Nu wel!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef owlet het volgende:
Dat is super Reinhilde!![]()
Ben je FSOT op thebabywearer al aan het afspeuren?
Dacht ik wel dat je dat zou vindenquote:
Het valt me op dat ze daar gek zijn op geverfd, veel "graduations" ook, en niet altijd even mooi, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef owlet het volgende:
Dat is super Reinhilde!![]()
Ben je FSOT op thebabywearer al aan het afspeuren?
Ik heb een Bebina rainbow oude stijl (bredere strepen) en ik vind het juist wel een goede peuterdoek! Qua draageigenschappen komt hij sterk overeen met een Storchenwiege. De rainbow staat te boek als de stevigste Bebina. Maar misschien dat de nieuwe meer rekt dan de oude?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef DaviniaHR het volgende:
jullie zijn slecht voor mn priductiviteit(jaja, ik weet t, i doe het zelf, maar toch
)
kijk eens welke ik vond op TBW
[ afbeelding ]
Bebina rainbow!
Hoe gaaf!
Maar nu vond ik op "het andere forum" (via google afbeeldingen) dat de bebina een betje rekt.
Geen geschikte peuterdoek?
Wat vinden jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:07 schreef DaviniaHR het volgende:
maja![]()
hoeveel zou de nieuwe bebina van de oude verschillen qua weving?
is de weving niet een soort "trademark" of kwaliteitsoormerk van een merk?
ff de quote van de ander onder een spoilerZowel de oude als de nieuwe rainbow zijn kruiskepers. Verschil zou kunnen ontstaan door gebruik van ander garen en toevoegen/weglaten van dubbele draden in de schering en inslag. Maar ik heb niet het idee dat er veel veranderd is aan de rainbow behalve de breedte van de strepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De quote gaat volgens mij over een Bebina naturel, en zo te lezen een geverfde. Naturel is geen kruiskeper maar meer iets richting diamantkeper (zoals Storchenwiege Leo's geweven zijn). Dat is een weefsel dat minder sterk is dan een kruiskeper en meer rek heeft. En dus niet te vergelijken met een rainbow.
Rainbow is echt heel stevig en soepel en fijn en je hoeft 'm niet eens secuur te knopen. Net zo stevig als een Storchenwiege. En het is zoals mijn Trageschule trainster zegt 'such a fun wrap'!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Goed begrepen! En zelfs met een tweedehands Kleinsmekker moet je soms erg snel zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef Dakota het volgende:
omg die kleinsmekkers
maar als ik t goed begrijp komt er af en toe een lading en wie t snelst is die heeft geluk offe?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:21 schreef owlet het volgende:
Kleinsmekker eigenaren: hoe denken jullie dat een smekkie zit bij een erg smalle vrouw (maatje 34 gok ik?)?
Ze heeft even mijn scandi gepast maar daarmee leek het wel alsof ze een jaren tachtig schoudervullingenjasje aan had
Kleinsmekkers zijn heel spaarzaam gevuld, dus qua dikte geeft het geen schoudervullinggevoel. Qua vorm had ik wel de associatie met Battlestar Galacticaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:21 schreef owlet het volgende:
Kleinsmekker eigenaren: hoe denken jullie dat een smekkie zit bij een erg smalle vrouw (maatje 34 gok ik?)?
Ze heeft even mijn scandi gepast maar daarmee leek het wel alsof ze een jaren tachtig schoudervullingenjasje aan had
jij had er ook eentje van draagdoek.nl toch? die heb ik (onder anderenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:22 schreef Dakota het volgende:
oke..dankik ga t morgen nog eens proberen..o en benen flink in spreidstand of bij elkaar ?
jah die had ik eerder al gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef owlet het volgende:
Dakota, is scilla niets voor jou?
[ afbeelding ]
die iridiseert heel mooi roze-paars-blauw
Op de site van didymos:
Gr. 4 für 74.00 ¤
Gr. 5 für 79.00 ¤
Gr. 6 für 84.00 ¤
Gr. 7 für 89.00 ¤
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:31 schreef simmu het volgende:
[..]
jij had er ook eentje van draagdoek.nl toch? die heb ik (onder anderen) ook. bij selene werkte het goed wat owlet al zegt: lekker strak voorknopen (dat het normaal om jouw lijf zit, geen extra ruimte voor de baby) dan elin erin met de beentjes goed gespreid. even zachtjes wat hupsen terwijl je haar wel goed ondersteunt en ze zakt er zo in. je moet met je handen verticaal een v'tje kunnen maken (je vingertoppen zijn de onderkant van het v'tje dan) onder haar kontje
hier is de rekbare op de nominatie voor uitlenen. we gebruiken enkel nog de mooie blauwe niet-rekbare, in een knagaroo (voorop, zeer binnenkort naar achterop). selene wil opeens perse haar handjes eruit, en selene is sinds ze brood krijgt nogal van de stuiterenkangaroo bevalt ons wel. asap doen we een actiefoto opdat jullie kunnen beoordelen of we het nou goed doen
zodra het fotogeheugenkaartje opgeruimd is
ah mooi, dankjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:34 schreef cattie het volgende:
http://www.didymos.de/html/groesse.htm
Dat kun je hier vinden Dakota. Met een maat 5 zul je zowat alles kunnen knopen.
jeeeeeejquote:
ik zal m straks even zoekenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef cattie het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke doeken er op je lijstje staan Dakota!
In eerste instantie is de methode die jij het snelst kunt knopen het handigst. En als je daar zeker in bent kun je van daar uit dan weer andere dingen gaan proberenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef simmu het volgende:
[..]
jeeeeeej![]()
wel weer even een vraagje voor de ervaren rugdragers: welke knoopmethode is het handigst bij een beweeglijk vriemelig kindje? liefst eentje die ook voor de onervaren drager doenbaar is. zoals gezegd: we oefenen nu met de kangaroo voorop en dat gaat heel goed. bevalt ons allebei goed.
Maar weet je wel zeker dat je voor die drie maanden ofzo nog een rekbare doek wilt? (Ik zou zelf het geld liever uitgeven aan een mooie geweven doek)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef Dakota het volgende:
van die limited hoppediz heb je verschillende kleurenook fuchsia enzo
en die glanzende olijf van funkyslings is ook zo mij
die laatste bedoel je?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:02 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maar weet je wel zeker dat je voor die drie maanden ofzo nog een rekbare doek wilt? (Ik zou zelf het geld liever uitgeven aan een mooie geweven doek)
Nou ja, beter een keer teveel gezegd dan helemaal niet
oh nu je t zegt..wit ja..laat dan idd maarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:10 schreef Macka66 het volgende:
Oh, en die foute doek is op een ander vlak ook wel fout. De stof is maar aan een kant bedrukt, dus wit aan de achterkant. En als ik het goed zie is dit ook een rekkende doek.
Ja en jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
die laatste bedoel je?
of is die olijf ook rekbaar?
Zo twee minuten voor het einde barst de strijd los, en dan gaat 'ie opeens weg voor minstens ¤130,- of meerquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:03 schreef Dakota het volgende:
hij moet nog 8 uur.. staat nog op 99 met 17 verzendkosten
zit ik me net ook af te vragenquote:
hoe moet dat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:20 schreef owlet het volgende:
jordan's back carry, met een schuin stuk niet uitgespreid?
quote:
Je moet hier ook alles zelf doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:08 schreef owlet het volgende:
kenniet, ik geniet van een kind op het kinderdagverblijf, een ander kind dat wonder boven wonder ineens op de bank in slaap viel, stilte, een thermosje thee en een feedreader vol blogs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |