marktplaats! Wat een geld zeg![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef Macka66 het volgende:
de dame van Marktplaats heeft ooit mijn zijden vogels en mijn kleinsmekker mt uitgeprobeerd, en toen was het hek van de dam. ik weet niet of ik ooit nog wel eens langs mag komen van haar echtgenoot
Valt nog mee, imo. Ik zie regelmatig dat limited editions voor veel meer dan de nieuwprijs verkocht worden. Op ebay kan ze er veel meer mee verdienen. (Niet dat ik het er voor over heb, trouwens).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
Kijk wat ik vond op Marktplaats! Wat een geld zeg![]()
Ja dat bedoel ik ook eigenlijk, niet duur, maar wel een hoop geldquote:Op zondag 22 maart 2009 09:29 schreef cattie het volgende:
(Niet dat ik het er voor over heb, trouwens).
Mag ik je een tip geven? Want het lijkt me heel gaaf als het lukt met Nora! Zet een (of drie) euro hoger in dan wat je eigenlijk als maximum in je hoofd had. Dan heb je minder kans dat je met maar een paar eurocent overboden wordt. Want er ligt een soort psychologische grens bij bieden die redelijk algemeen is en heel vaak op een even getal uitkomt. Mensen zullen eerder ¤42 dan ¤43 of ¤ 41 invullen.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat een mooie warme kleur Cattie!
Ik heb auctionstealer ingezet voor een didymos NoraDie moet moet moet ik hebben
Daarna ben ik denk ik stashhappyVoor zolang het duurt
Gefeliciteerdquote:Op zondag 22 maart 2009 21:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEEEMIJNES
Sja ut kos wa maar dan heb ge ook wa heaquote:Op zondag 22 maart 2009 21:19 schreef beefcake het volgende:
Gefeli Maneki!!!![]()
LL ik vind hem echt prachtig joh
Auctionsniper heeft die limiet niet, die biedt gewoon nog twee seconden voor einde veiling. Na drie succesvol verlopen veilingen is je gratis proeftijd over.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:46 schreef Webkim het volgende:
Nog een tip: de niet abonnee-versie van Actionstealer enzo biedt de laatste 10 of 20 seconden niet meer mee. Dus het loont wel om er zelf toch nog even bij te gaan zitten als je iets écht wil en in die laatste 10 seconden een definitief bod in te voeren. En idd: geen ronde bedragen. Als je er bijvoorbeeld 60 aan kwijt wil, bied dan gewoon 66. Het zou zo jammer zijn als je hem op een klein beetje misloopt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEEEMIJNES [ afbeelding ]
Llewella woont notabene in de mooiste streek van Noord Hollandquote:Op zondag 22 maart 2009 22:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Llewella, jij woonde ver weg, toch? Niet in de buurt van N-Holland?
Anders zou ik wel jou zara willen proberen
Die lana's vinnik saai
Hmm, zo neig ik toch meer naar curry of choco. die lemongrass heeft een beetje hetzelfde kleurschema als mn green paprika...
jamaar, jamaar, ben verslaafd aan choco... dus das andersquote:Op zondag 22 maart 2009 23:06 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Llewella woont notabene in de mooiste streek van Noord Holland
(waar ik ook vandaan kom en mijn ouders nog steeds wonen)
En die choco, die is pas saai
Ik woon in N-Hollandquote:Op zondag 22 maart 2009 22:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Llewella, jij woonde ver weg, toch? Niet in de buurt van N-Holland?
Anders zou ik wel jouw zara willen proberen
Die lana's vinnik saai
Hmm, zo neig ik toch meer naar curry of choco. die lemongrass heeft een beetje hetzelfde kleurschema als mn green paprika...
EDIT: knoepert van een spelfout...laten we het maar op een typo houden
Ja zeg, zet em er dan niet tussen...quote:Op zondag 22 maart 2009 22:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Procion Rose Brown.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:53 schreef Twinkly het volgende:
Je doek is zo mooi geworden CattieWelke verf en kleur heb je nou gebruikt?
Mijn doek is nog steeds niet aangekomen
dat lijkt me wel. Krijg je daar voldoende stof uit om zeker 2,5 meter band te vullen?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:51 schreef Jelief het volgende:
Ik heb nog wel een spijkerbroek die ik kan verknippen, dat is sterk genoeg toch?
Ja ik ben heel slecht in weggooienquote:Op maandag 23 maart 2009 17:45 schreef owlet het volgende:
[..]
dat lijkt me wel. Krijg je daar voldoende stof uit om zeker 2,5 meter band te vullen?
Hoe wil je de beentjes bij elkaar houden? Ze moeten in spreidstand. En verder wat Owlet zegt!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:22 schreef Dakota het volgende:
oke..dankik ga t morgen nog eens proberen..o en benen flink in spreidstand of bij elkaar ?
nou bedoelde meer knietjes naar binnen of naar buiten laten wijzen..hoe ver is de spreidstand (ik laat r zakken op een X maar dan kan je de knietjes alsnog tegen je buik aan doen, of naar buiten draaienquote:Op maandag 23 maart 2009 20:37 schreef cattie het volgende:
[..]
Hoe wil je de beentjes bij elkaar houden? Ze moeten in spreidstand. En verder wat Owlet zegt!![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:11 schreef owlet het volgende:
Een beetje gespreid.
Ik weet niet hoe het met jouw baby is maar de mijne kan eigenlijk uit zichzelf bijna niet haar knietjes bij elkaar doen. Maar goed, misschien is ze inmiddels wel in draagdoekenstand vastgegroeid, dat kan ook![]()
Als je Elin optilt onder haar oksels dan trekt ze waarschijnlijk haar benen in de juiste stand.
Nu wel!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef owlet het volgende:
Dat is super Reinhilde!![]()
Ben je FSOT op thebabywearer al aan het afspeuren?
Dacht ik wel dat je dat zou vindenquote:
Het valt me op dat ze daar gek zijn op geverfd, veel "graduations" ook, en niet altijd even mooi, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef owlet het volgende:
Dat is super Reinhilde!![]()
Ben je FSOT op thebabywearer al aan het afspeuren?
Ik heb een Bebina rainbow oude stijl (bredere strepen) en ik vind het juist wel een goede peuterdoek! Qua draageigenschappen komt hij sterk overeen met een Storchenwiege. De rainbow staat te boek als de stevigste Bebina. Maar misschien dat de nieuwe meer rekt dan de oude?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef DaviniaHR het volgende:
jullie zijn slecht voor mn priductiviteit(jaja, ik weet t, i doe het zelf, maar toch
)
kijk eens welke ik vond op TBW
[ afbeelding ]
Bebina rainbow!
Hoe gaaf!
Maar nu vond ik op "het andere forum" (via google afbeeldingen) dat de bebina een betje rekt.
Geen geschikte peuterdoek?
Wat vinden jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:07 schreef DaviniaHR het volgende:
maja![]()
hoeveel zou de nieuwe bebina van de oude verschillen qua weving?
is de weving niet een soort "trademark" of kwaliteitsoormerk van een merk?
ff de quote van de ander onder een spoilerZowel de oude als de nieuwe rainbow zijn kruiskepers. Verschil zou kunnen ontstaan door gebruik van ander garen en toevoegen/weglaten van dubbele draden in de schering en inslag. Maar ik heb niet het idee dat er veel veranderd is aan de rainbow behalve de breedte van de strepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De quote gaat volgens mij over een Bebina naturel, en zo te lezen een geverfde. Naturel is geen kruiskeper maar meer iets richting diamantkeper (zoals Storchenwiege Leo's geweven zijn). Dat is een weefsel dat minder sterk is dan een kruiskeper en meer rek heeft. En dus niet te vergelijken met een rainbow.
Rainbow is echt heel stevig en soepel en fijn en je hoeft 'm niet eens secuur te knopen. Net zo stevig als een Storchenwiege. En het is zoals mijn Trageschule trainster zegt 'such a fun wrap'!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Goed begrepen! En zelfs met een tweedehands Kleinsmekker moet je soms erg snel zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef Dakota het volgende:
omg die kleinsmekkers
maar als ik t goed begrijp komt er af en toe een lading en wie t snelst is die heeft geluk offe?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:21 schreef owlet het volgende:
Kleinsmekker eigenaren: hoe denken jullie dat een smekkie zit bij een erg smalle vrouw (maatje 34 gok ik?)?
Ze heeft even mijn scandi gepast maar daarmee leek het wel alsof ze een jaren tachtig schoudervullingenjasje aan had
Kleinsmekkers zijn heel spaarzaam gevuld, dus qua dikte geeft het geen schoudervullinggevoel. Qua vorm had ik wel de associatie met Battlestar Galacticaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:21 schreef owlet het volgende:
Kleinsmekker eigenaren: hoe denken jullie dat een smekkie zit bij een erg smalle vrouw (maatje 34 gok ik?)?
Ze heeft even mijn scandi gepast maar daarmee leek het wel alsof ze een jaren tachtig schoudervullingenjasje aan had
jij had er ook eentje van draagdoek.nl toch? die heb ik (onder anderenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:22 schreef Dakota het volgende:
oke..dankik ga t morgen nog eens proberen..o en benen flink in spreidstand of bij elkaar ?
jah die had ik eerder al gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef owlet het volgende:
Dakota, is scilla niets voor jou?
[ afbeelding ]
die iridiseert heel mooi roze-paars-blauw
Op de site van didymos:
Gr. 4 für 74.00 ¤
Gr. 5 für 79.00 ¤
Gr. 6 für 84.00 ¤
Gr. 7 für 89.00 ¤
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:31 schreef simmu het volgende:
[..]
jij had er ook eentje van draagdoek.nl toch? die heb ik (onder anderen) ook. bij selene werkte het goed wat owlet al zegt: lekker strak voorknopen (dat het normaal om jouw lijf zit, geen extra ruimte voor de baby) dan elin erin met de beentjes goed gespreid. even zachtjes wat hupsen terwijl je haar wel goed ondersteunt en ze zakt er zo in. je moet met je handen verticaal een v'tje kunnen maken (je vingertoppen zijn de onderkant van het v'tje dan) onder haar kontje
hier is de rekbare op de nominatie voor uitlenen. we gebruiken enkel nog de mooie blauwe niet-rekbare, in een knagaroo (voorop, zeer binnenkort naar achterop). selene wil opeens perse haar handjes eruit, en selene is sinds ze brood krijgt nogal van de stuiterenkangaroo bevalt ons wel. asap doen we een actiefoto opdat jullie kunnen beoordelen of we het nou goed doen
zodra het fotogeheugenkaartje opgeruimd is
ah mooi, dankjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:34 schreef cattie het volgende:
http://www.didymos.de/html/groesse.htm
Dat kun je hier vinden Dakota. Met een maat 5 zul je zowat alles kunnen knopen.
jeeeeeejquote:
ik zal m straks even zoekenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef cattie het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke doeken er op je lijstje staan Dakota!
In eerste instantie is de methode die jij het snelst kunt knopen het handigst. En als je daar zeker in bent kun je van daar uit dan weer andere dingen gaan proberenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef simmu het volgende:
[..]
jeeeeeej![]()
wel weer even een vraagje voor de ervaren rugdragers: welke knoopmethode is het handigst bij een beweeglijk vriemelig kindje? liefst eentje die ook voor de onervaren drager doenbaar is. zoals gezegd: we oefenen nu met de kangaroo voorop en dat gaat heel goed. bevalt ons allebei goed.
Maar weet je wel zeker dat je voor die drie maanden ofzo nog een rekbare doek wilt? (Ik zou zelf het geld liever uitgeven aan een mooie geweven doek)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef Dakota het volgende:
van die limited hoppediz heb je verschillende kleurenook fuchsia enzo
en die glanzende olijf van funkyslings is ook zo mij
die laatste bedoel je?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:02 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maar weet je wel zeker dat je voor die drie maanden ofzo nog een rekbare doek wilt? (Ik zou zelf het geld liever uitgeven aan een mooie geweven doek)
Nou ja, beter een keer teveel gezegd dan helemaal niet
oh nu je t zegt..wit ja..laat dan idd maarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:10 schreef Macka66 het volgende:
Oh, en die foute doek is op een ander vlak ook wel fout. De stof is maar aan een kant bedrukt, dus wit aan de achterkant. En als ik het goed zie is dit ook een rekkende doek.
Ja en jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
die laatste bedoel je?
of is die olijf ook rekbaar?
Zo twee minuten voor het einde barst de strijd los, en dan gaat 'ie opeens weg voor minstens ¤130,- of meerquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:03 schreef Dakota het volgende:
hij moet nog 8 uur.. staat nog op 99 met 17 verzendkosten
zit ik me net ook af te vragenquote:
hoe moet dat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:20 schreef owlet het volgende:
jordan's back carry, met een schuin stuk niet uitgespreid?
quote:
Je moet hier ook alles zelf doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:08 schreef owlet het volgende:
kenniet, ik geniet van een kind op het kinderdagverblijf, een ander kind dat wonder boven wonder ineens op de bank in slaap viel, stilte, een thermosje thee en een feedreader vol blogs
Die lukt me voor geen meterquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:44 schreef owlet het volgende:
Zeg P_iglet, is JBC neit iets voor jouw klauterkabouter? Ik vind hem erg lekker stevig zitten, zeker als je hem tibataans af knoopt en je gebruikt ook weinig stof (bij tibetaans afknopen wel iets meer natuurlijk).
Jammer! ¤ 116 vind ik nog meevallen. heb je de andere rosenholz op ebay gezien? Ik had het linkje hier al neergezet voor je.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef Dakota het volgende:
net voor mn neus weggekaapt116 uiteindelijke bod
Ik dacht al dat jij het wel zou wetenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dat is een double hammock en die is erg fijn! En wriemelproef.
Hier onze eerste poging van een tijdje terug:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
*klikbaar*
Tegenwoordig doen we -em vrij vaak.
die kan dus blijkbaar ook prima met de armpjes eruit, gaan we proberen zodra we uitgeoefend zijn met kangaroo voor en uhm, bwcc achter waarna torsodragen op het programma staatquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dat is een double hammock en die is erg fijn! En wriemelproef.
Hier onze eerste poging van een tijdje terug:
<<foto's>>
*klikbaar*
Tegenwoordig doen we -em vrij vaak.
drukt dat niet heel erg op de borst? als in benauwd en zo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:42 schreef owlet het volgende:
Zeker comfy!
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik een hekel heb aan rucksackbanden zonder tibetan snijdt dit niet zo heel erg in mijn oksels. misschien omdat de borstband en kruisbanden een deel van het gewicht opvangen.
het zit in ieder geval erg stevig![]()
en ik hoop niet dat ik jullie verveel met de foto's maar ik ben als klein blogprojectje alle doeken en draagmethodes die we op een dag proberen aan het vastleggen dus ik ben nogal van de foto's op dit moment
Ja goed hequote:
in dat gevalquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:27 schreef cattie het volgende:
Ziet er goed uit Maneki! Mooi Saartje ook.
Owlet, ik vind jullie foto's altijd lief en leerzaam. Gewoon blijven posten, wat mij betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:40 schreef owlet het volgende:
[..]
in dat geval:
[ afbeelding ] Mijn doekensmaak is echt compleet omgedraaid. Na veel gekleurde strepen liggen Pfau en lily nu boven op de stapel![]()
En om plaats te maken hier voor en voor de violt gold nino die een dezer dagen hopelijk aan komt zijn er een aantal doeken te koop:
modjes, ik weet niet of dit mag of dat ik moet posten in het V&A topic met een linkje hier?
* Troel ziet opgelucht dat de maten niet haar maten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Monza en Palermo zijn ook keperdoeken. Dus het zal wel aan het gebruikte garen liggenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:40 schreef owlet het volgende:
[..]
Medley Rio, 4,10 langs korte kant, 4,50 langs lange kant.
Alleen gewassen, nooit gebruikt. Het is een keperdoek dus iets soepeler dan de monza en palermo die ik gebruikt/gevoeld heb.
oh! ja natuurlijk, monza had ook van die kleine schuine streepjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Monza en Palermo zijn ook keperdoeken. Dus het zal wel aan het gebruikte garen liggen
Ik heb dus het hele riedeltje met de vorige topics eruit gehaald. Een simpele verwijzing naar het vorige topic volstaat ook, op die manier kan je altijd makkelijk terugklikken in de geschiedenis.quote:Deze post is 21755 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.
Ze wordt inderdaad steeds blonder! Ze gaat steeds meer op d'r papa lijken; blond haar blauwe ogen en zelfde gezichtstrekken. Eerst was ze erg donker idd; en het leek erop dat ze rooig ging worden, maar niet dus; gewoon hartstikke blondquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:26 schreef owlet het volgende:
Wat een lieve foto van Amber! En wat is ze blon geworden, ze was eerst toch donkerder?
Hihi ik vind het ook alleen leuk om dingen als handdoeken en tafellakens te strijken (doeken heb ik nooit gedaan), lekker makkelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:18 schreef owlet het volgende:
(sprak de persoon die een gloeiende hekel heeft aan strijken)
Rood en groen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:13 schreef Ticootje het volgende:
ik heb ook een hekel aan strijken,, maar mijn stapeltje doeken lag nu zo mooi op de kapstok. Helemaal gestreken en precies hetrzelfde gevouwen, gewoon mooi. En inderdaad worden de doeken weer wat zachter na het wassen. NEE niet dat ik ze weer heb gewassen. Zelfs de paarse heb ik nog niet gewassen, die ruikt best lekker.
Vicky is heel goed opgeknapt na een paar keer strijken. (en de droogtrommel met sportschoenen)
Oh, en toch wil ik nog een rode doek erbij. Er mist gewoon een kleur vind ik.
Wat jij nodig hebt is een didy Katja shortyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:13 schreef Ticootje het volgende:
Oh, en toch wil ik nog een rode doek erbij. Er mist gewoon een kleur vind ik.
Jij bent dus net zo erg als ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:16 schreef mrien het volgende:
(aangezien ik er zelfs over droom momenteel)
2,6 vind ik echt te kort, minimaal 3,7 anders kan ik er weinig mee. En ik ben al geen vriendjes met een ringsling, dat is de autodoek voor even snel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:20 schreef owlet het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een didy Katja shortyzie ander forum
Nouquote:
Daar zat ik gister nog aan te denken....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef mrien het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Tearsong? Heb haar hier al even niet gezien volgens mij
Het is ook heel erg leuk dat jouw droomlinnen indio erbij zit. Maar alleen die indio was wel genoeg geweestquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:55 schreef cattie het volgende:
Maar ik ben blij!![]()
Sorry, maar ik ben een beetje hyper geloof ik!
*ahum*, waaro? hebbie een linkje?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:55 schreef YPPY het volgende:
Er staat gewoon een bambi mei tai op marktplaats. *heb al zoiets* *geld is op* *heb al zoiets* *geld is op*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |